we hebben gewaarschuwd en na de laatste is het gestopt. We hebben de ergste dingen weggehaald. We kunnen niet hele topics gaan opschonen. We zijn er zelf ook niet blij mee. Helaas is het gooien met ziektes ook iets wat verder strekt dan dit forum, het is een maatschappelijk probleem.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:25 schreef SCH het volgende:
Maar reageer liever op die k***r posts Vaduz, want daar ben ik veel kwader over.
Geen kulargument. Ik zie het probleem niet zo. Er zijn wel meer woorden die me storen, net zoals het eeuwig janken om bans erg storend is.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een kulflutargument ... er bestaat ook nog zoiets als normaal fatsoen
Misschien mag het een probleem zijn, maar in VBL er iets aan doen zou al een uitstekende start zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben gewaarschuwd en na de laatste is het gestopt. We hebben de ergste dingen weggehaald. We kunnen niet hele topics gaan opschonen. We zijn er zelf ook niet blij mee. Helaas is het gooien met ziektes ook iets wat verder strekt dan dit forum, het is een maatschappelijk probleem.
Over geflame wel. En er is ook nog zoiets als goed fatsoen.quote:
Ik vraag nergens om een banquote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Geen kulargument. Ik zie het probleem niet zo. Er zijn wel meer woorden die me storen, net zoals het eeuwig janken om bans erg storend is.
Het is geen flamen.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Over geflame wel. En er is ook nog zoiets als goed fatsoen.
Ik had het ook niet over jou.quote:
Lees jij dat topic nog eens door en kijk dan nog eens of je niet aan het flamen bent.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is geen flamen.
Hoe staat het trouwens met het constant zeuren om bans? Daar is weleens wat over gezegd.
zeker en het is ook iets wat ons mods stoort. (Toevallig dat het achter de schermen deze ter sprake is gekomen) Alleen zijn de live topics wat te snel om direct in te kunnen grijpen. We doen ons best.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien mag het een probleem zijn, maar in VBL er iets aan doen zou al een uitstekende start zijn
Ik zeg 'kankerajax' en 'kankerscheidsrechter'. Tja..quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lees jij dat topic nog eens door en kijk dan nog eens of je niet aan het flamen bent.
Twee maal een dodelijke ziekte, er zijn er om minder geband.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik zeg 'kankerajax' en 'kankerscheidsrechter'.
En dat hoort ook niet. Dat is irritant en daar mag ook best wat van gezegd worden.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar jouw stadsgenoot wel voortdurend
Oh nee?quote:
Wat mij betreft tieven ze iedereen die dat doet er minimaal een week af.quote:Bedenk ook als je met een ziekte smijt dat er een aantal ziektes zijn waar users op harde wijze IRL mee geconfronteerd zijn.
Nee, ik vraag gewoon hoe het daar mee staat. Of dat gewenst is dat mensen constant anderen een ban proberen aan te smeren?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef Suijk het volgende:
In feite doe je nu dus precies hetzelfde?
Ik had lekker hardgelopen en kwam even het laatste stukje luisteren. Dom, dom , dom. Ik vind dit geen leuk leesvoer trouwens. Maar is het normaal dat in die live topics zo enorm wordt gescholden?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:34 schreef popolon het volgende:
SCHLekker leesmateriaal.
Maar waarom kom je nog in de Live topics? Iedereen weet toch wat voor idioten daar rondlopen
Net zoals jij deed in jouw modtijd?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef golfer het volgende:
Wat mij betreft tieven ze iedereen die dat doet er minimaal een week af.
Niet verboden dus. Er wordt alleen verzocht om er rekening mee te houden.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee?
[..]
Wat mij betreft tieven ze iedereen die dat doet er minimaal een week af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |