quote:Aankomende concert: Woensdag 8 juni, 013 Tilburg
Speciaal voor jou is er het grote Corrie Konings topicquote:
Ik dacht dat ik hier mn mening kwijt konquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef Even het volgende:
Nou dan post je hier toch niet?
quote:
Na keer weten we t ook wel hoor..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Luukzor het volgende:
De commerciele teloorgang van gitaarmuziek![]()
Ofquote:Geweldige muziek![]()
Of wel ?quote:Toekomst van de gitaarmuziek![]()
T is je vergevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef Luukzor het volgende:
Sorry hoor maar door al die reacties is nou het topic om zeep![]()
Ik wou helemaal niet flamen![]()
Ja ik heb wel filmpjes maar die zijn echt 50 mb per stuk ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 17:10 schreef H-blast het volgende:
ik vond het echt super cool! heeft niet iemand filmpjes ofzo?
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:50 schreef Avalanche.. het volgende:
Haha ik vond die gitarist zo grappig (die blonde, ben ff z'n naam kwijt) met z'n zure kop. Hij stond daar heel relaxed te spelen en hij keek alsof ie voortdurend moest schijten.
Net als dat er soms verkeerde tonen werden aangeslagen, je weet wel dat het live is maar toch klinkt het daardoor net wat andersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef IkWilbert het volgende:
Ik vind die kleine piepjes tussen wel lekker, geven mij echt het "live" gevoel
2 jaar....maak daar maar 5 jaar vanquote:Op zondag 2 april 2006 08:55 schreef Dizer het volgende:
Het was weer geweldigHet was alleen zo kort
Jill en ik hebben wel heerlijk van het geluid kunnen genieten boven (na een hoop aantal keren vooraan in 2 jaar tijd bij 3DD, besloten we om een keer te gaan zitten en van de muziek te genieten) maar de volgende keer weer vooraan, want je mist toch "iets"
Dat vernam ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 16:57 schreef IkWilbert het volgende:
Heb vernomen dat ze eind van het jaar weer terug komen naar Nederland
Waarom gek.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:59 schreef Even het volgende:
[..]
Dat vernam ik ook![]()
* Even 40 Euro (?) alvast apart houdt
Ach ik moet er dan toch 2 hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 01:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom gek.
Koop 2e hands kaartjes, ik heb ze voor 15 euro kunne krijgen![]()
http://www.emp.de/bin/shop.php?frame=1&Sucheintrag=3+doors+down&prog=search&LANG=NLquote:Op zondag 9 april 2006 00:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoe duur issie bij de Large?
Ik heb de DVD en die draaik bijna elke dag. Meer waard en beter dan zo een bootlegquote:Op zondag 9 april 2006 14:20 schreef Even het volgende:
Schijnt dat iemand een bootleg van het concert van 2 weken terug in de HMH heeft (een boardie maar wie?!)
Ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 14:49 schreef Even het volgende:
Ja maar daar zitten weinig nummers van het nieuwe album op.. (Ik heb de DVD ook hoor, gekocht op het concert)
quote:
Je hebt onder andere nog "Popsong" en "Livin' a Lie" Die zijn als het goed is te downloaden via 538 site...quote:[b]Op donderdag 1 februari 2007 11:02
Weet iemand trouwens misschien nog nummers van 3 Doors Down die nooit op een album verschenen zijn? Ik heb tot nu de nummers "Dead Love" en "Wasted Me". Volgens mij zijn die opgenomen ergens in hun begintijd.
Oh dat wist ik nog niet. Dan hoop ik dat het snel zover is. Dacht er laatst nog aan, vond het wel weer eens tijd worden voor een nieuw album.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ben veel meer geinteresseerd naar hun nieuwe album. Zou juli/augustus dit jaar moeten verschijnen...
Ik ben wel benieuwd naar die tracks![]()
Heb ze gevonden, thnx..quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je hebt onder andere nog "Popsong" en "Livin' a Lie" Die zijn als het goed is te downloaden via 538 site...
Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef MMUFC het volgende:
3 Doors Down heeft momenteel een tijdelijke website.
Dus binnenkort zal er een volledig nieuwe 3DD site komen denk ik.
Op de site wordt ook gemeld dat er later dit jaar een nieuwe CD te verwachten is.
En dan maar hopen dat ze weer naar Nederland komen
Goed nieuws. En 3DD kennende, komen ze wel naar Nederland. Ze zijn gek op ons (wiet).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef MMUFC het volgende:
3 Doors Down heeft momenteel een tijdelijke website.
Dus binnenkort zal er een volledig nieuwe 3DD site komen denk ik.
Op de site wordt ook gemeld dat er later dit jaar een nieuwe CD te verwachten is.
En dan maar hopen dat ze weer naar Nederland komen
Er zijn iets van 7 of 8 akoestische nummers (althans, zoveel heb ik er momenteel), maar een hele cd zou inderdaad wel vet zijn... maar het liefst dan een dubbel cd: cd1 is origineel en cd2 is akoestisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef -Menn0- het volgende:
Gewoon een soort MTV unplugged cd![]()
Zou wel een akoestische cd van ze willen hebben
Laatste studio album van de Foo Fighters had dat ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Er zijn iets van 7 of 8 akoestische nummers (althans, zoveel heb ik er momenteel), maar een hele cd zou inderdaad wel vet zijn... maar het liefst dan een dubbel cd: cd1 is origineel en cd2 is akoestisch.
Ik zou willen dat Dave Grohl dat in de Nirvanatijd had verzonnen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Laatste studio album van de Foo Fighters had dat ook.![]()
Ik hoop dat ze toch (als ze weer komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed nieuws. En 3DD kennende, komen ze wel naar Nederland. Ze zijn gek op ons (wiet).
Ze krijgen makkelijk de HMH uitverkocht, ze zullen echt wel interesse hebben.
Neeee HMH is veel dichterbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze toch (als ze weer komen) naar de 013 gaan
![]()
Nee idd. je kon tenminste je reet nog draaien als je ergens ff wat drinken wilde halen of ff naar de wc moest. Dat was het relaxte eraan dat het niet uitverkocht was.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef IkWilbert het volgende:
013 was ook erg mooi, alleen wat aan de krappe kant. HMH was gewoon top, mooi geluid en een lekkere grote ruimte. Het was inderdaad niet helemaal uitverkocht maar dat is geen reden om er weer heen te gaan![]()
Op het forum van 3dd is nog niets te lezen over deze datum...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Nieuwe CD
11 December
![]()
Nouja er komt wat uit op 11 december van hun en ik ben heel positief en ga d'r maar vanuit dat het de nieuwe cd is
Niet dat ik me zo kan herinneren...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:48 schreef Even het volgende:
Die hebben ze toch ook in de HMH gespeeld ?
Same here, 69 euro alleen voor een paar nummers van 3dd is me te veel. Hopelijk dit gewoon gewoon weer een optreden in 013 of de HMHquote:Op maandag 21 april 2008 17:00 schreef -Menn0- het volgende:
06/15/2008 Nijmegan, Holland Arrow Rock Festival
Ik wil een losse show!! Heb geen behoefte aan de andere bevestigde namen.....
http://www.arrowrockfestival.nl/page.asp?id=103
http://www.3doorsdown.com/tours/
Stoer. Heb wel gemengde gevoelens erover.quote:
Ik vind dta juist wel okay dat vertrouwde geluid. Alsof je ineens nieuwe nummers op je oude CD ontdekt.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stoer. Heb wel gemengde gevoelens erover.
In het eerst, heerlijk weer dat vertrouwde sound. Lekker nummer.
Tweede, heb ik zo iets... wanneer komt er iets nieuws?? Mag best wel.. een nieuwe sound!
Ik persoonlijk vind het vertrouwde wel fijn, weet je zeker dat het goed isquote:Op woensdag 23 april 2008 10:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stoer. Heb wel gemengde gevoelens erover.
In het eerst, heerlijk weer dat vertrouwde sound. Lekker nummer.
Tweede, heb ik zo iets... wanneer komt er iets nieuws?? Mag best wel.. een nieuwe sound!
Volledig mee eens. Ontzettend tegen gevallen. Ik ben benieuwd, heb de cd al 3x achter elkaar geluisterd en nog geen gevoel van... YES! En ben er ook niet aan gewend geraakt. Heel erg jammer!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik vind het nieuwe album eigenlijk best zwak... er zit niet één nummer bij waar ik echt denk 'ja, heerlijk vaak achter elkaar luisteren...".
Het is een erg tam album en niet zo rauwig melodieus als 17 days bijvoorbeeld.
Ik zit elk nummer echt te wachten op chillgevoel bij een refrein... maar het komt niet![]()
Jammer... nu maar wachten op het volgende album.
Dat heb ik dan weer met Train. Heerlijk!quote:Op maandag 19 mei 2008 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb dat juist wel, bij give it to me bijvoorbeeld.
Gelukkig maar dat ik er toch maar geen kaartje voor gekocht hebquote:Op zondag 25 mei 2008 18:17 schreef IkWilbert het volgende:
3 doors down heeft de europese tour afgeblaen en uitgesteld tot eind dit jaar. Ze zullen dus ook niet verschijnen op het Arrow Classic Rock festival.
bron: website 3 doors down
Ja zeker ook bij Trainquote:Op zondag 25 mei 2008 18:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met Train. Heerlijk!
Lekkere plaat verder, weer echt 3 Doors Down
Nee. Nouja soms zo tussen My Sweet 16, Cribs of Pimp my ride, wil er nog wel eens per ongeluk een clip gedraaid worden. Of je van die muziek blij moet worden is dan vraag 2. Negen van de tien keer is het toch een nummer van Rihanna.quote:
Hey Fquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:25 schreef Dizer het volgende:
Hey J
Hmm.... wat zal ik doen... weet het niet echt... vind de laatste cd niet bepaald de moeite waard... maar voorgaande nummers wel.. En HMH.. kan ik weer gaan zitten. Heb geen zin om tussen al die bakvissen te gaan staan
Jij en M hebben betere contacten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hey F
Ja dat zitten was wel een strak plan. Alleen blijft het in die HMH een btje een ver-van-mn-bed-show als je gaat zitten. Zouden we bij iemand kunnen bedelen voor VIP plaatsen
Ik heb net 2 kaarten besteld via livenation.nlquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
meer mensen al met kaarten?
op openpodium.nl of zo iets zit iedereen te zeiken dat t zo duur is
Het geluid is geweldig. Dat is dan ook meteen het enige goede aan de HMH.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Wat is volgens jou bagger aan de HMH dan? Vorige keer 3DD daar gezien en ik vond de geluidskwaliteit, zoals altijd in HMH, geweldig
Ik hou wel van concerten net als een dvd, maar dan met live geluid. Ik hoef niet zo nodig de zweetdruppels te voelenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Verder is het een onpersoonlijke grote betonnen bak in the middle of nowhere met een te hoog podium en een tribune die zover weg is dat je net zo goed een dvd kan kijken.
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:08 schreef Operc het volgende:
Ik ben ook van plan om te gaan, nu nog even mensen meeslepen.
Ik ben al aan het aftellen, ik ga met mijn kameraad en hij neemt nog een vriendin mee. Dat wordt een mooi feestjequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef leolinedance het volgende:
Hopelijk krijg ik iemand mee. Lijkt me wel een gaaf concert om naartoe te gaan! En ben al lang niet geweest dus sowieso leuk om weer eens ergens heen te gaan:)
Cool!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey daar was ik ook!
Dus jij was die knappe dame die voor me stondquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens ik denk dat ik dat zelfs ben op die eerste foto met mn oude aftandse maar trouwe camera:
[ afbeelding ]
Voorprogramma's waren erg fijn... met name Three Days Gracequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:44 schreef Mr.J het volgende:
Was een zeer lekker concert gisteren. Ook beide bands in het voorprogramma vond ik ok.
In 2010 maar weer?
Ja erg jammer dat het voor mij zo ver weg isquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Even een enorme kutkickZe komen 22 juni naar het Klokgebouw in Eindhoven.
Voor mij gelukkig niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja erg jammer dat het voor mij zo ver weg is
Anders was ik wel gegaan
HMHquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb ze ooit jaaaaren geleden gezien, maar ik kan er niet opkomen wanneer en waar.En nog ff wat cd's binnenslurpen, heb een hoop gemist volgens mij.
Dat is voor mij 10 min lopen, gna gnaquote:
Het is zelfs nog langer geleden ik geloof 2006quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
HMH in 2008 was ik niet bij want daar had ik niemand voor en vond het voor in m'n eentje te ver weg en dat deed best pijn want ik vind Three Days Grace ook leuk.
Nee nog langer. En ergens bij als voorprogramma.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is zelfs nog langer geleden ik geloof 2006
Had ik je dus eindelijk weer eens kunnen zien!quote:
Ik was er bij, maar vond het mijn geld niet waard eigenlijk.. Lichtshow was slecht, band deed niet echt wat aan interactie met elkaar of publiek.quote:Maar serieus, ik twijfel enrom of ik wel ga. Vind het belachelijk duur en eerlijk gezegd vind ik dat de ze afgelopen 3 jaar alleen maar ruk hebben geproduceerd.
Hier mijn video's:quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het foto- en filmgehalte was idd wel hoog ja.Ik moet daarbij ook een bekentenis afleggen.
Changes heb ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier mijn video's:
Changes:
Landing In London:
haha, daar zijn ze inderdaad goed in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was daar ook voor de 1e keer, maar heb geen last gehad van de warmte. Dat thank you my friends was wel overdreven ja.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:10 schreef AM88 het volgende:
http://www.muziek.nl/page/magazinedetail/Concertverslagen/19917/concertverslag:%203%20Doors%20Down
Precies wat ik er van vond.
quote:De 4 heren van 3 Doors Down aangevuld met drummer Greg Upchurch, stonden op een volstrekt kaal podium. Geen monitoren te zien en de versterkers waren weggewerkt achter podium. Die strakke setting chept verwachtingen
Haha, overheen gelezen. Doelde op de muziek an sich en wat de band uitstraalt en aan energie in een optreden legt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijk iemand die er verstand van heeft
Daar waren er meer van.. Ik had een 'klapmongool' voor me. Zat mee te klappen, maar ik had geen idee met wat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voor mij stond trouwens een zeug die constant zo uit de maat bewoog dat het net een mongool was.Beweeg dan niet als je dat niet kunt.
Hahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar waren er meer van.. Ik had een 'klapmongool' voor me. Zat mee te klappen, maar ik had geen idee met wat!
Met alle respect voor 3 Doors Down maar die prijs is echt absurd. Gaat natuurlijk ook nooit uitverkopen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:05 schreef MMUFC het volgende:
Ze komen in februari weer naar Nederland en België..
Alleen wat een verschil in prijs. Het concert in de IJsselhallen in Zwolle kost 46 euro, in de Trix(voormalig Hof ter lo) kost het "slechts" 30 euro..
Daar komt bij dat Zwolle vanuit mij dubbel zo ver is dan Antwerpen, dus maar eens kijken of ik kaartjes voor het antwerpen concert kan scoren
Ik heb even zitten kijken, maar voor zover ik het kon zien heeft het concert in Nederland als enige concert van de Europese tour de prijzen boven de 40 euro staan.. En dan ook meteen 6 euro meer! En dan zal er waarschijnlijk nog 5 euro service kosten bijkomen...quote:Op woensdag 28 september 2011 12:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Met alle respect voor 3 Doors Down maar die prijs is echt absurd. Gaat natuurlijk ook nooit uitverkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |