En hoe gespierder je moet zijn om er in verhouding net zo goed uit te zien als ik met 1.80.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:22 schreef Jurrio het volgende:
Precies, en hoe langer je armen zijn, hoe groter de afstand is die je moet overbruggen en hoe meer energie je moet leveren.
*Baalt van zijn 1.95 meter
Ik zie juist alleen maar voordelen van je lengte. Man als je klein ben en je wordt breed dan wordt je een propje. Dat vind ik zo lelijk, iemand die net zo breed is als ie lang is. Ik vind het mooier als je lang bent en breed, dan zijn de verhoudingen veel mooier.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:22 schreef Jurrio het volgende:
Precies, en hoe langer je armen zijn, hoe groter de afstand is die je moet overbruggen en hoe meer energie je moet leveren.
*Baalt van zijn 1.95 meter
Voordat ik een propje ben mag ik nog wel ff geduld hebben. Als je met 1.95 een propje bent.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zie juist alleen maar voordelen van je lengte. Man als je klein ben en je wordt breed dan wordt je een propje. Dat vind ik zo lelijk, iemand die net zo breed is als ie lang is. Ik vind het mooier als je lang bent en breed, dan zijn de verhoudingen veel mooier.
ik moet zeggen dat ik die mening deel, ik ben ook liever groot zoals jullie dan ehm semi klein zoals ik(ik ben waarschijnlijk de kleinste in dit topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:20 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik zie juist alleen maar voordelen van je lengte. Man als je klein ben en je wordt breed dan wordt je een propje. Dat vind ik zo lelijk, iemand die net zo breed is als ie lang is. Ik vind het mooier als je lang bent en breed, dan zijn de verhoudingen veel mooier.
Achja, als je maar een lange zwans hebt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik die mening deel, ik ben ook liever groot zoals jullie dan ehm semi klein zoals ik(ik ben waarschijnlijk de kleinste in dit topic) staat overigens ook imposanter als een lange kerel ook breed gebouwd is, dan een wat kleinere kerel dat breed gebouwd is.
a 3rd legquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Achja, als je maar een lange zwans hebt.
Ik ben zelf 1,84 of 1,85 whateverquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:45 schreef ivosnivo het volgende:
Ja maar die gast die woog denk ik ook wel 120, dus hij drukte 20 kilo minder als zijn eigen gewicht. Ik weet niet hoe zwaar je bent, maar zo vergelijk ik het altijd. De verhouding met je eigen gewicht. En hij was niet zo heel erg groot, dus dan heb je ook kortere armen.
misschien een stomme vraagquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:58 schreef ConQuestador het volgende:
Gister was mijn benenavond, en ik merkte op tegen de sportschooleigenaar dat ik alle beenoefeningen bijna met max. gewicht deed. Nu weet ik dat Squaten wel wat zwaarder gaat dan dat apparaat waarbij je het plankje naar voren duwt (gaat maar tot 150 kilo). Alleen het probleem is dat ik nu na een half jaar eindelijk eens geen last meer heb van mijn onderrug. ZOdra ik alleen al naar de Squats kijk krijg ik alweer last van mijn onderrug. Iemand nog goede tips hiervoor?
leg press tot 150 kgquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:58 schreef ConQuestador het volgende:
Gister was mijn benenavond, en ik merkte op tegen de sportschooleigenaar dat ik alle beenoefeningen bijna met max. gewicht deed. Nu weet ik dat Squaten wel wat zwaarder gaat dan dat apparaat waarbij je het plankje naar voren duwt (gaat maar tot 150 kilo). Alleen het probleem is dat ik nu na een half jaar eindelijk eens geen last meer heb van mijn onderrug. ZOdra ik alleen al naar de Squats kijk krijg ik alweer last van mijn onderrug. Iemand nog goede tips hiervoor?
als dat 100% waar is, waarom hebben wielrenners dan enorme benen en petieterige armpjes?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
Thou shall squat till you die!
Zoals ik al zei, benen trainen = verhoging groeihormoon = grotere biceps.
Omdat fietsen een aerobe activiteit is en dus weinig met squatten (=anaeroob) te maken heeft? Trouwens, bij wielrennen op tv zie ik weinig atleten met enorme benen hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
als dat 100% waar is, waarom hebben wielrenners dan enorme benen en petieterige armpjes?![]()
btw, supplementeren die wielrenners ook eiwitten en anderen?
Eiwitten weet ik niet (vast wel), maar over het algemeen supplementeren topsporters zich te pleuris.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
als dat 100% waar is, waarom hebben wielrenners dan enorme benen en petieterige armpjes?![]()
btw, supplementeren die wielrenners ook eiwitten en anderen?
ik denk dat die wielrenners opzich ook wel veel creatine gebruiken (van die vloeibare, voor duursporters)quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Eiwitten weet ik niet (vast wel), maar over het algemeen supplementeren topsporters zich te pleuris.
Het is niet zo'n fancy sportschool waar alles elektrisch is, het is echter wel een sportschool die gerunt wordt door 2 fysio's. Ze willen ook liever niet de brede BBers binnen hebben (ben ik dan ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:12 schreef Dacide het volgende:
[..]
leg press tot 150 kg![]()
sport je in een revalidatiecentrum ofzo![]()
Just kidding.. zal wel zon fancy sportschool zijn waarbij alles automatisch en elektrisch gaat
maar over je rugpijn... weet je zeker dat je de goeie techniek aangeleerd hebt?
Duursporters hebben bar weinig aan een versnelde ADP --> ATP omzetting.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:15 schreef Dacide het volgende:
[..]
ik denk dat die wielrenners opzich ook wel veel creatine gebruiken (van die vloeibare, voor duursporters)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |