Tijdrekken hoort er jammer genoeg bij ja. Maar het is inderdaad irritant. En extra lullig voor Roda natuurlijk. Cziommer die net deed of ie kramp had, en 2 minuten er na scoort Klaas Janquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef F1Bas het volgende:
Dat vreselijke tijdrekken van Roda, bah.
Voor de rest vond ik het wel lullig voor Roda.
Toen het gespeeld was had ik af en toe echt medelijden met Roda, maar toen ik dacht aan het tijdrekken vond ik het eigenlijk best okay.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef F1Bas het volgende:
Dat vreselijke tijdrekken van Roda, bah.
Voor de rest vond ik het wel lullig voor Roda.
Nee, er zijn er vanavond weer heel wat onder de stenen vandaan gekropen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er ineens heel veel users die ik normaal nooit in VBL zie?
Zucht....quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, er zijn er vanavond weer heel wat onder de stenen vandaan gekropen.
er kwamen in de verlenging ook ineens veel joden onder de stenen vandaan waar ze in de 2e helft onder waren gekropen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, er zijn er vanavond weer heel wat onder de stenen vandaan gekropen.
Zo, even bijkomen hoor, die lol was bijna net zo groot als bij de 1-1quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:37 schreef twi het volgende:
Even reacties lezen in 't topic waarbij de omhaal het doel in vloog. Effe lachen
ik heb meer met de supporters te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Idd, dacht ik ook al aan.. ik dacht als ik een Roda speler was pakte ik mn auto en reed weg zonder te douchen, gewoon in mn roda pakkie.. onee ze zijn met de bus!![]()
Ik stiekem nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb meer met de supporters te doen
Dat was omdat er al kakkerlakken onder die stenen zaten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
er kwamen in de verlenging ook ineens veel joden onder de stenen vandaan waar ze in de 2e helft onder waren gekropen.
Geweldigquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, even bijkomen hoor, die lol was bijna net zo groot als bij de 1-1![]()
![]()
Voor Doegewoon, als je 'm nog niet hebt:
Gatorade Cup: Ajax - Roda JC
leolinedancequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:54 schreef leolijndanshomo het volgende:
haha gewoon te vet!
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Oh, ik heb gewoon nog steeds een grijs op m'n kop. Wat een fantastische manier om te winnen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Idd, dacht ik ook al aan.. ik dacht als ik een Roda speler was pakte ik mn auto en reed weg zonder te douchen, gewoon in mn roda pakkie.. onee ze zijn met de bus!![]()
Schitterendquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Oh, ik heb gewoon nog steeds een grijs op m'n kop. Wat een fantastische manier om te winnen
Heb je Maduro maar weggehaald na die prachtige pass buitenkant voet op Stelekenburg?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |