hehe snelsnelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:16 schreef LedZep het volgende:
Meer dan 4 dagen is ook niet nodig. Though, het is niet anders ben ik bang. Dus gewoon keihard doortrainen, nieuwe PR's eisen en meer kilo's gainen!![]()
neem maar van mij aan dat je in die ene maand GEEN 6 kilo spiier hebt bijgewonnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:13 schreef Tommy__ het volgende:
ha ik heb eens een vraagje,
ik heb deze zomer ongv een maand getrained en was 6kg bijgekomen volgens de weegschaal, na de zomer had ik geen tijd meer ivm hogeschool enz, nu heb ik iets meer dan een maand geleden geprobeert tijd te vinden voor een voortzetting van m'n training, de kilo's waren er natuurlijk al afgevlogen na die 5 maand rust. Nu heb ik 5 weken training achter de rug (evenveel als in de vakantie) en ben ik juist 1kg bijgekomen![]()
- ik had me die laatste maand veel meer verdiept over apparte spiergroepen per dag
- ik gebruikte de laatste maand whey in combinatie met soya eiwitten en kwark, terwijl ik in augustus alleen soya gebruikte.
- ik train evenveel dagen.
ik snap er niets van![]()
Een flinke maag/darm inhoud is al gauw 2kg. Eventueel nog wat onderhuids vocht wat ook 2kg kan zijn. En je zit al een heel end.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:13 schreef Tommy__ het volgende:
ha ik heb eens een vraagje,
ik heb deze zomer ongv een maand getrained en was 6kg bijgekomen volgens de weegschaal, na de zomer had ik geen tijd meer ivm hogeschool enz, nu heb ik iets meer dan een maand geleden geprobeert tijd te vinden voor een voortzetting van m'n training, de kilo's waren er natuurlijk al afgevlogen na die 5 maand rust. Nu heb ik 5 weken training achter de rug (evenveel als in de vakantie) en ben ik juist 1kg bijgekomen![]()
- ik had me die laatste maand veel meer verdiept over apparte spiergroepen per dag
- ik gebruikte de laatste maand whey in combinatie met soya eiwitten en kwark, terwijl ik in augustus alleen soya gebruikte.
- ik train evenveel dagen.
ik snap er niets van![]()
Ja die mensen zie je veel, die lekker smokkelen. Maar het is niet dat ik mn biceps het werk laat doen, alleen dat ik ze flink aanspan om m'n armen in een hoek van pakweg 160graden te zetten. Want je gewrichten op slot zetten is erg slecht.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:27 schreef Dacide het volgende:
hmm, dat kan ik niet zeggen... ik hou mijn armen op slot zeg maar en doe alles vanuit schouder/borst..
misschien gooi je er te veel gewicht op zodat je gedwongen wordt om te smokkelen met je biceps?
Valt best mee hoor als je 1.90 bent. En er moet veel meer vorm in komen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:29 schreef redguy2222 het volgende:
Damn dat zijn flinke bovenbenen ! Zojuist mijn armen ook maar gemeten, mijn zielige wielrenarmpjes zijn 39cm in omtrek
Volgens mij verwar je dit topic met het centrale powerlift topicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef LedZep het volgende:
O ja, en verspil niet te veel tijd met isolatie shizzle zoals biceps curls, maar doe vooral veel: squatten, deadliften, bankdrukken, roeien (bij voorkeur met barbell) en andere compounds (=oefeningen waarbij een combinatie van spieren gebruikt wordt)
Daarvan word je sterk én groot.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 02:04 schreef ivosnivo het volgende:
Volgens mij verwar je dit topic met het centrale powerlift topicNiks mis met fijne biceps curls.
Ze bestaan echt wel hoor. En Jay moest naar verluid toen hij jong was uren per dag houthakken etc. Nou dan word je beresterk, geloof mij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:07 schreef Dacide het volgende:
hmmz, tja, ik geloof het niet direct hoor.
en welke sportschool laat een ongetraind persoon ff voor de eerste keer 140 kilo drukken..
lijkt me erg sterk hoor....
Ik wil het graag geloven... vrees alleen dat dit soort "gezonde testosteron verhogers" niet werken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:21 schreef ThAMystery1 het volgende:
ik heb de laatste periode tribulus gebruikt van mdouble you, en het verbaast me wel hoor. wat een hormonen maakt dat spul aan zeg :p
Werkelijk? Tribulus heeft namelijk een imago van "veel beloftes, geen resultaat" maar bij jou werkt het dus wel goed?quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:21 schreef ThAMystery1 het volgende:
ik heb de laatste periode tribulus gebruikt van mdouble you, en het verbaast me wel hoor. wat een hormonen maakt dat spul aan zeg :p
Tribulus.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:21 schreef ThAMystery1 het volgende:
ow ok.. damn. Dat doen ze goed hoor..quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ze bestaan echt wel hoor. En Jay moest naar verluid toen hij jong was uren per dag houthakken etc. Nou dan word je beresterk, geloof mij.
Je hebt ook van die turner-achtige kinders die na een paar jaar ALLEEN MET BODYWEIGTH oefeningen trainen es gaan deadliften en een kilo of 200 van de grond tillen. Of easy pull ups kunnen doen met 30 kilo extra gewicht.
Ik weet wel idd dat je niet breed hoeft te zijn om sterk te zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:41 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ze bestaan echt wel hoor. En Jay moest naar verluid toen hij jong was uren per dag houthakken etc. Nou dan word je beresterk, geloof mij.
Je hebt ook van die turner-achtige kinders die na een paar jaar ALLEEN MET BODYWEIGTH oefeningen trainen es gaan deadliften en een kilo of 200 van de grond tillen. Of easy pull ups kunnen doen met 30 kilo extra gewicht.
Het is wel mogelijk denk ik. Vroegere klasgenoot van mij deed 2 dagen per week stratenleggen. En het was een forse kerel. Er stonden een paar afgedankte fitness toestellen in het magazijn van het gymlokaal. En we gingen bankdrukken voor de gymles aan. Die gast moest perse 100 kilo drukken, ik telkens zeggen dat je licht moet beginnen enzo, maar hij zou 100 kilo drukken omdat ie geen mietje was. Dus ik er achter staan en hij drukken, hij had totaal geen balans, maar hij kreeg die stang tot mijn verbazing wel 1 keer omhoog.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:03 schreef Dacide het volgende:
[..]
ow ok.. damn. Dat doen ze goed hoor..
denk dat ik deze zomer maar eens de hele zomer ga bomen omkappen dan.
eens kijken of ik dan wél vooruitkom met bankdrukken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |