Fijn dat je het zelf toegeeft. Als jij je gaat verlagen tot haat ben je zelf net zo erg als die Ayaan en Wilders die je zo verafschuwt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Nee het gaat mij hierom om de radicale extreministische en terroristische uitspraken van Ayaan en Wilders. en natuurlijk is me haat daarin erg groot
Zo klopt het weer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders daarmee anders bedoelt
Hij wilt een Joodse Nederland en een Anti-Islam Nederland
terwijl hier bijna 1,2 miljoen Moslims wonen
hij heeft denk ik gewerkt in een broodfabriek in Israelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Meki leg dat nog eens uit van Venlo en Israel, vind ik wel interessant.
Ik vind het ook vrij lomp dat iemand als Wilders die de vrijheid zogenaamd hoog in het vaandel heeft staan maar even bepaalt wat mijn identiteit is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Heeft Nederland een 'Joodse-traditie' eigenlijk? Volgens mij bestaat ons land van oudsher vooral uit Protestanten, Gereformeerden en Rooms-Katholieken. Christelijken dus.
Ik heb gewoond en gewerkt in China, ben ik nu communist?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
[..]
hij heeft denk ik gewerkt in een broodfabriek in Israel
dan is zijn vader of moeder geboren in Israel
hij de extreminist is dan geboren in Venlo
Maar ik ben het er wel mee eens dat zo iets niet in een grondwet hoort. Ik zie het al voor me:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee dat is niet wat hij bedoelt. Hij wil wel vastleggen dat onze cultuur gevormd is in een joods-christelijke traditie met humanistische invloeden. Hoe je dat verder precies moet uitleggen weet ik niet, maar het gaat er niet om dat we allemaal het joodse geloof moeten aanhangen.
Ah ok, en nuquote:Artikel 1. De Nederlandse cultuur is gevormd door Joods-christelijke en humanistische invloeden.
Leuke grondwet gaan wij krijgenquote:Artikel 2. Kok is premier van Nederland geweest.
Artikel 3. Ook Balkenende en Lubers zijn premier geweest.
Artikel 4. Nederland is in 1940 binnen gevallen door de Duitsers.
Artikel 5. Pim Fortuyn en Theo van Gogh zijn vermoord.
Volgens Meki's redenatie wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik heb gewoond en gewerkt in China, ben ik nu communist?
ik heb jou die communistische meningen niet horen zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik heb gewoond en gewerkt in China, ben ik nu communist?
Al staat de man en zijn programma mij totaal niet aan, in dat geval ga ik ook twijfelenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Als dit betekent dat Meki voor eens en voor altijd de mond gesnoerd wordt zal ik zeker een stem op Wilders overwegen.
Wilders heeft sinds vandaag een Jihaad opgeroepen tegen elke vorm van de Islaamquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:42 schreef Seneca het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf toegeeft. Als jij je gaat verlagen tot haat ben je zelf net zo erg als die Ayaan en Wilders die je zo verafschuwt.
En hou eens een keer op met jezelf belachelijk te maken. Hebben Wilders of Ayaan opgeroepen tot terrorisme? Nee! En daar heb je ook weer geen bronnen voor.
Tot nu toe wacht ik nog op bronnen van je voor het volgende:
- Hirsi Ali heeft de oorlog verklaard aan de moslims
- De VS hebben de oorlog verklaard aan de moslims
- Wilders wil Moslims in kampen stoppen
- De Telegraaf wil allochtonen in een negatief daglicht stellen (je laatste bron is door twee personen ontkracht. De bron was niet objectief, en daarom dus niet geloofwaardig)
- Geert Wilders is geboren in Israel
- Wilders en Ayaan roepen op tot terrorisme
- De meeste Nederlanders hebben een hekel aan moslims
Ik houd alles bij Meki. En hoe meer loze uitspraken je doet, zonder onderbouwing, zonder bron, zonder wat dan ook, hoe langer de lijst wordt, en hoe minder serieus te nemen je wordt voor de rest van dit forum. Wat jij doet is jouw mening ventileren, en doen alsof dat een feit is. Dat is een ongelovelijk zwakke manier van discussieren.
Je zegt het zelf al. Je afkomst heeft dus blijkbaar geen FLIKKER te maken met je mening. Dus je hele uitspraak dat Wilders in Israel is geboren, en DUS een Israelische staat wil in Nederland, kan van tafel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb jou die communistische meningen niet horen zeggen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef Meki het volgende:
Wilders heeft sinds vandaag een Jihaad opgeroepen tegen elke vorm van de Islaam
de onderbouwing heeft ie zelf gegeven
Nee volgens Telegraaf wil Wilders Nederland veranderen in een Joodse staatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Je afkomst heeft dus blijkbaar geen FLIKKER te maken met je mening. Dus je hele uitspraak dat Wilders in Israel is geboren, en DUS een Israelische staat wil in Nederland, kan van tafel.
Ja, ik heb het gezien. Flikker toch op Meki. Je gelooft alleen maar wat je wil geloven. Hoe kun je iemand nu beschuldigen van dingen die hij nog nooit gedaan heeft (Wilders wil de weg van Hitler volgen!) of nog nooit gezegd heeft te willen doen (Wilders wil Moslims in kampen stoppen!)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft sinds vandaag een Jihaad opgeroepen tegen elke vorm van de Islaam
de onderbouwing heeft ie zelf gegeven
Nou verbaasd het me niet zoveel dat jij de telegraaf leest en nog gelooft ook, maar dat artikel wil ik dan ook wel eens zien...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee volgens Telegraaf wil Wilders Nederland veranderen in een Joodse staat
Nu weten we het wel. Je hebt het al vaak genoeg gezegd. Dat je het woord 'Joods' verkeerd begrijpt wil je kennelijk niet horen. Nu mondje dicht dan kunnen we het weer over Wilders hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Tweede Kamerlid Wilders wil artikel 1 van de Grondwet (het non-discriminatiebeginsel) afschaffen en vervangen door een ander artikel waarin de joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur van Nederland als dominante cultuur wordt vastgelegd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Link even naar die onderbouwing dan kunnen we meelezen !
Ben ik met je eens. Maar ik wil niet zo ver gaan om dat meteen een oorlog of jihad te noemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:55 schreef Floripas het volgende:
(Nou, Seneca, het is wel zo dat hij het eigenlijk alleen maar voorzien heeft op de islam. Dat moet jij eigenlijk ook wel toegeven.)
of ik dat leuk vind wat denk jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien. Flikker toch op Meki. Je gelooft alleen maar wat je wil geloven. Hoe kun je iemand nu beschuldigen van dingen die hij nog nooit gedaan heeft (Wilders wil de weg van Hitler volgen!) of nog nooit gezegd heeft te willen doen (Wilders wil Moslims in kampen stoppen!)
Het enige wat Wilders hier heeft gezegd is dat hij wil dat de Christelijk-Joodse cultuur van Nederland wordt benadrukt, en daarvoor wil hij artikel 1 van de grondwet afschaffen. Maar dat is dan gelijk weer een jihad tegen de hele Islam.
Wat is dat toch met jullie? Zodra er ook maar iemand een beetje kritiek op jullie heeft worden jullie gelijk paranoia, zien overal complottheorieen, en wil iedereen de Islam kapot maken. Dat terwijl de Islam zelf het hardste schreeuwt, met als recent voorbeeld dat het oorlogsmonument in de Baarsjes moest verdwijnen.
Vind je het nou echt zo leuk om die slachtofferrol te spelen?
Weet jij wat de joods-christelijke traditie inhoudt? Dat we in Nederland al duizend jaar een discours hebben waarin vooral het chrsitendom, maar toch ook het jodendom (en ook de islam - maar dat ziet hij niet) een rol spelen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Tweede Kamerlid Wilders wil artikel 1 van de Grondwet (het non-discriminatiebeginsel) afschaffen en vervangen door een ander artikel waarin de joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur van Nederland als dominante cultuur wordt vastgelegd.
Joden zijn gewoon übermenschen (Joods moet niet voor niets met een hoofdletter worden geschrevenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Idd, titel kan beter aangepast worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef RichardQuest het volgende:
Gelijkheid? Het eerste grondwetsartikel propageert geen gelijkheid, en gelukkig maar.
Ah, beweren dat de Nederlandse cultuur beinvloed is door Jodendom is een oorlogsverklaring aan de Islam...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Tweede Kamerlid Wilders wil artikel 1 van de Grondwet (het non-discriminatiebeginsel) afschaffen en vervangen door een ander artikel waarin de joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur van Nederland als dominante cultuur wordt vastgelegd.
o jee, een Meki aan de andere kant van het politieke spectrumquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Joden zijn gewoon übermenschen (Joods moet niet voor niets met een hoofdletter worden geschreven), ze hebben gemiddeld een hoger IQ dan wij Nederlanders, en veel hoger dan moslims. Een Joodse staat is goed voor onze kennis economie.
Pssst, de IQ and the wealth of nations citeert een lager IQ voor Israel...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Joden zijn gewoon übermenschen (Joods moet niet voor niets met een hoofdletter worden geschreven), ze hebben gemiddeld een hoger IQ dan wij Nederlanders, en veel hoger dan moslims. Een Joodse staat is goed voor onze kennis economie.
Maak er dan een Aziatische staat van. Aziaten zouden volgens diverse onderzoeken een licht hoger IQ hebben dan andere rassen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
....en die onderzoeken zijn onzin tot de tweehonderdste macht.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
Maak er dan een Aziatische staat van. Aziaten zouden volgens diverse onderzoeken een licht hoger IQ hebben dan andere rassen.
Idd, iedereen is gelijk en iedereen heeft daarom ook een gelijk IQquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
....en die onderzoeken zijn onzin tot de tweehonderdste macht.
Het zou mij weinig verbazen eigenlijk, maar dat is puur op gevoel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:58 schreef Floripas het volgende:
Je hebt zojuist meki overtuigd dat de ondezoeken absolute waarheid zijn!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoor jij mij dat zeggen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, iedereen is gelijk en iedereen heeft daarom ook een gelijk IQ![]()
Jawel dan krijgen we Frankrijk verhaalquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geert Wilders komt ook niet aan de macht. Zou hij dat wel komen, dan is dat nog niet het einde van Nederland...
Hmmm.... De verleiding!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Als dit betekent dat Meki voor eens en voor altijd de mond gesnoerd wordt zal ik zeker een stem op Wilders overwegen.
Je eerste zinnige post in dit topic! Je kunt het dus wel!quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
Maar laat ik het duidelijk maken
Ik ben tegen elke vorm van belediging tegen elke godsdient ook
het optreden van Geert Wilders werkt alleen averechts.
Geert Wilders ziet elke moslim aan voor een radicaal en een terrorist terwijl een groep van een procent of 1 is.
Geert Wilders draagt ook niet bij de samenleving. Geert Wilders aan de macht zou de einde beteken van Nederland
De laatste keer dat ik keek bestond Frankrijk nog... Nederland heeft de Duitse bezetting overleefd, ik denk dat we een Geert Wilders ook nog wel zouden overleven...quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel dan krijgen we Frankrijk verhaal
Ik ben toch een beetje trots, hij heeft zinnige woorden gesproken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je eerste zinnige post in dit topic! Je kunt het dus wel!
Ik verwacht dit niveau in het vervolg altijd van jou![]()
Ik kan nu ook eindelijk met een gerust hart gaan slapenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben toch een beetje trots, hij heeft zinnige woorden gesproken.![]()
I'm a male chicken babyquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoor jij mij dat zeggen?
Nee?
Weg dan, Henk de Haan.
en dat is een jihad tegen de islam ? Je topics worden steeds leuker om te lezen en jij bent echt steeds minder serieus te nemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:54 schreef Meki het volgende:
Ik vind je wel lief omdat je bijschrift nog steeds op een post van mij is gebaseerd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
I'm a male chicken baby![]()
ok sorry, ik ga al naar bed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |