abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2006 @ 18:11:18 #201
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37219893
Nog 2 jaar .
2000 light years from home
  zondag 23 april 2006 @ 18:12:08 #202
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37219923
Maar zoals ik al eerder heb gezegd hier: word kampioen en je hebt geen ellende.
pi_37219932
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:03 schreef Merkie het volgende:
Het gaat er niet om wie er beter is, het gaat erom wie de CL-plaats het meest verdiend. Dat is AZ nou eenmaal. AZ staat na 34 wedstrijden 2e, waarom moeten ze dan nog in 4 wedstrijdjes nóg eens een keer bewijzen dat ze die plek verdienen? Dat hebben ze het hele seizoen toch al gedaan? Echt oneerlijk gewoon .
In de kwalificatie was Groningen over twee duels ook al sterker dan AZ (0-0/1-1) Als je het budget van beide ploegen erbij haalt, moet ik constateren dat het niet oneerlijk is. Er was vantevoren bekend waarom gespeeld zou worden en AZ had zelfs meer middelen. Ook kon het zich aan het eind van de competitie nog sparen voor de play-offs, wat Van Gaal niet naliet.

Ik ben blij dat PSV al tegen dit concept was, misschien dat er zich nu clubs durven te bedenken. Dan gaan we over twee jaar misschien wel de nummer twee voor zo'n soort systeem behoeden.
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:09 schreef dvdfreak het volgende:
Wanneer wordt de wedstrijd Ajax -Groningen gespeeld?
Net als met het duel tegen ADO, moet Ajax eerst even kijken wanneer dat schikt. Woensdag bijvoorbeeld
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:11 schreef Merkie het volgende:
Nog 2 jaar .
Dan is nog de vraag of er op grond van de UEFA-ranking een direct toegangsbewijs voor de CL resteert
  zondag 23 april 2006 @ 18:44:02 #204
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_37220906
Stel het onwaarschijnlijke gebeurt en Ajax heeft volgend seizoen een halve finale in de CL, dan is iedereen weer hosanna en hoor je niemand over hoé ze er gekomen zijn. Precies hetzelfde met het NL elftal.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_37221034
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:44 schreef Atrimar het volgende:
Stel het onwaarschijnlijke gebeurt en Ajax heeft volgend seizoen een halve finale in de CL, dan is iedereen weer hosanna en hoor je niemand over hoé ze er gekomen zijn. Precies hetzelfde met het NL elftal.
Wat heeft dat met de Play-offs te maken? Dat is dan nog steeds een kutsysteem wat toevallig goed uitpakt voor Ajax
pi_37221362
Ik ben ook tegen de play-offs. Tuurlijk, dit jaar is het inderdaad gunstig voor Ajax, maar ik vind het toch eigenlijk wel knap lullig voor AZ...
  zondag 23 april 2006 @ 20:09:10 #207
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37223831
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:12 schreef okee6 het volgende:

Ik ben blij dat PSV al tegen dit concept was, misschien dat er zich nu clubs durven te bedenken. Dan gaan we over twee jaar misschien wel de nummer twee voor zo'n soort systeem behoeden.
[..]
Voor de rest heeft ook geen enkele club recht van spreken idd.
Kutsysteem natuurlijk en nu zijn het of Groningen of Ajax die er van gaan profiteren. Beetje jammer dat men alleen Groningen steeds pakt, want laten we wel wezen: Ajax heeft slechts 2 punten meer gehaald dit seizoen. Tuurlijk hebben ze meer ervaring, maar het gaat om dit seizoen en niet hoeveel ervaring je ergens hebt.

Maja blijft sneu voor AZ natuurlijk. (behalve jankerd Perez)
pi_37223956
Ik gun Groningen nu ook gewoon de CL-voorronde plaats. Gewoon een mannetje opofferen aan Huntelaar in de Arena en thuis meer strijd dan Ajax tonen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37224044
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef cultheld het volgende:
Ik gun Groningen nu ook gewoon de CL-voorronde plaats. Gewoon een mannetje opofferen aan Huntelaar in de Arena en thuis meer strijd dan Ajax tonen.
Moeten ze vooral doen met Chari, Rosenberg of Mitea in de buurt Laat ze dat mannetje maar opofferen dan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 april 2006 @ 20:29:16 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37224638
hup ajax
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37224708
van gaal laat zich weer kennen
pi_37224756
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:12 schreef Trancelocator het volgende:
Maar zoals ik al eerder heb gezegd hier: word kampioen en je hebt geen ellende.
nu de nummer 2 nog vrij laten en dan is het een prima systeem
pi_37224829
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:32 schreef pascalheister het volgende:

[..]

nu de nummer 2 nog vrij laten en dan is het een prima systeem
waar voetbal je dan nog voor in de playoffs? schaf ze dan helemaal af.
pi_37224948
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef MaxPower het volgende:

[..]

waar voetbal je dan nog voor in de playoffs? schaf ze dan helemaal af.
Ja inderdaad.

Alsof de nummer 9 van de competitie wel recht heeft op UEFA Cup, net zoveel recht als de nummer 4. Maar de nummer 5 heeft niet net zoveel recht op de CL als de nummer 2. Dat is bullshit natuurlijk. Of beiden wel, of beiden niet.
  zondag 23 april 2006 @ 20:53:01 #215
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37225504
Wel vreemd trouwens, iedereen wist van te voren hoe het zou gaan en dus ook dat er de kans was dat een 'andere' club wel eens voorronde CL zou kunnen halen. Alle huillies die zitten te zeuren dat Groningen dit zou kunnen halen horen ook net zo hard te huilen over dat Ajax het zou gaan halen. Verdienen het evenmin.

Trouwens wel mooi dat wij kunnen gaan bewijzen dat deze Playoffs niet werken...al blijf ik erbij. Ik vind het raar dat men het maar steeds over Grunn heeft en niet over Ajax rept. Dit wisten we van te voren...

En het kost ook nog eens veel extra geld...nog een nadeel
  zondag 23 april 2006 @ 20:54:40 #216
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37225563
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:53 schreef Noca het volgende:
Wel vreemd trouwens, iedereen wist van te voren hoe het zou gaan en dus ook dat er de kans was dat een 'andere' club wel eens voorronde CL zou kunnen halen. Alle huillies die zitten te zeuren dat Groningen dit zou kunnen halen horen ook net zo hard te huilen over dat Ajax het zou gaan halen. Verdienen het evenmin.

Trouwens wel mooi dat wij kunnen gaan bewijzen dat deze Playoffs niet werken...al blijf ik erbij. Ik vind het raar dat men het maar steeds over Grunn heeft en niet over Ajax rept. Dit wisten we van te voren...
Volgens mij lees jij nogal selectief. Bijna iedereen is het over eens dat Ajax het ook totaal niet verdient.
  zondag 23 april 2006 @ 20:56:12 #217
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37225607
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Volgens mij lees jij nogal selectief. Bijna iedereen is het over eens dat Ajax het ook totaal niet verdient.
Klopt, maar de overhand van de kritiek lijkt op Groningen te liggen. En natuurlijk heb ik daarbij mijn groen-witte bril op.
pi_37225697
Het is gewoon kansloos die hele plee offs. Ze wisten dat de neuzen een kutseizoen zouden draaien en ze verzonnen de playoffs in de 2e hoofdstad van neuzenland, zeist. het is een complot. ik zweer het je!
  Trouwste user 2022 zondag 23 april 2006 @ 21:07:48 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_37226036
Helden Systeem

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37226072
Blijft een oneerlijk kutsysteem, maargoed ik zou het nog leuker vinden dat Grunn CL voorronde gaat spelen, laat het gelijk zien wat voor systeem het is en misschien dat ze er dan nog van af stappen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_37226129
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:08 schreef Superheld het volgende:
Blijft een oneerlijk kutsysteem, maargoed ik zou het nog leuker vinden dat Grunn CL voorronde gaat spelen, laat het gelijk zien wat voor systeem het is en misschien dat ze er dan nog van af stappen.

Dat is toch precies hetzelfde als met Ajax?
pi_37226172
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is toch precies hetzelfde als met Ajax?
Eerlijk gezegd zie ik Ajax verder komen als Grunn in de CL, vandaar mijn opmerking.
Ajax verdiend het natuurlijk ook niet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_37226267
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef Superheld het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zie ik Ajax verder komen als Grunn in de CL, vandaar mijn opmerking.
Ajax verdiend het natuurlijk ook niet.
Uiteraard

Maar het systeem wordt nu hoe dan ook een fiasco. Of Ajax het nou redt of dat Groningen het nou redt.
pi_37226698
Hier is in Zeist over vergaderd!
Dag $$$. Ik wil daar ook werken!
pi_37236899
Er wordt gezegd dat het de competitie spannend houdt, maar ik weet al hoe het volgend jaar gaat. De laatste drie wedstrijden gaat iedereen sparen om zo fit mogelijk de play-offs in te gaan. De competitie gaat gewoon stilvallen!

Stel nou voor dat bijvoorbeeld Utrecht volgend jaar vijf wedstrijden voor het eind een goede kans op de nummer vijf heeft. Dit samen met AZ, Feyenoord en Ajax. De verliezer van de 2 t/m 5 heeft geen uefa ticket want die gaat toevallig naar een of andere middenmoter. Dan lijkt het mij haast gunstiger om als negende te eindigen ipv vijfde.

Nu heeft Utrecht zich stuk gelopen, is daarom zesde ge-eindigd, en is op. Aanstaande woensdag moeten we een 2-0 achterstand goedmaken met de derde keeper in het veld....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')