Ah, ons favoriete lid van de Republikeinse Garde is ook gearriveerd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijn bloed, mijn ziel voor The Artist formerly known as X-Ray.
Dat gaat over de discussie die gaande was aan het einde van slowchat 903, met HenriOsewoudt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zulke titels heb ik zelfs nooit verzonnen.
nee hoor, de mijne was echt een reaktie op tafkaxquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef RichardQuest het volgende:
.
(zo, iedereen z'n TVP'tje gezet.)
Is dat tegenwoordig ook al fascistisch? Zijn er ook nog niet-fascistische onwelgevalligheden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Eerder fascisme. Bedrijfsleven en overheid, hand in hand.
Wat kost een atolletje vandaag de dag? Of zijn er soms wachtlijsten voor?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Floripas het volgende:
Dat gaat over de discussie die gaande was aan het einde van slowchat 903, met HenriOsewoudt.
Dat weet ik niet, maar ik wil graag asiel aanvragen, want ik word hier vervolgd door ene X-ray.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Wat kost een atolletje vandaag de dag? Of zijn er soms wachtlijsten voor?
Auto-erotiek is je aftrekken, Bluesdude.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef Bluesdude het volgende:
Ik vind 'auto-erotiek op de tolweg' ook wel sterk.
Past beter in de libertaire dromen.
Trein-erotiek is natuurlijk leuker he?
Meer ruimte enzo... de kadans is beter...
Ik zou graag een klopjacht op jouw soort openen ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik wil graag asiel aanvragen, want ik word hier vervolgd door ene X-ray.![]()
Dat hoeft niet, we voeren een vrij immigratiebeleidquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef Floripas het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik wil graag asiel aanvragen, want ik word hier vervolgd door ene X-ray.![]()
Jeetje. Ik dacht dat je bij je vriendin fokte.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef Floripas het volgende:
Zo, straks wandelen met het meneertje. Hij denkt dat het warm genoeg is voor een terrasje.
Ik krijg hem die boekenwinkel wel in, denk ik.
Tenzij je een Yoga-cursusje hebt gevolgdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Auto-erotiek is je aftrekken, Bluesdude.
Daar was een hele mooie sita voor, met droomeilanden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Wat kost een atolletje vandaag de dag? Of zijn er soms wachtlijsten voor?
Welk deel van be-drijfs-le-ven begrijp jij niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:54 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ik zou graag een klopjacht op jouw soort openen ja.
En dan een roze koffiebeker-patch opspelden ter herkenning.
[afbeelding]
Hij is dan ook verzonnen door een commissie-kutje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zulke titels heb ik zelfs nooit verzonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |