quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:20 schreef Zwansen het volgende:Trouwens, volgens mij vergeet iedereen dat Kwame nog maar 23 is. Ik denk dat MJ toch gelijk gaat krijgen.
![]()
Ik denk dat Phil Jackson gelijk had toen hij zei dat Kwame een speler is die enorm geprofiteerd zou hebben van collegervaring (vooral een mentale kwestie bij Kwame). Ik vind het mooi om te zien dat hij vooral verdedigend steeds beter wordt. Hij denkt zelf ook niet dat hij een 25ppg speler zal worden, maar hij lijkt het verdedigen wel leuk te vinden (the dirty work).
Hij blijft voorlopig een project, maar ik denk dat ook Kareem Abdul Jabbar een goede invloed op hem heeft (en op Andrew Bynum). Mihm, Kwame en Lamar zijn trouwens alledrie goede rebounders (Mihm en Kwame ook offensive rebounding).
De shooting van Kwame is de laatste 3 wedstrijden goed, hij lijkt wat meer vertrouwen te hebben in zijn shot (en dat hij af en toe gewoon echt compleet vrij staat, omdat niemand hem als een "offensive threat" ziet, is ook niet ongunstig. Als Kwame dit wat vol kan houden, en lamar zijn shooting ook volhoudt, dan zullen de schoten van Kobe ook een hoger % worden (je ziet het de afgelopen 3 wedstrijden ook al)