Ik voel me totaal niet aangesprokenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:33 schreef popolon het volgende:
Lakers staan weer op.
Nooit begrepen waarom de Spurs zo'n aanhang hebben hier op fok, ooit wel eens zien spelen?
't Is degelijk maar erg saai.
Must be the bandwagon.![]()
Enige team zonder allemaal van die bling bling kereltjes die liever voor de airball gaan dan dat ze zouden samenspelen. Heerlijk degelijk team.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:33 schreef popolon het volgende:
Lakers staan weer op.
Nooit begrepen waarom de Spurs zo'n aanhang hebben hier op fok, ooit wel eens zien spelen?
't Is degelijk maar erg saai.
Must be the bandwagon.![]()
Ik snap dat van de Spurs ook niet... Zo ontzettend saai... Pistons spelen ook defense, maar dat is ten minste leuk om naar te kijken. De Spurs hebben totaal geen emotie... alsof je een paar androides op het veld hebt staan...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:33 schreef popolon het volgende:
Lakers staan weer op.
Ik denk dat ze in de pauze met elkaar bezig zijn en dan geen puf meer hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef ScienceFriction het volgende:
3e kwart van de Lakers... Damn, wat hebben ze daar dit jaar een problemen mee zeg... Ik weet niet wat voor Zentactieken Phil Jackson gebruikt (medicinale thee of zo?) Maar ze komen steeds zo slap de kleedkamers uit... Het 4e kwart deden ze het redelijk, maar tegen een team als de Spurs pak je niet zomaar 18 punten terug...
The Los Angeles Lovers?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:25 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de pauze met elkaar bezig zijn en dan geen puf meer hebben.![]()
Ik hoop dat ie nog een leuk contract kan tekenen straks. Hij verdient nu nog maar het minimum, en hij zou graag zoals Dan financieel onafhankelijk willen zijn voor de rest van zijn leven. Hij is natuurlijk ook al niet een van de jonsten meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:44 schreef Jasikevicius3 het volgende:
Hier leuk stukje over Elson (en het eventuele nieuwe contract dat ie gaat krijgen)
http://www.rockymountainn(...)3922_4582024,00.html
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |