ook meer drinken?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mn dochter kan meer bunkeren dan ik .![]()
Jij bent dan ook echt een voorbeeld voor de jeugdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
Aldus een gefrustreerde mod die zin heeft om bier te drinken en STRUT!!!!!! te roepen.
De jeugd ziet mij als een held. De ouders vinden dat ik een slechte invloed heb. Ach, zolang dat grut hun zakgeld aan mij besteedt, ben ik allang tevredenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent dan ook echt een voorbeeld voor de jeugd
Aldus Bassiequote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
De jeugd ziet mij als een held. De ouders vinden dat ik een slechte invloed heb. Ach, zolang dat grut hun zakgeld aan mij besteedt, ben ik allang tevreden.
Doelde er ook niet op jou belachelijk te maken, maar das wel zo'n geldtrekker eerste klasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bassie heeft een gekke neus en een afwijkende kleur, dus dat slaat nergens op.
Onze verlosserquote:
ga dan bier drinken en STRUT roepenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
Aldus een gefrustreerde mod die zin heeft om bier te drinken en STRUT!!!!!! te roepen.
Ja, MSN. nu, je viel wegquote:
Een IETS te strakke onderbroekquote:
Vertelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga dan bier drinken en STRUT roepen.
Ik weet wel wat IK ga doen zo na mijn werk.
iets met bier drinken, en dat STRUT gedeelte pas ik er ook nog wel ergens in als het perse moetquote:
Daarom stem je ook niet op de Partij van de Arbeidquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:28 schreef Q. het volgende:
Werken, dat doe je toch niet?
Partij voor de Anderemensendiehetwerkvoormijdoen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
Daarom stem je ook niet op de Partij van de Arbeid
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:15 schreef Nolius het volgende:
Ja, ChrisJX en ik zijn erbij, in de avond that is. Vanwege werk enzo.
Overigens blijven we niet te lang ( reden)
Ik kom wel hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schaf de hele meeting maar af, want degeen met het idee " moet werken"
Dazzunne muziexke van dunne Danko Jones.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:37 schreef remlof het volgende:
Wat is dat STRUT toch?
Toch niet dit:
[afbeelding]
Uitzonderingen tellen toch niet??quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
Op enkele mensen na.
oooooh!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dazzunne muziexke van dunne Danko Jones.
Dat was toch ook het hoogtepunt van de meetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef purplerose het volgende:
We kunnen Paultjuh dus pas laat op de avond in de gracht tiefen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |