Een slechter seizoen dan dit jaar lijkt me ook onmogelijk voor Ajax, de aankopen zien er goed uit, de concurrentie verzwakt dus je zou gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:20 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ach ,misschien kunnen we de huldiging op het Leidse dit jaar vast als een generale repetitie beschouwen voor volgend jaar. ...
ben ik abslouut voor, dan maar in Oktober uit naar Best Vooruit of FC Schubbekutteveen, DAT is voor mij bekervoetbal.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Gaat de KNVB nu ook niet de opzet van het toernooi veranderen? Ik dacht dat ze dat later instromen van een aantal clubs gingen afschaffen.
Wilde je dan naast het Europees voetbal en de competitie en andere dingen nog eens 8 wedstrijden tegen amateurclubs laten spelen? Denk niet dat Ajax, de spelers en de politie daar op zitten te wachten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoezo?
PSV en Ajax hebben nu 2 wedstrijden gewonnen en staan in de finale....
Waardeloze opzet, waardeloze sponsors, waardeloze uitzendingen en zo kan ik nog wel doorgaan.
Gaan jullie dan ook een dvd uitbrengen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een leuke dag mét de winst in de Kuip kan een hoop goedmaken hoor...
Ik persoonlijk niet, Ajax zelf doet dat ieder jaar, dus dat zal dit jaar ook wel zijn hequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook een dvd uitbrengen?
Mooi zo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:32 schreef Erwtensoep het volgende:
De opzet gaat ook veranderen, vanaf volgens seizoen spelen de topclubs gewoon mee in de poules
Het is gewoon niet realisitsch om een club als bijvoorbeeld Ajax eerst 6,7,8 of weet ik veel ronde's tegen amateurs te laten spelen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mooi zo.
Is ook wel zo eerlijk vind ik.
Nou.... tot aan de 94ste minuut vond ik er niet heel veel aanquote:
Doet men in Engeland wel, en god wat zijn dat prachtige uitzendingen en zware wedstrijden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is gewoon niet realisitsch om een club als bijvoorbeeld Ajax eerst 6,7,8 of weet ik veel ronde's tegen amateurs te laten spelen.
Daar heb je dan wel gelijk in. Maar dan mogen ze inderdaad de play-offs en een deel van de oefenwedstrijden wel afschaffen, dus voorlopig zie ik het niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Doet men in Engeland wel, en god wat zijn dat prachtige uitzendingen en zware wedstrijden.
Dát is bekervoetbal ten top, dit is een commercieel liflafje dat ze onder de naam bekervoetbal verkopen.
Tja de beveiliging zal het wel druk hebben inderdaad, maar voor de (lokale) commercie is het wél goed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel gelijk in. Maar dan mogen ze inderdaad de play-offs en een deel van de oefenwedstrijden wel afschaffen, dus voorlopig zie ik het niet gebeuren.
En wat ik al zei, denk niet dat de politie zit te wachten op een hoop van dit soort wedstrijdjes.
Dit jaar krijg je een Bidon hoor. Het is wel de Gatorade cup hequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/replay1973/A/html/finale1998.html
http://www.randstadphoolies.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=229&mode=&order=0&thold=0/
En welk doek hing er.
[afbeelding]
KJH is dan een revelatie opzich, niet zozeer bij Ajax alleen. Al had niet iedereen het verwacht dat hij het zo snel zo goed zou doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Tja de beveiliging zal het wel druk hebben inderdaad, maar voor de (lokale) commercie is het wél goed.
Wie is de revelatie van het seizoen bij Ajax: Urby of Klaas?
En supporters nog een paar honderd euro extra kunnen ophoestenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:46 schreef Kang-He het volgende:
Maar dan zit je inderdaad weer dat het speelprogramma nóg voller wordt.
KJH, zeker als je zijn start vergelijkt met alle andere spitsen sinds Patrick Kluivert en Shota Arveladze.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Natuurlijk schat ik ook de KNVB-beker hoger in dan de JC-schaal, maar beide zijn geen huldiging op het Leidseplein waard, dat ben je toch hopelijk met me eens?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Ik schat de beker dan wel weer een stuk hoger in dan de JC-schaal.
Alleen moet de opzet van het toernooi wel iets veranderen.
Overigens voor kleinere clubs is de Beker toch het enige waar ze echt kans op maken. Wat dat betreft vind ik het een beetje een ondergeschoven kindje in Nederland.
toen Klaas naar Ajax kwam was hij ook verder in zijn ontwikkeling dan Patje echt basisspeler was. En Shota heeft leren voetballen op mijnenvelden en er ging een wereld open toen hij 10 meter met de bal aan de voet kon lopen op een matje.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH, zeker als je zijn start vergelijkt met alle andere spitsen sinds Patrick Kluivert en Shota Arveladze.
jep. alhoewel de beker wel een huldiging waard zou moeten zijn. Alleen door de huidige opzet, tv-zender etc etc is het een beetje boel gedevalueerd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk schat ik ook de KNVB-beker hoger in dan de JC-schaal, maar beide zijn geen huldiging op het Leidseplein waard, dat ben je toch hopelijk met me eens?
Dus we maken van iets moois een wanstaltig product?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
jep. alhoewel de beker wel een huldiging waard zou moeten zijn. Alleen door de huidige opzet, tv-zender etc etc is het een beetje boel gedevalueerd.
Alsof Hans Kraaij Jr. iets te zeggen heeft? Als dat het geval was, zou hij echt niet "Lachen om home-video's" presenteren. Maar goed, de rechten voor de KNVB-beker gaan ook naar Talpa, toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus we maken van iets moois een wanstaltig product?
Kraay Jr, de KNVB-preses en Fons van Westerloo eens een jaartje in Engeland laten kijken?
Hans heeft denk ik wel invloed op de uitzending die we te zien krijgen. De Beker gaat inderdaad naar John als ik me niet vergis, nóg commercieelerquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof Hans Kraaij Jr. iets te zeggen heeft? Als dat het geval was, zou hij echt niet "Lachen om home-video's" presenteren. Maar goed, de rechten voor de KNVB-beker gaan ook naar Talpa, toch?
Geweldig ingevallen als rechtsbuiten? Linksbuiten? Zeg jij het maar, jij hebt er verstand van.quote:
Was een goeie invalsbeurt natuurlijk..quote:
Was scherp en doeltreffend, een betere invalbeurt zal hij nooit meer hebben denk ik.quote:
Dat is maar weer eens bevestigd hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geweldig ingevallen als rechtsbuiten? Linksbuiten? Zeg jij het maar, jij hebt er verstand van.
Lijkt me niet, aangezien Ryan al vaker scoorde tegen Roda.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Was scherp en doeltreffend, een betere invalbeurt zal hij nooit meer hebben denk ik.
Maar goed, Kujovic kende Babal waarschijnlijk slecht, want hij heeft slecht 1 trucje.
Zonder enige twijfel Urby. Die wilde voor dit seizoen, op twee man hier na, niemand in de basis geloof ik. En is de beste Ajacied dit seizoen in feite.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Spelers als Rosales en Mitea geven in elk geval nog wel een alternatief. Met Rosenberg - KJH - Charisteas (bijvoorbeeld, dan Babel weer op de bank) ben je wel erg aangewezen op een bepaalde speelstijl. Ze zijn wel allen voor elkaar inwisselbaar, dat is het voordeel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Harry is ook onderschat. Gewoon Rosales verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |