quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:48 schreef Skaai het volgende:
Zie ik nou in 't voorstukje dat Christina flauwvalt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:
Twee afleveringen geleden al.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
Is Christina zwanger???![]()
zie hier een subtiele tvp!
Ik erger me meer aan de vertaling.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
ik vind die 'tot zo'reclame van dat poeptijdschrift irritant![]()
(tvp *kuch*)
Ik lees die vertaling niet dus wat is er zo ergerlijk aan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de vertaling..
(al is die reclame ook bijzonder irritant.)
Die blik! Goeie cliffhanger voor de break...quote:
Ik vind het een kutserie met al die kutemoties enzo! Ik loop constant "NEE" te brullen naar de TV!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef Skaai het volgende:
En die muziek werkt ook wel mee aan het drama!
Oh wat een heerlijke serie is het toch
En McDreamy is een slet, hij moet bij Meredith blijven!
Ik ook! Ik lig in bed en ik duik altijd omhoog en sla heel dramatisch mijn handen voor mijn mond als er iets ergs dreigt te gebeuren!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het een kutserie met al die kutemoties enzo! Ik loop constant "NEE" te brullen naar de TV!
WAT?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Satan eigenlijk niet eens zo erg..
*dekking zoek*
Oh gelukkig ben ik niet de enige huilliequote:
like duh!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
WAT?!
Ik ook niet![]()
Alleen moet ze McDreamy niet zoenen, de sekreet.
Ik vind haar ook niet leuk, ze doet me aan Ally McBeal denken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef rena het volgende:Ik krijg steeds minder sympathie voor Meredith![]()
Ja! Bailey was echt stoer! En zelfs Alex was sympathiek!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef rena het volgende:
Bailey was ook SUPER in deze aflevering![]()
En Dreamy is best wel een slet jaHopelijk komt het goed tussen hun, maar ik denk het niet
![]()
Nope volgens mij is dit aflevering nummer 3 of 4 uit het 2e seizoen (1e seizoen was maar 9 afleveringen)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn goed bezig vandaag, is niet de laatste van het seizoen toevallig?
Dit is de 3e aflevering van seizoen 2.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:06 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Nope volgens mij is dit aflevering nummer 3 of 4 uit het 2e seizoen (1e seizoen was maar 9 afleveringen)
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |