quote:Aankomende concert: Woensdag 8 juni, 013 Tilburg
Speciaal voor jou is er het grote Corrie Konings topicquote:
Ik dacht dat ik hier mn mening kwijt konquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef Even het volgende:
Nou dan post je hier toch niet?
quote:
Na keer weten we t ook wel hoor..quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:08 schreef Luukzor het volgende:
De commerciele teloorgang van gitaarmuziek![]()
Ofquote:Geweldige muziek![]()
Of wel ?quote:Toekomst van de gitaarmuziek![]()
T is je vergevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef Luukzor het volgende:
Sorry hoor maar door al die reacties is nou het topic om zeep![]()
Ik wou helemaal niet flamen![]()
Ja ik heb wel filmpjes maar die zijn echt 50 mb per stuk ofzoquote:Op maandag 27 maart 2006 17:10 schreef H-blast het volgende:
ik vond het echt super cool! heeft niet iemand filmpjes ofzo?
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:50 schreef Avalanche.. het volgende:
Haha ik vond die gitarist zo grappig (die blonde, ben ff z'n naam kwijt) met z'n zure kop. Hij stond daar heel relaxed te spelen en hij keek alsof ie voortdurend moest schijten.
Net als dat er soms verkeerde tonen werden aangeslagen, je weet wel dat het live is maar toch klinkt het daardoor net wat andersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:53 schreef IkWilbert het volgende:
Ik vind die kleine piepjes tussen wel lekker, geven mij echt het "live" gevoel
2 jaar....maak daar maar 5 jaar vanquote:Op zondag 2 april 2006 08:55 schreef Dizer het volgende:
Het was weer geweldigHet was alleen zo kort
Jill en ik hebben wel heerlijk van het geluid kunnen genieten boven (na een hoop aantal keren vooraan in 2 jaar tijd bij 3DD, besloten we om een keer te gaan zitten en van de muziek te genieten) maar de volgende keer weer vooraan, want je mist toch "iets"
Dat vernam ik ookquote:Op woensdag 5 april 2006 16:57 schreef IkWilbert het volgende:
Heb vernomen dat ze eind van het jaar weer terug komen naar Nederland
Waarom gek.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:59 schreef Even het volgende:
[..]
Dat vernam ik ook![]()
* Even 40 Euro (?) alvast apart houdt
Ach ik moet er dan toch 2 hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 01:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Waarom gek.
Koop 2e hands kaartjes, ik heb ze voor 15 euro kunne krijgen![]()
http://www.emp.de/bin/shop.php?frame=1&Sucheintrag=3+doors+down&prog=search&LANG=NLquote:Op zondag 9 april 2006 00:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoe duur issie bij de Large?
Ik heb de DVD en die draaik bijna elke dag. Meer waard en beter dan zo een bootlegquote:Op zondag 9 april 2006 14:20 schreef Even het volgende:
Schijnt dat iemand een bootleg van het concert van 2 weken terug in de HMH heeft (een boardie maar wie?!)
Ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 14:49 schreef Even het volgende:
Ja maar daar zitten weinig nummers van het nieuwe album op.. (Ik heb de DVD ook hoor, gekocht op het concert)
quote:
Je hebt onder andere nog "Popsong" en "Livin' a Lie" Die zijn als het goed is te downloaden via 538 site...quote:[b]Op donderdag 1 februari 2007 11:02
Weet iemand trouwens misschien nog nummers van 3 Doors Down die nooit op een album verschenen zijn? Ik heb tot nu de nummers "Dead Love" en "Wasted Me". Volgens mij zijn die opgenomen ergens in hun begintijd.
Oh dat wist ik nog niet. Dan hoop ik dat het snel zover is. Dacht er laatst nog aan, vond het wel weer eens tijd worden voor een nieuw album.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ben veel meer geinteresseerd naar hun nieuwe album. Zou juli/augustus dit jaar moeten verschijnen...
Ik ben wel benieuwd naar die tracks![]()
Heb ze gevonden, thnx..quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je hebt onder andere nog "Popsong" en "Livin' a Lie" Die zijn als het goed is te downloaden via 538 site...
Nicequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef MMUFC het volgende:
3 Doors Down heeft momenteel een tijdelijke website.
Dus binnenkort zal er een volledig nieuwe 3DD site komen denk ik.
Op de site wordt ook gemeld dat er later dit jaar een nieuwe CD te verwachten is.
En dan maar hopen dat ze weer naar Nederland komen
Goed nieuws. En 3DD kennende, komen ze wel naar Nederland. Ze zijn gek op ons (wiet).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:12 schreef MMUFC het volgende:
3 Doors Down heeft momenteel een tijdelijke website.
Dus binnenkort zal er een volledig nieuwe 3DD site komen denk ik.
Op de site wordt ook gemeld dat er later dit jaar een nieuwe CD te verwachten is.
En dan maar hopen dat ze weer naar Nederland komen
Er zijn iets van 7 of 8 akoestische nummers (althans, zoveel heb ik er momenteel), maar een hele cd zou inderdaad wel vet zijn... maar het liefst dan een dubbel cd: cd1 is origineel en cd2 is akoestisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:19 schreef -Menn0- het volgende:
Gewoon een soort MTV unplugged cd![]()
Zou wel een akoestische cd van ze willen hebben
Laatste studio album van de Foo Fighters had dat ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Er zijn iets van 7 of 8 akoestische nummers (althans, zoveel heb ik er momenteel), maar een hele cd zou inderdaad wel vet zijn... maar het liefst dan een dubbel cd: cd1 is origineel en cd2 is akoestisch.
Ik zou willen dat Dave Grohl dat in de Nirvanatijd had verzonnen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Laatste studio album van de Foo Fighters had dat ook.![]()
Ik hoop dat ze toch (als ze weer komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goed nieuws. En 3DD kennende, komen ze wel naar Nederland. Ze zijn gek op ons (wiet).
Ze krijgen makkelijk de HMH uitverkocht, ze zullen echt wel interesse hebben.
Neeee HMH is veel dichterbijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze toch (als ze weer komen) naar de 013 gaan
![]()
Nee idd. je kon tenminste je reet nog draaien als je ergens ff wat drinken wilde halen of ff naar de wc moest. Dat was het relaxte eraan dat het niet uitverkocht was.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:10 schreef IkWilbert het volgende:
013 was ook erg mooi, alleen wat aan de krappe kant. HMH was gewoon top, mooi geluid en een lekkere grote ruimte. Het was inderdaad niet helemaal uitverkocht maar dat is geen reden om er weer heen te gaan![]()
Op het forum van 3dd is nog niets te lezen over deze datum...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Nieuwe CD
11 December
![]()
Nouja er komt wat uit op 11 december van hun en ik ben heel positief en ga d'r maar vanuit dat het de nieuwe cd is
Niet dat ik me zo kan herinneren...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:48 schreef Even het volgende:
Die hebben ze toch ook in de HMH gespeeld ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |