Uit de OP:quote:
quote:[Rust]
Jaja, daar gaan de nachtelijke game/GoT uurtjes! 7,5 a 8 uur slaap per dag is toch echt het minimum wat je moet krijgen wil je je lichaam goed laten herstellen.
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 04:00 schreef ivosnivo het volgende:
04:00 's nachts valt bij mij wel onder de "nachtelijke game/GoT uurtjes".quote:[Rust]
Jaja, daar gaan de nachtelijke game/GoT uurtjes! 7,5 a 8 uur slaap per dag is toch echt het minimum wat je moet krijgen wil je je lichaam goed laten herstellen.
ik denk dat ivosnivo zijn dag anders uitziet dan die van een normale werkdag, ploegendiensten ofzoiets denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef Videopac het volgende:
[..]
[..]
[..]
04:00 's nachts valt bij mij wel onder de "nachtelijke game/GoT uurtjes".
(oorspronkelijke post verduidelijkt...)
Ach ja, velen hebben goede bedoelingen, maar zelden is het waar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:33 schreef Semargofni het volgende:
@LedZep: juistem goede uitleg, zal ik zeker zeggen als ie nog een keertje zich ermee komt bemoeien. Maar het zal wel goed bedoeld zijn ^^.
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef Videopac het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alleen bleef ik helaas niet tot 4 uur wakker, maar ging mijn wekker om half 4. Dat is hele andere koek.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:04 schreef Videopac het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je die zooi maar binnenkrijgtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef Fugie het volgende:
vraagje, als ik mijn shake maak dan schuimt het echt superveel (bijna voor de helft schuim) is dat heel erg of maakt het niets uit
(van dat schuim happen ga je boeren
)
Gewoon mixen met water, dan heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef Fugie het volgende:
vraagje, als ik mijn shake maak dan schuimt het echt superveel (bijna voor de helft schuim) is dat heel erg of maakt het niets uit
(van dat schuim happen ga je boeren
)
ik mix het met waterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Gewoon mixen met water, dan heb je nergens last van
Zwakke onderrug denk ik. Wat zijn je gewichten met Bent row en Deadlift? Als de row enigszins in de buurt komt van de deadlift is je onderrug een zwak punt. Veel deadliften dus, en ondertussen een riem omdoen met roeien kan helpen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:20 schreef BushRanger het volgende:
Nog een vraagje... Als ik de Barbell Bent-over Row doe, dan voel dit niet fijn aan mijn onderrug. Waar zou dit door kunnen komen? Ik ga door mijn knieën en ga met mijn kont een stukje naar achteren, om het gewicht van de barbell te compenseren, toch voel ik het in mijn onderrug. Als ik de onderrug op zich train met deadlifts heb ik trouwens geen problemen, gaat lekker. Of misschien moet ik het één van de bevallige deernes bij de sportschool eens vragen... Misschien dat ze het even voor kunnen doen
Dumbbell bench press, incline barbell bench press en cable crossover voel ik het meeste in m'n pecs. Maar je kan het op veel manieren doen, als er maar veel presses (setje of 10) inzitten en een paar flyes .quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:17 schreef BushRanger het volgende:
Op dag drie in mijn schema train ik het volgende:
- Borst
- Triceps
- Trapezius
- Onderarmen
Ik ben niet tevreden met wat ik voor mijn borst doe, welke oefeningen kunnen jullie me aanraden om tot een zo volledig mogelijke workout te komen?
Dips, Tate press, close grip bench press en skullcrushers zijn dé triceps-massaoefeningen. Waarschijnlijk kan je dips en tate presses wel doen thuis.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:46 schreef Borkydude het volgende:
Mijn biceps zijn wel ok, maar ik wil nog wat meer thuistraining doen voor mijn triceps. Iemand een idee voor goede oefening?
Ik ben er meestal een uurtje, en daarvan ben ik misschien een kwartier van aan het trainen. De rest van de tijd rust ik uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef Dacide het volgende:
vraag ik me ook af ja..
al;s ik ga trainen ben ik meestal zeker 2 uur daar.. waarvan effectief trainen zo'n 1,5 uur minstens..
doe wel redelijk relax aan meestal.
Kijk dat is nou trainen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben er meestal een uurtje, en daarvan ben ik misschien een kwartier van aan het trainen. De rest van de tijd rust ik uit.
Klinkt misschien lam hoor, maar als je er bij na gaat denken. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand de helft van de tijd effectief aan het trainen is.quote:
Heb je gelijk in. Een setje duurt misschien 20-30 sec, waarna je toch al gauw 1-2 minuten rust neemt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Klinkt misschien lam hoor, maar als je er bij na gaat denken. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand de helft van de tijd effectief aan het trainen is.
Welk merk whey heb je dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik mix het met water
miss ff andere shake beker kopen![]()
Het Aldi huismerkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
zoek ik strax even op, van de lokale drogisterij iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |