abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37166795
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik kon VoH altijd heel goed waarderen.
Onwijs sterke kopper en gewoon gevaarlijk. Maar hij heeft allang niet meer de vorm die hij had..
KJH verkeert in een ongekende bloedvorm.. Die kan je toch niet thuislaten?
Ook als breekijzer zie ik liever KJH, omdat hij echt het verschil kan maken. Bij VoH is dat altijd maar afwachten.
Hopen dat RvN zich blesseert. Probleem opgelost .
Hehe

Marco kan ook niet om Huntelaar heen.
Maar VoH heeft al een paar keer mogen meedoen en telkens was er meer dreiging vanwege zijn kracht.

Ik ga er vanuit van RvN , VoH en Huntelaar er alle 3 bij zullen zijn in Duitsland, maar met Marco weet je het nooit....
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:14:00 #252
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37166823
huntelaar gaat mee ..en na het wk gaat van basten naar ajax.....zeker...daarom doet ajax zo vaag over Blind
brugge-ado
pi_37166829
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Van Bommel is gewoon een soort Seedorf. Hele goeie voetballer bij z'n club, kut in Oranje.
Hij hoeft voor mij ook niet mee. Kwaliteit of niet, hij past gewoon niet.
Zelfde geldt voor Seedorf helaas. Maar als het over hem gaat dan is iedereen het er opeens wel over eens dat ie te kort komt voor Oranje.. Iemand die elke wedstrijd in de basis start bij de grootste clubs ter wereld... Echt dikke onzin.
Ooijer mag wmb wel mee, laat dan Ronnie V. maar thuis. Die komt echt nog te kort..
Welke speler doet het dan beter op rechtshalf?
pi_37166830
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.
Van Bommel is gewoon een soort Seedorf. Hele goeie voetballer bij z'n club, kut in Oranje.
Hij hoeft voor mij ook niet mee. Kwaliteit of niet, hij past gewoon niet.
Zelfde geldt voor Seedorf helaas. Maar als het over hem gaat dan is iedereen het er opeens wel over eens dat ie te kort komt voor Oranje.. Iemand die elke wedstrijd in de basis start bij de grootste clubs ter wereld... Echt dikke onzin.
Ooijer mag wmb wel mee, laat dan Ronnie V. maar thuis. Die komt echt nog te kort..
In de eerste wedstrijden van van basten als bondcaoch speelde van Bommel goed en was de beste man aan Nederlandse kant.
Van Basten zette hem zelf op 10 !

Marco heeft Van Bommel toch wel een beetje slap behandeld.
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:15:09 #255
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37166851
van bommel heeft nooit beter gespeeld dan in die periode........geniaal van marco
brugge-ado
pi_37166853
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:14 schreef soccerbrain het volgende:
huntelaar gaat mee ..en na het wk gaat van basten naar ajax.....zeker...daarom doet ajax zo vaag over Blind
Van Basten gaat naar Milan in 2008 en da wat jaartjes Milan stopt hij.
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:16:00 #257
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37166867
nee nee basten wordt trainer van ajax...daarna milan
brugge-ado
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:25:31 #258
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37167055
Timmer is absoluut niet de tweede keeper van nederland...dat is Moens......Timmer maakt dit seizoen veel fouten maar niemand ziet het...en iedereen lult maar positief...Timmer weet het..maar hij zegt niets..Als je tegen Timmer kort schiet kan versla je hem want hij timed xijn splitstand niet goed...
brugge-ado
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:38:29 #259
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37167330
Moens is behoorlijk overschat wat mij betreft.

Ook Emanuelson acht ik nog niet goed genoeg, heeft wat mij betreft De Cler en Van Bronckhorst voor zich op die positie.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:47:47 #260
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37167606
de cler verdient een basisplaats boven v.bronckhorst...hij is erg dynamisch , mentaal sterk en is belangrijk voor de baans inhet elftal
brugge-ado
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:52:24 #261
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37167707
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:

Ik ga er vanuit van RvN , VoH en Huntelaar er alle 3 bij zullen zijn in Duitsland, maar met Marco weet je het nooit....
Bij Barend en Van Dorp zei hij dat het inderdaad een optie is. .
In dat geval denk ik dat Kuijt definitief naar de flanken verhuist.
-
pi_37167720
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bij Barend en Van Dorp zei hij dat het inderdaad een optie is. .
pi_37167973
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
In dat geval denk ik dat Kuijt definitief naar de flanken verhuist.
En terecht overigens
pi_37168319
Kuijt is trouwens ook dramatisch uit vorm. Straks raakt hij zijn basisplaats nog kwijt aan Van Persie.
pi_37169018
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam?
VoH speelt als een natte kut de laatste tijd.. 30 wedstrijden, 9 goals.
32 / 11.

Maar hij moet inderdaad niet mee!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37169039
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:47 schreef soccerbrain het volgende:
de cler verdient een basisplaats boven v.bronckhorst...hij is erg dynamisch , mentaal sterk en is belangrijk voor de baans inhet elftal
De Cler is mentaal helemaal niet sterk, anders krijg je geen rood in EC-duels en in toppers.

Bovendien is dat een aardige eredivisiespeler, maar Tim heeft moeite om aan te klampen op hoger niveau.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:54:12 #267
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37169191
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:46 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Zo goed is Messi echt nog niet hoor.
Ehhh, daar ben ik het niet mee eens.. understatement

anyway, ik snap niets meer van dat selectiebeleid van V.Basten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37169198
Als Van Basten een echt goede pinchhitter mee wil nemen naar Duitsland moet ie niet VoH meenemen, maar De Koef!

En ook ik snap niks van z'n selectie beleid, vind het maar een rare snuiter!
pi_37169246
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:54 schreef Radegast het volgende:
Als Van Basten een echt goede pinchhitter mee wil nemen naar Duitsland moet ie niet VoH meenemen, maar De Koef!

Ja, of Walter van Ommeren.
www.thuisuiteten.nl
pi_37169315
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik kon VoH altijd heel goed waarderen.
Onwijs sterke kopper en gewoon gevaarlijk. Maar hij heeft allang niet meer de vorm die hij had..
KJH verkeert in een ongekende bloedvorm.. Die kan je toch niet thuislaten?
Ook als breekijzer zie ik liever KJH, omdat hij echt het verschil kan maken. Bij VoH is dat altijd maar afwachten.
Hopen dat RvN zich blesseert. Probleem opgelost .
RvN laat inderdaad te weinig van zich zien. Als je kijkt naar de rollen die ze vertolken, dan zou ik RvN passeren en Huntelaar in zijn plaats meenemen. Ik vind het onzin om én en én te selecteren. Je hebt één breekijzer nodig, spelers als Kieft en Hooijdonk waren nuttig ooit, nu VoH mee. Scoort in dienst van PSV altijd belangrijke treffers.

Huntelaar scoorde nog nooit in het volwassen Oranje, is lichtgewicht, en is al vrij lang in vorm. Bovendien, bij Ajax speelt iedereen óp hem en heeft/krijgt hij alle ruimte om te draaien en scoren. Oranje treft in de poule al geen enkele MM league tegenstander, die hem dat laat doen. Dan beter een speler met een kont (en ellebogen) meenemen. Mocht RvN onpasseerbaar zijn, ik denk van wel.
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:35:55 #271
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37171608
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, of Walter van Ommeren.
Die mag zeker mee, hebben ze veel meer aan .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:01:44 #272
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37172246
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:54 schreef Radegast het volgende:

Danny is een aardige speler, maar het is al een godswonder dat hij het bij AZ zo goed doet
pi_37174342
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:03 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Als je Ooijer en (ex-PSV'er) Van Bommel niet meeneemt, dan oordeel je niet objectief op kwaliteit.
Van Bommel heeft geen kwaliteit, dat is nou juist het probleem. Hij is tot talent 'gepraat', op karakter laat hij wel eens wat dingen zien, maar in mijn ogen is het een speler als Bosvelt, ze hebben ook ongeveer hetzelfde niveau.
Dat hij 1 wedstrijd dit seizoen (tegen AC Milan) goed speelt, betekent niet dat hij dan maar direct geselecteerd moet worden, daarvoor moet je wel wat meer wedstrijden goed spelen. In de overige wedstrijden waren zijn passes vaak slecht, verprutste hij wereldkansen en laat hij ook voetballend weinig zien. Zoals eerder gezegd, hij moet het meer hebben van slinkse overtredingen en valpartijen in de zestien, dat hem toch wel een aantal keer een strafschop heeft opgeleverd.

Waarom Ooijer geselecteerd is vraag ik me ten zeerste af, het is geen slechte voetballer, zeker niet, maar WK niveau heeft hij niet. Opdam, Kromkamp, Bouhlarouz en van Bronckhorst hebben tijdens de kwalitficatiewedstrijden al laten zien dat ze goed kunnen verdedigen.

Je kan me verwijten dat ik anti Van Bommel ben en desnoods anti Ooijer, maar om nou te zeggen dat ik alle PSV'ers uit de selectie wilt hebben of dat ik kijk met een anti PSV bril slaat nergens op, dat is écht onzin.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_37176466
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:25 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Van Bommel heeft geen kwaliteit, dat is nou juist het probleem. Hij is tot talent 'gepraat', op karakter laat hij wel eens wat dingen zien, maar in mijn ogen is het een speler als Bosvelt, ze hebben ook ongeveer hetzelfde niveau.
Dat hij 1 wedstrijd dit seizoen (tegen AC Milan) goed speelt, betekent niet dat hij dan maar direct geselecteerd moet worden, daarvoor moet je wel wat meer wedstrijden goed spelen. In de overige wedstrijden waren zijn passes vaak slecht, verprutste hij wereldkansen en laat hij ook voetballend weinig zien. Zoals eerder gezegd, hij moet het meer hebben van slinkse overtredingen en valpartijen in de zestien, dat hem toch wel een aantal keer een strafschop heeft opgeleverd.

Waarom Ooijer geselecteerd is vraag ik me ten zeerste af, het is geen slechte voetballer, zeker niet, maar WK niveau heeft hij niet. Opdam, Kromkamp, Bouhlarouz en van Bronckhorst hebben tijdens de kwalitficatiewedstrijden al laten zien dat ze goed kunnen verdedigen.

Je kan me verwijten dat ik anti Van Bommel ben en desnoods anti Ooijer, maar om nou te zeggen dat ik alle PSV'ers uit de selectie wilt hebben of dat ik kijk met een anti PSV bril slaat nergens op, dat is écht onzin.
Als jij Van Bommel zo matig vindt, dan vraag ik mij af wie er dan wel op rechtshalf moet. Landzaat blinkt zelfs niet uit bij AZ, De Jong bakt er niets van in Duitsland en Sneijder wordt overlopen op die positie. Van Bommel is jarenlang één van de beste middenvelders van de Eredivisie geweest. Na wat aanpassingsproblemen voetbalt hij nu heel aardig mee bij Barcelona in zijn eerste seizoen. Een team dat voetballend gezien wereldtop is, met hoog tempo en snelle balcirculatie, dan moet je wel enige kwaliteit hebben. Ik geloof er niets van dat al die toptrainers waar hij mee gewerkt heeft, het verkeerd hebben gezien.

Ooijer is gewoon de beste verdediger die Nederland nu heeft. Steunpilaar in de PSV-verdediging die onbetwistbaar al jarenlang de beste van Nederland is. Met zijn ervaring onmisbaar tegen de grote tegenstanders en ook belangrijk in de coaching van de jongere spelers. Iets wat jongens als Boulahrouz en Mathijsen niet kunnen.
pi_37176539
Boulahrouz en Ooijer mogen wat mij betreft het centrum gaan vormen, of Ooijer eventueel op rechts Ooijer is een uitstekende verdediger met inmiddels aardig wat ervaring, we zullen hem nodig hebben op het WK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')