quote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zit je dwars SCH, ik snap niet waarom je zo heftig reageert?
Je lzou een goede mental coach zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zit je dwars SCH, ik snap niet waarom je zo heftig reageert?
Hij loopt (wederom) te janken dat ik een ban moet krijgen, vandaar mijn bemoeienis. Dat gezeur om bans is vervelend en volgens mij ook niet conform de policy.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En CMT, bemoei je er even niet mee a.u.b.
Toevallig, my assquote:Op woensdag 12 april 2006 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
komop nou man... waar ben je nou mee bezig?
het is een heel hard lopend topic en ik post toevallig na een slotje.... boe fucking hoe..
gaat het wel goed met je, want als je hier al zo druk over kan worden maak ik me zorgen om je..
Jouw gegooi met ziektes zeker wel?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij loopt (wederom) te janken dat ik een ban moet krijgen, vandaar mijn bemoeienis. Dat gezeur om bans is vervelend en volgens mij ook niet conform de policy.
Constant zeuren om bans mag niet. Daarnaast speel je op die manier wel heel erg de huilie. Get a life, kerel.quote:
Nog specifieke smaken die beter zijn al de ander?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Is goed voor je gezondheid volgens de krant dus dat mag
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
In de policy staat niets over 'kanker' volgens mij.
ja, als je (links zeker) gewoon niet luistert en mij je mening opdringt ben ik echt klaar met je..quote:
Je reageert gewoon kinderachtig op een futiliteit, dat is zo jammer. HW is cynisch, sarcastisch en reeel. Je moet hem toch langer kennen dan vandaag dunkt me.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lzou een goede mental coach zijnIk vind zo'n reactie van Heatwave zo laag en je weet best dat hij dat heel bewust doet of ken je hem niet zo goed? Bovendien vind ik dat die kankerpost mensen wegmoeten in plaats van dat je mij een beetje gaat lopen dreigen.
Je kunt zelf toch ook (de policy) lezen?quote:
Ja, en is dat nu ineens over? Ik vind dat een vervelende streek van je en voor de rest verandert er niks.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, als je (links zeker) gewoon niet luistert en mij je mening opdringt ben ik echt klaar met je..
Jammer, ik dacht dat we elkaar wel lagen altijd...
Ja en mij ook toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je reageert gewoon kinderachtig op een futiliteit, dat is zo jammer. HW is cynisch, sarcastisch en reeel. Je moet hem toch langer kennen dan vandaag dunkt me.
"...vriendschap is een illusie,vriendschap is een droom..."quote:Op woensdag 12 april 2006 22:23 schreef HeatWave het volgende:
Jammer, ik dacht dat we elkaar wel lagen altijd...
neem dan van me aan dat ik het NIET expres deed?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en is dat nu ineens over? Ik vind dat een vervelende streek van je en voor de rest verandert er niks.
over een uurtje....okay?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neem dan van me aan dat ik het NIET expres deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |