Che heeft z'n imago uit de jaren '60 mee. Veel heldhaftiger man.quote:Op donderdag 23 maart 2006 03:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet niet wat ik erger zou vinden; Saddam of Che.
Opzich geen slechte eigenschappen zoals het daar staatquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
volle test
lol had ik niet verwacht. een beetje geshocked, dat wel![]()
wat? you like saddam hussein?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Opzich geen slechte eigenschappen zoals het daar staat![]()
Neequote:
Wat dacht je dan? Dat er ook een vrouwlijke wereldleider in zou zitten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:47 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]
He gatsie, ik ben een man!!!!!!!
Dat is toch handy man.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:47 schreef erodome het volgende:
[afbeelding]
He gatsie, ik ben een man!!!!!!!
Moeder theresa zit er ook tussen hoor, alhoewel ik eerlijk moet zijn, dan maar liever een manquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat er ook een vrouwlijke wereldleider in zou zitten?
Hoe naïef!
Moeder theresa is geen wereldleider en heeft vrij weinig tot niets betekend op internationaal niveau en heeft vrij weining tot geen invloed gehad op de internationale politiek...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Moeder theresa zit er ook tussen hoor, alhoewel ik eerlijk moet zijn, dan maar liever een man
Ik ben de vrouwelijke versie van Einsteinquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:41 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[afbeelding]
Tenminste niet zo'n pussy als een moeder Theresa of een Ghandi. Dat mijn ideeën de wereld zullen vernietigen wist ik allang...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |