Ze komen 22 juni naar het Klokgebouw in Eindhoven.
 Ze komen 22 juni naar het Klokgebouw in Eindhoven.  

Ja erg jammer dat het voor mij zo ver weg isquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Even een enorme kutkickZe komen 22 juni naar het Klokgebouw in Eindhoven.

Voor mij gelukkig niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja erg jammer dat het voor mij zo ver weg is
Anders was ik wel gegaan

En nog ff wat cd's binnenslurpen, heb een hoop gemist volgens mij.
 En nog ff wat cd's binnenslurpen, heb een hoop gemist volgens mij.  

HMHquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb ze ooit jaaaaren geleden gezien, maar ik kan er niet opkomen wanneer en waar.En nog ff wat cd's binnenslurpen, heb een hoop gemist volgens mij.

Dat is voor mij 10 min lopen, gna gnaquote:

Het is zelfs nog langer geleden ik geloof 2006quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
HMH in 2008 was ik niet bij want daar had ik niemand voor en vond het voor in m'n eentje te ver weg en dat deed best pijn want ik vind Three Days Grace ook leuk.

Nee nog langer. En ergens bij als voorprogramma.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is zelfs nog langer geleden ik geloof 2006

Had ik je dus eindelijk weer eens kunnen zien!quote:
Ik was er bij, maar vond het mijn geld niet waard eigenlijk.. Lichtshow was slecht, band deed niet echt wat aan interactie met elkaar of publiek.quote:Maar serieus, ik twijfel enrom of ik wel ga. Vind het belachelijk duur en eerlijk gezegd vind ik dat de ze afgelopen 3 jaar alleen maar ruk hebben geproduceerd.

Ik moet daarbij ook een bekentenis afleggen.
 Ik moet daarbij ook een bekentenis afleggen.  

Hier mijn video's:quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het foto- en filmgehalte was idd wel hoog ja.Ik moet daarbij ook een bekentenis afleggen.

Changes heb ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier mijn video's:
Changes:
Landing In London:
 En nog 2. En een paar toffe foto's
  En nog 2. En een paar toffe foto's  Zal morgen eens kijken of ik tijd heb om wat te posten.
 Zal morgen eens kijken of ik tijd heb om wat te posten.

haha, daar zijn ze inderdaad goed in.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was daar ook voor de 1e keer, maar heb geen last gehad van de warmte. Dat thank you my friends was wel overdreven ja.

) , aan de bar ging het rap en de toiletten goed bereikbaar. Volgens mij was het niet helemaal uitverkocht?
 ) , aan de bar ging het rap en de toiletten goed bereikbaar. Volgens mij was het niet helemaal uitverkocht?

quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:10 schreef AM88 het volgende:
http://www.muziek.nl/page/magazinedetail/Concertverslagen/19917/concertverslag:%203%20Doors%20Down
Precies wat ik er van vond.
quote:De 4 heren van 3 Doors Down aangevuld met drummer Greg Upchurch, stonden op een volstrekt kaal podium. Geen monitoren te zien en de versterkers waren weggewerkt achter podium. Die strakke setting chept verwachtingen

Haha, overheen gelezen. Doelde op de muziek an sich en wat de band uitstraalt en aan energie in een optreden legt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijk iemand die er verstand van heeft

Beweeg dan niet als je dat niet kunt.
 Beweeg dan niet als je dat niet kunt.  

Daar waren er meer van.. Ik had een 'klapmongool' voor me. Zat mee te klappen, maar ik had geen idee met wat!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voor mij stond trouwens een zeug die constant zo uit de maat bewoog dat het net een mongool was.Beweeg dan niet als je dat niet kunt.

Hahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar waren er meer van.. Ik had een 'klapmongool' voor me. Zat mee te klappen, maar ik had geen idee met wat!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |