2 fast 2 furious was met een rat en een emmer, en dan de emmer verwarmen zodat de rat door je lichaam gaat knagen!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Met je hoofd in een juten zak, samen met een gestresste rat? (welke film was dat ook al weer?)
Dat was Missing in Action (2?). In ieder geval degene waar Braddock (ons aller Chuck) een touwbrug in de hens zet met een vlammenwerper en de eerste seconde van de film een uitgebreide explosie is. Een beter begin van een film bestaat niet.quote:Met je hoofd in een juten zak, samen met een gestresste rat? (welke film was dat ook al weer?)
wat hij zegt, Chuck regeertquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:21 schreef IvdSangen het volgende:
[..]
Dat was Missing in Action (2?). In ieder geval degene waar Braddock (ons aller Chuck) een touwbrug in de hens zet met een vlammenwerper en de eerste seconde van de film een uitgebreide explosie is. Een beter begin van een film bestaat niet.
dat deden ze 60 jaar geleden ook al.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
2 fast 2 furious was met een rat en een emmer, en dan de emmer verwarmen zodat de rat door je lichaam gaat knagen!!![]()
Hij doet altijd minachtend over zweefvliegersquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neeh mên, zonde van dat vliegtuig!
oh en what's with the steam
waar is dat want het komt me bekend voor !quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:12 schreef the_witch het volgende:
In dit vieze water zwemmen
[afbeelding]
mzz, dan is het niet wat ik dachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef the_witch het volgende:
De Rijn- Arnhem
in de cel ook voor mannen beschikbaar. dat is overigens geen zelfmoord.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mzz, dan is het niet wat ik dacht
Ojah, nog een manier he. Je kun je laten deepthroaten door een grootgeschapen manDeze is voor de dames hoor
Ohja, kut. Foutje, jeweettochquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
in de cel ook voor mannen beschikbaar. dat is overigens geen zelfmoord.
Wat is er zo gevaarlijk aan de rijn? Die is tegenwoordig erg schoonquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef the_witch het volgende:
De Rijn- Arnhem
dat mogen Pomme en Kelly wel even uitproberenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijzelf opsluiten in een kamer. Koolstofmonoxide terwijl ik slaap.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:17 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat mogen Pomme en Kelly wel even uitproberen!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik word echt moe van die debiele avatars van iedereen Ajax,kut hoeren voetballers die niks kunnen.
nu ben je echt stoer hoor,achter het zielige zooitje aanlopen. als ze uitgeluld zijn zeggen ze maar iets over ajaxquote:
dan ben je dom. maar je hebt dan wel ballen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:36 schreef 2cv het volgende:
Met een feyenoord sjaaltje om tussen honderd ajax-hooligans gaan staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |