Blijft nog wel een paar dagen open hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
Tot hoelang kan je nomineren, want dan kom ik morgen toch met een lijst.
Lijkt me wel, want:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Marc mag ook in het engels hé ?
quote:Enige regels:
- het nummer moet van Nederlandse makelij zijn (dus geen Clouseau, K3, Monza, Gorki etc.)
- het nummer moet op single uitgebracht zijn
Ja, uiteraard, zolang het van Nederlandse makelij is.quote:
ok, Ik had het wel ingevuldquote:
Ja, ik zie het .Thanxquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, zolang het van Nederlandse makelij is.
De volgende nummers heb ik van je lijst opgenomen, na de lijst gecheckt te hebben met www.popinstituut.nlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan komen hier de nominaties:
--KNIP--
Deze mogen niet ontbreken!
quote:
Echte culthelden met speedyquote:
Ik hou dit topic nog wel een tijdje open ... kan nog genoeg moois bijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Tot hoelaat kan je stemmen ?
Nee, dan krijg je echt 1.000 verschillende album tracks en dat is voor een toernooi niet werkbaar. In een toernooi moet het toch vrij mainstream blijven omdat er dan teveel mensen zijn die teveel nummers niet kennen. In het battle-format is dat gewoon niet handig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Maar laat je die regel over singles vallen?
Hm, dan had ik mijn lijstje een stuk kunnen inkortenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:17 schreef mark_03 het volgende:
mainstream
Maar dan krijg je dus niet het beste Nederpop nummer ooit, maar de beste Nederpop single.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je echt 1.000 verschillende album tracks en dat is voor een toernooi niet werkbaar. In een toernooi moet het toch vrij mainstream blijven omdat er dan teveel mensen zijn die teveel nummers niet kennen. In het battle-format is dat gewoon niet handig.
Zo'n beetje alle toernooien die niet over albums of over 1 artiest gingen zijn over singles gegaan. Dat is wat mij betreft ook het meest zinvol omdat 'niemand' losse album tracks kent tenzij je het album hebt, terwijl je singles gewoon op de radio kunt horen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Maar laat je die regel over singles vallen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |