Hoezo, waarom zou je bji een zelfmoordpoging bang zijn om doodgeslagen te worden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:38 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dan ben je dom. maar je hebt dan wel ballen.
volgens mij valt dat onder levensmoe, niet onder zelfmoord :pquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:54 schreef SlaadjeBla het volgende:
Tussen een groep moslims Deense cartoons verspreiden en Allah je bitch noemen.
Luguber.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een amerikaanse nieuwslezeres schoot zichzelf ooit dood tijdens een live uitzending na het uitspreken van de volgende woorden:
In keeping with Channel 40's policy of bringing you the latest in blood and guts, and in living color, we bring you another first: an attempted suicide. (In overeenstemming met het beleid van Channel 40 om u het nieuwste qua bloed en ingewanden te brengen, en in realistische kleuren, hebben we weer een primeur voor u: een zelfmoordpoging.)
Bron
je maakt de fout zelf al,je WORD doodgeslagen,je vermoord je zelf niet. dit is wederom geen zelfmoord.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hoezo, waarom zou je bji een zelfmoordpoging bang zijn om doodgeslagen te worden?![]()
Maar je bereikt je doel uiteindelijk welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:14 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je maakt de fout zelf al,je WORD doodgeslagen,je vermoord je zelf niet. dit is wederom geen zelfmoord.
still no suicidequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar je bereikt je doel uiteindelijk wel![]()
ok! ik mag!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Vooruit, kom maar op met je ideén![]()
Nee, toen ik een aantal seizoen terug de eerste 4 weken mn opstelling vergat te regelen, waardoor ik zelfs als WO team stond opgesteld, werd ik pissed en wou ik helemaal niets meer met hattrick te maken hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:49 schreef Grumpey het volgende:
[totaal-niet-offtopic]heej zwoerd, kom je nog wel eens bij hattrick?[/totaal-niet-offtopic]
Geweldig, die konijnen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:40 schreef Skv het volgende:
http://www.popcornfor2.com/wysiwyg/bunnysuicides.htm
= creepyquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
2 fast 2 furious was met een rat en een emmer, en dan de emmer verwarmen zodat de rat door je lichaam gaat knagen!!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |