Ze heeft een dochter...die ook op die school zit. Volgens commentaar bij geenstijl.nlquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Ja maar ze is 40+ en lelijk. En ze heeft nou toch al geen leven meer, dus dat boeit niet zo![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze heeft een dochter...die ook op die school zit. Volgens commentaar bij geenstijl.nl![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kom jij niet in een .rar op het internet doet je moeder het wel
OMG! Zo schandelijk voor de dochter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze heeft een dochter...die ook op die school zit. Volgens commentaar bij geenstijl.nl![]()
Nee ik denk dat hij nuchter wasquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:59 schreef SiemeN het volgende:
Wat een ranzigheid
Wat ik me dan afvraag.. die jongen laat zich ook rustig 2 maal op de foto zetten?
Maarja, als hij zoiets neemt zal hij ook wel écht kacheltjelam geweest zijn...
Ik probeer me in te leven...wat zou er door me heen gaan als het mijn moeder was. Dan hang ik mezelf op denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
OMG! Zo schandelijk voor de dochter.
Misschien flirte ze al een tijdje met elkaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij nuchter was![]()
Hahaha jah idd.. knipoogjes in de pauze e.d.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Misschien flirte ze al een tijdje met elkaar![]()
Het was sowiezo geen goede stap om op dezelfde school te gaan als waar je moeder werkt. Daar maak je geen vrienden mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik probeer me in te leven...wat zou er door me heen gaan als het mijn moeder was. Dan hang ik mezelf op denk ik![]()
Als ze in de VS woonde was ze een pedo en verkrachter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:06 schreef longinus het volgende:
Ik heb het idee dat het voor die vrouw zwaarder wordt aangerekend als voor die gozer.
En toch zouden er meer vrouwen zoals haar moeten zijn, liefst iets jonger
Tenzij je moeder een m.i.l.f. is ofzo, misschien dat je dan bij de jongens nog kans maaktquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:06 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Het was sowiezo geen goede stap om op dezelfde school te gaan als waar je moeder werkt. Daar maak je geen vrienden mee.
Ja, daar ga je 14 jaar de bak. In Nederland komen je foto's op internet te staan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:07 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Als ze in de VS woonde was ze een pedo en verkrachter.
Zodat wij ook nog even kunnen "meegenieten"quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ja, daar ga je 14 jaar de bak. In Nederland komen je foto's op internet te staan.![]()
Dudequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Whehe, ik zou d'r ook keihard palen.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dudequote:Op woensdag 22 maart 2006 15:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |