Ik ook! Ik lig in bed en ik duik altijd omhoog en sla heel dramatisch mijn handen voor mijn mond als er iets ergs dreigt te gebeuren!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het een kutserie met al die kutemoties enzo! Ik loop constant "NEE" te brullen naar de TV!
WAT?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Satan eigenlijk niet eens zo erg..
*dekking zoek*
Oh gelukkig ben ik niet de enige huilliequote:
like duh!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
WAT?!
Ik ook niet![]()
Alleen moet ze McDreamy niet zoenen, de sekreet.
Ik vind haar ook niet leuk, ze doet me aan Ally McBeal denken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:45 schreef rena het volgende:Ik krijg steeds minder sympathie voor Meredith![]()
Ja! Bailey was echt stoer! En zelfs Alex was sympathiek!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef rena het volgende:
Bailey was ook SUPER in deze aflevering![]()
En Dreamy is best wel een slet jaHopelijk komt het goed tussen hun, maar ik denk het niet
![]()
Nope volgens mij is dit aflevering nummer 3 of 4 uit het 2e seizoen (1e seizoen was maar 9 afleveringen)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn goed bezig vandaag, is niet de laatste van het seizoen toevallig?
Dit is de 3e aflevering van seizoen 2.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:06 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Nope volgens mij is dit aflevering nummer 3 of 4 uit het 2e seizoen (1e seizoen was maar 9 afleveringen)
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |