ik dacht dat konmar niet meer bestondquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:16 schreef snopprinses het volgende:
waarom is er geen konmar hier in de buurt
hij heeft nog in enkele plaatsen in nl vestigingen. Maar dichtste bij is Brunssum en dat is nog redelijk ver weg. Ze hebben daar Ben&jerry's kommetjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik dacht dat konmar niet meer bestond![]()
hier is 'ie iig omgebouwt tot super de boer
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hij heeft nog in enkele plaatsen in nl vestigingen. Maar dichtste bij is Brunssum en dat is nog redelijk ver weg. Ze hebben daar Ben&jerry's kommetjes![]()
boxtel is nog verder weg ;oquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:29 schreef VASND het volgende:
Hier in boxtel hebben we een konmar superstore
Ja hoor eens even, ik kom toch ook voor jou naar maastricht.quote:
das wel iets heel anders he ;oquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja hoor eens even, ik kom toch ook voor jou naar maastricht.
Wanneer kun je dat eigenlijk gaan drinken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:36 schreef VASND het volgende:
Gaat ook wel lekker, net bier gebotteld.
nouuuuuuquote:
C1000 ook! Nou ja, hier iig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hij heeft nog in enkele plaatsen in nl vestigingen. Maar dichtste bij is Brunssum en dat is nog redelijk ver weg. Ze hebben daar Ben&jerry's kommetjes![]()
over ongeveer 5- weekjes zit er genoeg koolzuur inquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Wanneer kun je dat eigenlijk gaan drinken?
Ben en jerry kommetjes. Jeweetwel, die dingen die jij wilde in je vorige post.quote:
Lees die post nog eens een keer goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ben en jerry kommetjes. Jeweetwel, die dingen die jij wilde in je vorige post.
Dan pasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:54 schreef VASND het volgende:
[..]
over ongeveer 5- weekjes zit er genoeg koolzuur in.
een eigen frietpan jij begint het al te lerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:12 schreef guitarist.nl het volgende:
ik heb vandeweek maar eens een frituurpan gekocht van mun verjaardags geld,
wat zal de mc donalds nu een verlies draaien
Ik en m'n grote mondquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Lees die post nog eens een keer goed
Heeft de c1000 ze ook.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:34 schreef Nosh het volgende:
NOG MAAR 275 DAGEN TOT KERSTMIS YAY!
d:;D;Dd:D;Dd:;D;DD:d;D:dd:dD;D:dD;
quote:
Jaquote:
nog 9 weken en dan ben ik 16quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
en terecht... nog 1 weekje en dan ben ik 18![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |