doeiiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef Nosh het volgende:
Sorry voor mijn overblije laatste posts, nogal veel koffie op enzo.
Ik ben nog even richting school, doei!
koffie is gezond enzoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:18 schreef Nosh het volgende:
Sorry voor mijn overblije laatste posts, nogal veel koffie op enzo.
Ik ben nog even richting school, doei!
Pak er zo ook ff 1quote:
ssstquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:25 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Volgens mij is veel caffeine niet zo goed voor je..![]()
Jaa, bier wel, ja.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
ssst
bier is ook hartstikke gezond!!!![]()
![]()
![]()
heeej, alles goed?quote:
Ja hoor, beetje moe, moet eigenlijk wat nuttigs doen, maar heb ik geen zin in .. hoe ging je pws presentatie gister?quote:
Die ging echt kei goed, heel veel mensen hebben we omver gelult omdat het zo'n lastig onderwerp wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje moe, moet eigenlijk wat nuttigs doen, maar heb ik geen zin in .. hoe ging je pws presentatie gister?
Mess
Hehe, wat je was je onderwerp ook al weer precies?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Die ging echt kei goed, heel veel mensen hebben we omver gelult omdat het zo'n lastig onderwerp was
POSS nanotechnologiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hehe, wat je was je onderwerp ook al weer precies?
ik héb al 2 uur weekendquote:
joa, geet wal goed hierquote:
Google filmpje naar avi omzetten en die weer in een gifje, ik heb dus niet plaatjes achter elkaar geplaktquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:03 schreef Boeman het volgende:
heee VASND, hoe heb je zo'n mooie soepel bewegende avatar gekregen?
je ava is eigenlijk nog wel iets te grootquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Google filmpje naar avi omzetten en die weer in een gifje, ik heb dus niet plaatjes achter elkaar geplakt![]()
hoe zet je zoiets om naar avi dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Google filmpje naar avi omzetten en die weer in een gifje, ik heb dus niet plaatjes achter elkaar geplakt![]()
sssstquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
je ava is eigenlijk nog wel iets te groot
Daar zijn heel veel programmatjes voorquote:
Mijn layout, wat doe jequote:
we zijn zo op de volgende paginaquote:
of nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we zijn zo op de volgende pagina
bijna ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we zijn zo op de volgende pagina
Je hebt een programma dat google video's kan rippen, maar ik heb mn link uit de sourcecodequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Boeman het volgende:
thnx voor de reacties, maar ik snap nog steeds nie hoe je van zo'n google filmpje een avi kunt maken.
moet ik zo'n google ding eerst downen of wat?
(gelukkig is dit geen GoT)
Mischien werkt ditquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:19 schreef Boeman het volgende:
thnx voor de reacties, maar ik snap nog steeds nie hoe je van zo'n google filmpje een avi kunt maken.
moet ik zo'n google ding eerst downen of wat?![]()
(gelukkig is dit geen GoT)
ik voel me noobquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Je hebt een programma dat google video's kan rippen, maar ik heb mn link uit de sourcecode.
JIJ LAYOUT VERNEUKERquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik voel me noob![]()
deze link vind ik, wat nu ?![]()
link
Oh my fucking god..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik voel me noob![]()
[knip]
deze link vind ik, wat nu ?![]()
*edit: lay-out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |