Ik ben het snel afgeleerd. En blij toe.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:39 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja... da's hot hier in de Lage Landen en zo... je weet tog?
Ik kijk graag Champions League en Nederlands elftal en volg de Engels en Spaanse leagues een beetje... Maar al dat gehannes over de Eredivisie en zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben het snel afgeleerd. En blij toe.
Ik steun Zwansie en heb even wat ge-replied.
Was een beetje ironisch bedoelt, het is natuurlijk niet van weelde dat ze een gast van 37 nodig hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:25 schreef popolon het volgende:
Jeroen: De bank van Detroit is vergeleken met de andere topteams (nog) niet goed genoeg, daar heeft ie wel een beetje gelijk in.Tony Delk is een zeer welkome aanvulling blijkt nu al.
Bij de Hawks overbodigGewoon een hele goede speler met veel ervaring.
Welke basketbal jerseys heb je eigenlijk allemaal?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:45 schreef popolon het volgende:
Ik heb hier ook wat CL gezien, ze zonden Chelsea uit.
Ik kwam niet verder dan een helft.
Zo'n retro Magic Johnson lijkt me wel gaaf... ik heb zelf de "retro jersey" van Kobe (uit '97).... maar van Magic kan ik nergens iets vinden, zonder er debiele shipping & handleing voor te betalen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:48 schreef popolon het volgende:
Twee jerseys: Magic Johnson en Rasheed.
Verder nog veel t-shirts met retro logo's vaak. (sixers, pistons, celtics) gewoon omdat 't gave shirts zijn.
Op Ebay hebben ze vaak leuke goedkope t-shirts, echt Hardwood Classicsquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zo'n retro Magic Johnson lijkt me wel gaaf... ik heb zelf de "retro jersey" van Kobe (uit '97).... maar van Magic kan ik nergens iets vinden, zonder er debiele shipping & handleing voor te betalen...
Ik moet kiezen wat ik wil... een nieuw Lakers shooting jersey (white), de paarse Kobe jersey óf een Tedy Bruschi en Rodney Harrison jersey.... tough choices...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Op Ebay hebben ze vaak leuke goedkope t-shirts, echt Hardwood Classics
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Op Ebay hebben ze vaak leuke goedkope t-shirts, echt Hardwood Classics
[afbeelding]
Een Kwame Brown jersey...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:00 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
$6.99
Ik vind dat oude sixer logo gewoon een van de mooiste logo's ooit.
Zou gaan voor een wat minder populair item, Kobe is wel erg afgezaagd.
Authentic of Replica? Ik heb een Magic authentic en die zitten boven de $120, replica's (wel certified NBA spul) zijn vanaf $25/30 te koop, soms nog goedkoper als je tegen een aanbieding aanloopt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Hoeveel betaal jij voor een rasheed jersey dan? Gewoon de nieuwste....
Nieuwsposten in vaak ondankbaar werk... vooral de nba, nfl en mlb nieuwstopics...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:10 schreef Zwansen het volgende:
Thnx voor jullie posts, er wordt niet zovaak in een NBA nieuwsbericht gepost!
Ik heb er iets van ¤60 voor betaald of zo...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Authentic of Replica? Ik heb een Magic authentic en die zitten boven de $120, replica's (wel certified NBA spul) zijn vanaf $25/30 te koop, soms nog goedkoper als je tegen een aanbieding aanloopt.
Zie dat ze bij NBA.com rond de $40 liggen, verbaast me niks.
na ze zijn 149 alleen customized 179dlr en swingman jersey hebben ook opgenaaide nummers alleen het shirt is van gaas (mesh)quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:55 schreef ScienceFriction het volgende:
Authentic jerseys zijn $179 (op de nba site)... geen idee wat het echte verschil is, behalvce dat de nummers en namen er opgenaaid zijn in plaats van gedrukt...
swingman is 75 dollar , replica's 45 dollar maar die replica's koop ik niet meer want die nummers vallen er op een gegeven moment af, maar idd ik vind 150 dollar voor een shirt ook belachelijk..dus ik ga een swingman bestellenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:08 schreef popolon het volgende:
Gewoon de replica's kopen, je ziet 't nauwelijks.
Dan zal ik wel een swingman hebben, want die nummers vallen er bij mij echt niet af.... zelf niet die van de jersey die ik al zijn 1997 heb...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:13 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
swingman is 75 dollar , replica's 45 dollar maar die replica's koop ik niet meer want die nummers vallen er op een gegeven moment af, maar idd ik vind 150 dollar voor een shirt ook belachelijk..dus ik ga een swingman bestellen
ciaoh
Die van de Lakers is Nikequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:26 schreef popolon het volgende:
Jammer dat 't reebok is.
haha ik heb nog een nba preview magazine seizoen 94/95 daar staat zo'n 1994 offical nba catalog in misschien kan je nog bestellen, zou toch een actie zijn als je zo'n bestelforumulier invult met je creditcard nummer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:26 schreef popolon het volgende:
Jammer dat 't reebok is.
Maar weer een jaartje wachten.
Ik zoek toch ouder spul van minimaal 5 jaar oud.
Ebay.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:44 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
haha ik heb nog een nba preview magazine seizoen 94/95 daar staat zo'n 1994 offical nba catalog in misschien kan je nog bestellen, zou toch een actie zijn als je zo'n bestelforumulier invult met je creditcard nummer.
suns-barkley
jazz-stockton
bulls-pippen
magic-o'neal
lakers - peeler
sonics-kemp
clippers-harper
mavs-kidd
rockets-olajuwon
vette jerseys man!
Ik moet binnenkort maar eens naar de USA toe... even naar de NBA store in New York of zoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Ebay.
En de winkels hier hebben ze ook in alle soorten, maten en jaargangen. 't Kost me een uren om een sportzaak door te komen man.
De Knicks...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:11 schreef popolon het volgende:
Er is vast wel een kaartje voor de Knicks te krijgen.
Doe Larry de groeten vanuit Michigan.
Ik voel me totaal niet aangesprokenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:33 schreef popolon het volgende:
Lakers staan weer op.
Nooit begrepen waarom de Spurs zo'n aanhang hebben hier op fok, ooit wel eens zien spelen?
't Is degelijk maar erg saai.
Must be the bandwagon.![]()
Enige team zonder allemaal van die bling bling kereltjes die liever voor de airball gaan dan dat ze zouden samenspelen. Heerlijk degelijk team.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:33 schreef popolon het volgende:
Lakers staan weer op.
Nooit begrepen waarom de Spurs zo'n aanhang hebben hier op fok, ooit wel eens zien spelen?
't Is degelijk maar erg saai.
Must be the bandwagon.![]()
Ik snap dat van de Spurs ook niet... Zo ontzettend saai... Pistons spelen ook defense, maar dat is ten minste leuk om naar te kijken. De Spurs hebben totaal geen emotie... alsof je een paar androides op het veld hebt staan...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:33 schreef popolon het volgende:
Lakers staan weer op.
Ik denk dat ze in de pauze met elkaar bezig zijn en dan geen puf meer hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef ScienceFriction het volgende:
3e kwart van de Lakers... Damn, wat hebben ze daar dit jaar een problemen mee zeg... Ik weet niet wat voor Zentactieken Phil Jackson gebruikt (medicinale thee of zo?) Maar ze komen steeds zo slap de kleedkamers uit... Het 4e kwart deden ze het redelijk, maar tegen een team als de Spurs pak je niet zomaar 18 punten terug...
The Los Angeles Lovers?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:25 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de pauze met elkaar bezig zijn en dan geen puf meer hebben.![]()
Ik hoop dat ie nog een leuk contract kan tekenen straks. Hij verdient nu nog maar het minimum, en hij zou graag zoals Dan financieel onafhankelijk willen zijn voor de rest van zijn leven. Hij is natuurlijk ook al niet een van de jonsten meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:44 schreef Jasikevicius3 het volgende:
Hier leuk stukje over Elson (en het eventuele nieuwe contract dat ie gaat krijgen)
http://www.rockymountainn(...)3922_4582024,00.html
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |