Idd, die dochter kan er weinig aan doen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef yosander het volgende:
Ik denk dat het voor die dochter nog erger is!
juist veel kan ze er aan doen,quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Idd, die dochter kan er weinig aan doen.
Heeft iemand d'r al gevraagd op MSN?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef DjMoonlight het volgende:
Die dochter heeft denk ik vandaag idd haar dag niet
hoeveel moet alles herhaalt wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:39 schreef DjMoonlight het volgende:
Die dochter heeft denk ik vandaag idd haar dag niet
wat is der nSM ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeft iemand d'r al gevraagd op MSN?
quote:
Heb je dur ook gebatst dan ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Thy... het volgende:
OMG, mn ouwe middelbare school, wat doe je!!!
![]()
Kweenie. Probeer het eens even.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:32 schreef Mobster273 het volgende:
crisus, hoeveel moet die gezopen hebben....
Heb jij die tak ook gepaalt dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Thy... het volgende:
OMG, mn ouwe middelbare school, wat doe je!!!
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef Fonzarelli het volgende:
Hier nog wat foto's wat er aan vooraf ging. (weet niet wat erger is, jezelf + bejaarde naakt op foto laten zetten zodat ze ontslagen wordt, of aan zo'n zure sloot zitten....)
van http://www.totallycrap.com/media/grabagranny/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben meer dan eens zo zat geweest dat ik onder niet meer van boven kon onderscheiden, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om een heks van tegen de 50 te naaien....quote:
gelukkig voor jou.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben meer dan eens zo zat geweest dat ik onder niet meer van boven kon onderscheiden, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om een heks van tegen de 50 te naaien....
ik moet zeggen dat ik daar ook best blij mee ben jaquote:
littekens zijn sexyquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik daar ook best blij mee ben ja![]()
hoewel ik dan weer minder blij ben met het aantal keren dat gezicht weer eens openlag als ik in een zatte bui weer eens last heb gehad van plotseling overstekende kliko's![]()
de littekens in mijn gezicht zijn van een aanrijding vorig jaar, mijn zatheidsverwondingen zijn altijd beperkt gebleven tot schaafwonden, maar die zien er in het gezicht niet heel geweldig uit...quote:
spuit 11quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:48 schreef Yozzz het volgende:
Het zou helemaal mooi zijn als die jongen het vriendje van die dochter was![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |