abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36449954
ha ik heb eens een vraagje,

ik heb deze zomer ongv een maand getrained en was 6kg bijgekomen volgens de weegschaal, na de zomer had ik geen tijd meer ivm hogeschool enz, nu heb ik iets meer dan een maand geleden geprobeert tijd te vinden voor een voortzetting van m'n training, de kilo's waren er natuurlijk al afgevlogen na die 5 maand rust. Nu heb ik 5 weken training achter de rug (evenveel als in de vakantie) en ben ik juist 1kg bijgekomen

- ik had me die laatste maand veel meer verdiept over apparte spiergroepen per dag
- ik gebruikte de laatste maand whey in combinatie met soya eiwitten en kwark, terwijl ik in augustus alleen soya gebruikte.
- ik train evenveel dagen.

ik snap er niets van
balsporten :r
pi_36449989
3 à 4 dagen in de week was ik er vergeten bijzetten. meer tijd vind ik echt niet
pi_36450043
Meer dan 4 dagen is ook niet nodig. Though, het is niet anders ben ik bang. Dus gewoon keihard doortrainen, nieuwe PR's eisen en meer kilo's gainen!
pi_36450139
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:16 schreef LedZep het volgende:
Meer dan 4 dagen is ook niet nodig. Though, het is niet anders ben ik bang. Dus gewoon keihard doortrainen, nieuwe PR's eisen en meer kilo's gainen!
hehe snelsnel

PR'S? owja, kwa kracht ben ik precies dan wel bijgekomen omdat ik veel meer gewicht kan pakken mss was die 6kg gewoon water?
pi_36450181
mss toch terug op puur soja en kwark overschakelen?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:25:01 #156
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36450305
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:13 schreef Tommy__ het volgende:

ik heb deze zomer ongv een maand getrained en was 6kg bijgekomen volgens de weegschaal, na de zomer had ik geen tijd meer ivm hogeschool enz, nu heb ik iets meer dan een maand geleden geprobeert tijd te vinden voor een voortzetting van m'n training, de kilo's waren er natuurlijk al afgevlogen na die 5 maand rust. Nu heb ik 5 weken training achter de rug (evenveel als in de vakantie) en ben ik juist 1kg bijgekomen

- ik had me die laatste maand veel meer verdiept over apparte spiergroepen per dag
- ik gebruikte de laatste maand whey in combinatie met soya eiwitten en kwark, terwijl ik in augustus alleen soya gebruikte.

ik snap er niets van
neem maar van mij aan dat je in die ene maand GEEN 6 kilo spiier hebt bijgewonnen
pi_36450368
Die cable crossover vind ik geen isolatie oefening. Ik doe 'm zelf ook regelmatig en je belast je biceps ook behoorlijk.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:27:56 #158
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36450407
hmm, dat kan ik niet zeggen... ik hou mijn armen op slot zeg maar en doe alles vanuit schouder/borst..

misschien gooi je er te veel gewicht op zodat je gedwongen wordt om te smokkelen met je biceps?
pi_36450499
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:13 schreef Tommy__ het volgende:

ik snap er niets van
Een flinke maag/darm inhoud is al gauw 2kg. Eventueel nog wat onderhuids vocht wat ook 2kg kan zijn. En je zit al een heel end.
Ik heb zelf erg veel last van onderhuidsvocht en ben na een avondje flink tekeer gaan in de stad tot wel 4kg lichter de volgende dag. Waarna ik binnen een dag weer die 4kg eraan heb...

* Sloper gaat weer teveel stappen de laatste tijd
pi_36450559
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 23:27 schreef Dacide het volgende:
hmm, dat kan ik niet zeggen... ik hou mijn armen op slot zeg maar en doe alles vanuit schouder/borst..

misschien gooi je er te veel gewicht op zodat je gedwongen wordt om te smokkelen met je biceps?
Ja die mensen zie je veel, die lekker smokkelen. Maar het is niet dat ik mn biceps het werk laat doen, alleen dat ik ze flink aanspan om m'n armen in een hoek van pakweg 160graden te zetten. Want je gewrichten op slot zetten is erg slecht.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:54:31 #161
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36451249
ahzo ok..

op slot is idd slecht... bedoelde idd ook "aanspannen"..
pi_36451959
net 2 weken rust gehad wegens lichte blessure
Deze week en volgende week ga ik experiment doen
Elke dag 5 sets clean and press, en om de 2 dagen buikspiertraining
Eens zien hoe ver ik kan gaan qua overtraining en of ik zo wel verbeter, want de clean en press is een oefening die ik bijna nooit gedaan heb

Na deze 2 weken terug een week lekker hard op de gewone manier en dan terug een weekje rust
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  woensdag 29 maart 2006 @ 02:04:31 #163
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_36453060
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 16:29 schreef redguy2222 het volgende:

Damn dat zijn flinke bovenbenen ! Zojuist mijn armen ook maar gemeten, mijn zielige wielrenarmpjes zijn 39cm in omtrek
Valt best mee hoor als je 1.90 bent. En er moet veel meer vorm in komen.
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef LedZep het volgende:
O ja, en verspil niet te veel tijd met isolatie shizzle zoals biceps curls, maar doe vooral veel: squatten, deadliften, bankdrukken, roeien (bij voorkeur met barbell) en andere compounds (=oefeningen waarbij een combinatie van spieren gebruikt wordt)

Daarvan word je sterk én groot.
Volgens mij verwar je dit topic met het centrale powerlift topic Niks mis met fijne biceps curls.
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:47:03 #164
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_36454707
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 02:04 schreef ivosnivo het volgende:

Volgens mij verwar je dit topic met het centrale powerlift topic Niks mis met fijne biceps curls.

Maar goed, wel leuk om te horen dat Ronnie en Jay het al jaren vekeerd doen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_36455317
Ronnie en Jay hebben eerst hun halve leven gespendeerd aan compound oefeningen, die mogen nu curlen tot ze dood neervallen .
pi_36455679
Overigens is het ongelooflijk hoeveel aanleg die gasten hebben. Jay Cutler drukte de eerste keer dat hij een gym binnen 140 kilo zonder ooit te hebben getraind (hij moest altijd hard werken thuis, dat wel)
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:07:51 #167
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36455991
hmmz, tja, ik geloof het niet direct hoor.

en welke sportschool laat een ongetraind persoon ff voor de eerste keer 140 kilo drukken..

lijkt me erg sterk hoor....
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:21:12 #168
145376 ThAMystery1
Trust is a weakness
pi_36456274
ik heb de laatste periode tribulus gebruikt van mdouble you, en het verbaast me wel hoor. wat een hormonen maakt dat spul aan zeg :p
Allochtoon van oorsprong
pi_36456670
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:07 schreef Dacide het volgende:
hmmz, tja, ik geloof het niet direct hoor.

en welke sportschool laat een ongetraind persoon ff voor de eerste keer 140 kilo drukken..

lijkt me erg sterk hoor....
Ze bestaan echt wel hoor. En Jay moest naar verluid toen hij jong was uren per dag houthakken etc. Nou dan word je beresterk, geloof mij.

Je hebt ook van die turner-achtige kinders die na een paar jaar ALLEEN MET BODYWEIGTH oefeningen trainen es gaan deadliften en een kilo of 200 van de grond tillen. Of easy pull ups kunnen doen met 30 kilo extra gewicht.
pi_36456686
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:21 schreef ThAMystery1 het volgende:
ik heb de laatste periode tribulus gebruikt van mdouble you, en het verbaast me wel hoor. wat een hormonen maakt dat spul aan zeg :p
Ik wil het graag geloven... vrees alleen dat dit soort "gezonde testosteron verhogers" niet werken.

"Tribulus Terrestris is een kruid dat in tropische gebieden over de gehele wereld voorkomt. Het wordt al jaren in Azië en Bulgarije ingezet in de medische wereld om potentie en vruchtbaarheidsproblemen op te lossen."
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_36456694
quote:
Werkelijk? Tribulus heeft namelijk een imago van "veel beloftes, geen resultaat" maar bij jou werkt het dus wel goed?
  woensdag 29 maart 2006 @ 10:58:21 #172
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_36457057
quote:
Tribulus.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:03:26 #173
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36457147
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:41 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ze bestaan echt wel hoor. En Jay moest naar verluid toen hij jong was uren per dag houthakken etc. Nou dan word je beresterk, geloof mij.

Je hebt ook van die turner-achtige kinders die na een paar jaar ALLEEN MET BODYWEIGTH oefeningen trainen es gaan deadliften en een kilo of 200 van de grond tillen. Of easy pull ups kunnen doen met 30 kilo extra gewicht.
ow ok.. damn. Dat doen ze goed hoor..

denk dat ik deze zomer maar eens de hele zomer ga bomen omkappen dan.

eens kijken of ik dan wél vooruitkom met bankdrukken
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:07:19 #174
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_36457213
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:41 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik weet wel idd dat je niet breed hoeft te zijn om sterk te zijn.

Bij ons traint de nederlandse recordhouder bankdrukken (tot 75 kilo dacht ik).
Deze man, Erik Koninkx, is beresterk maar helemaal niet zo heel breed.

Neemt niet weg dat hij iets 180 kilo bankdrukt.
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:09:58 #175
140141 ivosnivo
pi_36457284
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 11:03 schreef Dacide het volgende:

[..]

ow ok.. damn. Dat doen ze goed hoor..

denk dat ik deze zomer maar eens de hele zomer ga bomen omkappen dan.

eens kijken of ik dan wél vooruitkom met bankdrukken
Het is wel mogelijk denk ik. Vroegere klasgenoot van mij deed 2 dagen per week stratenleggen. En het was een forse kerel. Er stonden een paar afgedankte fitness toestellen in het magazijn van het gymlokaal. En we gingen bankdrukken voor de gymles aan. Die gast moest perse 100 kilo drukken, ik telkens zeggen dat je licht moet beginnen enzo, maar hij zou 100 kilo drukken omdat ie geen mietje was. Dus ik er achter staan en hij drukken, hij had totaal geen balans, maar hij kreeg die stang tot mijn verbazing wel 1 keer omhoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')