Ik kon het niet latenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:20 schreef Scorpie het volgende:ik moet er niet aan denken mijn oude administratie-muts van school te moeten nemen, maar wat een actie. Dat is echt PRICELESS
![]()
quote:
Ik zat er op te wachtenquote:
Hij was al klaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:28 schreef Woldo het volgende:
Gadver de pillekes.![]()
Neem dan een lekker wijf ipv dit gedrocht.
![]()
Dat die jongen nog zo blij kan kijken zeg.![]()
Vind ik een hele prestatie van hem. Hulde.quote:
meesterlijkquote:
Je moet toch iets wat nieuws gaan verzinnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en bedankt! nu is mijn computer weer bevuild
Welke fokker is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:31 schreef Woldo het volgende:
[..]
Vind ik een hele prestatie van hem. Hulde.
groepsverkrachten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je moet toch iets wat nieuws gaan verzinnen
Die site is nu echt overloadedquote:
ik weet hetquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Dan op ieder raar plaatje als reactie te geven: "Nu is mijn computer bevuild"
Goh, wat raarquote:
Lulquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik weet het![]()
ik zal eens gaan brainstormen![]()
stiekem ben je gewoon jaloers dat je niet in KLB mag komen en ik lekker wel
Misschien wilden ze specifiek deze mevrouw wegpesten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
http://stefan.area61server.nl/teamfoto2005-2006-pijl.jpg
Hij had toch wel wat beters kunnen uitkiezen![]()
Alsof hij het voor het kiezen heeft.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef BobRooney het volgende:
http://stefan.area61server.nl/teamfoto2005-2006-pijl.jpg
Hij had toch wel wat beters kunnen uitkiezen![]()
Dat is heel goed mogelijk...als dat zo is, dan is het ze gelukt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Misschien wilden ze specifiek deze mevrouw wegpesten...
Een 15 jarige jongen is een hormonenbom hoor, die neukt een schaap als het er goed uitziet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:34 schreef DjMoonlight het volgende:
Hoe sjikke moet je dan zijn om aan zoiets te gaan likken, laat staan er bij in de buurt te komen... bah bah bah bah.
Als het maar een hartslag heeftquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 15 jarige jongen is een hormonenbom hoor, die neukt een schaap als het er goed uitziet.
Hahah gatverdamme. Nou je kan het ook van de positieve kant bekijken, hij had ook een 15 jarig meisje kunnen aanranden. Maar hij heeft voor de administratie bitch gekozen..quote:
Ja, das maar...maar nu wordt waarschijnlijk administratiebitch aangeklaagd voor aanranding...quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:49 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Hahah gatverdamme. Nou je kan het ook van de positieve kant bekijken, hij had ook een 15 jarig meisje kunnen aanranden. Maar hij heeft voor de administratie bitch gekozen..
eeuh jah.![]()
Ja maar ze is 40+ en lelijk. En ze heeft nou toch al geen leven meer, dus dat boeit niet zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:50 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, das maar...maar nu wordt waarschijnlijk administratiebitch aangeklaagd voor aanranding...
Ze heeft een dochter...die ook op die school zit. Volgens commentaar bij geenstijl.nlquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Ja maar ze is 40+ en lelijk. En ze heeft nou toch al geen leven meer, dus dat boeit niet zo![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze heeft een dochter...die ook op die school zit. Volgens commentaar bij geenstijl.nl![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kom jij niet in een .rar op het internet doet je moeder het wel
OMG! Zo schandelijk voor de dochter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze heeft een dochter...die ook op die school zit. Volgens commentaar bij geenstijl.nl![]()
Nee ik denk dat hij nuchter wasquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:59 schreef SiemeN het volgende:
Wat een ranzigheid
Wat ik me dan afvraag.. die jongen laat zich ook rustig 2 maal op de foto zetten?
Maarja, als hij zoiets neemt zal hij ook wel écht kacheltjelam geweest zijn...
Ik probeer me in te leven...wat zou er door me heen gaan als het mijn moeder was. Dan hang ik mezelf op denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
OMG! Zo schandelijk voor de dochter.
Misschien flirte ze al een tijdje met elkaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij nuchter was![]()
Hahaha jah idd.. knipoogjes in de pauze e.d.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Misschien flirte ze al een tijdje met elkaar![]()
Het was sowiezo geen goede stap om op dezelfde school te gaan als waar je moeder werkt. Daar maak je geen vrienden mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik probeer me in te leven...wat zou er door me heen gaan als het mijn moeder was. Dan hang ik mezelf op denk ik![]()
Als ze in de VS woonde was ze een pedo en verkrachter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:06 schreef longinus het volgende:
Ik heb het idee dat het voor die vrouw zwaarder wordt aangerekend als voor die gozer.
En toch zouden er meer vrouwen zoals haar moeten zijn, liefst iets jonger
Tenzij je moeder een m.i.l.f. is ofzo, misschien dat je dan bij de jongens nog kans maaktquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het was sowiezo geen goede stap om op dezelfde school te gaan als waar je moeder werkt. Daar maak je geen vrienden mee.
Ja, daar ga je 14 jaar de bak. In Nederland komen je foto's op internet te staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Als ze in de VS woonde was ze een pedo en verkrachter.
Zodat wij ook nog even kunnen "meegenieten"quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, daar ga je 14 jaar de bak. In Nederland komen je foto's op internet te staan.![]()
Dudequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Whehe, ik zou d'r ook keihard palen.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dudequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
me 2quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef PsyCha het volgende:
Iemand pics van de dochter? Ben wel benieuwd!
quote:
quote:Werk tippelslet
whahaha, zag het ook al.quote:
OMGquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
En ze heeft een relatie. Zou zo lullig zijn als dat die gozer is in de OP.
Die heeft de dag van d'r leven vandaagquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef Skv het volgende:
-edit-
Boh, gek, die voelt zich écht kut.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die heeft de dag van d'r leven vandaag![]()
'Darling, I fucked your mother in an alley, and now it's on the internet!'quote:
Gewoon toevoegen en vragen of ze ook aan incest doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef renz0r het volgende:
Wie voegt er toe op msn / post berichten op der sites?
Ja...er zijn geen winnaars in dit verhaal...alleen maar verliezersquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef yosander het volgende:
Ik denk dat het voor die dochter nog erger is!
Diep man, diepquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:53 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja...er zijn geen winnaars in dit verhaal...alleen maar verliezers
ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, die dochter kan er weinig aan doen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef yosander het volgende:
Ik denk dat het voor die dochter nog erger is!
juist veel kan ze er aan doen,quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Idd, die dochter kan er weinig aan doen.
Heeft iemand d'r al gevraagd op MSN?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef DjMoonlight het volgende:
Die dochter heeft denk ik vandaag idd haar dag niet
hoeveel moet alles herhaalt wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef DjMoonlight het volgende:
Die dochter heeft denk ik vandaag idd haar dag niet
wat is der nSM ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeft iemand d'r al gevraagd op MSN?
quote:
Heb je dur ook gebatst dan ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Thy... het volgende:
OMG, mn ouwe middelbare school, wat doe je!!!
![]()
Kweenie. Probeer het eens even.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:32 schreef Mobster273 het volgende:
crisus, hoeveel moet die gezopen hebben....
Heb jij die tak ook gepaalt dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Thy... het volgende:
OMG, mn ouwe middelbare school, wat doe je!!!
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef Fonzarelli het volgende:
Hier nog wat foto's wat er aan vooraf ging. (weet niet wat erger is, jezelf + bejaarde naakt op foto laten zetten zodat ze ontslagen wordt, of aan zo'n zure sloot zitten....)
van http://www.totallycrap.com/media/grabagranny/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben meer dan eens zo zat geweest dat ik onder niet meer van boven kon onderscheiden, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om een heks van tegen de 50 te naaien....quote:
gelukkig voor jou.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben meer dan eens zo zat geweest dat ik onder niet meer van boven kon onderscheiden, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om een heks van tegen de 50 te naaien....
ik moet zeggen dat ik daar ook best blij mee ben jaquote:
littekens zijn sexyquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik daar ook best blij mee ben ja![]()
hoewel ik dan weer minder blij ben met het aantal keren dat gezicht weer eens openlag als ik in een zatte bui weer eens last heb gehad van plotseling overstekende kliko's![]()
de littekens in mijn gezicht zijn van een aanrijding vorig jaar, mijn zatheidsverwondingen zijn altijd beperkt gebleven tot schaafwonden, maar die zien er in het gezicht niet heel geweldig uit...quote:
spuit 11quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:48 schreef Yozzz het volgende:
Het zou helemaal mooi zijn als die jongen het vriendje van die dochter was![]()
handjes boven de lakens he...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef gateh het volgende:
ik ga maar slapen
Oh.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef gateh het volgende:
ik ga maar slapen
Het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef Fonzarelli het volgende:
Hier nog wat foto's wat er aan vooraf ging. (weet niet wat erger is, jezelf + bejaarde naakt op foto laten zetten zodat ze ontslagen wordt, of aan zo'n zure sloot zitten....)
van http://www.totallycrap.com/media/grabagranny/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMGquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:17 schreef BobRooney het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mediabase/show.php?id=337&check=f61d2d41
Dat hadden wij vroeger nooit![]()
Dan zou het niet grappig gevonden worden denk ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:33 schreef Pjotorzo het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd was als het een 40+ leraar met een 15-jarig meisje was geweest?
Dan stond heel Nederland op z'n kopquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:33 schreef Pjotorzo het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurd was als het een 40+ leraar met een 15-jarig meisje was geweest?![]()
En![]()
mmmmmm... kaastosti met rosbiefquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
Omg, wat dacht die jongen toen hij die geplette kaastosti van haar aan het likken was
ja en curryquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
mmmmmm... kaastosti met rosbief![]()
Je kan het nu nog weg halenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Dit staat ook op die site:
Veel handkar succes
Ja, anders heeft ie een ban te pakken volgens mij!quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:19 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Dit staat ook op die site:
Veel handkar succes
Balen, dat wordt alsnog een dikke vette ban aan de broek jongemanquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik heb het weggehaald voor de zekerheid maar hij staat nog in de quote van Skv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |