Scheelt niet veel nee.quote:
Cool, ik kan discussierenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er zijn voldoende Ajacieden waar ik fatsoenlijk mee kan discussieren hoor, ik dacht met jou ook, of zie ik het verkeerd?
Ajax heeft 4000-5000 uitkaarthouders, en zou in principe 15.000 kaarten moeten krijgen, dus op dat punt kan er niet veel misgaan. Maar hoe alles geregeld gaat worden met veiligheid etc is even afwachtenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmz ok, hoop het niet want ik heb alleen een seizoenkaart en geen uitkaart![]()
Geef eens een voorzet zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wat er negen jaar geleden in Beverwijk gebeurde had maar weinig met voetbal te maken, toch mag er met respect gesproken worden over Carlo Picornie en dit is het enige wat ik er over wil zeggen. Zullen we het weer over Ajax hebben?
Ik weet eigenlijk niet welk vak. Wel een beetje een swingend vak, want van die plakkende popcorneters wordt je ook simpel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:48 schreef PLAE@ het volgende:
Veiligheid? Ik vier nu alvast het gebrek er aan hehe
Al zal t vast niet zo als in '98 worden
ligt er aan welk vak nashje. Waar wil je er eentje?
Ok dan is et goedquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ajax heeft 4000-5000 uitkaarthouders, en zou in principe 15.000 kaarten moeten krijgen, dus op dat punt kan er niet veel misgaan. Maar hoe alles geregeld gaat worden met veiligheid etc is even afwachten.
Maar aan kaarten kan je altijd wel komen hoor.
Nou dan moet je sowieso de lange zijde niet nemenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet welk vak. Wel een beetje een swingend vak, want van die plakkende popcorneters wordt je ook simpel.
Wij mogen ook hun stoeltjes gebruiken ja, van de fanatieke feyenerders. Als we verliezen gaan die dingen er dus aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Geef eens een voorzet zou ik zeggen.
In het Feyenoord-topic is het nieuws ter oren gekomen dat in de Gatorade-cup-finale Ajax de thuisspelende ploeg is en dus ook de Feyenoordkleedkamer mag gebruiken, dat wordt niet gevierd volgens mij.
Nog spelers blessures overgehouden aan de match tegen Roda?
Als je echt in een 'swingend' vak wil zitten heb je alleen de keus uit 409, 410 en wellicht 411....quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet welk vak. Wel een beetje een swingend vak, want van die plakkende popcorneters wordt je ook simpel.
Zal wel in rekening gebracht worden neem ik aan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wij mogen ook hun stoeltjes gebruiken ja, van de fanatieke feyenerders. Als we verliezen gaan die dingen er dus aan![]()
mogen we op vak x rondkijken. Ow man wat geilquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wij mogen ook hun stoeltjes gebruiken ja, van de fanatieke feyenerders. Als we verliezen gaan die dingen er dus aan![]()
De complete Ajax-selectie heeft niets tegen Feyenoord en andersom, dus lijkt me niet zo'n groot probleem. Wel van belang is dat de Ajax-aanhang nu aan de korte zijde tegenover het uitvak staat/zit, dat wordt dus stickers plakken en stoelen slopen, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic is het nieuws ter oren gekomen dat in de Gatorade-cup-finale Ajax de thuisspelende ploeg is en dus ook de Feyenoordkleedkamer mag gebruiken, dat wordt niet gevierd volgens mij.
En vol in het zonnetjequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De complete Ajax-selectie heeft niets tegen Feyenoord en andersom, dus lijkt me niet zo'n groot probleem. Wel van belang is dat de Ajax-aanhang nu aan de korte zijde tegenover het uitvak staat/zit, dat wordt dus stickers plakken en stoelen slopen, hoogstwaarschijnlijk.
Je vergeet er nog 2quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:01 schreef BoNi het volgende:
De inkopertjes van 't Wereldje:
Louis van Gaal: 'AZ helaas uitgeschakeld, maar gelukkig zit MIJN clubje wél in de finale!'
Blind: 'Roda kwam nog even voor door een lucky goal, maar daarna hebben we de wedstrijd eigenlijk binnen een half uur beslist.'
Kerkradeloos.
Als bij Ajax niemand groter mag worden dan de club, moeten ze Huntelaar maar snel verkopen...
Cziommer en kwel bij Roda JC.
Andres Au-pair.... een spits om voor op te passen.
Ik hoop dit jaar wel een volle bakquote:Ajax pakt ook de dubbel
Rotterdam, zondag 17 mei 1998.
Na het behalen van het lands - kampioenschap wint Ajax ook de beker. Het is voor het eerst sinds 1983 dat de Amsterdammers beide prijzen binnenhalen.
In een halfvolle Kuip won Ajax zondag ook de tweede hoofdprijs van het seizoen. Na de landstitel werd ook de Amstel Cup veroverd, voor de dertiende keer in de geschiedenis. Ajax wist al sinds januari 1995 niet meer te winnen van PSV en ook dit seizoen stak het 4-3 verlies en 1-1 gelijkspel tegen de Eindhovenaren. In een tumulteuze wedstrijd, sportief op het veld en aggressief daarbuiten, werd een einde gemaakt aan de vooronderstelling dat Ajax wel de prijzen pakt, maar PSV de betere ploeg heeft. Het werd 5-0 in het voordeel van de Amsterdammers.
De bekerfinale werd slechts door 23.400 toeschouwers bijgewoond. Een dieptepunt na de volle Kuip vorig jaar met subtoppers Roda JC en Heerenveen. Olsen. "In alle omringende landen zie je voetbalfeesten met volle stadions en dan vraag je je toch af waarom zoiets niet mogelijk is in Nederland." Van de rellen, er werden 70 supporters in en rond het stadion gearresteerd, merkte de Deen weinig. "Tijdens de wedstrijd heb ik er weinig van meegkregen, na afloop stemt het je treurig."
http://members.lycos.nl/replay1973/A/html/finale1998.htmlquote:
Gelukkig kunnen zij inderdaad wel fatsoenlijk met elkaar over weg, maar jullie als Ajacieden zullen wel een fijnere kleedkamer hebben dan de PSV-ers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De complete Ajax-selectie heeft niets tegen Feyenoord en andersom, dus lijkt me niet zo'n groot probleem. Wel van belang is dat de Ajax-aanhang nu aan de korte zijde tegenover het uitvak staat/zit, dat wordt dus stickers plakken en stoelen slopen, hoogstwaarschijnlijk.
Een leuke dag mét de winst in de Kuip kan een hoop goedmaken hoor...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:17 schreef Elgigante het volgende:
Jammer alleen dat het zo'n flut-toernooi is, winst op 7-5 maakt niemand seizoen geslaagd eigenlijk.
Ach ,misschien kunnen we de huldiging op het Leidse dit jaar vast als een generale repetitie beschouwen voor volgend jaar. ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen zij inderdaad wel fatsoenlijk met elkaar over weg, maar jullie als Ajacieden zullen wel een fijnere kleedkamer hebben dan de PSV-ers.
Jammer alleen dat het zo'n flut-toernooi is, winst op 7-5 maakt niemand seizoen geslaagd eigenlijk.
Ach, de KNVB-beker is een mooie troostprijs, net als de JC-schaal. Toch is het leuk om in de Kuip de KNVB-beker te winnen en later (wellicht ook in Kuip?) de play-offs, dan eindigt het seizoen toch mooi!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen zij inderdaad wel fatsoenlijk met elkaar over weg, maar jullie als Ajacieden zullen wel een fijnere kleedkamer hebben dan de PSV-ers.
Een mooie troostprijs ie het inderdaad, terwijl het een grote prijs zou kunnen zijn/worden. Voor Ajax is de Kuip natuurlijk een meer beladen stadion dan PSV denk ik ja.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, de KNVB-beker is een mooie troostprijs, net als de JC-schaal. Toch is het leuk om in de Kuip de KNVB-beker te winnen en later (wellicht ook in Kuip?) de play-offs, dan eindigt het seizoen toch mooi!
Hoezo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een onzin om het een flut toernooi te noemen, echt weer zoiets nederlands
Een slechter seizoen dan dit jaar lijkt me ook onmogelijk voor Ajax, de aankopen zien er goed uit, de concurrentie verzwakt dus je zou gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:20 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ach ,misschien kunnen we de huldiging op het Leidse dit jaar vast als een generale repetitie beschouwen voor volgend jaar. ...
ben ik abslouut voor, dan maar in Oktober uit naar Best Vooruit of FC Schubbekutteveen, DAT is voor mij bekervoetbal.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Gaat de KNVB nu ook niet de opzet van het toernooi veranderen? Ik dacht dat ze dat later instromen van een aantal clubs gingen afschaffen.
Wilde je dan naast het Europees voetbal en de competitie en andere dingen nog eens 8 wedstrijden tegen amateurclubs laten spelen? Denk niet dat Ajax, de spelers en de politie daar op zitten te wachten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoezo?
PSV en Ajax hebben nu 2 wedstrijden gewonnen en staan in de finale....
Waardeloze opzet, waardeloze sponsors, waardeloze uitzendingen en zo kan ik nog wel doorgaan.
Gaan jullie dan ook een dvd uitbrengen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een leuke dag mét de winst in de Kuip kan een hoop goedmaken hoor...
Ik persoonlijk niet, Ajax zelf doet dat ieder jaar, dus dat zal dit jaar ook wel zijn hequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook een dvd uitbrengen?
Mooi zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
De opzet gaat ook veranderen, vanaf volgens seizoen spelen de topclubs gewoon mee in de poules
Het is gewoon niet realisitsch om een club als bijvoorbeeld Ajax eerst 6,7,8 of weet ik veel ronde's tegen amateurs te laten spelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mooi zo.
Is ook wel zo eerlijk vind ik.
Nou.... tot aan de 94ste minuut vond ik er niet heel veel aanquote:
Doet men in Engeland wel, en god wat zijn dat prachtige uitzendingen en zware wedstrijden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is gewoon niet realisitsch om een club als bijvoorbeeld Ajax eerst 6,7,8 of weet ik veel ronde's tegen amateurs te laten spelen.
Daar heb je dan wel gelijk in. Maar dan mogen ze inderdaad de play-offs en een deel van de oefenwedstrijden wel afschaffen, dus voorlopig zie ik het niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Doet men in Engeland wel, en god wat zijn dat prachtige uitzendingen en zware wedstrijden.
Dát is bekervoetbal ten top, dit is een commercieel liflafje dat ze onder de naam bekervoetbal verkopen.
Tja de beveiliging zal het wel druk hebben inderdaad, maar voor de (lokale) commercie is het wél goed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel gelijk in. Maar dan mogen ze inderdaad de play-offs en een deel van de oefenwedstrijden wel afschaffen, dus voorlopig zie ik het niet gebeuren.
En wat ik al zei, denk niet dat de politie zit te wachten op een hoop van dit soort wedstrijdjes.
Dit jaar krijg je een Bidon hoor. Het is wel de Gatorade cup hequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/replay1973/A/html/finale1998.html
http://www.randstadphoolies.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=229&mode=&order=0&thold=0/
En welk doek hing er.
[afbeelding]
KJH is dan een revelatie opzich, niet zozeer bij Ajax alleen. Al had niet iedereen het verwacht dat hij het zo snel zo goed zou doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja de beveiliging zal het wel druk hebben inderdaad, maar voor de (lokale) commercie is het wél goed.
Wie is de revelatie van het seizoen bij Ajax: Urby of Klaas?
En supporters nog een paar honderd euro extra kunnen ophoestenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef Kang-He het volgende:
Maar dan zit je inderdaad weer dat het speelprogramma nóg voller wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |