quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
We'll seequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:35 schreef Slarioux het volgende:
Ik kom dus echt wel hè.
PDL kwam zeuren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef moemoe het volgende:
Ik was een beetje te lang aan het klooien.![]()
Nee!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Litso en Slarioux, zullen we samen treinen uit Arnhem?
Hey Slari. Kom je ook op mijn partijtje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is je verjaardag. Nodig me uit en je weet al zeker dat ik er ben.
Uiteraard! Wanneer en waar?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey Slari. Kom je ook op mijn partijtje?
SANTAcuehfjegkh'.. Opaquote:
Jezus, ik lijk wel ziek vandaag. Of incompetent ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:42 schreef NJ het volgende:
Zet 'm dan ook gelijk centraal, klootviool.
Anders zoek je ff een kutexcuus om die smilie te gebruiken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Jezus, ik lijk wel ziek vandaag. Of incompetent ofzo [afbeelding]
Ik zie 'm inderdaad teveel voorbij komen. Forumbreed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Anders zoek je ff een kutexcuus om die smilie te gebruiken.
Jamaar hij is zo leuheuk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Anders zoek je ff een kutexcuus om die smilie te gebruiken.
Een note vanwege een custom smiley die ik gebruik waar hij past. Oh noez!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie 'm inderdaad teveel voorbij komen. Forumbreed.
Dalijk krijg je nog een note!.
Geeft helemaal niets..quote:
Lik op stuk beleid.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Een note vanwege een custom smiley die ik gebruik waar hij past. Oh noez!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Geeft helemaal niets..
Ik heb Opa al een paar keer gezien
En de eerste keer had hij pas na een half uur door dat ik het was..
Maar hij vond me wel een geile meid
Ouwe zuiperd
Al maanden geen last van.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja hee, losser modereren, anders krijg je ruzie met yvonne
been there, done thatquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja hee, losser modereren, anders krijg je ruzie met yvonne
Ik moet even kijken of ik kan..quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Moeten we hem attenderen op de meet![]()
Jij komt ook toch?
Ach, gezellig weer eens in GCquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:20 schreef frenzy2003 het volgende:
tering wat krijgen we veel topics voor de meet er eindelijk is.
In ONZ moet ik die bagger niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, gezellig weer eens in GC.
niet dat ik snap dat ie hier staat, want het is een forum gerelateerde meeting, maar goed.
Snap ikquote:
Ik bagger even mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Succes. Ik heb er net weer eentje geopend.
Das wederzijdsquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Stofje het volgende:
Ik vind jullie allemaal klootzakken.
Ik vind jou een enorme eikelquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Stofje het volgende:
Ik vind jullie allemaal klootzakken.
Right on the money!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jullie vinden mij allemaal klootzakken?
ik niet hoor!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jullie vinden mij allemaal klootzakken?
jah! hoe neuckt ze nou?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent je aan het inlikken voor PDL![]()
Das mooi, wanneer kom je het brengen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij een pilsje. Omdat ik je een klootzak vind.
Neen. Dit is de heaumeaux slowchatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:53 schreef Stofje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
Moet je een broek aan danquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom ook![]()
Mits, iedereen een dunne broek draagt en we een groepsknuffel doen![]()
Nou, het lijkt me bij het voorstellen een pré, aangezien mensen je anders gaan beoordelenquote:
Nee joh. Dan wordt Dave boos op me.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me bij het voorstellen een pré, aangezien mensen je anders gaan beoordelen![]()
NJ zou z'n piem0l laten zien, zei ie net op MSN![]()
Ja. echt waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me bij het voorstellen een pré, aangezien mensen je anders gaan beoordelen![]()
NJ zou z'n piem0l laten zien, zei ie net op MSN![]()
In het begin is het wel aan te raden ja, later op de avond wil het nog wel eens veranderenquote:
Alhoewel ik van mening ben, sommige hem toch echt mogen aanhoudenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het begin is het wel aan te raden ja, later op de avond wil het nog wel eens veranderen.
HW, vertel eens een leuke anekdotequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het begin is het wel aan te raden ja, later op de avond wil het nog wel eens veranderen.
In de wc van een ierse pub..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
100% eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alhoewel ik van mening ben, sommige hem toch echt mogen aanhouden![]()
Smoesjes. Je hebt 'm gewoon geblocked. [goed].quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry Stof, mijn MSN loopt steeds vast
Leuke kroegen zat, België en KostenKoper zijn al genoemdquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
In de wc van een ierse pub..
Hej! Trouwens.. Waar word er gedronken of heb ik daar overheen gelezen?
Doe eens aardig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Smoesjes. Je hebt 'm gewoon geblocked. [goed].
Neen. Het komt door de dagelijkse gangbang op MSNquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Smoesjes. Je hebt 'm gewoon geblocked. [goed].
Je hebt al een paar biertjes op HW?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef HeatWave het volgende:
Dit is en blijft GC he?.
Wat ik er verder mee wil zeggen weet ik ook niet, maar dan weten jullie het.
nee, zo ben ik altijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt al een paar biertjes op HW?![]()
Hoi Flowquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
Zet mij maar in het rijtje twijfelaars
Hoi Ratel
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
Zet mij maar in het rijtje twijfelaars
Hoi Ratel
Zijn die over het algemeen niet BIquote:
Dat zijn we toch allemaal?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn die over het algemeen niet BI![]()
KUT, da's waar ookquote:
Hoiquote:
daar val ik onder?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
Op enkele mensen na.
nee, dat was paultjuhhh, ik heb die hele wedstrijd niet eens gezien!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heb je die jankerd van dat "lucky ajax" weer.
en toch op msn vertellen dat ajax zo "lucky" was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, dat was paultjuhhh, ik heb die hele wedstrijd niet eens gezien!
egniequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en toch op msn vertellen dat ajax zo "lucky" was..
Ik moet nog even kijken of ik kan...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Troel het volgende:
Hoe laat begint het?
http://www.stopdigitaalpesten.nl/quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Lief doen tegen elkaar.
Ruzie maken doe maar op MSN.![]()
We kunnen rond 19.15 uur bij het restaurant afspreken? En voor de mensen die met de trein komen rond 19.00 uur bij meetingpoint op Utrecht CS, zodat er gezamenlijk naar toe gelopen kan worden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Troel het volgende:
Hoe laat begint het?
Goed plan moemoequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
We kunnen rond 19.15 uur bij het restaurant afspreken? En voor de mensen die met de trein komen rond 19.00 uur bij meetingpoint op Utrecht CS, zodat er gezamenlijk naar toe gelopen kan worden?
Wat denken jullie ervan?![]()
Pussy of ik zullen 1 week voor de meeting een reservering maken bij het restaurant.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
niet dat ik het deze keer ga doen hoor, maar ik denk dat reserveren wel gewenst is, dat was het de vorige keer ook.
En dan moet je dus een keuze maken uit hun keuzemenu, en daar kan iedereen dan weer van bestellen.
Anders wacht je uren op je eten volgens hun.
Ik twijfel nergens aan!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pussy of ik zullen 1 week voor de meeting een reservering maken bij het restaurant.
Als de twijfelaars tegen die tijd, geen twijfels meer hebben zou dat erg fijn zijn..
Oh in dat geval gaat 'Stofje' niet mee!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Willen de mensen die hun kloon hebben opgegeven (), zo vriendelijk zijn
om deze weer af te melden![]()
Kut.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Oh in dat geval gaat 'Stofje' niet mee!![]()
De zon schijnt, zowel buiten als Inside my heaaaheaaaaad. Tim van Di-Rect bedrijft uitstekende poezie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stofje. Hoe maak jij het vandaag?
hmmm eerste deel geopend op 1 maart, nu is het 23 maart en zijn we bijna 4,5 topic verder... 23/4,5 = ca. 5 dagen per topic, dus op 7 april zijn het er ongeveer een stuk of zeven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Poll: Bij welk topicdeel zijn we als de meet plaatsvindt5 7 10 15
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Het grote afzeggenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Het grote afzeggen komt zo vast wel, dus de 6 halen we net.
Ik vind 1 keer denk ik wel ff genoeg weerquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het grote afzeggen![]()
HW, je kunt nog een kaartje kopen voor het Danko Jones concert in Utrecht morgen, mocht je
2 keer willen gaan![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 1 keer denk ik wel ff genoeg weer. Maar bedankt voor het aanbod
.
Als het nou voor vanavond was kon ik je wel helpenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:28 schreef Stofje het volgende:
[..].
Kaartje Danko Jones, wie verlost me.
Mocht de begintijd goed uitkomen kan dat inderdaad wel, ik moet alleen even kijken hoe het gaat lopen. We krijgen die avond een loge, die hoogstwaarschijnlijk pas laat komt, maar dat moet ik dus even navragen. Als hij wel op een normale tijd komt, zal de meeting voor mij niet echt haalbaar zijn ben ik bang.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken of ik kan...
En hoe laat het begint zou ook leuk wezen..
Maaruh zin om anders saampjes met de tram ofzo te gaan?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Mocht de begintijd goed uitkomen kan dat inderdaad wel, ik moet alleen even kijken hoe het gaat lopen. We krijgen die avond een loge, die hoogstwaarschijnlijk pas laat komt, maar dat moet ik dus even navragen. Als hij wel op een normale tijd komt, zal de meeting voor mij niet echt haalbaar zijn ben ik bang.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
We kunnen rond 19.15 uur bij het restaurant afspreken? En voor de mensen die met de trein komen rond 19.00 uur bij meetingpoint op Utrecht CS, zodat er gezamenlijk naar toe gelopen kan worden?
Wat denk je van het afzeggen? Dat gaat wel vier topics kosten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Het grote afzeggen komt zo vast wel, dus de 6 halen we net.
Mijn god Troel, flikker toch eens op met dat "misschien kom ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Mocht de begintijd goed uitkomen kan dat inderdaad wel, ik moet alleen even kijken hoe het gaat lopen. We krijgen die avond een loge, die hoogstwaarschijnlijk pas laat komt, maar dat moet ik dus even navragen. Als hij wel op een normale tijd komt, zal de meeting voor mij niet echt haalbaar zijn ben ik bang.
Goed plan!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja lekkertje maar ligt aan haar Logequote:
Ander voorstel is welkom hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Goed plan!
Maar misschien is het iets aan de late kant voor de mensen die de laatste trein terug moeten hebben?
Wacht jij ons op bij het meetingpoint moemoe?![]()
Je zei lekkertje tegen mijquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja lekkertje maar ligt aan haar Loge
Bij deze.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:18 schreef Q. het volgende:
En waarom sta ik nog niet op de lijst?
Op zich goed, maar uhmmm waar is dat meetingpoint ook al weer?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Midden in de stationshal?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op zich goed, maar uhmmm waar is dat meetingpoint ook al weer?![]()
ja voor dat grote blauwe bord waar al die vertraagde treinen op worden aangekondigd, weetjewel?quote:
Ja dat weet ik wel. Die paar keer dat ik daar geweest ben heb ik nog met dat bord uit moeten zoeken hoe ik dan in hemelsnaam maar weer thuis zou komenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
ja voor dat grote blauwe bord waar al die vertraagde treinen op worden aangekondigd, weetjewel?
Tof !!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom ook hoor![]()
![]()
Graag OP ff aanpassen![]()
HHHHoooooooowwww, Bio
![]()
Wij verzamelen met z'n 2'en en gaan dan naar de miet om te zuipen en zulksquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik neem aan dat jullie niet rond 12en weggaan he![]()
Anders kan ik nog niet jullie meeten
want je komt pas na twaalven?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik neem aan dat jullie niet rond 12en weggaan he![]()
Anders kan ik nog niet jullie meeten
goed planquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen háár gezelschap.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:27 schreef frenzy2003 het volgende:
the witch komt ook door mij.
iedere man op de meet mag mij bedanken voor het vrouwelijk gezelschap op de meet.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom ook hoor![]()
![]()
Graag OP ff aanpassen![]()
HHHHoooooooowwww, Bio
![]()
Is dit het begin van het Grote Afzeggen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik moet werken die avond
Dus ik weet niet tot hoelaat de meeste blijven, maar ik kom dan wel bij de borrel langs![]()
Nee inderdaad ik kom nooitquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:19 schreef Boe. het volgende:
[..]
Mijn god Troel, flikker toch eens op met dat "misschien kom ik., misschien kom ik ook wel niet
, ik moet nog kijken.
". Elke keer hetzelfde en je komt toch nooit, wat niemand ook deert trouwens. Het is ook altijd hetzelfde met sommige figuren.
Hahahahahaha.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee inderdaad ik kom nooitIk ben ook nog nooit geweest
![]()
Maar misschien komt dat wel omdat ik juist naar de meets ga waar JIJ niet heen gaat![]()
En dan vind je het ook nog raar dat mensen gaan afzeggen als jij zo'n toon aanslaat![]()
Misschien moet je gewoon het bord voor je kop eens weghalen en eerst eens naar jezelf kijken voordat je anderen aan gaat spreken op hun zieligheidquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:51 schreef Boe. het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Nou twijfel ik op ik deze zal inkoppen of dat ik je maar in je eigen zieligheid zal laten drijven.
Nee, we tikten op hetzelfde moment.quote:
Huh?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Schaf de hele meeting maar af, want degeen met het idee " moet werken"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
nee, maar dit soort onderling geflame hoort gewoon niet in een gezellig meetingtopic. Klaar.
Dan tiefen we wel iemand anders in de gracht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schaf de hele meeting maar af, want degeen met het idee " moet werken"
Ze hebben er geen kindermenu's hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen háár gezelschap.![]()
Want Mei-stiertje en ik hebben zelf de beslissing genomen om te gaan.![]()
Hebben ze welquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan tiefen we wel iemand anders in de gracht.
De meet gaat door en voorborrelen is inderdaad wel een goed plan.
Jee Troel, je kwetst me. Nou, ga maar weer in OUD de wannabe mamma uithangen, koter.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon het bord voor je kop eens weghalen en eerst eens naar jezelf kijken voordat je anderen aan gaat spreken op hun zieligheid
Afgezien van de afgelopen meet heb ik het altijd met een twintigje gered.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Ja, op Vrolijk Verder meetsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Afgezien van de afgelopen meet heb ik het altijd met een twintigje gered.
Gewoon om een uurtje of 4 beginnen. De beurs was oop zich okay, maar ik weet niet of anderen nog een leuke tent weten?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Voorborrelen is een tof plan![]()
Hoe laat en waar?
Hou gewoon de Beurs aan, makkelijk, dichtbij de eettentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Gewoon om een uurtje of 4 beginnen. De beurs was oop zich okay, maar ik weet niet of anderen nog een leuke tent weten?
Goed plan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hou gewoon de Beurs aan, makkelijk, dichtbij de eettent
Om 16.00 uur. De Beurs.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hou gewoon de Beurs aan, makkelijk, dichtbij de eettent
Ick.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Om 16.00 uur. De Beurs.
Ik ben er dan.
Wie nog meer?
Zet effe met link erbij in de OP, Litso...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Om 16.00 uur. De Beurs.
Ik ben er dan.
Wie nog meer?
Litso, wil je de OP aanpassen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ick.
En stofje natuurlijk. 's Middags gaat hij gewoon mee, en dan vroeg naar bed ofzo.
16:00 ook goed?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Litso, wil je de OP aanpassen?
Tijd: 14.00 uur en locatie![]()
Je bent geweldig![]()
Voor de reservering wordt gezorgd. En het was een suggestie, borrelen is natuurlijk altijd leuk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Wat?
Euhm, reserveren?
Niet eerst voor borrelen?
Gaat goed hier
Een meeting die om 19.15 begint, het moet niet gekker worden op FOK!
Ik wil gewoon vroeg aan de alocholquote:
Geen tanden verliezen he!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wil gewoon vroeg aan de alochol
Als jullie binnenkomen om 16.00 uur, zoek de meest beschoken vrouw () ,
spreek haar aan en grote kans dat ik dat ben![]()
Ik ga aan je zittenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:25 schreef c0nd0r het volgende:
Hé voorborrelen! Goed plan!
Weten we tenminste zeker dat het nog wat handtastelijker wordt tegen het eind vd avond![]()
Mên ..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:23 schreef Troel het volgende:
16:00 uur in de Beurs met een gevulde beurs dus.
Ik zal eens even met Tally overleggen.
Daar hoopte ik al opquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik verlies alleen mijn sjieke slips![]()
Your wish is my commandquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al op
Of doel je meer op kort doch krachtig lichamelijk contact, een muilpeer bijv.
Spannendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij bent jarig. Iedereen gaat aan jou zitten![]()
Commando hol?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als voorzorgsmaatregel, ga ik commando![]()
HWquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:38 schreef HeatWave het volgende:
16:00 de beurs. *check*.
Maakt niet uit, we beginnen vroegquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:40 schreef Nolius het volgende:
Ik moet de volgende dag om 0700 uur op mijn werk zitten
Ik kom ook voor borrelen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:40 schreef Litso het volgende:
Even wat voorborrelaars in de OP aangegeven [afbeelding]
*meldtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:40 schreef Litso het volgende:
Even wat voorborrelaars in de OP aangegeven [afbeelding]
En het probleem is?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:40 schreef Nolius het volgende:
Ik moet de volgende dag om 0700 uur op mijn werk zitten
Jij komt dus niet borrelen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:51 schreef Stofje het volgende:
Kom ik straks om half 8 aan bij de meet, zit pussydeluxe lamgeslagen met haar armen om Litso en c0nd0r heen, begin ik te zuipen, ga ik om half 11 weer weg, een zatte vrouw achter op m'n fiets, die er onderweg 20 x voor zorgt dat we languit op straat liggen, komen we thuis, direct gesnurk.
Nee, ik heb er zin in..
Jammer. We zien je wel verschijnen danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Moet helaas gewoon stagelopen tot 6 uur. Misschien dat ik eerder wegkan, dat bekijk ik tzt.
Ik wil jou ook graag zien hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:50 schreef purplerose het volgende:zoveel mensjes gaan er zijn die ik wil zien!!
Dan kan ik niet wegblijven natuurlijk
ow en natuurlijk ben ik er dan vanaf het borrelen bij
Als je ons zoekt, ga maar op de sjieke slip van Pussydeluxe afquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Jammer. We zien je wel verschijnen dan
PDLquote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PDL.
Concert was erg heftig moet ik zeggen, ik heb weer overal pijn.
Ligt eraan waar die gaat staan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heerlijk. Dan kan ik Stofje dit weekend in de kreukels aantreffen
![]()
Jij erop?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:23 schreef Biogarde het volgende:
Waarom sta ik nog steeds tussen de twijfelaars![]()
Ik hou van meisjes hoor![]()
Uiteraardquote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:24 schreef purplerose het volgende:
hmm, dit gaat interessant worden heb ik zo een idee van
Voel ik aan me ouwe botten en me verzuurde waterquote:
Jij gaat je zure sloot uit laten baggeren op de meet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Voel ik aan me ouwe botten en me verzuurde water
Mooi wel!!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik stem voor de regel: er worden geen foto's gemaakt![]()
Dat is toch de bedoeling van een "Bagger"meetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij gaat je zure sloot uit laten baggeren op de meet?
We zouden toch samen een .rar maken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik stem voor de regel: er worden geen foto's gemaakt![]()
Tot 20.00 uur danquote:
Misschien moeten we die fotograaf vriend van me meevragen, kan hij de foto's makenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Tot 20.00 uur dan.
Omdat jij jarig bent![]()
Ik open een topic in FOT, kunnen we meteen professionele foto's laten maken
ook meer drinken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mn dochter kan meer bunkeren dan ik .![]()
Jij bent dan ook echt een voorbeeld voor de jeugdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
Aldus een gefrustreerde mod die zin heeft om bier te drinken en STRUT!!!!!! te roepen.
De jeugd ziet mij als een held. De ouders vinden dat ik een slechte invloed heb. Ach, zolang dat grut hun zakgeld aan mij besteedt, ben ik allang tevredenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent dan ook echt een voorbeeld voor de jeugd
Aldus Bassiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
De jeugd ziet mij als een held. De ouders vinden dat ik een slechte invloed heb. Ach, zolang dat grut hun zakgeld aan mij besteedt, ben ik allang tevreden.
Doelde er ook niet op jou belachelijk te maken, maar das wel zo'n geldtrekker eerste klasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bassie heeft een gekke neus en een afwijkende kleur, dus dat slaat nergens op.
Onze verlosserquote:
ga dan bier drinken en STRUT roepenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
Aldus een gefrustreerde mod die zin heeft om bier te drinken en STRUT!!!!!! te roepen.
Ja, MSN. nu, je viel wegquote:
Een IETS te strakke onderbroekquote:
Vertelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga dan bier drinken en STRUT roepen.
Ik weet wel wat IK ga doen zo na mijn werk.
iets met bier drinken, en dat STRUT gedeelte pas ik er ook nog wel ergens in als het perse moetquote:
Daarom stem je ook niet op de Partij van de Arbeidquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef Q. het volgende:
Werken, dat doe je toch niet?
Partij voor de Anderemensendiehetwerkvoormijdoen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Daarom stem je ook niet op de Partij van de Arbeid
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef Nolius het volgende:
Ja, ChrisJX en ik zijn erbij, in de avond that is. Vanwege werk enzo.
Overigens blijven we niet te lang ( reden)
Ik kom wel hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schaf de hele meeting maar af, want degeen met het idee " moet werken"
Dazzunne muziexke van dunne Danko Jones.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef remlof het volgende:
Wat is dat STRUT toch?
Toch niet dit:
[afbeelding]
Uitzonderingen tellen toch niet??quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
Op enkele mensen na.
oooooh!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dazzunne muziexke van dunne Danko Jones.
Dat was toch ook het hoogtepunt van de meetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef purplerose het volgende:
We kunnen Paultjuh dus pas laat op de avond in de gracht tiefen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef purplerose het volgende:
We kunnen Paultjuh dus pas laat op de avond in de gracht tiefen
Update jij de OP nog eens effequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
Zeg maak es vol binnen een uur, dan kan ik de volgende openen en met een gerust hart gaan werken.
Zou je de lijst willen aanpassen? BrauN komt niet, Nolius en ChrisJX kunnen van het twijfelaars lijstje af. purplerose mag ook weg bij de twijfelaars.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
Zeg maak es vol binnen een uur, dan kan ik de volgende openen en met een gerust hart gaan werken.
GMTAquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou je de lijst willen aanpassen? BrauN komt niet, Nolius en ChrisJX kunnen van het twijfelaars lijstje af. purplerose mag ook weg bij de twijfelaars.
is dit trouwens een verkapte oproep tot baggeren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef Litso het volgende:
Wat moet je anders in een meettopic?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
is dit trouwens een verkapte oproep tot baggeren?
Nau dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
aanmelden/afmelden, afspraken maken?
maar ok, dit is een baggermeet topic
Kom vooral je jas ophangen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien kom ik vanavond wel even zo'n laf fluitje drinken in die tent waar je werkt!
Ach, het was toch al een twijfelaar dus erg onverwacht komt t nu ook weer nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:47 schreef moemoe het volgende:
MoChe kan niet en dus weg bij de twijfelaars.
Van die paaltjes? Wat leuk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom vooral je jas ophangen.
We hebben trouwens Amsterdammertjes
Kom jij ook om 16.00 uur?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, het was toch al een twijfelaar dus erg onverwacht komt t nu ook weer niet
sta jij jassen aan te nemen?quote:
hey da's nieuw! en goed!quote:We hebben trouwens Amsterdammertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |