Niet voor zover ik weet. Sportdreams heeft wel van die standaard artikeltjes, maar nergens een wat diepere site. Helaas.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:48 schreef Gi1337 het volgende:
Bestaat er eigenlijk nederlandse website met een beetje redelijk NBA news?
Eigenlijk is er veels te weinig aandacht voor B-ball in Nederland..
Ik denk dat Phil Jackson gelijk had toen hij zei dat Kwame een speler is die enorm geprofiteerd zou hebben van collegervaring (vooral een mentale kwestie bij Kwame). Ik vind het mooi om te zien dat hij vooral verdedigend steeds beter wordt. Hij denkt zelf ook niet dat hij een 25ppg speler zal worden, maar hij lijkt het verdedigen wel leuk te vinden (the dirty work).quote:Op maandag 27 maart 2006 15:20 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, volgens mij vergeet iedereen dat Kwame nog maar 23 is. Ik denk dat MJ toch gelijk gaat krijgen.
Misschien iets om met een aantal Fok!'ers aan te beginnen?quote:voor zover ik weet. Sportdreams heeft wel van die standaard artikeltjes, maar nergens een wat diepere site. Helaas.
Als er een fok sport afdeling over basketbal komt zou ik daar best wel eens wat willen droppen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:30 schreef Gi1337 het volgende:
[..]
Misschien iets om met een aantal Fok!'ers aan te beginnen?
Ze zijn goed bezig in New Jersey. 9 game winning streak. Tegen niet de minste teams. Misschien dat de grote teams waardeloos speelde tegen de Nets, maar ik begin me af te vragen of dat niet een verdienste is van de Nets.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:09 schreef popolon het volgende:
Nets verpletteren de Suns met 110-72.
Nash 0 punten.
Ook Detroit....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:49 schreef J-Will het volgende:
Ik ben een beetje bang voor de NetsDie hebben in hun streak Dallas, Phoenix en San Antonio verslagen, als ik me niet vergis.
We hebben het toch over top teamsquote:
Ja, dat is waar. Al is het niet makkelijk om te scoren als er een zoutzak van 250 kg in de weg staat.quote:
Allemachtig!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 05:09 schreef popolon het volgende:
Nets verpletteren de Suns met 110-72.
Nash 0 punten.
Nee, die wedstrijd is volgende week pas. En trouwens ook niet San Antonio.quote:
Assisten was het in ieder geval (ook) niet... Want hij heeft maar 5 assists uitgeeld..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Allemachtig!![]()
Waar was die mee bezig dan?!
Het is een beetje moeilijk assisten als niemand raak schietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:08 schreef Jasikevicius3 het volgende:
[..]
Assisten was het in ieder geval (ook) niet... Want hij heeft maar 5 assists uitgeeld..![]()
Klopt, maar de vraag is wel of hij nog aan spelen toe komt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:42 schreef BitetheBullet het volgende:
Het is geen nieuwe blessure, hij heeft gewoon nog last van stijfheid. En daarom halen ze hem er maar uit voor de roadtrip die Phoenix voor de boeg heeft.
Ze hebben ook een preview gehad van wat hij niet kan...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:57 schreef BitetheBullet het volgende:
Ze hebben iig in zijn eerste wedstrijd een preview gehad wat hij nog kan, ze zullen het dit seizoen rustig aan moeten doen. Als ze tegen Sacramento spelen in de eerste ronde speelt hij toch niet, je laat hem niet kapot maken door Artest...
Het record van 3punters vanm Milwaukee...quote:Op woensdag 29 maart 2006 06:54 schreef popolon het volgende:
Charlotte, Milwaukee , zie die scores.
Aan verdedigen doen we niet.
Potentiële Finals preview...quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:25 schreef Jeroen_M het volgende:
Mooie wedstrijd, Mavs-Pistons. Playoff atmosphere.
Last 10 seasonsquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:24 schreef ScienceFriction het volgende:
By the way, een erg interessant artikel op 82games.com over statistische excessen:
http://www.82games.com/wilq2.htm
Als je de lijsten doorspit vind je erg leuke data... Kobe bijvoorbeeld die als de go-to guy beter geen triple double kan scoren (1-4), terwijl hij in zijn Shaqtijd 9-0 was als "triple doubler"
Da's de schuld van Del Harris... Die heeft Kobe's beginjaren verpest...quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:07 schreef BitetheBullet het volgende:
Lebron blijft trouwens maar uitlopen:
nu al een jaar eerder dan Kobe bij de 6000 punten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |