quote:Aankomende concert: Woensdag 8 juni, 013 Tilburg
Speciaal voor jou is er het grote Corrie Konings topicquote:
Ik dacht dat ik hier mn mening kwijt konquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef Even het volgende:
Nou dan post je hier toch niet?
quote:
Na keer weten we t ook wel hoor..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Luukzor het volgende:
De commerciele teloorgang van gitaarmuziek![]()
Ofquote:Geweldige muziek![]()
Of wel ?quote:Toekomst van de gitaarmuziek![]()
T is je vergevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef Luukzor het volgende:
Sorry hoor maar door al die reacties is nou het topic om zeep![]()
Ik wou helemaal niet flamen![]()
Ja ik heb wel filmpjes maar die zijn echt 50 mb per stuk ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 17:10 schreef H-blast het volgende:
ik vond het echt super cool! heeft niet iemand filmpjes ofzo?
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:50 schreef Avalanche.. het volgende:
Haha ik vond die gitarist zo grappig (die blonde, ben ff z'n naam kwijt) met z'n zure kop. Hij stond daar heel relaxed te spelen en hij keek alsof ie voortdurend moest schijten.
Net als dat er soms verkeerde tonen werden aangeslagen, je weet wel dat het live is maar toch klinkt het daardoor net wat andersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef IkWilbert het volgende:
Ik vind die kleine piepjes tussen wel lekker, geven mij echt het "live" gevoel
2 jaar....maak daar maar 5 jaar vanquote:Op zondag 2 april 2006 08:55 schreef Dizer het volgende:
Het was weer geweldigHet was alleen zo kort
Jill en ik hebben wel heerlijk van het geluid kunnen genieten boven (na een hoop aantal keren vooraan in 2 jaar tijd bij 3DD, besloten we om een keer te gaan zitten en van de muziek te genieten) maar de volgende keer weer vooraan, want je mist toch "iets"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |