Omdat ie zo weinig minuten kreeg?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Da's de schuld van Del Harris... Die heeft Kobe's beginjaren verpest...![]()
Ja...quote:
Ligt er maar net aan in wat voor team je komt. #1 drafted players komen bijna altijd als "savior" van een franchise binnen en zijn vaak meteen een starting player. Kobe was nog maar 17 toen hij de league kwam... couldn't walk and chew bubblegum at the same time...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:21 schreef BitetheBullet het volgende:
Kobe scoorde natuurlijk ook pas 30 ppg in zijn 7de seizoen.
Het verschil is eigenlijk nog een stuk groter, omdat Kobe een stuk jonger was toen hij in de league kwam.
Als hij geen grote blessures oploopt en niet opeens gaat honkballen, haalt hij Jordan wel in. Of hij dan in de buurt komt van de status van MJ is natuurlijk afhankelijk van heel andere zaken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:23 schreef Zwansen het volgende:
Whehe.
James kan wel eens hoog eindigen in de topscorerslijst aller tijden... Al zie ik hem niet tot zijn 40e doorspelen...
Bij Jordan vind het gemiddelde interessanter dan het aantal puntenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Als hij geen grote blessures oploopt en niet opeens gaat honkballen, haalt hij Jordan wel in. Of hij dan in de buurt komt van de status van MJ is natuurlijk afhankelijk van heel andere zaken.
Je ziet trouwens aan die records wel goed welke spelers veel scoren als hun team het nodig heeft.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Last 10 seasons
Overall: 395 wins and 180 losses (.687)
Top5 players:
1) Allen Iverson - 72 times with 49-23 record
2) Kobe Bryant - 59 times with 40-19 record
3) Tracy McGrady - 38 times with 24-14 record
4) Michael Jordan - 37 times with 33-4 record (well, it's not quite fair comparison because he retired)
5) Shaquille O'Neal - 29 times with 26-3 record
Jordan...
Na zijn 1e retirement 33,6 ofzo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Bij Jordan vind het gemiddelde interessanter dan het aantal punten![]()
Oh ja... records bij 80+ plus games is 100%quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:32 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Je ziet trouwens aan die records wel goed welke spelers veel scoren als hun team het nodig heeft.
Ik heb hetzelfde... En Kobe is echt niet een van de weinige "spelers die in hun eentje een wedstrijd kunnen beslissen" (er zijn genoeg), bovendien moet je dat niet eens willen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef popolon het volgende:
Mart neem ik al jaren niet meer serieus als het om NBA gaat.
Erg kort door de bocht allemaal.
Voor BtB: Pacers spelen zeker hard maar niet gemeen, this is NBA. Miami zonder Shaq en Mourning vliegen er in de eerste ronde van de PO's uit.
Zoals ik al zei... zonder enige feitelijke onderbouwing...quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef Zwansen het volgende:
San Antonio een oude ploeg?
Tony Parker is 23, Duncan is 29, Gino is 28, Mohammed is 28... Dus dat valt op zich nog wel mee. Bowen en Horry zijn oudjes, maar hebben hun waarde al vaak genoeg bewezen...
Live 2MB streaming wedstrijdenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef Gi1337 het volgende:
Basketballliefhebbende Fok!'ers
Ik ben een beetje aan het nadenken over een website voor Nederlandse B-ball liefhebbers.
Ik zou graag willen weten wat jullie hier graag op zouden willen zien.
Ikzelf dacht aan:
Nieuws / Wedstrijdverslagen
Uitslagen
Standen
Forum
sport.fok.nlquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef Gi1337 het volgende:
Basketballliefhebbende Fok!'ers
Ik ben een beetje aan het nadenken over een website voor Nederlandse B-ball liefhebbers.
Ik zou graag willen weten wat jullie hier graag op zouden willen zien.
Ikzelf dacht aan:
Nieuws / Wedstrijdverslagen
Uitslagen
Standen
Forum
Waarom geen prachtig stuk proza over the Kobe show?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
sport.fok.nl
Ik zal straks ff een stukje over James schrijven, en elke week op donderdag post ik de standen. Meer dan genoeg. Ik zal in elk geval niet op een Nederlandse site kijken als ik NBA.com en ESPN.com heb...
Hij heeft toch niet gespeeld gister? Als ie vanavond de Spurs verslaat met 64 punten schrijf ik daar morgen iets over.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Waarom geen prachtig stuk proza over the Kobe show?![]()
Als hij doet, ben ik niet blij... Ik heb liever dat hij 30 punten scoort, Lamar 25 en 9 AST en Kwame 20 en 12 rebounds...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet gespeeld gister? Als ie vanavond de Spurs verslaat met 64 punten schrijf ik daar morgen iets over.
Dan noemen we het niet gemeen, maar lompquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef popolon het volgende:
Voor BtB: Pacers spelen zeker hard maar niet gemeen, this is NBA. Miami zonder Shaq en Mourning vliegen er in de eerste ronde van de PO's uit.
Misschien pieken de nets juist wel te vroeg... Potentiële tegenstanders zitten nu lekker te kijken naar de wedstrijden van de Nets... hoe reageren ze op een voorsprong, wat doen ze om voorsprongen te behouden, wie is de go-to guy in de scoring spurts, etc...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:16 schreef popolon het volgende:
Nets pieken trouwens op het juiste moment, met wat geluk kunnen ze nog tweede worden in de Eastern. Kristic is de go to guy de laatste wedstrijden.
En verder: Hele dikke dunk van Iguo... tegen Detroit, verstandig van Prince dat ie netjes uit de weg gaat.
En het blijkt dat geen van de Pistons in de top 40 van minutes played staat, dus die overbelasting valt nog wel mee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:25 schreef popolon het volgende:
Pieken, nou misschien de opstand van Kristic dan, die begint nu echt een speler te worden.
Jeroen: De bank van Detroit is vergeleken met de andere topteams (nog) niet goed genoeg, daar heeft ie wel een beetje gelijk in.Tony Delk is een zeer welkome aanvulling blijkt nu al.
Delk is natuurlijk nooit een heel goede spelere geweest, hij is zelfs nooit een vaste starter geweest. Voor een PG heeft hij zelfs heel weinig assists. Voor de Pistons is hij op dit moment echter zeer geschikt, vanwege zijn ervaring en het feit dat hij weinig fouten maakt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:25 schreef popolon het volgende:
Pieken, nou misschien de opstand van Kristic dan, die begint nu echt een speler te worden.
Jeroen: De bank van Detroit is vergeleken met de andere topteams (nog) niet goed genoeg, daar heeft ie wel een beetje gelijk in.Tony Delk is een zeer welkome aanvulling blijkt nu al.
Bij de Hawks overbodigGewoon een hele goede speler met veel ervaring.
Maar de Pistons spelen niet in het westen... en Cleveland ook niet...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Cleveland ook ver komen. In het Westen hoeven ze voor niemand bang te zijn, uitsluitend de Pistons uiteraard.
Jaja. Je weet wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Maar de Pistons spelen niet in het westen... en Cleveland ook niet...![]()
Goed stukquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef Zwansen het volgende:
NBA: LeBron James schiet Cavs naar playoffs
Je hebt de Lakersquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef Zwansen het volgende:
Nog eentje maar.
NBA: Standen per 30 maart
En nog veel meer F1 soms...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:38 schreef popolon het volgende:
D'r staat veel te veel soccer op die fok sportpagina.
Tsja... da's hot hier in de Lage Landen en zo... je weet tog?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:38 schreef popolon het volgende:
D'r staat veel te veel soccer op die fok sportpagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |