abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21114616

[ Tournament 2004 ]; Het Beste Nederpop-nummer

De Voorronde

Wat is nu volgens Fok!kend Nederland het beste Nederpop-nummer ooit gemaakt? Door middel van een tournament maken de 384 door jullie genomineerde nummers uit wie deze eervolle titel in 2004 mag dragen. De nominatieposts zijn in dit topic terug te vinden. Inmiddels zijn we aanbeland bij de voorronde.

De 384 nummers kennen een enorme diversiteit aan stijlen. Het loopt uit een van Krezip tot Ted de Braak en van Andre van Duin tot Bettie Serveert. Maar ze hebben allemaal een aantal dingen gemeen, te weten:

• ze zijn allemaal van Nederlandse makelij;
  • ze zijn allemaal ooit op single uitgebracht (succesvol of niet).

Ik heb er voor gekozen om de Nederlandstalige nummers uit andere landen dit jaar niet mee te laten doen. Te denken valt aan Clouseau, Raymond van het Groenewoud, Monza en natuurlijk K3. Ze zijn in België gemaakt dus niet van Nederlandse makelij. Ook nummers van bijvoorbeeld Novastar zijn niet meegenomen. Ook zij komen uit België.

In de voorronde zijn de 384 genomineerde nummers ingedeeld in 128 zogenaamde battles, bestaande uit drie nummers per battle.
    In de hiernavolgende rondes zullen de battles alleen nog bestaan uit twee nummers.

Hoe werkt het?

In de voorronde zijn de nummers geheel random per drie tegenover elkaar gezet (A vs. B vs. C) Uit dit trio moet je daarvan je twee meest favoriete nummers kiezen. Ook al zitten er geen favorieten van je tussen, kies er toch twee waar je het meest mee hebt. De minst populaire per battle vliegt in de voorronde uit het toernooi. De 256 overgebleven nummers battelen volgens het aloude A vs B stramien door naar de titel Beste Nederpop-nummer 2004.
    Bij het verwerken van de voorronde houd ik rekening met de ranking van de battle. Dat wil zeggen dat het wel degelijk uitmaakt wie 1e of 2e wordt in de battle. De nummers 1 komen in een zogenaamde Pot A en de nummers 2 in een Pot B. De nummers 1 kunnen in de eerste ronde dus nooit tegenover elkaar komen te staan. Vanaf de tweede ronde worden alle nummers weer gewoon at random gekozen.

Stemmen
    Quote / kopieer de eerstvolgende post en maak de twee nummers van je keuze vet, óf haal het nummer weg waarop je niet stemt. Je mag niet op één nummer stemmen; het moeten er echt twee zijn. Wordt er op één nummer gestemd, dan telt deze NIET mee in de uitslag.
    Het is niet erg als je een nummer niet kent. Stem dan gewoon op de andere twee van het drietal. Let wel: dit geldt alleen voor deze voorronde. In alle volgende rondes is het gewoon weer de bedoeling dat je alleen op een koppel mag stemmen als je beide titels kent, net zoals in andere tournaments.

Kortom, bij een battle A vs B vs C zijn er vier mogelijkheden:
    1) Je kent ze alledrie. Bepaal welke twee je de beste vindt en stem daarop.
    2) Je kent één nummer niet. Stem op de twee die je wel kent.
    3) Je kent twee nummers niet. Sla deze battle over.
    4) Je kent alledrie de nummers niet. Sla deze battle over.

Tot hoe lang kan ik meedoen?
    De voorronde blijft een dag of tien open. Het ligt ook een beetje aan de hoeveelheid stemmers. Het kan zijn dat ik 'm eerder sluit, bijvoorbeeld als er gedurende vier etmalen niet meer gestemd is. Ga dus maar uit van 17 augustus 2004.

N.B. Qua opzet lijkt het op het muziekfilm- tournament. Dit wist ik niet van te voren, maar door een tip van Frollo (de organisator van dat topic) ben ik daar op gewezen. Zijn openingspost heb ik dan ook gemakshalve (gedeeltelijk) overgenomen.

Voorronde Facts

Hofleverancier van de voorronde is De Dijk. Ze staan met 11 nummers genomineerd. De Dijk wordt gevolgd door Bløf (9 nummers) en Acda & De Munnik / Marco Borsato / Het Goede Doel (elk 7 nummers).
    Van de 384 nummers zijn er 242 in de Nederlandse taal. Verder zijn er 6 instrumentale nummers genomineerd en is het aantal anderstalige nummers (dus niet Nederland en niet Engels) dit jaar 4. Dit houdt dus in dat er 132 Engelstalige nummers in de lijst staan.
    De loting is inmiddels gemaakt en blijkt dat er geen grote favorieten al in de eerste ronde tegenover elkaar staan. Als ik het zo vluchtig bekijk zitten er wel een aantal spannende battles tussen. Ik denk aan nummer 27 en 53.

De Loting

In de nu volgende post staan de 128 battles. Er kan vanaf nu dus gestemd worden. Veel succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door mark_03 op 07-08-2004 09:23:14 ]
  • een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
    pi_21114627
    Loting Voorronde
    Nogmaals, kies per trio 2 nummers die door moeten.

1 Herman Brood & His Wild Romance - Saturday Night - Arthur Umbgrove - Contract - Hero - Toen ik je zag
    2 Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse grachten - Bløf - Aan de kust (live) - Katja Schuurman - Maar nu heb ik er een
    3 Tol Hansse - Big City - Caesar - Situations Complications - Andre van Duin - Paard in de gang
    4 De Dijk - Als het golft - Theo Maassen - Doodsbedreiging - Tröckener Kecks - Paradijs
    5 Frank Boeijen Groep - Zwart, Wit - V.O.F. de Kunst - Een kopje koffie - Herman van Veen - Opzij
    6 Dilana Smith - Fly me to the moon - Jaydee - Plastic dreams - Harrie Klorkestein - O o Den Haag
    7 Doop - Doop - Bintangs - Riding on the L&N - Spinvis - Bagagedrager
    8 Het Goede Doel - Gijzelaar - Peter Koelewijn en zijn Rockets - Kom van dat dak af - The Fatal Flowers - Younger days
    9 Brainpower - Dansplaat - René Froger - This is the moment - Het Goede Doel - Vriendschap
    10 Teach-in - Ding-a-dong - Boudewijn de Groot - Avond - Acda & de Munnik - Als het vuur gedoofd is
    11 Caesar - Stellar Road - Frank Boeijen - Heb me lief - Ilse DeLange - All the answers
    12 Ruth Jacott - Vrede - Toontje Lager - Stiekem gedanst - The Nits - Nescio
    13 Nico Haak - Foxie Foxtrot - Benny Neiman - Vrijgezel - Ferry Lancer - Als Ze Lacht (Dan Lacht Ze Echt)
    14 Golden Earring - Twilight zone - Frizzle Sizzle - Alles heeft een ritme - De Dijk - Als ze er niet is
    15 Bettie Serveert - Rudder - Kadanz - In het donker - Tröckener Kecks - Rosa
    16 De Dijk - Groot Hart - Marco Borsato - Binnen - Splitsing - Recht Uit Het Hart
    17 Di-rect - Inside my head - The Gathering - Strange machines - Het Goede Doel - Ik dans dus ik besta
    18 Bert Heerink - Julie July - Bløf - Omarm - Lebbis en Jansen - Ik Ben Een Eikel
    19 Toontje Lager - Net als in de film - Ted de Braak - 'n Glaasje madeira my dear - Ramses Shaffy - Doorgaan
    20 De Poema's - Zij maakt het verschil - Osdorp Posse - Orgineel Amsterdams - Bløf - Dansen aan zee
    21 Marco Borsato - Margherita - Bettie Serveert - Co-Coward - Pater Moeskroen - Hela hola tut hola
    22 Party Animals - Aquarius - De Kast - In nije dei (live) - Jamai - Step right up
    23 Boudewijn de Groot - Het land van Maas en Waal - League of XO Gentlemen - Big Copout - Van Katoen - Kikke!
    24 Erik Mesie - Zonder jou - Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi - Carel Craayenhof - Adios Nonino
    25 Ilse DeLange - World of hurt - Rob de Nijs - Zuster Ursula - Boudewijn de Groot - Testament
    26 Vader Abraham & Wilma - Zou 't erg zijn lieve opa - Noodweer - In De Disco - Kinderen Voor Kinderen - Op een onbewoond eiland
    27 Ten Sharp - You - Golden Earring - Radar Love - Krezip - I would stay
    28 Drs. P. - De Veerpont (Heen en Weer) - Di-rect - Adrenaline - De Spelbrekers - Katinka
    29 Daryll-Ann - Serenades for the lonely - Pater Moeskroen - Roodkapje - Ronnie & De Ronnies - Beestjes
    30 Conny Vandenbos - Ik ben gelukkig zonder jou - Wyatt - Best Days - Bløf - Hier
    31 Andre Hazes - De vlieger - Carel Craayenhof, Trijntje Oosterhuis & Janine Jansen - Nu dat jij er bent - Wyatt - Miss Me Too
    32 Kim-Lian - Teenage superstar - Fouryo's - Zeg niet nee - Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
    33 Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint - Het Goede Doel - Nooduitgang (Live) - Acda & de Munnik - Ren lenny ren
    34 Kane - My best wasn't good enough - Is Ook Schitterend - Voltooid verleden tijd - Sita - Happy
    35 Toontje Lager - Vroeg Of Laat - Ruth Jacott - Vrij met mij - Jantje Smit - Ik zing dit lied voor jou alleen
    36 Kane - I will keep my head down - Vandenberg - Burning heart - Ross & Iba - Wassenaar
    37 Jazzpolitie - Liefdesliedjes - De Dijk - Dansen op de vulkaan - Lois Lane - Tonight
    38 Volumia! - Hou me vast - Krezip - In her sun (stupid) - Abel - Onderweg
    39 Total Touch - Somebody else's lover - Jansse bagge bend - Sollicitere - Onedayfly - One day fly
    40 Van Dik Hout - Stil in mij - Claw Boys Claw - Rosie - Soulvation - Reset your brain
    41 Johan - Day Is Done - Rob de Nijs - Zondag - Doe Maar - Nederwiet
    42 Rowwen Hèze & Het Metropole Orkest - Limburg (live) - Nova - Aurora - Paul de Leeuw - Ik heb je lief
    43 Kane - Where do I go now - Dolly Dots - Love me just a little bit more - Racoon - Blue days
    44 Kane - Damn those eyes - Maywood - Rio - The Lau - Waar mensen wonen
    45 Intwine - Happy? - Guus Meeuwis & Vagant - Het is een nacht - Anouk - Mood indigo
    46 Frank Boeijen Groep - Kronenburg park - Bintangs - Travelling in the USA - Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen
    47 De Vliegende panters - Houdoe (De kassameisjes) - Freek De Jonge - Leven Na De Dood - De Kift - Nauwe Mijter
    48 DJ Tiesto - Traffic - Dingetje - Kaplaarzen - Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
    49 Herman van Veen - Hilversum III - Polle Eduard - Ik Wil Jou - Gerard Joling - Ticket to the tropics
    50 Frans Halsema - Voor haar - Bart de Graaff & Lee Towers - Als ik een tovernaar zou zijn - Hind - Summer all over again
    51 Koos Alberts - Ik verscheurde je foto - Irene Moors en de Smurfen - No Limit - Ruth Jacott - Hartslag
    52 Birgit - A little famous - Jop - jij bent de zon - Urban Dance Squad - Fast Lane
    53 16 Down - Subtile movements - Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2) - Het Goede Doel - Belgie
    54 De Dijk - Niemand in de stad - Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder - Focus - Hocus Pocus
    55 Acda & de Munnik - Laat me slapen - Cuby & The Blizzards - Window of my eyes - Racoon - Feel like flying
    56 Het Goede Doel - Alles Geprobeerd - Bloem - Even Aan Mijn Moeder Vragen - Johan - Tumble and fall
    57 Beef - Late night sessions - Volumia! - Afscheid - Bløf & Counting Crows - Holiday in spain
    58 Daryll-Ann - Stay - Relax - Rock-a-spot - Toontje Lager - Ben jij ook zo bang
    59 Circus Custers - Verliefd - Band Zonder Banaan - Koning Pintenman - Luv - You're the greatest lover
    60 Twarres - Wer bisto - Nasty - Een moment zonder jou - Ramses Shaffy - Sammy
    61 Golden Earring - Another 45 miles (live) - Het - Kejje Nagaan - Krezip - Won't cry
    62 Lenny Kuhr - De Troubadour - 2 Unlimited - No limit - Heintje - Mama
    63 Nilson - My brains down - Gloricz Jim - Faster Now! - Do - Heaven
    64 The Scene - Iedereen is van de wereld - Van Katoen - Durf Jij - Willeke Alberti - Telkens weer
    65 The Sunclub - Fiesta - Herman Brood - My way - Van Dik Hout & Kirsten - Stip aan de hemel
    66 Tröckener Kecks - Ik denk nooit meer aan jou - Within Temptation - Ice queen - BZN - Mon amour
    67 Travoltas - Sugarride - Gerard Joling - Zing met me mee - Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken
    68 Di-rect - Just the way I do - De Dijk - Ik kan het niet alleen - Trijntje Oosterhuis - Free
    69 DJ Jean - The Launch - Van Dik Hout - Laat het los (live) - Mathilde Santing - Wonderful life
    70 Bettie Serveert - Palomine - Q65 - The Life I Live - Marieke - Just be happy
    71 Anouk - Sacrifice - Toontje Lager - Zoveel Te Doen - Herman van Veen - Suzanne
    72 Ruth Jacott - Ik ga door - Jan Boezeroen - De fles - Meindert Talma - Rummenigge
    73 Bløf - Liefs uit Londen - De Poema's - Ik mis niets - Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (kedeng kedeng)
    74 Tee Set - She likes weed - Yellow Pearl - For you and me - Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doe
    75 V.O.F. de Kunst - Suzanne - Within Temptation - Mother earth - Bettie Serveert - Unsound
    76 Benny Neiman - Waarom fluister ik je naam nog - Acda & de Munnik - De kapitein deel II - Andre Hazes - Geef mij je angst
    77 Acda & de Munnik - Niet of nooit geweest - Het Goede Doel - Zwijgen - Krang - Kraaien
    78 Klein Orkest - Koos werkeloos - Jim - This love is real - Doe Maar - De Bom
    79 Grof Geschut - Moe - Herman van Veen - Anne - Kane & Ilse de Lange - Before you let me go
    80 Marco Borsato - Vrij zijn (album-versie) - All Stars - Groen als gras - Jovink & de Voederbietels - Luie flikker
    81 Frank Boeijen Groep - Zeg me dat het niet zo is - Wim Sonneveld - Het dorp - George Baker Selection - Una paloma blanca
    82 Johnny Jordaan - Bij ons in de Jordaan - Judith - You - Paul de Leeuw en Simone Kleinsma - Zonder Jou
    83 Treble - Ramaganana - Ben Cramer - De clown - 2 Brothers on the 4th Floor - Dreams
    84 Doe Maar - Is Dit Alles - Caesar - Before My Head Explodes - Splitsing - Wind En Zeilen
    85 Willeke Alberti - Spiegelbeeld - Van Dik Hout - De stilte valt zo hard - Fluitsma & Van Tijn - 15 Miljoen mensen
    86 Bauer - Libitz in a car - Urban Dance Squad - No Kid - De Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij
    87 Armand - Ben ik te min - Drukwerk - Je loog tegen mij - Hans de Booij - Annabel
    88 Normaal - Oerend hard - Bløf - Harder dan ik hebben kan - Rene Klijn - Mr. Blue
    89 Johnny Jordaan - Geef mij maar Amsterdam - The Scene - Helden - Lois Lane - The first time
    90 The Nits - In the Dutch Mountains - Frederique Spigt - Isis - Kinderen Voor Kinderen - Ik heb zo waanzinnig gedroomd
    91 Acda & de Munnik - Het is stil (aan de overkant) - Junkie XL ft Elvis - A little less conversation - Het - Ik heb geen zin om op te staan
    92 De Dijk - Nergens Goed Voor - Starmaker - Damn, I think I love you - T-Spoon - Sex on the beach
    93 Boudewijn de Groot - Jimmy - Spinvis - Voor Ik Vergeet - Rowwen Hèze - November
    94 Spinvis - Smalfilm - Klein Orkest - Laat mij maar alleen - De Spookrijders - Klokkeluiders
    95 Rob de Nijs - Banger Hart - Canyon - Als ik maar bij jou ben - Piet Veerman - Sailing home
    96 De Poema's - Mijn houten hart - Henk Westbroek - Waar ze loopt te wandelen - Linda, Roos en Jessica - Ademnood
    97 Boudewijn de Groot - Wonderkind van vijftig - Drs. P. - Troika - Jazzpolitie - Ze Zijn Terug
    98 The Scene - Blauw - De Havenzangers - Het feest kan beginnen - Anouk - Michel
    99 Boris - When you think of me - Blue Diamonds - Ramona - De Dijk - Binnen Zonder Kloppen
    100 Golden Earring - When the lady smiles - Kadanz - Intimiteit - Xander de Buisonje - Ik zie
    101 George Baker Selection - Little green bag - Urban Dance Squad - Happy Go Fucked Up - Frans Bauer - Heb je even voor mij
    102 Andre Hazes - Zij gelooft in mij - Skik - Dankjewel voor de zon - Henk & Henk - Sinterklaas, wie kent hem niet
    103 B*E*D - Welles (verliefd geweest) - Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale - Maxime & Franklin Brown - De Eerste Keer
    104 Supersub - Easy to run - Elektronica's - Vogeltjesdans - Anouk - Nobody's Wife
    105 Bløf - Mooie dag - Adèle Bloemendaal - Het zal je kind maar wezen - Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen
    106 René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken - Willy & Willeke Alberti - Niemand laat zijn eigen kind alleen - Vengaboys - Boom,boom,boom,boom
    107 DJ Paul Elstak - Luv U more - Kane - Rain down on me - Willeke Alberti - Ome Jan
    108 Katja Schuurman - Wereldmeid - Kayak - Ruthless Queen - Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
    109 Georgina Verbaan - Yo quiero bailar - De Heideroosjes - Klapvee - De Dijk - Mag het licht uit
    110 Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was - Silkstone - Ready - Marco Borsato - De Bestemming
    111 Boudewijn de Groot - Welterusten mr. de President - Bløf - Blauwe ruis - Edsilia Rombley - Hemel en aarde
    112 De Kast - Woorden zonder woorden - T-Spoon - No time 2 waste - De Dijk - Wakker in een vreemde wereld
    113 Anouk - R U kiddin' me - Wim Sonneveld - Tearoom tango - Kirsten - No Psycho
    114 Marco Borsato - Waarom nou jij - Ilse DeLange - I'm not so tough - Urban Dance Squad - Deeper shade of soul
    115 Henny Vrienten - Geen Ballade - Di-rect - Free (to change the world) - Romeo - I'm coming home
    116 Klein Orkest - Over de muur - Dilana Smith - Do you now - Di-rect - She
    117 Urban Dance Squad - Demagogue - Tröckener Kecks - Niemand Thuis - Extince - Viervoeters
    118 Total Touch - Touch me there - Skik - De Kat De Eend En De Mens - Circus Custers - Monica
    119 Ali B ft Brace - Ik ben je zat - Supersub - I wish - Shocking Blue - Venus
    120 Stef Bos - Is dit nu later ? - Skik - Op fietse - Rob de Nijs - Jan Klaassen de trompetter
    121 Silkstone - What's the reason - Dinand Woesthoff - Dreamer (Gussies song) - Def Rhymz - Schudden
    122 Rob de Nijs - Het werd zomer - Hans de Booij - Thuis ben - Extince - Kaal of kammen
    123 Doe Maar - Watje - Van Dik Hout - Meer dan een ander - Tröckener Kecks - Met hart en ziel
    124 Green Lizard - Autumn - Conny Vandenbos - Sjakie van de hoek - Jacques Herb - Manuela
    125 Extince - Spraakwater - Gordon - Kon ik nog maar even bij je zijn - Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
    126 Stef Bos - Papa - Jody Bernal - Que si que no - Postmen - Cocktail
    127 Raymzter - Kutmarokkanen - The Sheer - Something to say - Johan - Pergola
    128 De Dijk - Bloedend Hart - Rowwen Hèze - Bestel mar - Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet

[ Bericht 0% gewijzigd door mark_03 op 07-08-2004 09:59:19 ]
    een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 7 augustus 2004 @ 09:27:36 #3
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_21114746

[ Bericht 53% gewijzigd door Paul op 07-08-2004 09:34:02 (foutje) ]
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_21114982
    Golden Earring - Twilight Zone staat er 2 keer in... (14 en 27)
    pi_21115019
    quote:
    Op zaterdag 7 augustus 2004 09:56 schreef schwa78 het volgende:
    Golden Earring - Twilight Zone staat er 2 keer in... (14 en 27)
    Ik zie wat 't probleem is geweest. Die van 27 had Radar Love moeten zijn ... is inmiddels aangepast. Doorlinkfout in Excel
    Dankje !
    pi_21115100
    1 Herman Brood & His Wild Romance - Saturday Night - Hero - Toen ik je zag
    2 Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse grachten - Bløf - Aan de kust (live)
    3 Tol Hansse - Big City - Andre van Duin - Paard in de gang
    5 V.O.F. de Kunst - Een kopje koffie - Herman van Veen - Opzij
    6 Jaydee - Plastic dreams - Harrie Klorkestein - O o Den Haag
    9 Brainpower - Dansplaat - Het Goede Doel - Vriendschap
    12 Ruth Jacott - Vrede - Toontje Lager - Stiekem gedanst
    14 Golden Earring - Twilight zone - Frizzle Sizzle - Alles heeft een ritme
    18 Bert Heerink - Julie July - Lebbis en Jansen - Ik Ben Een Eikel
    20 De Poema's - Zij maakt het verschil - Osdorp Posse - Orgineel Amsterdams
    22 Party Animals - Aquarius - Jamai - Step right up
    24 Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi - Carel Craayenhof - Adios Nonino
    27 Golden Earring - Twilight zone - Krezip - I would stay
    34 Is Ook Schitterend - Voltooid verleden tijd - Sita - Happy
    35 Ruth Jacott - Vrij met mij - Jantje Smit - Ik zing dit lied voor jou alleen
    36 Vandenberg - Burning heart - Ross & Iba - Wassenaar
    38 Volumia! - Hou me vast - Abel - Onderweg
    39 Total Touch - Somebody else's lover - Onedayfly - One day fly
    40 Van Dik Hout - Stil in mij - Soulvation - Reset your brain
    45 Intwine - Happy? - Guus Meeuwis & Vagant - Het is een nacht
    47 De Vliegende panters - Houdoe (De kassameisjes) - Freek De Jonge - Leven Na De Dood
    48 DJ Tiesto - Traffic - Dingetje - Kaplaarzen
    52 Jop - jij bent de zon - Urban Dance Squad - Fast Lane
    53 Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2) - Het Goede Doel - Belgie
    60 Twarres - Wer bisto - Nasty - Een moment zonder jou
    62 Lenny Kuhr - De Troubadour - 2 Unlimited - No limit
    65 The Sunclub - Fiesta - Herman Brood - My way
    67 Gerard Joling - Zing met me mee - Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken
    69 DJ Jean - The Launch - Mathilde Santing - Wonderful life
    71 Anouk - Sacrifice - Herman van Veen - Suzanne
    73 Bløf - Liefs uit Londen - Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (kedeng kedeng)
    78 Jim - This love is real - Doe Maar - De Bom
    81 Frank Boeijen Groep - Zeg me dat het niet zo is - George Baker Selection - Una paloma blanca
    82 Judith - You - Paul de Leeuw en Simone Kleinsma - Zonder Jou
    83 Treble - Ramaganana - 2 Brothers on the 4th Floor - Dreams
    86 Urban Dance Squad - No Kid - De Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij
    87 Armand - Ben ik te min - Hans de Booij - Annabel
    88 Bløf - Harder dan ik hebben kan - Rene Klijn - Mr. Blue
    92 Starmaker - Damn, I think I love you - T-Spoon - Sex on the beach
    95 Rob de Nijs - Banger Hart - Piet Veerman - Sailing home
    96 De Poema's - Mijn houten hart - Linda, Roos en Jessica - Ademnood
    100 Golden Earring - When the lady smiles - Kadanz - Intimiteit
    101 George Baker Selection - Little green bag - Frans Bauer - Heb je even voor mij
    102 Andre Hazes - Zij gelooft in mij - Henk & Henk - Sinterklaas, wie kent hem niet
    103 B*E*D - Welles (verliefd geweest) - Maxime & Franklin Brown - De Eerste Keer
    104 Elektronica's - Vogeltjesdans - Anouk - Nobody's Wife
    106 René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken - Vengaboys - Boom,boom,boom,boom
    108 Katja Schuurman - Wereldmeid - Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
    109 Georgina Verbaan - Yo quiero bailar - De Dijk - Mag het licht uit
    110 Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was - Marco Borsato - De Bestemming
    112 De Kast - Woorden zonder woorden - T-Spoon - No time 2 waste
    114 Ilse DeLange - I'm not so tough - Urban Dance Squad - Deeper shade of soul
    115 Di-rect - Free (to change the world) - Romeo - I'm coming home
    116 Klein Orkest - Over de muur - Di-rect - She
    117 Urban Dance Squad - Demagogue - Extince - Viervoeters
    120 Stef Bos - Is dit nu later ? - Skik - Op fietse
    121 Dinand Woesthoff - Dreamer (Gussies song) - Def Rhymz - Schudden
    125 Extince - Spraakwater - Gordon - Kon ik nog maar even bij je zijn
    126 Stef Bos - Papa - Jody Bernal - Que si que no
    128 Rowwen Hèze - Bestel mar - Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 10:34:18 #7
    33569 Daniel.San
    Manic Expressive
    pi_21115394
    17 Di-rect - Inside my head - The Gathering - Strange machines
    27 Golden Earring - Radar Love - Krezip - I would stay
    38 Krezip - In her sun (stupid) - Abel - Onderweg
    43 Kane - Where do I go now - Racoon - Blue days
    53 16 Down - Subtile movements - Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2)
    55 Acda & de Munnik - Laat me slapen - Racoon - Feel like flying
    56 Bloem - Even Aan Mijn Moeder Vragen - Johan - Tumble and fall
    57 Volumia! - Afscheid - Bløf & Counting Crows - Holiday in spain
    69 DJ Jean - The Launch - Van Dik Hout - Laat het los (live)
    84 Doe Maar - Is Dit Alles - Caesar - Before My Head Explodes
    90 The Nits - In the Dutch Mountains - Kinderen Voor Kinderen - Ik heb zo waanzinnig gedroomd
    91 Junkie XL ft Elvis - A little less conversation - Het - Ik heb geen zin om op te staan
    94 Spinvis - Smalfilm - De Spookrijders - Klokkeluiders
    106 René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken - Vengaboys - Boom,boom,boom,boom
    107 DJ Paul Elstak - Luv U more - Kane - Rain down on
    110 Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was - Silkstone - Ready
    111 Boudewijn de Groot - Welterusten mr. de President - Bløf - Blauwe ruis
    120 Skik - Op fietse - Rob de Nijs - Jan Klaassen de trompetter
    124 Green Lizard - Autumn - Jacques Herb - Manuela
    125 Extince - Spraakwater - Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
    pi_21115452
    4 De Dijk - Als het golft - Tröckener Kecks - Paradijs
    5 Frank Boeijen Groep - Zwart, Wit - V.O.F. de Kunst - Een kopje koffie
    8 Het Goede Doel - Gijzelaar Peter Koelewijn en zijn Rockets - Kom van dat dak af
    9 René Froger - This is the moment - Het Goede Doel - Vriendschap
    10 Teach-in - Ding-a-dong - Acda & de Munnik - Als het vuur gedoofd is
    11 Frank Boeijen - Heb me lief - Ilse DeLange - All the answers
    12 Ruth Jacott - Vrede - Toontje Lager - Stiekem gedanst -
    14 Golden Earring - Twilight zone - De Dijk - Als ze er niet is
    15 Kadanz - In het donker - Tröckener Kecks - Rosa
    16 De Dijk - Groot Hart - Marco Borsato - Binnen -
    17 Di-rect - Inside my head - Het Goede Doel - Ik dans dus ik besta
    18 Bert Heerink - Julie July - Bløf - Omarm -
    19 Toontje Lager - Net als in de film - Ramses Shaffy - Doorgaan
    20 De Poema's - Zij maakt het verschil - Bløf - Dansen aan zee
    21 Marco Borsato - Margherita - Pater Moeskroen - Hela hola tut hola
    22 De Kast - In nije dei (live) - Jamai - Step right up
    24 Erik Mesie - Zonder jou - Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi -
    27 Ten Sharp - You - Krezip - I would stay
    29 Pater Moeskroen - Roodkapje - Ronnie & De Ronnies - Beestjes
    32 Kim-Lian - Teenage superstar - Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
    33 Het Goede Doel - Nooduitgang (Live) - Acda & de Munnik - Ren lenny ren
    34 Kane - My best wasn't good enough - Is Ook Schitterend - Voltooid verleden tijd
    37 Jazzpolitie - Liefdesliedjes - De Dijk - Dansen op de vulkaan
    46 Frank Boeijen Groep - Kronenburg park - Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen
    48 Dingetje - Kaplaarzen - Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
    50 Bart de Graaff & Lee Towers - Als ik een tovernaar zou zijn - Hind - Summer all over again
    51 Irene Moors en de Smurfen - No Limit - Ruth Jacott - Hartslag
    52 Birgit - A little famous - Jop - jij bent de zon
    54 De Dijk - Niemand in de stad - Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
    56 Het Goede Doel - Alles Geprobeerd - Bloem - Even Aan Mijn Moeder Vragen
    57 Volumia! - Afscheid - Bløf & Counting Crows - Holiday in spain
    60 Twarres - Wer bisto - Ramses Shaffy - Sammy
    61 Golden Earring - Another 45 miles (live) - Krezip - Won't cry
    68 Di-rect - Just the way I do - De Dijk - Ik kan het niet alleen -
    69 Van Dik Hout - Laat het los (live) - Mathilde Santing - Wonderful life
    73 Bløf - Liefs uit Londen - De Poema's - Ik mis niets
    75 V.O.F. de Kunst - Suzanne - Within Temptation - Mother earth
    76 Acda & de Munnik - De kapitein deel II - Andre Hazes - Geef mij je angst
    77 Acda & de Munnik - Niet of nooit geweest - Het Goede Doel - Zwijgen
    78 Klein Orkest - Koos werkeloos - Doe Maar - De Bom
    79 Herman van Veen - Anne - Kane & Ilse de Lange - Before you let me go
    80 Marco Borsato - Vrij zijn (album-versie) - All Stars - Groen als gras -
    81 Frank Boeijen Groep - Zeg me dat het niet zo is - George Baker Selection - Una paloma blanca
    83 Treble - Ramaganana - Ben Cramer - De clown -
    85 Van Dik Hout - De stilte valt zo hard - Fluitsma & Van Tijn - 15 Miljoen mensen
    87 Armand - Ben ik te min - Drukwerk - Je loog tegen mij
    88 Normaal - Oerend hard - Bløf - Harder dan ik hebben kan
    89 Johnny Jordaan - Geef mij maar Amsterdam - The Scene - Helden
    91 Acda & de Munnik - Het is stil (aan de overkant) - Het - Ik heb geen zin om op te staan
    92 De Dijk - Nergens Goed Voor - Starmaker - Damn, I think I love you
    97 Drs. P. - Troika - Jazzpolitie - Ze Zijn Terug
    98 The Scene - Blauw - Anouk - Michel
    99 Boris - When you think of me - De Dijk - Binnen Zonder Kloppen
    100 Golden Earring - When the lady smiles - Kadanz - Intimiteit -
    102 Andre Hazes - Zij gelooft in mij - Henk & Henk - Sinterklaas, wie kent hem niet
    103 B*E*D - Welles (verliefd geweest) - Maxime & Franklin Brown - De Eerste Keer
    105 Bløf - Mooie dag - Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen
    106 René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken -Vengaboys - Boom,boom,boom,boom
    107 Kane - Rain down on me - Willeke Alberti - Ome Jan
    109 De Heideroosjes - Klapvee - De Dijk - Mag het licht uit
    111 Bløf - Blauwe ruis - Edsilia Rombley - Hemel en aarde
    114 Marco Borsato - Waarom nou jij - Ilse DeLange - I'm not so tough
    115 Di-rect - Free (to change the world) - Romeo - I'm coming home
    120 Stef Bos - Is dit nu later ? - Rob de Nijs - Jan Klaassen de trompetter
    121 Dinand Woesthoff - Dreamer (Gussies song) -Def Rhymz - Schudden
    122 Hans de Booij - Thuis ben - Extince - Kaal of kammen
    123 Doe Maar - Watje - Van Dik Hout - Meer dan een ander -
    125 Gordon - Kon ik nog maar even bij je zijn - Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
    126 Stef Bos - Papa - Jody Bernal - Que si que no -
    128 De Dijk - Bloedend Hart - Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet
    Fake it till you make it...
    pi_21115878
    Leuk!

3 Tol Hansse - Big City - Caesar - Situations Complications
    5 Frank Boeijen Groep - Zwart, Wit - Herman van Veen - Opzij
    6 Dilana Smith - Fly me to the moon - Jaydee - Plastic dreams
    7 Doop - Doop - Spinvis - Bagagedrager
    8 Het Goede Doel - Gijzelaar - Peter Koelewijn en zijn Rockets - Kom van dat dak af
    10 Boudewijn de Groot - Avond - Acda & de Munnik - Als het vuur gedoofd is
    12 Toontje Lager - Stiekem gedanst - The Nits - Nescio
    13 Benny Neiman - Vrijgezel - Ferry Lancer - Als Ze Lacht (Dan Lacht Ze Echt)
    15 Bettie Serveert - Rudder - Tröckener Kecks - Rosa
    16 De Dijk - Groot Hart - Marco Borsato - Binnen
    17 The Gathering - Strange machines - Het Goede Doel - Ik dans dus ik besta
    18 Bløf - Omarm - Lebbis en Jansen - Ik Ben Een Eikel
    20 Osdorp Posse - Orgineel Amsterdams - Bløf - Dansen aan zee
    21 Marco Borsato - Margherita - Bettie Serveert - Co-Coward
    22 Party Animals - Aquarius - De Kast - In nije dei (live)
    23 Boudewijn de Groot - Het land van Maas en Waal - League of XO Gentlemen - Big Copout
    25 Ilse DeLange - World of hurt - Boudewijn de Groot - Testament
    26 Noodweer - In De Disco - Kinderen Voor Kinderen - Op een onbewoond eiland
    27 Ten Sharp - You - Golden Earring - Radar Love
    28 Drs. P. - De Veerpont (Heen en Weer) - De Spelbrekers - Katinka
    29 Daryll-Ann - Serenades for the lonely - Pater Moeskroen - Roodkapje
    30 Wyatt - Best Days - Bløf - Hier
    31 Andre Hazes - De vlieger - Wyatt - Miss Me Too
    32 Fouryo's - Zeg niet nee - Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
    33 Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint - Het Goede Doel - Nooduitgang (Live)
    34 Kane - My best wasn't good enough - Is Ook Schitterend - Voltooid verleden tijd
    35 Toontje Lager - Vroeg Of Laat - Ruth Jacott - Vrij met mij
    40 Van Dik Hout - Stil in mij - Claw Boys Claw - Rosie
    41 Johan - Day Is Done - Doe Maar - Nederwiet
    42 Rowwen Hèze & Het Metropole Orkest - Limburg (live) - Nova - Aurora
    43 Dolly Dots - Love me just a little bit more - Racoon - Blue days
    44 Maywood - Rio - The Lau - Waar mensen wonen
    45 Guus Meeuwis & Vagant - Het is een nacht - Anouk - Mood indigo
    46 Frank Boeijen Groep - Kronenburg park - Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen
    47 Freek De Jonge - Leven Na De Dood - De Kift - Nauwe Mijter
    48 DJ Tiesto - Traffic - Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
    49 Herman van Veen - Hilversum III - Gerard Joling - Ticket to the tropics
    50 Frans Halsema - Voor haar - Bart de Graaff & Lee Towers - Als ik een tovernaar zou zijn
    51 Koos Alberts - Ik verscheurde je foto - Ruth Jacott - Hartslag
    52 Birgit - A little famous - Urban Dance Squad - Fast Lane
    53 16 Down - Subtile movements - Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2)
    54 De Dijk - Niemand in de stad - Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder - Focus - Hocus Pocus (F*cking hell, 3 topnummers! )
    57 Beef - Late night sessions - Volumia! - Afscheid - Bløf & Counting Crows - Holiday in spain (snap niet waarom Blof met CC er in staat. Dat nummer is gewoon van CC)
    58 Relax - Rock-a-spot - Toontje Lager - Ben jij ook zo bang
    59 Band Zonder Banaan - Koning Pintenman - Luv - You're the greatest lover
    62 2 Unlimited - No limit - Heintje - Mama
    63 Nilson - My brains down - Do - Heaven
    64 The Scene - Iedereen is van de wereld - Van Katoen - Durf Jij
    66 Tröckener Kecks - Ik denk nooit meer aan jou - Within Temptation - Ice queen
    68 De Dijk - Ik kan het niet alleen - Trijntje Oosterhuis - Free
    70 Bettie Serveert - Palomine - Q65 - The Life I Live
    71 Anouk - Sacrifice - Toontje Lager - Zoveel Te Doen
    72 Ruth Jacott - Ik ga door - Meindert Talma - Rummenigge
    74 Yellow Pearl - For you and me - Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doe
    75 V.O.F. de Kunst - Suzanne - Bettie Serveert - Unsound
    76 Benny Neiman - Waarom fluister ik je naam nog - Acda & de Munnik - De kapitein deel II
    79 Grof Geschut - Moe - Herman van Veen - Anne
    80 Marco Borsato - Vrij zijn (album-versie) - All Stars - Groen als gras
    81 Frank Boeijen Groep - Zeg me dat het niet zo is - Wim Sonneveld - Het dorp
    82 Johnny Jordaan - Bij ons in de Jordaan - Judith - You
    83 Ben Cramer - De clown - 2 Brothers on the 4th Floor - Dreams
    85 Van Dik Hout - De stilte valt zo hard - Fluitsma & Van Tijn - 15 Miljoen mensen
    88 Normaal - Oerend hard - Bløf - Harder dan ik hebben kan
    90 The Nits - In the Dutch Mountains - Frederique Spigt - Isis
    91 Junkie XL ft Elvis - A little less conversation - Het - Ik heb geen zin om op te staan
    92 De Dijk - Nergens Goed Voor - T-Spoon - Sex on the beach
    93 Boudewijn de Groot - Jimmy - Spinvis - Voor Ik Vergeet
    94 Spinvis - Smalfilm - Klein Orkest - Laat mij maar alleen
    97 Boudewijn de Groot - Wonderkind van vijftig - Drs. P. - Troika
    98 The Scene - Blauw - De Havenzangers - Het feest kan beginnen
    99 Blue Diamonds - Ramona - De Dijk - Binnen Zonder Kloppen
    101 George Baker Selection - Little green bag - Urban Dance Squad - Happy Go Fucked Up
    103 Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale - Maxime & Franklin Brown - De Eerste Keer
    105 Bløf - Mooie dag - Adèle Bloemendaal - Het zal je kind maar wezen
    107 DJ Paul Elstak - Luv U more - Kane - Rain down on me
    108 Kayak - Ruthless Queen - Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
    110 Silkstone - Ready - Marco Borsato - De Bestemming
    112 T-Spoon - No time 2 waste - De Dijk - Wakker in een vreemde wereld
    113 Anouk - R U kiddin' me - Wim Sonneveld - Tearoom tango
    114 Marco Borsato - Waarom nou jij - Urban Dance Squad - Deeper shade of soul
    115 Henny Vrienten - Geen Ballade - Di-rect - Free (to change the world)
    116 Klein Orkest - Over de muur - Dilana Smith - Do you now
    117 Tröckener Kecks - Niemand Thuis - Extince - Viervoeters
    118 Total Touch - Touch me there - Skik - De Kat De Eend En De Mens
    119 Supersub - I wish - Shocking Blue - Venus
    121 Silkstone - What's the reason - Dinand Woesthoff - Dreamer (Gussies song)
    123 Doe Maar - Watje - Tröckener Kecks - Met hart en ziel
    126 Stef Bos - Papa - Postmen - Cocktail
    127 Raymzter - Kutmarokkanen - The Sheer - Something to say
    128 De Dijk - Bloedend Hart - Rowwen Hèze - Bestel mar

poeh, dat duurde ff, maar was wel leuk om te doen.
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:22:32 #10
    5636 Vamos
    Vamos Vidi Vici!
    pi_21116068
    <laat maar>

[ Bericht 48% gewijzigd door Vamos op 07-08-2004 11:49:32 ]
    Religie maakt meer kapot dan je lief is
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:23:41 #11
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_21116087
    quote:
    Op zaterdag 7 augustus 2004 09:11 schreef mark_03 het volgende:
    Loting Voorronde

2 Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse grachten - Katja Schuurman - Maar nu heb ik er een
    3 Tol Hansse - Big City - Caesar - Situations Complications - 4 De Dijk - Als het golft - - Tröckener Kecks - Paradijs
    5 Frank Boeijen Groep - Zwart, Wit - - Herman van Veen - Opzij
    6 Dilana Smith - Fly me to the moon - Jaydee - Plastic dreams - 7 Doop - Doop - - Spinvis - Bagagedrager
    8 Het Goede Doel - Gijzelaar - Peter Koelewijn en zijn Rockets - Kom van dat dak af -
    9 Brainpower - Dansplaat - - Het Goede Doel - Vriendschap
    10 - Boudewijn de Groot - Avond - Acda & de Munnik - Als het vuur gedoofd is
    11 Caesar - Stellar Road - Frank Boeijen - Heb me lief -
    12 - Toontje Lager - Stiekem gedanst - The Nits - Nescio
    13 Nico Haak - Foxie Foxtrot - Benny Neiman - Vrijgezel -
    15 Bettie Serveert - Rudder - Tröckener Kecks - Rosa
    17 - The Gathering - Strange machines - Het Goede Doel - Ik dans dus ik besta
    20 De Poema's - Zij maakt het verschil - Osdorp Posse - Orgineel Amsterdams -
    21 - Bettie Serveert - Co-Coward - Pater Moeskroen - Hela hola tut hola
    22 Party Animals - Aquarius - Jamai - Step right up
    23 Boudewijn de Groot - Het land van Maas en Waal - League of XO Gentlemen - Big Copout -
    25 - Rob de Nijs - Zuster Ursula - Boudewijn de Groot - Testament
    26 Vader Abraham & Wilma - Zou 't erg zijn lieve opa - Kinderen Voor Kinderen - Op een onbewoond eiland
    27 Ten Sharp - You - Golden Earring - Radar Love -
    28 Drs. P. - De Veerpont (Heen en Weer) - - De Spelbrekers - Katinka
    29 Daryll-Ann - Serenades for the lonely - - Ronnie & De Ronnies - Beestjes
    30 Conny Vandenbos - Ik ben gelukkig zonder jou - Wyatt - Best Days -
    31 Andre Hazes - De vlieger - Wyatt - Miss Me Too
    32 - Fouryo's - Zeg niet nee - Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
    33 Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint - Het Goede Doel - Nooduitgang (Live) -
    34 Kane - My best wasn't good enough - Is Ook Schitterend - Voltooid verleden tijd -
    35 Toontje Lager - Vroeg Of Laat - Jantje Smit - Ik zing dit lied voor jou alleen
    36 - Vandenberg - Burning heart - Ross & Iba - Wassenaar
    37 Jazzpolitie - Liefdesliedjes - De Dijk - Dansen op de vulkaan -
    39 Total Touch - Somebody else's lover - Jansse bagge bend - Sollicitere -
    40 Van Dik Hout - Stil in mij - Claw Boys Claw - Rosie -
    41 Johan - Day Is Done - - Doe Maar - Nederwiet
    42 Rowwen Hèze & Het Metropole Orkest - Limburg (live) - - Paul de Leeuw - Ik heb je lief
    45 Intwine - Happy? - Guus Meeuwis & Vagant - Het is een nacht -
    46 Frank Boeijen Groep - Kronenburg park - - Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen
    47 De Vliegende panters - Houdoe (De kassameisjes) - Freek De Jonge - Leven Na De Dood -
    48 - Dingetje - Kaplaarzen - Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
    49 Herman van Veen - Hilversum III - - Gerard Joling - Ticket to the tropics
    50 Frans Halsema - Voor haar - Bart de Graaff & Lee Towers - Als ik een tovernaar zou zijn -
    53 16 Down - Subtile movements - - Het Goede Doel - Belgie
    54 De Dijk - Niemand in de stad - Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder -
    56 - Bloem - Even Aan Mijn Moeder Vragen - Johan - Tumble and fall
    57 Beef - Late night sessions - Volumia! - Afscheid -
    58 Daryll-Ann - Stay - - Toontje Lager - Ben jij ook zo bang
    60 Twarres - Wer bisto - - Ramses Shaffy - Sammy
    61 Golden Earring - Another 45 miles (live) - - Krezip - Won't cry
    62 Lenny Kuhr - De Troubadour - 2 Unlimited - No limit -
    63 Nilson - My brains down - - Do - Heaven
    64 The Scene - Iedereen is van de wereld - Willeke Alberti - Telkens weer
    65 The Sunclub - Fiesta - Herman Brood - My way -
    66 Tröckener Kecks - Ik denk nooit meer aan jou - Within Temptation - Ice queen -
    67 Travoltas - Sugarride - - Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken
    69 - Van Dik Hout - Laat het los (live) - Mathilde Santing - Wonderful life
    70 Bettie Serveert - Palomine - Q65 - The Life I Live -
    71 Anouk - Sacrifice - - Herman van Veen - Suzanne
    72 - Jan Boezeroen - De fles - Meindert Talma - Rummenigge
    73 De Poema's - Ik mis niets - Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (kedeng kedeng)
    74 Tee Set - She likes weed - - Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doe
    76 - Acda & de Munnik - De kapitein deel II - Andre Hazes - Geef mij je angst
    77 Acda & de Munnik - Niet of nooit geweest - Krang - Kraaien
    78 Jim - This love is real - Doe Maar - De Bom
    79 Grof Geschut - Moe - Herman van Veen - Anne -
    82 Johnny Jordaan - Bij ons in de Jordaan - Judith - You -
    84 Doe Maar - Is Dit Alles - Caesar - Before My Head Explodes -
    85 Willeke Alberti - Spiegelbeeld - Fluitsma & Van Tijn - 15 Miljoen mensen
    88 Normaal - Oerend hard - - Rene Klijn - Mr. Blue
    89 Johnny Jordaan - Geef mij maar Amsterdam - - Lois Lane - The first time
    90 The Nits - In the Dutch Mountains - - Kinderen Voor Kinderen - Ik heb zo waanzinnig gedroomd
    93 Boudewijn de Groot - Jimmy - Spinvis - Voor Ik Vergeet -
    94 Spinvis - Smalfilm - De Spookrijders - Klokkeluiders
    95 Rob de Nijs - Banger Hart - Canyon - Als ik maar bij jou ben -
    96 De Poema's - Mijn houten hart - Henk Westbroek - Waar ze loopt te wandelen -
    97 Boudewijn de Groot - Wonderkind van vijftig - Drs. P. - Troika -
    98 De Havenzangers - Het feest kan beginnen - Anouk - Michel
    99 - Blue Diamonds - Ramona - De Dijk - Binnen Zonder Kloppen
    101 George Baker Selection - Little green bag - Urban Dance Squad - Happy Go Fucked Up -
    102 Andre Hazes - Zij gelooft in mij - Skik - Dankjewel voor de zon -
    103 Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale - Maxime & Franklin Brown - De Eerste Keer
    104 Supersub - Easy to run - Elektronica's - Vogeltjesdans -
    105 Bløf - Mooie dag - Adèle Bloemendaal - Het zal je kind maar wezen -
    106 René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken - Willy & Willeke Alberti - Niemand laat zijn eigen kind alleen -
    107 DJ Paul Elstak - Luv U more - - Willeke Alberti - Ome Jan
    108 Katja Schuurman - Wereldmeid - Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
    110 Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was - Silkstone - Ready -
    111 Boudewijn de Groot - Welterusten mr. de President - - Edsilia Rombley - Hemel en aarde
    112 - T-Spoon - No time 2 waste - De Dijk - Wakker in een vreemde wereld
    113 Anouk - R U kiddin' me - - Kirsten - No Psycho
    115 Henny Vrienten - Geen Ballade - - Romeo - I'm coming home
    116 Klein Orkest - Over de muur - Dilana Smith - Do you now -
    117 Urban Dance Squad - Demagogue - Extince - Viervoeters
    118 - Skik - De Kat De Eend En De Mens - Circus Custers - Monica
    119 - Supersub - I wish - Shocking Blue - Venus
    121 Silkstone - What's the reason - - Def Rhymz - Schudden
    122 - Hans de Booij - Thuis ben - Extince - Kaal of kammen
    123 Doe Maar - Watje - Van Dik Hout - Meer dan een ander -
    124 Green Lizard - Autumn - - Jacques Herb - Manuela
    125 Extince - Spraakwater - - Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
    126 Stef Bos - Papa - - Postmen - Cocktail
    127 - The Sheer - Something to say - Johan - Pergola
    128 De Dijk - Bloedend Hart - Rowwen Hèze - Bestel mar -
    Wow, Dingetje, Nilson, Grof Geschut, de Band zonder Banaan, Bart de Graaf en Drs P staan er zelfs in, respect. En de UDS een aantal keer.

Verder consequent geprobeerd Blof en Kane weg te stemmen, ik vermoed tegen beter weten in. En Boudewijn of Ramses moet natuurlijk winnen.

Tof tournooi iig. Hoewel 53. een kutloting was.

[ Bericht 0% gewijzigd door I.R.Baboon op 07-08-2004 11:36:00 ]
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:25:41 #12
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_21116115
    Troika moet trouwens Dodenrit zijn.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:42:33 #13
    5636 Vamos
    Vamos Vidi Vici!
    pi_21116342
    Loting Voorronde
    1 Herman Brood & His Wild Romance - Saturday Night - Arthur Umbgrove - Contract
    3 Tol Hansse - Big City - Paard in de Gang
    4
    5 V.O.F. de Kunst - Een kopje koffie - Herman van Veen - Opzij
    7
    8 Het Goede Doel - Gijzelaar - Peter Koelewijn en zijn Rockets - Kom van dat dak af
    10 Teach-in - Ding-a-dong - Boudewijn de Groot - Avond -
    13 Nico Haak - Foxie Foxtrot - Benny Neiman - Vrijgezel
    15
    17 Di-rect - Inside my head - Het Goede Doel - Ik dans dus ik besta
    21
    22 Party Animals - Aquarius - De Kast - In nije dei (live) -
    23 Boudewijn de Groot - Het land van Maas en Waal - League of XO Gentlemen - Big Copout
    24 Erik Mesie - Zonder jou - Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi
    27 Ten Sharp - You - Golden Earring - Radar Love
    30
    31 Andre Hazes - De vlieger - Carel Craayenhof, Trijntje Oosterhuis & Janine Jansen - Nu dat jij er bent
    33 Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint - Het Goede Doel - Nooduitgang (Live)
    35 Toontje Lager - Vroeg Of Laat - Ruth Jacott - Vrij met mij -
    36 Kane - I will keep my head down - Vandenberg - Burning heart
    39 Jansse bagge bend - Sollicitere - Onedayfly - One day fly
    40 Van Dik Hout - Stil in mij - Claw Boys Claw - Rosie -
    42 Rowwen Hèze & Het Metropole Orkest - Limburg (live) - Nova - Aurora
    43 Kane - Where do I go now - Dolly Dots - Love me just a little bit more -
    44 Kane - Damn those eyes - Maywood - Rio
    47 De Vliegende panters - Houdoe (De kassameisjes) - Freek De Jonge - Leven Na De Dood
    49 Herman van Veen - Hilversum III - Polle Eduard - Ik Wil Jou -
    50 Frans Halsema - Voor haar - Hind - Summer all over again
    51 Koos Alberts - Ik verscheurde je foto -Ruth Jacott - Hartslag
    54 Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder - Focus - Hocus Pocus
    55 Cuby & The Blizzards - Window of my eyes - Racoon - Feel like flying
    57 Beef - Late night sessions - Bløf & Counting Crows - Holiday in spain
    58
    59 Circus Custers - Verliefd - Luv - You're the greatest lover
    62 Lenny Kuhr - De Troubadour - Heintje - Mama
    63
    66 Within Temptation - Ice queen - BZN - Mon amour
    67 Travoltas - Sugarride - Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken
    68
    70 Q65 - The Life I Live - Marieke - Just be happy
    72
    74 Tee Set - She likes weed - Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doe
    76 Benny Neiman - Waarom fluister ik je naam nog - Acda & de Munnik - De kapitein deel II
    80
    84
    85
    86
    87 Armand - Ben ik te min - Drukwerk - Je loog tegen mij -
    88 Normaal - Oerend hard - Rene Klijn - Mr. Blue
    89 Johnny Jordaan - Geef mij maar Amsterdam - Lois Lane - The first time
    90 The Nits - In the Dutch Mountains - Kinderen Voor Kinderen - Ik heb zo waanzinnig gedroomd
    93 Boudewijn de Groot - Jimmy Rowwen Hèze - November
    94 Klein Orkest - Laat mij maar alleen - De Spookrijders - Klokkeluiders
    (ken westbroek niet...da's mijn straf)
    101 George Baker Selection - Little green bag - Frans Bauer - Heb je even voor mij
    106 René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken - Willy & Willeke Alberti - Niemand laat zijn eigen kind alleen -
    107 DJ Paul Elstak - Luv U more - Kane - Rain down on me -
    111 Boudewijn de Groot - Welterusten mr. de President - Edsilia Rombley - Hemel en aarde
    112
    113 Anouk - R U kiddin' me - Wim Sonneveld - Tearoom tango -
    114 Ilse DeLange - I'm not so tough - Marco Borsato - Waarom nou jij
    115 Henny Vrienten - Geen Ballade - Romeo - I'm coming home
    117
    118 Total Touch - Touch me there - Circus Custers - Monica
    121 Dinand Woesthoff - Dreamer (Gussies song) - Def Rhymz - Schudden

122 Rob de Nijs - Het werd zomer - Hans de Booij - Thuis ben -
    124
    125
    127

[ Bericht 2% gewijzigd door Vamos op 07-08-2004 11:48:49 ]
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:45:32 #14
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_21116390
    1 Herman Brood & His Wild Romance - Saturday Night Hero - Toen ik je zag
    2 Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse grachten - Bløf - Aan de kust (live
    3 Caesar - Situations Complications - Andre van Duin - Paard in de gang
    5 Frank Boeijen Groep - Zwart, Wit -Herman van Veen - Opzij
    7 Bintangs - Riding on the L&N - Spinvis - Bagagedrager
    8 Peter Koelewijn en zijn Rockets - Kom van dat dak af - The Fatal Flowers - Younger days
    10 Teach-in - Ding-a-dong - Boudewijn de Groot - Avond
    11 Caesar - Stellar Road - Ilse DeLange - All the answers
    14 Golden Earring - Twilight zone De Dijk - Als ze er niet is
    15 Bettie Serveert - Rudder -Tröckener Kecks - Rosa
    16 De Dijk - Groot Hart - Splitsing - Recht Uit Het Hart
    21 Marco Borsato - Margherita - Bettie Serveert - Co-Coward
    28 Drs. P. - De Veerpont (Heen en Weer) - Di-rect - Adrenaline
    29 Daryll-Ann - Serenades for the lonely - Ronnie & De Ronnies - Beestjes
    30 Conny Vandenbos - Ik ben gelukkig zonder jou - Wyatt - Best Days
    31 Andre Hazes - De vlieger - Carel - Wyatt - Miss Me Too
    32 Fouryo's - Zeg niet nee - Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
    35 Toontje Lager - Vroeg Of Laat - Ruth Jacott - Vrij met mij
    37 De Dijk - Dansen op de vulkaan - Lois Lane - Tonight
    39 Total Touch - Somebody else's lover - Jansse bagge bend - Sollicitere
    40 Claw Boys Claw - Rosie - Soulvation - Reset your brain
    42 Rowwen Hèze & Het Metropole Orkest - Limburg (live) - Paul de Leeuw - Ik heb je lief
    47 Freek De Jonge - Leven Na De Dood - De Kift - Nauwe Mijter
    49 Herman van Veen - Hilversum III - Polle Eduard - Ik Wil Jou
    50 Frans Halsema - Voor haar - Bart de Graaff & Lee Towers - Als ik een tovernaar zou zijn
    51 Koos Alberts - Ik verscheurde je foto - Irene Moors en de Smurfen - No Limit
    54 De Dijk - Niemand in de stad - Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
    55 Cuby & The Blizzards - Window of my eyes - Racoon - Feel like flying
    58 Daryll-Ann - Stay - Toontje Lager - Ben jij ook zo bang
    59 Circus Custers - Verliefd - Luv - You're the greatest lover
    60 Nasty - Een moment zonder jou - Ramses Shaffy - Sammy
    63 Nilson - My brains down - Gloricz Jim - Faster Now!
    64 Van Katoen - Durf Jij - Willeke Alberti - Telkens weer
    65 Herman Brood - My way - Van Dik Hout & Kirsten - Stip aan de hemel
    68 Di-rect - Just the way I do - De Dijk - Ik kan het niet alleen
    71 Anouk - Sacrifice - Toontje Lager - Zoveel Te Doen
    72 Ruth Jacott - Ik ga door - Meindert Talma - Rummenigge
    73 De Poema's - Ik mis niets - Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (kedeng kedeng)
    75 - Within Temptation - Mother earth - Bettie Serveert - Unsound
    80 Marco Borsato - Vrij zijn (album-versie) - All Stars - Groen als gras
    81 Wim Sonneveld - Het dorp - George Baker Selection - Una paloma blanca
    85 Willeke Alberti - Spiegelbeeld - Fluitsma & Van Tijn - 15 Miljoen mensen
    86 Bauer - Libitz in a car -De Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij
    87 Armand - Ben ik te min - Drukwerk - Je loog tegen mij
    89 The Scene - Helden - Lois Lane - The first time
    93 Boudewijn de Groot - Jimmy - Spinvis - Voor Ik Vergeet
    94 Spinvis - Smalfilm - Klein Orkest - Laat mij maar alleen
    95 Rob de Nijs - Banger Hart - Canyon - Als ik maar bij jou ben
    96 De Poema's - Mijn houten hart - Henk Westbroek - Waar ze loopt te wandelen
    97 Boudewijn de Groot - Wonderkind van vijftig - Jazzpolitie - Ze Zijn Terug
    98 The Scene - Blauw - De Havenzangers - Het feest kan beginnen
    100 Golden Earring - When the lady smiles - Xander de Buisonje - Ik zie
    101 George Baker Selection - Little green bag - Urban Dance Squad - Happy Go Fucked Up
    102 Andre Hazes - Zij gelooft in mij - Skik - Dankjewel voor de zon
    104 Supersub - Easy to run - Anouk - Nobody's Wife
    105 Adèle Bloemendaal - Het zal je kind maar wezen - Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen
    106 René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken - Willy & Willeke Alberti - Niemand laat zijn eigen kind alleen
    107 DJ Paul Elstak - Luv U more - Willeke Alberti - Ome Jan
    111 Boudewijn de Groot - Welterusten mr. de President - Edsilia Rombley - Hemel en aarde
    112 De Kast - Woorden zonder woorden - De Dijk - Wakker in een vreemde wereld
    117 Urban Dance Squad - Demagogue - Tröckener Kecks - Niemand Thuis
    118 Total Touch - Touch me there - Skik - De Kat De Eend En De Mens
    121 Silkstone - What's the reason - Def Rhymz - Schudden
    122 Rob de Nijs - Het werd zomer - Hans de Booij - Thuis ben
    124 Green Lizard - Autumn - Conny Vandenbos - Sjakie van de hoek
    125 Extince - Spraakwater - Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
    127 The Sheer - Something to say - Johan - Pergola
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:48:50 #15
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_21116435
    Voor iedereen die supersub - easy to run niet kent, stuur mij een mailtje.

Het kan toch niet dat die er in de eerste ronde al uit gaat. :'( En al helemaal niet door de vogeltjesdans.
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:53:17 #17
    5636 Vamos
    Vamos Vidi Vici!
    pi_21116502
    quote:
    Op zaterdag 7 augustus 2004 11:48 schreef pfaf het volgende:
    Voor iedereen die supersub - easy to run niet kent, stuur mij een mailtje.

Het kan toch niet dat die er in de eerste ronde al uit gaat. En al helemaal niet door de vogeltjesdans.
    tja, compleet onbekend lied dat niet eens op Kazaa te vinden is tegenover vogeltjesdans, een supervrolijk melodietje dat na 25 jaar nog gedraaid wordt en inmiddels een begrip is -> exit eerste
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 11:57:50 #18
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_21116564
    quote:
    Op zaterdag 7 augustus 2004 11:53 schreef Vamos het volgende:

[..]

tja, compleet onbekend lied dat niet eens op Kazaa te vinden is tegenover vogeltjesdans, een supervrolijk melodietje dat na 25 jaar nog gedraaid wordt en inmiddels een begrip is -> exit eerste

Daar gaat één van m'n favorieten.
    pi_21116653
    1
    Herman Brood & His Wild Romance - Saturday Night
    Hero - Toen ik je zag

2
    Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse grachten
    Bløf - Aan de kust (live)

3
    Tol Hansse - Big City
    Caesar - Situations Complications

5
    Frank Boeijen Groep - Zwart, Wit
    V.O.F. de Kunst - Een kopje koffie

7
    Doop - Doop
    Spinvis - Bagagedrager

9
    Brainpower - Dansplaat
    Het Goede Doel - Vriendschap

10
    Boudewijn de Groot - Avond
    Acda & de Munnik - Als het vuur gedoofd is

12
    Ruth Jacott - Vrede
    Toontje Lager - Stiekem gedanst

13
    Nico Haak - Foxie Foxtrot
    Benny Neiman - Vrijgezel

14
    Golden Earring - Twilight zone
    De Dijk - Als ze er niet is

15
    Bettie Serveert - Rudder
    Tröckener Kecks - Rosa

17
    Di-rect - Inside my head
    The Gathering - Strange machines

18
    Bert Heerink - Julie July
    Bløf - Omarm

20
    De Poema's - Zij maakt het verschil
    Osdorp Posse - Orgineel Amsterdams

21
    Marco Borsato - Margherita
    Bettie Serveert - Co-Coward

22
    Party Animals - Aquarius
    De Kast - In nije dei (live)

25
    Ilse DeLange - World of hurt
    Boudewijn de Groot - Testament

27
    Golden Earring - Radar Love
    Krezip - I would stay

28
    Drs. P. - De Veerpont (Heen en Weer)
    Di-rect - Adrenaline

29
    Daryll-Ann - Serenades for the lonely
    Pater Moeskroen - Roodkapje

33
    Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint
    Het Goede Doel - Nooduitgang (Live)

34
    Is Ook Schitterend - Voltooid verleden tijd
    Sita - Happy

37
    Jazzpolitie - Liefdesliedjes
    Lois Lane - Tonight

38
    Volumia! - Hou me vast
    Abel - Onderweg

41
    Johan - Day Is Done
    Rob de Nijs - Zondag

42
    Rowwen Hèze & Het Metropole Orkest - Limburg (live)
    Paul de Leeuw - Ik heb je lief

45
    Guus Meeuwis & Vagant - Het is een nacht
    Anouk - Mood indigo

46
    Frank Boeijen Groep - Kronenburg park
    Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen

48
    Dingetje - Kaplaarzen
    Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen

49
    Herman van Veen - Hilversum III
    Gerard Joling - Ticket to the tropics

52
    Birgit - A little famous
    Urban Dance Squad - Fast Lane

53
    Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2)
    Het Goede Doel - Belgie

54
    De Dijk - Niemand in de stad
    Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder

56
    Bloem - Even Aan Mijn Moeder Vragen
    Johan - Tumble and fall

57
    Volumia! - Afscheid
    Bløf & Counting Crows - Holiday in spain

60
    Nasty - Een moment zonder jou
    Ramses Shaffy - Sammy

62
    Lenny Kuhr - De Troubadour
    2 Unlimited - No limit

64
    The Scene - Iedereen is van de wereld
    Willeke Alberti - Telkens weer

65
    he Sunclub - Fiesta
    Herman Brood - My way

69
    Van Dik Hout - Laat het los (live)
    Mathilde Santing - Wonderful life

70
    Bettie Serveert - Palomine
    Marieke - Just be happy

71
    Anouk - Sacrifice
    Herman van Veen - Suzanne

75
    Within Temptation - Mother earth
    Bettie Serveert - Unsound

76
    Benny Neiman - Waarom fluister ik je naam nog
    Acda & de Munnik - De kapitein deel II

80
    All Stars - Groen als gras
    Jovink & de Voederbietels - Luie flikker

81
    Frank Boeijen Groep - Zeg me dat het niet zo is
    Wim Sonneveld - Het dorp

82
    Judith - You
    Paul de Leeuw en Simone Kleinsma - Zonder Jou

85
    Willeke Alberti - Spiegelbeeld
    Fluitsma & Van Tijn - 15 Miljoen mensen

86
    Bauer - Libitz in a car
    De Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij

87
    Drukwerk - Je loog tegen mij
    Hans de Booij - Annabel

88
    Bløf - Harder dan ik hebben kan
    Rene Klijn - Mr. Blue

91
    Junkie XL ft Elvis - A little less conversation
    Het - Ik heb geen zin om op te staan

93
    Boudewijn de Groot - Jimmy
    Spinvis - Voor Ik Vergeet

94
    Spinvis - Smalfilm
    De Spookrijders - Klokkeluiders

96
    De Poema's - Mijn houten hart
    Linda, Roos en Jessica - Ademnood

97
    Boudewijn de Groot - Wonderkind van vijftig
    Drs. P. - Troika

101
    George Baker Selection - Little green bag
    Urban Dance Squad - Happy Go Fucked Up

103
    Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
    Maxime & Franklin Brown - De Eerste Keer

106
    René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken
    Willy & Willeke Alberti - Niemand laat zijn eigen kind alleen

107
    DJ Paul Elstak - Luv U more
    Willeke Alberti - Ome Jan

111
    Boudewijn de Groot - Welterusten mr. de President
    Bløf - Blauwe ruis

112
    De Kast - Woorden zonder woorden
    De Dijk - Wakker in een vreemde wereld

114
    Marco Borsato - Waarom nou jij
    Ilse DeLange - I'm not so tough

116
    Klein Orkest - Over de muur
    Di-rect - She

118
    Skik - De Kat De Eend En De Mens
    Circus Custers - Monica

120
    Stef Bos - Is dit nu later ?
    Rob de Nijs - Jan Klaassen de trompetter

124
    Green Lizard - Autumn
    Jacques Herb - Manuela

125
    Gordon - Kon ik nog maar even bij je zijn
    Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt

126
    Stef Bos - Papa
    Postmen - Cocktail

127
    The Sheer - Something to say
    Johan - Pergola

128
    De Dijk - Bloedend Hart
    Rowwen Hèze - Bestel mar
    pi_21116792
    2 Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse grachten - Bløf - Aan de kust (live) -
    3 - Caesar - Situations Complications - Andre van Duin - Paard in de gang
    4 De Dijk - Als het golft - - Tröckener Kecks - Paradijs
    5 Frank Boeijen Groep - Zwart, Wit - - Herman van Veen - Opzij
    6 Dilana Smith - Fly me to the moon - - Harrie Klorkestein - O o Den Haag
    7 Bintangs - Riding on the L&N - Spinvis - Bagagedrager
    8 Het Goede Doel - Gijzelaar - Peter Koelewijn en zijn Rockets - Kom van dat dak af -
    9 - René Froger - This is the moment - Het Goede Doel - Vriendschap
    10 - Boudewijn de Groot - Avond - Acda & de Munnik - Als het vuur gedoofd is
    11 Caesar - Stellar Road - Frank Boeijen - Heb me lief -
    12 - Toontje Lager - Stiekem gedanst - The Nits - Nescio
    13 - Benny Neiman - Vrijgezel - Ferry Lancer - Als Ze Lacht (Dan Lacht Ze Echt)
    14 Golden Earring - Twilight zone - - De Dijk - Als ze er niet is
    15 Bettie Serveert - Rudder - - Tröckener Kecks - Rosa
    17 Di-rect - Inside my head - - Het Goede Doel - Ik dans dus ik besta
    18 - Bløf - Omarm - Lebbis en Jansen - Ik Ben Een Eikel
    19 Toontje Lager - Net als in de film - - Ramses Shaffy - Doorgaan
    21 Marco Borsato - Margherita - Bettie Serveert - Co-Coward -
    22 Party Animals - Aquarius - De Kast - In nije dei (live) -
    23 Boudewijn de Groot - Het land van Maas en Waal - - Van Katoen - Kikke!
    25 Ilse DeLange - World of hurt - - Boudewijn de Groot - Testament
    26 - Noodweer - In De Disco - Kinderen Voor Kinderen - Op een onbewoond eiland
    27 Ten Sharp - You - Golden Earring - Radar Love -
    28 Drs. P. - De Veerpont (Heen en Weer) - Di-rect - Adrenaline -
    30 - Wyatt - Best Days - Bløf - Hier
    31 Andre Hazes - De vlieger - Carel Craayenhof, Trijntje Oosterhuis & Janine Jansen - Nu dat jij er bent -
    32 Kim-Lian - Teenage superstar - - Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
    33 Herman Brood & Henny Vrienten - Als Je Wint - - Acda & de Munnik - Ren lenny ren
    34 - Is Ook Schitterend - Voltooid verleden tijd - Sita - Happy
    35 Toontje Lager - Vroeg Of Laat - Jantje Smit - Ik zing dit lied voor jou alleen
    36 Kane - I will keep my head down - Vandenberg - Burning heart -
    37 Jazzpolitie - Liefdesliedjes - - Lois Lane - Tonight
    38 Volumia! - Hou me vast - - Abel - Onderweg
    39 Total Touch - Somebody else's lover - - Onedayfly - One day fly
    40 Van Dik Hout - Stil in mij - - Soulvation - Reset your brain
    41 Johan - Day Is Done - - Doe Maar - Nederwiet
    42 Rowwen Hèze & Het Metropole Orkest - Limburg (live) - - Paul de Leeuw - Ik heb je lief
    43 Kane - Where do I go now - - Racoon - Blue days
    44 Kane - Damn those eyes - - The Lau - Waar mensen wonen
    45 - Guus Meeuwis & Vagant - Het is een nacht - Anouk - Mood indigo
    46 Frank Boeijen Groep - Kronenburg park - Bintangs - Travelling in the USA -
    47 De Vliegende panters - Houdoe (De kassameisjes) - Freek De Jonge - Leven Na De Dood -
    48 DJ Tiesto - Traffic - - Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
    49 Herman van Veen - Hilversum III - Polle Eduard - Ik Wil Jou -
    50 Frans Halsema - Voor haar - Bart de Graaff & Lee Towers - Als ik een tovernaar zou zijn -
    51 Koos Alberts - Ik verscheurde je foto - Irene Moors en de Smurfen - No Limit -
    52 Birgit - A little famous - Jop - jij bent de zon -
    53 - Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2) - Het Goede Doel - Belgie
    54 De Dijk - Niemand in de stad - Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder -
    56 Het Goede Doel - Alles Geprobeerd - Bloem - Even Aan Mijn Moeder Vragen -
    57 - Volumia! - Afscheid - Bløf & Counting Crows - Holiday in spain
    58 Daryll-Ann - Stay - - Toontje Lager - Ben jij ook zo bang
    59 Circus Custers - Verliefd - - Luv - You're the greatest lover
    61 Golden Earring - Another 45 miles (live) - - Krezip - Won't cry
    62 Lenny Kuhr - De Troubadour - 2 Unlimited - No limit -
    66 Tröckener Kecks - Ik denk nooit meer aan jou - Within Temptation - Ice queen -
    67 - Gerard Joling - Zing met me mee - Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken
    69 - Van Dik Hout - Laat het los (live) - Mathilde Santing - Wonderful life
    70 Bettie Serveert - Palomine - Q65 - The Life I Live -
    71 Anouk - Sacrifice - - Herman van Veen - Suzanne
    72 Ruth Jacott - Ik ga door - Jan Boezeroen - De fles -
    73 Bløf - Liefs uit Londen - De Poema's - Ik mis niets -
    74 - Yellow Pearl - For you and me - Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doe
    75 V.O.F. de Kunst - Suzanne - - Bettie Serveert - Unsound
    76 - Acda & de Munnik - De kapitein deel II - Andre Hazes - Geef mij je angst
    77 Acda & de Munnik - Niet of nooit geweest - Het Goede Doel - Zwijgen -
    78 Klein Orkest - Koos werkeloos - - Doe Maar - De Bom
    79 Grof Geschut - Moe - Herman van Veen - Anne -
    81 Frank Boeijen Groep - Zeg me dat het niet zo is - Wim Sonneveld - Het dorp -
    82 Johnny Jordaan - Bij ons in de Jordaan - - Paul de Leeuw en Simone Kleinsma - Zonder Jou
    83 - Ben Cramer - De clown - 2 Brothers on the 4th Floor - Dreams
    84 Doe Maar - Is Dit Alles - Caesar - Before My Head Explodes -
    86 Bauer - Libitz in a car - - De Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij
    87 Armand - Ben ik te min - Drukwerk - Je loog tegen mij -
    88 - Bløf - Harder dan ik hebben kan - Rene Klijn - Mr. Blue
    89 Johnny Jordaan - Geef mij maar Amsterdam - The Scene - Helden -
    90 The Nits - In the Dutch Mountains - Frederique Spigt - Isis -
    91 - Junkie XL ft Elvis - A little less conversation - Het - Ik heb geen zin om op te staan
    92 De Dijk - Nergens Goed Voor - Starmaker - Damn, I think I love you -
    93 Boudewijn de Groot - Jimmy - Spinvis - Voor Ik Vergeet -
    94 Spinvis - Smalfilm - Klein Orkest - Laat mij maar alleen -
    95 Rob de Nijs - Banger Hart - - Piet Veerman - Sailing home
    96 De Poema's - Mijn houten hart - Henk Westbroek - Waar ze loopt te wandelen -
    97 Boudewijn de Groot - Wonderkind van vijftig - Drs. P. - Troika -
    98 The Scene - Blauw - - Anouk - Michel
    101 George Baker Selection - Little green bag - - Frans Bauer - Heb je even voor mij
    102 Andre Hazes - Zij gelooft in mij - - Henk & Henk - Sinterklaas, wie kent hem niet
    103 - Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale - Maxime & Franklin Brown - De Eerste Keer
    104 - Elektronica's - Vogeltjesdans - Anouk - Nobody's Wife
    105 Bløf - Mooie dag - Adèle Bloemendaal - Het zal je kind maar wezen -
    107 DJ Paul Elstak - Luv U more - Kane - Rain down on me -
    108 Katja Schuurman - Wereldmeid - Kayak - Ruthless Queen -
    109 - De Heideroosjes - Klapvee - De Dijk - Mag het licht uit
    110 Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was - - Marco Borsato - De Bestemming
    112 De Kast - Woorden zonder woorden - - De Dijk - Wakker in een vreemde wereld
    114 Marco Borsato - Waarom nou jij - Ilse DeLange - I'm not so tough -
    115 Henny Vrienten - Geen Ballade - Di-rect - Free (to change the world) -
    116 Klein Orkest - Over de muur - - Di-rect - She
    117 Urban Dance Squad - Demagogue - Tröckener Kecks - Niemand Thuis -
    118 Total Touch - Touch me there - Skik - De Kat De Eend En De Mens -
    120 Stef Bos - Is dit nu later ? - Skik - Op fietse -
    121 Silkstone - What's the reason - Dinand Woesthoff - Dreamer (Gussies song) -
    122 Rob de Nijs - Het werd zomer - Hans de Booij - Thuis ben -
    123 - Van Dik Hout - Meer dan een ander - Tröckener Kecks - Met hart en ziel
    124 Green Lizard - Autumn - - Jacques Herb - Manuela
    125 Gordon - Kon ik nog maar even bij je zijn - Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
    126 Stef Bos - Papa - - Postmen - Cocktail
    127 Raymzter - Kutmarokkanen - - Johan - Pergola

Jahoo ik ben er doorheen!
    pi_21116843
    1 Herman Brood & His Wild Romance - Saturday Night
    Hero - Toen ik je zag
    2 Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse grachten
    Bløf - Aan de kust (live) -
    3 Tol Hansse - Big City -
    Andre van Duin - Paard in de gang
    4 De Dijk - Als het golft - -
    Tröckener Kecks - Paradijs
    5 V.O.F. de Kunst - Een kopje koffie -
    Herman van Veen - Opzij
    6 Dilana Smith - Fly me to the moon
    Harrie Klorkestein - O o Den Haag
    7 Bintangs - Riding on the L&N -
    Spinvis - Bagagedrager
    8 Het Goede Doel - Gijzelaar
    Peter Koelewijn en zijn Rockets - Kom van dat dak af
    9 René Froger - This is the moment -
    Het Goede Doel - Vriendschap
    10 Boudewijn de Groot - Avond
    -Acda & de Munnik - Als het vuur gedoofd is
    11 Frank Boeijen - Heb me lief -
    Ilse DeLange - All the answers
    12 Ruth Jacott - Vrede -
    Toontje Lager - Stiekem gedanst -
    13 Nico Haak - Foxie Foxtrot
    -Ferry Lancer - Als Ze Lacht (Dan Lacht Ze Echt)
    14 Golden Earring - Twilight zone -
    De Dijk - Als ze er niet is
    15 Bettie Serveert - Rudder -
    Kadanz - In het donker -
    16 De Dijk - Groot Hart -
    Marco Borsato - Binnen -
    17 Di-rect - Inside my head --
    Het Goede Doel - Ik dans dus ik besta
    18 Bert Heerink - Julie July -
    Bløf - Omarm -
    19 Toontje Lager - Net als in de film -
    Ramses Shaffy - Doorgaan
    20 De Poema's - Zij maakt het verschil -
    Osdorp Posse - Orgineel Amsterdams -
    21 Marco Borsato - Margherita -
    Pater Moeskroen - Hela hola tut hola
    22 Party Animals - Aquarius -
    De Kast - In nije dei (live) -
    23 Boudewijn de Groot - Het land van Maas en Waal
    League of XO Gentlemen - Big Copout -
    24 Erik Mesie - Zonder jou -
    Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi -
    25 Ilse DeLange - World of hurt -
    Boudewijn de Groot - Testament
    26 Vader Abraham & Wilma - Zou 't erg zijn lieve opa
    -Kinderen Voor Kinderen - Op een onbewoond eiland
    27 Ten Sharp - You -
    Golden Earring - Radar Love -
    28 Di-rect - Adrenaline -
    De Spelbrekers - Katinka
    29 Daryll-Ann - Serenades for the lonely -
    Pater Moeskroen - Roodkapje
    30 Conny Vandenbos - Ik ben gelukkig zonder jou -
    Bløf - Hier
    31 Andre Hazes - De vlieger -
    Carel Craayenhof, Trijntje Oosterhuis & Janine Jansen - Nu dat jij er bent -
    32 Kim-Lian - Teenage superstar
    Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
    33 Het Goede Doel - Nooduitgang (Live)
    -Acda & de Munnik - Ren lenny ren
    34 Is Ook Schitterend - Voltooid verleden tijd -
    Sita - Happy
    35 Toontje Lager - Vroeg Of Laat -
    Ruth Jacott - Vrij met mij -
    36 Kane - I will keep my head down -
    Vandenberg - Burning heart
    37 De Dijk - Dansen op de vulkaan -
    Lois Lane - Tonight
    38 Volumia! - Hou me vast - -
    Abel - Onderweg
    39 Total Touch - Somebody else's lover -
    Onedayfly - One day fly
    40 Van Dik Hout - Stil in mij -
    Soulvation - Reset your brain
    41 Rob de Nijs - Zondag -
    Doe Maar - Nederwiet
    42 \Nova - Aurora -
    Paul de Leeuw - Ik heb je lief
    43 Dolly Dots - Love me just a little bit more -
    Racoon - Blue days
    44 Maywood - Rio -
    The Lau - Waar mensen wonen
    45 Guus Meeuwis & Vagant - Het is een nacht
    -Anouk - Mood indigo
    46 Bintangs - Travelling in the USA -
    Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen
    47 De Vliegende panters - Houdoe -
    Freek De Jonge - Leven Na De Dood -
    48 DJ Tiesto - Traffic
    Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
    49 Herman van Veen - Hilversum III -
    Polle Eduard - Ik Wil Jou -
    50 Bart de Graaff & Lee Towers - Als ik een tovernaar zou zijn -
    Hind - Summer all over again
    51 Koos Alberts - Ik verscheurde je foto --
    Ruth Jacott - Hartslag
    52 Birgit - A little famous -
    Urban Dance Squad - Fast Lane
    53 Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2) -
    Het Goede Doel - Belgie
    54 De Dijk - Niemand in de stad -
    Ramses Shaffy - Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
    55 Acda & de Munnik - Laat me slapen -
    Racoon - Feel like flying
    56 Het Goede Doel - Alles Geprobeerd -
    Bloem - Even Aan Mijn Moeder Vragen
    57 Beef - Late night sessions -
    Volumia! - Afscheid
    58 Daryll-Ann - Stay -
    Toontje Lager - Ben jij ook zo bang
    59 Circus Custers - Verliefd - -
    Luv - You're the greatest lover
    60 Nasty - Een moment zonder jou -
    Ramses Shaffy - Sammy
    61 Golden Earring - Another 45 miles (live) -
    Krezip - Won't cry
    62 Lenny Kuhr - De Troubadour -
    2 Unlimited - No limit -
    63 Nilson - My brains down -
    Gloricz Jim - Faster Now! -
    64 The Scene - Iedereen is van de wereld -
    Willeke Alberti - Telkens weer
    65 Herman Brood - My way -
    Van Dik Hout & Kirsten - Stip aan de hemel
    66 Tröckener Kecks - Ik denk nooit meer aan jou -
    Within Temptation - Ice queen -
    67 Gerard Joling - Zing met me mee -
    Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken
    68 De Dijk - Ik kan het niet alleen -
    Trijntje Oosterhuis - Free
    69 Van Dik Hout - Laat het los (live) -
    Mathilde Santing - Wonderful life
    70 Q65 - The Life I Live -
    Marieke - Just be happy
    71 Anouk - Sacrifice -
    Toontje Lager - Zoveel Te Doen -
    72 Ruth Jacott - Ik ga door -
    Jan Boezeroen - De fles -
    73 De Poema's - Ik mis niets -
    Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (kedeng kedeng)
    74 Tee Set - She likes weed -
    Yellow Pearl - For you and me -
    75 V.O.F. de Kunst - Suzanne
    -Within Temptation - Mother earth -
    76 Acda & de Munnik - De kapitein deel II -
    Andre Hazes - Geef mij je angst
    77 Acda & de Munnik - Niet of nooit geweest
    -Het Goede Doel - Zwijgen
    78 Klein Orkest - Koos werkeloos -
    Doe Maar - De Bom
    79 Herman van Veen - Anne -
    Kane & Ilse de Lange - Before you let me go
    80 Marco Borsato - Vrij zijn (album-versie) -
    All Stars - Groen als gras -
    81 Frank Boeijen Groep - Zeg me dat het niet zo is
    -Wim Sonneveld - Het dorp -
    82 Judith - You -
    Paul de Leeuw en Simone Kleinsma - Zonder Jou
    83 Treble - Ramaganana -
    Ben Cramer - De clown -
    84 Doe Maar - Is Dit Alles -
    Splitsing - Wind En Zeilen
    85 Van Dik Hout - De stilte valt zo hard
    Fluitsma & Van Tijn - 15 Miljoen mensen
    86 Urban Dance Squad - No Kid -
    De Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij
    87 Drukwerk - Je loog tegen mij -
    Hans de Booij - Annabel
    88 Normaal - Oerend hard -
    Rene Klijn - Mr. Blue
    89 The Scene - Helden -
    Lois Lane - The first time
    90 Frederique Spigt - Isis -
    Kinderen Voor Kinderen - Ik heb zo waanzinnig gedroomd
    91 Acda & de Munnik - Het is stil (aan de overkant)
    -Junkie XL ft Elvis - A little less conversation
    92 De Dijk - Nergens Goed Voor
    -Starmaker - Damn, I think I love you
    93 Boudewijn de Groot - Jimmy
    Rowwen Hèze - November
    94 Spinvis - Smalfilm -
    De Spookrijders - Klokkeluiders
    95 Rob de Nijs - Banger Hart -
    Canyon - Als ik maar bij jou ben -
    96 De Poema's - Mijn houten hart
    -Linda, Roos en Jessica - Ademnood
    97 Boudewijn de Groot - Wonderkind van vijftig -
    Drs. P. - Troika
    98 The Scene - Blauw - -
    Anouk - Michel
    99 Blue Diamonds - Ramona -
    De Dijk - Binnen Zonder Kloppen
    100 Golden Earring - When the lady smiles --
    Xander de Buisonje - Ik zie
    101 George Baker Selection - Little green bag -
    Frans Bauer - Heb je even voor mij
    102 Andre Hazes - Zij gelooft in mij -
    Skik - Dankjewel voor de zon
    103 B*E*D - Welles (verliefd geweest) -
    Maxime & Franklin Brown - De Eerste Keer
    104 Elektronica's - Vogeltjesdans -
    Anouk - Nobody's Wife
    105 Bløf - Mooie dag -
    Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen
    106 René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken Vengaboys -Boom,boom,boom,boom
    107 DJ Paul Elstak - Luv U more -
    Kane - Rain down on me -
    108 Katja Schuurman - Wereldmeid -
    Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
    109 De Heideroosjes - Klapvee -
    De Dijk - Mag het licht uit
    110 Veldhuis & Kemper - Ik wou dat ik jou was -
    Marco Borsato - De Bestemming
    111 Boudewijn de Groot - Welterusten mr. de President
    Edsilia Rombley - Hemel en aarde
    112 De Kast - Woorden zonder woorden -
    T-Spoon - No time 2 waste
    113 Anouk - R U kiddin' me -
    Wim Sonneveld - Tearoom tango -
    114 Marco Borsato - Waarom nou jij -
    Ilse DeLange - I'm not so tough
    115 Henny Vrienten - Geen Ballade -
    Romeo - I'm coming home
    116 Klein Orkest - Over de muur -
    Di-rect - She
    117 Urban Dance Squad - Demagogue -
    Tröckener Kecks - Niemand Thuis -
    118 Total Touch - Touch me there -
    Skik - De Kat De Eend En De Mens -
    119 Supersub - I wish -
    Shocking Blue - Venus
    120 Stef Bos - Is dit nu later ? -
    Skik - Op fietse -
    121 Silkstone - What's the reason -
    Def Rhymz - Schudden
    122 Rob de Nijs - Het werd zomer -
    Hans de Booij - Thuis ben -
    123 Doe Maar - Watje -
    Van Dik Hout - Meer dan een ander -
    124 Green Lizard - Autumn -
    Jacques Herb - Manuela
    125 Gordon - Kon ik nog maar even bij je zijn -
    Paul de Leeuw - Ik wil niet dat je liegt
    126 Stef Bos - Papa -
    Jody Bernal - Que si que no -
    127 Raymzter - Kutmarokkanen -
    The Sheer - Something to say
    128 De Dijk - Bloedend Hart --
    Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet

Echt lastig.. pff. Klaar

[ Bericht 4% gewijzigd door p-etr-a op 07-08-2004 12:20:56 ]
    pi_21116886
    2 Bløf - Aan de kust (live) - Katja Schuurman - Maar nu heb ik er een
    6 Dilana Smith - Fly me to the moon - Harrie Klorkestein - O o Den Haag
    12 Ruth Jacott - Vrede - Toontje Lager - Stiekem gedanst
    18 Bert Heerink - Julie July - Bløf - Omarm
    27 Ten Sharp - You - Krezip - I would stay
    37 Jazzpolitie - Liefdesliedjes - Lois Lane - Tonight
    42 Rowwen Hèze & Het Metropole Orkest - Limburg (live) - Paul de Leeuw - Ik heb je lief
    71 Toontje Lager - Zoveel Te Doen - Herman van Veen - Suzanne
    74 Yellow Pearl - For you and me - Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doe
    91 Acda & de Munnik - Het is stil (aan de overkant) - Het - Ik heb geen zin om op te staan
    97 Boudewijn de Groot - Wonderkind van vijftig - Drs. P. - Troika
    98 De Havenzangers - Het feest kan beginnen - Anouk - Michel
    103 B*E*D - Welles (verliefd geweest) - Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
    107 DJ Paul Elstak - Luv U more - Willeke Alberti - Ome Jan
    109 Georgina Verbaan - Yo quiero bailar - De Dijk - Mag het licht uit
    116 Klein Orkest - Over de muur - Dilana Smith - Do you now
    122 Rob de Nijs - Het werd zomer - Hans de Booij - Thuis ben - Extince - Kaal of kammen
    126 Stef Bos - Papa - Jody Bernal - Que si que no
    128 De Dijk - Bloedend Hart - Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet
    "Wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten."
    --- Elias Canetti ---
      zaterdag 7 augustus 2004 @ 12:37:27 #23
    47196 Lehcimus
    ---- Leeg ----
    pi_21117279
    Loting Voorronde

5 Frank Boeijen Groep - Zwart, Wit - V.O.F. de Kunst - Een kopje koffie
    10 Teach-in - Ding-a-dong - Acda & de Munnik - Als het vuur gedoofd is
    16 De Dijk - Groot Hart - Marco Borsato - Binnen
    18 Bert Heerink - Julie July - Bløf - Omarm
    25 Ilse DeLange - World of hurt - Rob de Nijs - Zuster Ursula
    31 Andre Hazes - De vlieger
    34 Kane - My best wasn't good enough - Sita - Happy
    53 16 Down - Subtile movements - Het Goede Doel - Belgie
    68 De Dijk - Ik kan het niet alleen - Trijntje Oosterhuis - Free
    78 Klein Orkest - Koos werkeloos
    81 Wim Sonneveld - Het dorp - George Baker Selection - Una paloma blanca
    82 Johnny Jordaan - Bij ons in de Jordaan - Paul de Leeuw en Simone Kleinsma - Zonder Jou
    87 Drukwerk - Je loog tegen mij - Hans de Booij - Annabel
    90 The Nits - In the Dutch Mountains
    106 René Froger & Het Goede Doel - Alles kan een mens gelukkig maken - Willy & Willeke Alberti - Niemand laat zijn eigen kind alleen
    112 T-Spoon - No time 2 waste - De Dijk - Wakker in een vreemde wereld
    116 Klein Orkest - Over de muur
    118 Total Touch - Touch me there - Circus Custers - Monica
    123 Van Dik Hout - Meer dan een ander - Tröckener Kecks - Met hart en ziel
    "I am Jack's Unstoppable Insomnia. Sleep. Snicker. Not tonight. Not anytime soon."
    pi_21126030
    quote:
    Op zaterdag 7 augustus 2004 09:11 schreef mark_03 het volgende:
    Loting Voorronde

7 Doop - Doop - Bintangs - Riding on the L&N
    11 Frank Boeijen - Heb me lief is dat niet "de Verzoening"? - Ilse DeLange - All the answers
    15 Bettie Serveert - Rudder - Kadanz - In het donker
    16 De Dijk - Groot Hart - Splitsing - Recht Uit Het Hart
    21 Marco Borsato - Margherita - Pater Moeskroen - Hela hola tut hola
    22 Ik ben principieel tegen Idols én tegen hakken. Geen vote derhalve.
    23 Boudewijn de Groot - Het land van Maas en Waal - Van Katoen - Kikke!
    24 Erik Mesie - Zonder jou - Carel Craayenhof - Adios Nonino
    25 Rob de Nijs - Zuster Ursula - Boudewijn de Groot - Testament
    27 Golden Earring - Radar Love - Krezip - I would stay (keuze niet grappig)
    28 Drs. P. - De Veerpont (Heen en Weer) - Di-rect - Adrenaline
    30 Wyatt - Best Days - Bløf - Hier
    31 Andre Hazes - De vlieger - Carel Craayenhof, Trijntje Oosterhuis & Janine Jansen - Nu dat jij er bent
    35 Toontje Lager - Vroeg Of Laat - Ruth Jacott - Vrij met mij (hij wil toch jan heten?)
    36 Kane - I will keep my head down - Vandenberg - Burning heart
    38 Volumia! - Hou me vast - Krezip - In her sun (stupid)
    39 Total Touch - Somebody else's lover - Jansse bagge bend - Sollicitere
    40 Van Dik Hout - Stil in mij - Claw Boys Claw - Rosie
    42 Rowwen Hèze & Het Metropole Orkest - Limburg (live) -Paul de Leeuw - Ik heb je lief
    44 Kane - Damn those eyes - The Lau - Waar mensen wonen
    45 Intwine - Happy? - Anouk - Mood indigo
    49 Herman van Veen - Hilversum III - Polle Eduard - Ik Wil Jou
    52 Te bagger. Geen vote.
    53 16 Down - Subtile movements - Doe Maar - 32 jaar (Sinds 1 dag of 2) (bah.)
    54 De Dijk - Niemand in de stad - Focus - Hocus Pocus (bah in het kwadraat.)
    58 Daryll-Ann - Stay - Toontje Lager - Ben jij ook zo bang
    64 The Scene - Iedereen is van de wereld - Van Katoen - Durf Jij
    67 Travoltas - Sugarride - Marcel de Groot - Mag ik naar je kijken
    68 Di-rect - Just the way I do - De Dijk - Ik kan het niet alleen
    71 Anouk - Sacrifice - Herman van Veen - Suzanne (bah)
    72 Nooit van gehoord. Alle 3 niet.
    74 Tee Set - She likes weed - Astrid Nijgh - Ik doe wat ik doe
    76 Alle 3 niks.
    79 Grof Geschut - Moe - Kane & Ilse de Lange - Before you let me go
    80 Marco Borsato - Vrij zijn (album-versie) - Jovink & de Voederbietels - Luie flikker
    81 Frank Boeijen Groep - Zeg me dat het niet zo is - Wim Sonneveld - Het dorp (Sorry, George)
    83 Treble - Ramaganana - Ben Cramer - De clown
    84 Caesar - Before My Head Explodes - Splitsing - Wind En Zeilen
    87 Armand - Ben ik te min - Hans de Booij - Annabel (bah)
    88 Normaal - Oerend hard - Rene Klijn - Mr. Blue (bah)
    89 Johnny Jordaan - Geef mij maar Amsterdam - Lois Lane - The first time
    90 The Nits - In the Dutch Mountains - Frederique Spigt - Isis
    93 Boudewijn de Groot - Jimmy - Rowwen Hèze - November
    94 Klein Orkest - Laat mij maar alleen - De Spookrijders - Klokkeluiders
    97 Boudewijn de Groot - Wonderkind van vijftig - Jazzpolitie - Ze Zijn Terug
    103 B*E*D - Welles (verliefd geweest) - Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
    104 Supersub - Easy to run - Anouk - Nobody's Wife
    105 Bløf - Mooie dag - Adèle Bloemendaal - Het zal je kind maar wezen (tsja...)
    107 Kane - Rain down on me - Willeke Alberti - Ome Jan
    112 De Kast - Woorden zonder woorden - De Dijk - Wakker in een vreemde wereld
    118 Total Touch - Touch me thereCircus Custers - Monica
    120 Stef Bos - Is dit nu later ? - Rob de Nijs - Jan Klaassen de trompetter (bah)
    123 Van Dik Hout - Meer dan een ander - Tröckener Kecks - Met hart en ziel
    127 The Sheer - Something to say - Johan - Pergola
    Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
    pi_21127363
    Frank Boeijen - Heb me lief is natuurlijk De Verzoening. Net als Drs P - Troika eigenlijk De Dodenrit moet zijn. Mochten ze de eerste ronde halen zal dat in die loting veranderd zijn.
    Nog een aanpassing: Bart de Graaff & Lee Towers - Als ik een tovernaar zou zijn; de officiele titel is: Ik wou dat ik voor een keer in mijn leven (een tovernaar kon zijn)
    (ik wil hier een grap plaatsen over die lange titel, maarja, alle respect voor Bart natuurlijk , vul 'm dus zelf maar in.)

[ Bericht 51% gewijzigd door mark_03 op 08-08-2004 10:30:57 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')