Ik ben er meestal een uurtje, en daarvan ben ik misschien een kwartier van aan het trainen. De rest van de tijd rust ik uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef Dacide het volgende:
vraag ik me ook af ja..
al;s ik ga trainen ben ik meestal zeker 2 uur daar.. waarvan effectief trainen zo'n 1,5 uur minstens..
doe wel redelijk relax aan meestal.
Kijk dat is nou trainen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben er meestal een uurtje, en daarvan ben ik misschien een kwartier van aan het trainen. De rest van de tijd rust ik uit.
Klinkt misschien lam hoor, maar als je er bij na gaat denken. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand de helft van de tijd effectief aan het trainen is.quote:
Heb je gelijk in. Een setje duurt misschien 20-30 sec, waarna je toch al gauw 1-2 minuten rust neemt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Klinkt misschien lam hoor, maar als je er bij na gaat denken. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand de helft van de tijd effectief aan het trainen is.
Welk merk whey heb je dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik mix het met water
miss ff andere shake beker kopen![]()
Het Aldi huismerkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
zoek ik strax even op, van de lokale drogisterij iig
ze hebben door dat het een gat in de markt isquote:
ik was gisteren 2 kilo zwaarder, maar dat komt door het eten denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:14 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb me eerste kilo er weer bijNog 1 te gaan.
Je kunt beter elke dag ongeveer dezelfde hoeveelheden nemen, dat werkt veel beter dan jojoën.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:23 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik was gisteren 2 kilo zwaarder, maar dat komt door het eten denk ik![]()
ja dat probeer ik nu ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je kunt beter elke dag ongeveer dezelfde hoeveelheden nemen, dat werkt veel beter dan jojoën.
hoeveel weeg je dan nou?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:14 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb me eerste kilo er weer bijNog 1 te gaan.
Dat zijn de mijne ook en ik vind het zwakke ecto-pootjes. Niet zeuren dus en doorsquatten. Btw, van squatten krijg je een grote biceps! Squatten = beentraining = grootste spiergroep en dus veel groeihormoon = grotere bicepsquote:Op maandag 27 maart 2006 12:37 schreef STAIRWARES het volgende:
[Centraal] Bodybuilding-Topic deel 21
Ik zou nog de maten van mijn bovenbenen en kuiten posten (naar aanleiding van deel 21)
Ik vind nl. dat ik te grote kuiten en bovenbenen heb en tommy en .. zeiden dat dat mischien wel
meevalt.
Ik ben 1.71 bovenbenen: 55 cm omtrek, kuiten: 39cm. omtrek
En het is echt vnl. spieren geen vet.
Trouwens, het gekke is dat mijn benen juist groter worden door steppen of fietsen.
Dat doe ik dus niet meer :/ Als ik nou deel vandie spieren in mijn benen nou in me armen kon
verplaatsen he..
en hoe groot meten de rest van jouw spieren dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat zijn de mijne ook en ik vind het zwakke ecto-pootjes. Niet zeuren dus en doorsquatten. Btw, van squatten krijg je een grote biceps! Squatten = beentraining = grootste spiergroep en dus veel groeihormoon = grotere biceps.
Geen idee, meet ze niet. Heb toevallig een tijdje geleden benen gemeten omdat ik vermoedde dat ze een stuk groter waren geworden (lees: kreeg broek bijna niet meer aanquote:Op maandag 27 maart 2006 15:52 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
en hoe groot meten de rest van jouw spieren dan?even uit nieuwsgierigheid
quote:Op maandag 27 maart 2006 16:16 schreef redguy2222 het volgende:
Nu werd ik toch even nieuwsgierig, heb mijn kuiten en bovenbenen even gemeten:
Kuiten: 49cm
bovenbenen: 62cm
duidelijk een grotere kerel dan ikquote:Op maandag 27 maart 2006 16:16 schreef redguy2222 het volgende:
Nu werd ik toch even nieuwsgierig, heb mijn kuiten en bovenbenen even gemeten:
Kuiten: 49cm
bovenbenen: 62cm
ah vandaar die grote kuiten, ik moet zeggen dat basketballen ook helpt, mijn kuiten worden steeds steviger. maar dat komt omdat ik veel moet springen ivm gebrek aan lengtequote:Op maandag 27 maart 2006 16:22 schreef redguy2222 het volgende:
Ik ben dan ook 1.90, en wielrenner, en dan vooral sprinter, kom nog geen verkeersdrempel over.
Ik zou die leg extension eruit smijten en een extra squat (bv front squat) of een romanian deadlift erbij doen.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:56 schreef BushRanger het volgende:
Mijn kuiten zijn 39 cm en mijn bovenbenen 57 cm en dat vind ik toch vrij dun hoor! Ik heb altijd veel gefietst, wielrennen en postbode, maar ik probeer alles nu toch wat zwaarder te krijgen. Ben sinds een paar weken begonnen met squaten en dat voelt toch wel goed voor m'n bovenbenen, heb het idee dat ze zeker al groeien. Ondanks dat ik nog maar 120 pounds squat! Doe daarna trouwens ook nog 140 pounds leg extension.
Mijn benentraining ziet er nu als volgt uit:quote:Op maandag 27 maart 2006 20:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zou die leg extension eruit smijten en een extra squat (bv front squat) of een romanian deadlift erbij doen.
Ik meet altijd m´n biceps, die mogen niet te groot worden. Toch heb ik er veel steun aan. Op m´n werk denk ik vaak: ik heb zukke armen en jij hebt niks...en dan durf ik veel meer te zeggen.Herkenbaar?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Geen idee, meet ze niet. Heb toevallig een tijdje geleden benen gemeten omdat ik vermoedde dat ze een stuk groter waren geworden (lees: kreeg broek bijna niet meer aan).
Wat voor broeken heb je trouwens dat je ze met 55 cm al moeilijk aan kan krijgen dan!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Geen idee, meet ze niet. Heb toevallig een tijdje geleden benen gemeten omdat ik vermoedde dat ze een stuk groter waren geworden (lees: kreeg broek bijna niet meer aan).
Ik vind het gewoon niet staan bij mij. Je zegt het al, de meeste mensen hier zijn ook een flink stukquote:Op maandag 27 maart 2006 15:52 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
en hoe groot meten de rest van jouw spieren dan?even uit nieuwsgierigheid
Je kan toch gewoon aan de slag gaan? Hard trainen en goed voedsel eten (ff uitrekenen wat je gebruikt en daar dan een stukje boven gaan zitten) en je komt vanzelf aan hoor!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:20 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet staan bij mij. Je zegt het al, de meeste mensen hier zijn ook een flink stuk
langer dan mij (1,71)
Ik vind de verhoudingen gewoon niet goed bij mijzelf. En hoop dat ik hier wat aan kan doen.
Maar ik weet niet wat. Ik wil iig grotere armen
Oh zo'n bootcut broek die bovenaan al redelijk strak zit en onder wijd. En hij paste vorig jaar precies goedquote:Op maandag 27 maart 2006 23:49 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Wat voor broeken heb je trouwens dat je ze met 55 cm al moeilijk aan kan krijgen dan!![]()
Ik heb daar geen last van, mijn broeken kunnen alleen niet meer dicht vanwege het aankomenEn ik ben op reis, dus ik heb maar drie broeken...
Nou je kan beter dingen eten die langzaam verteren dan dingen die snel verteren want dan krijg je ineens een bult energie die je (deels) niet nodig hebt -> opslag (al dan niet als vet).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:25 schreef BushRanger het volgende:
Mijn buik lijkt aardig dik, terwijl er toch weinig vet te bekennen is. Hij stulpt uit zeg maar, maar is wel hard, spieren zijn niet echt te zien. Nu eet ik vrij veel en ik ben in een half jaar 12 kilo aangekomen. Ik denk niet dat m'n vetpercentage superhoog is (ga het van de week laten meten), in september was het 8% bij 63 kilo. Zit nu aan de 75 kilo bij 1.83m. Ik lijk in mijn ogen nog steeds erg mager, maar die buik irriteert me wel. Nu zei het mooie meisje achter de balie bij de gym, dat de dingen die ik eet te langzaam verteren. Ik eet dus veel havermout, volkoren brood en basmati rijst. Hiernaast natuurlijk nog veel andere dingen. Maar het brood en de rijst zouden dus te langzaam verteren en daardoor zou mijn buik zo uitpuilen. Wat is jullie ervaring met het bulken met betrekking tot je buik? En heeft er iemand tips over wat ik hier aan kan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |