Ik ben er meestal een uurtje, en daarvan ben ik misschien een kwartier van aan het trainen. De rest van de tijd rust ik uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef Dacide het volgende:
vraag ik me ook af ja..
al;s ik ga trainen ben ik meestal zeker 2 uur daar.. waarvan effectief trainen zo'n 1,5 uur minstens..
doe wel redelijk relax aan meestal.
Kijk dat is nou trainen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben er meestal een uurtje, en daarvan ben ik misschien een kwartier van aan het trainen. De rest van de tijd rust ik uit.
Klinkt misschien lam hoor, maar als je er bij na gaat denken. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand de helft van de tijd effectief aan het trainen is.quote:
Heb je gelijk in. Een setje duurt misschien 20-30 sec, waarna je toch al gauw 1-2 minuten rust neemt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Klinkt misschien lam hoor, maar als je er bij na gaat denken. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand de helft van de tijd effectief aan het trainen is.
Welk merk whey heb je dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik mix het met water
miss ff andere shake beker kopen![]()
Het Aldi huismerkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
zoek ik strax even op, van de lokale drogisterij iig
ze hebben door dat het een gat in de markt isquote:
ik was gisteren 2 kilo zwaarder, maar dat komt door het eten denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:14 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb me eerste kilo er weer bijNog 1 te gaan.
Je kunt beter elke dag ongeveer dezelfde hoeveelheden nemen, dat werkt veel beter dan jojoën.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:23 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik was gisteren 2 kilo zwaarder, maar dat komt door het eten denk ik![]()
ja dat probeer ik nu ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je kunt beter elke dag ongeveer dezelfde hoeveelheden nemen, dat werkt veel beter dan jojoën.
hoeveel weeg je dan nou?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:14 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb me eerste kilo er weer bijNog 1 te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |