quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
We'll seequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:35 schreef Slarioux het volgende:
Ik kom dus echt wel hè.
PDL kwam zeuren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef moemoe het volgende:
Ik was een beetje te lang aan het klooien.![]()
Nee!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Litso en Slarioux, zullen we samen treinen uit Arnhem?
Hey Slari. Kom je ook op mijn partijtje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is je verjaardag. Nodig me uit en je weet al zeker dat ik er ben.
Uiteraard! Wanneer en waar?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey Slari. Kom je ook op mijn partijtje?
SANTAcuehfjegkh'.. Opaquote:
Jezus, ik lijk wel ziek vandaag. Of incompetent ofzoquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:42 schreef NJ het volgende:
Zet 'm dan ook gelijk centraal, klootviool.
Anders zoek je ff een kutexcuus om die smilie te gebruiken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Jezus, ik lijk wel ziek vandaag. Of incompetent ofzo [afbeelding]
Ik zie 'm inderdaad teveel voorbij komen. Forumbreed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Anders zoek je ff een kutexcuus om die smilie te gebruiken.
Jamaar hij is zo leuheuk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Anders zoek je ff een kutexcuus om die smilie te gebruiken.
Een note vanwege een custom smiley die ik gebruik waar hij past. Oh noez!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie 'm inderdaad teveel voorbij komen. Forumbreed.
Dalijk krijg je nog een note!.
Geeft helemaal niets..quote:
Lik op stuk beleid.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Een note vanwege een custom smiley die ik gebruik waar hij past. Oh noez!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Geeft helemaal niets..
Ik heb Opa al een paar keer gezien
En de eerste keer had hij pas na een half uur door dat ik het was..
Maar hij vond me wel een geile meid
Ouwe zuiperd
Al maanden geen last van.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja hee, losser modereren, anders krijg je ruzie met yvonne
been there, done thatquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja hee, losser modereren, anders krijg je ruzie met yvonne
Ik moet even kijken of ik kan..quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Moeten we hem attenderen op de meet![]()
Jij komt ook toch?
Ach, gezellig weer eens in GCquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:20 schreef frenzy2003 het volgende:
tering wat krijgen we veel topics voor de meet er eindelijk is.
In ONZ moet ik die bagger niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, gezellig weer eens in GC.
niet dat ik snap dat ie hier staat, want het is een forum gerelateerde meeting, maar goed.
Snap ikquote:
Ik bagger even mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Succes. Ik heb er net weer eentje geopend.
Das wederzijdsquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Stofje het volgende:
Ik vind jullie allemaal klootzakken.
Ik vind jou een enorme eikelquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:44 schreef Stofje het volgende:
Ik vind jullie allemaal klootzakken.
Right on the money!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jullie vinden mij allemaal klootzakken?
ik niet hoor!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jullie vinden mij allemaal klootzakken?
jah! hoe neuckt ze nou?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent je aan het inlikken voor PDL![]()
Das mooi, wanneer kom je het brengen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij een pilsje. Omdat ik je een klootzak vind.
Neen. Dit is de heaumeaux slowchatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:53 schreef Stofje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
Moet je een broek aan danquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom ook![]()
Mits, iedereen een dunne broek draagt en we een groepsknuffel doen![]()
Nou, het lijkt me bij het voorstellen een pré, aangezien mensen je anders gaan beoordelenquote:
Nee joh. Dan wordt Dave boos op me.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me bij het voorstellen een pré, aangezien mensen je anders gaan beoordelen![]()
NJ zou z'n piem0l laten zien, zei ie net op MSN![]()
Ja. echt waarquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me bij het voorstellen een pré, aangezien mensen je anders gaan beoordelen![]()
NJ zou z'n piem0l laten zien, zei ie net op MSN![]()
In het begin is het wel aan te raden ja, later op de avond wil het nog wel eens veranderenquote:
Alhoewel ik van mening ben, sommige hem toch echt mogen aanhoudenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het begin is het wel aan te raden ja, later op de avond wil het nog wel eens veranderen.
HW, vertel eens een leuke anekdotequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het begin is het wel aan te raden ja, later op de avond wil het nog wel eens veranderen.
In de wc van een ierse pub..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
100% eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alhoewel ik van mening ben, sommige hem toch echt mogen aanhouden![]()
Smoesjes. Je hebt 'm gewoon geblocked. [goed].quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry Stof, mijn MSN loopt steeds vast
Leuke kroegen zat, België en KostenKoper zijn al genoemdquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
In de wc van een ierse pub..
Hej! Trouwens.. Waar word er gedronken of heb ik daar overheen gelezen?
Doe eens aardig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Smoesjes. Je hebt 'm gewoon geblocked. [goed].
Neen. Het komt door de dagelijkse gangbang op MSNquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Smoesjes. Je hebt 'm gewoon geblocked. [goed].
Je hebt al een paar biertjes op HW?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef HeatWave het volgende:
Dit is en blijft GC he?.
Wat ik er verder mee wil zeggen weet ik ook niet, maar dan weten jullie het.
nee, zo ben ik altijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je hebt al een paar biertjes op HW?![]()
Hoi Flowquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
Zet mij maar in het rijtje twijfelaars
Hoi Ratel
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
Zet mij maar in het rijtje twijfelaars
Hoi Ratel
Zijn die over het algemeen niet BIquote:
Dat zijn we toch allemaal?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn die over het algemeen niet BI![]()
KUT, da's waar ookquote:
Hoiquote:
daar val ik onder?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Stofje het volgende:
Op enkele mensen na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |