abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40067775
Mensen moeten zich niet anders voordoen dan dat ze zijn. Zijn ze gothic, laat ze dan.
pi_40068001
Mijn dochter houdt van alternatieve muziek, kleedt zich op een bepaalde manier en wordt door veel mensen als "Gothic" bestempeld. Hoewel ze zelf juistin geen énkel hokje gestopt wil worden. En dat vind ik nou keigaaf voor een meid van bijna 15. Respect. Liever een kind met een afwijkende eigen mening dan een meeloper.

En van mensjes met doodshoofden op hun kleding * ril * en grafkistjes als rugzag zeg ik maar niks dat vind ik gewoon triest. En dochterlief ook, gelukkig

En als - ooit - Rammstein naar Nederland komt gaan we gezellig met het hele gezin
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  zaterdag 22 juli 2006 @ 09:49:59 #231
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40068313
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 09:16 schreef anne_Chris het volgende:
Mijn dochter houdt van alternatieve muziek, kleedt zich op een bepaalde manier en wordt door veel mensen als "Gothic" bestempeld. Hoewel ze zelf juistin geen énkel hokje gestopt wil worden. En dat vind ik nou keigaaf voor een meid van bijna 15. Respect. Liever een kind met een afwijkende eigen mening dan een meeloper.
Psssst, anne......, ook de pubers die zichzelf als 'uniek' beschouwen passen samen weer in hetzelfde hokje..
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40068380
quote:

En van mensjes met doodshoofden op hun kleding * ril * en grafkistjes als rugzag zeg ik maar niks dat vind ik gewoon triest. En dochterlief ook, gelukkig

En als - ooit - Rammstein naar Nederland komt gaan we gezellig met het hele gezin
De meeste gothics willen in geen énkel hokje gestopt worden, en toch passen ze er bijna allemaal in

Als mijn kind gothic zou worden zou dat waarschijnlijk ontzettend retro zijn. Ach ik heb in ieder geval wat leuke muziek die ik haar dan nog voor kan schotelen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:21:26 #233
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_40072727
ach als je tegenwoordig al een beetje in et zwart loopt word je al gothic genoemd.
omdat er nogal veel mensen zonder enkele herseninhoud rondlopen
vooral hier..drenthe
hier is et van jooooovink! kiek doar es een goootik
8)
en OFfSprngr .......
I play sports...no I don't, what the fuck?
pi_40078135
quote:
Psssst, anne......, ook de pubers die zichzelf als 'uniek' beschouwen passen samen weer in hetzelfde hokje..
quote:
De meeste gothics willen in geen énkel hokje gestopt worden, en toch passen ze er bijna allemaal in
Dat weten wij wel, maar dat zeggen we wijselijk niet; anders kan je haar dáár horen gillen
hier kommt die Sonne!
pi_40107380
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef Toeps het volgende:
Lekker laten gaan.

...

Ja, als het serieus wordt, depressief en zo, dan zou ik ze naar een psych schoppen.
mijn moeder verplichte mij om naar een psych te gaan, maar hierdoor werd ik alleen maar tegendraadser en depressiever. een pscych is dus niets altijd de beste oplossing
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_40204265
Ik denk dat het alleen een fase heb, ik heb het ook gehad maar dan een half jaartje ofzo, en daarbij neig ik nu nog steeds een beetje naar de alto-kant. Voor messen e.d. heb ik nooit een interesse gehad, voor mij was het gewoon de muziek en manier van kleding.. Nu loop ik gerust in een zwarte overzeas met een polo ofzo.. Maarja gewoon laten gaan als ze weten dat je het niet leuk vind doen ze het juist.
  woensdag 26 juli 2006 @ 20:23:08 #237
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_40213668
quote:

Rammstein is NIET Gothic.. is industrial metal (en metal is het ook niet).
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:18:07 #238
124712 Mutter
feuer und wasser
pi_40217789
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Knarf het volgende:

[..]

Maakt het uit, gewoon goede muziek
Mutter Mutter Muuuuuuttttttttttttttteeerrrrrrrrr
  donderdag 27 juli 2006 @ 02:32:42 #239
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40225765
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:18 schreef Mutter het volgende:

[..]

Maakt het uit, gewoon goede muziek
Nee, tenzij je van bagger houd maar dan kan je net zo goed; Marilyn Manson, A7x, Britney Spears, Linkin Park, Limp Bizkit en dat soort gebagger luisteren.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40225782
Liever gothic dan een @PLAE
  donderdag 27 juli 2006 @ 02:35:20 #241
117776 OFfSprngr
pi_40225807
Liever Goth dan FOK!ker.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:29:26 #242
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40256754
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 02:32 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Nee, tenzij je van bagger houd maar dan kan je net zo goed; Marilyn Manson, A7x, Britney Spears, Linkin Park, Limp Bizkit en dat soort gebagger luisteren.
Jij leert het ook nooit he, laat iedereen even in zijn waarde en ga jezelf opsluiten en jezelf aftrekken op een of ander underground punk bandje
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:43:17 #244
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_40257138
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 02:32 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

niks mis met A7X
pi_40257441
Ik zou alle afleveringen van Pippy Langkous gaan zien en concluderen, dat het nog erger kan.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_40257898
Kinderen ZIJN nooit wat.
Kinderen WILLEN wat zijn.
En terecht!
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 04:26:16 #247
117776 OFfSprngr
pi_40260247
quote:
Juist SCH, ga je er heen?, niet dat ik zelf van jou kant ben, maar ik wil je toch wel eens meeten, je lijkt me een interresante gozer..
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:43 schreef PsyCha het volgende:

[..]

niks mis met A7X
Ze begrijpen geen ass van MathCore, ze hebben vanalles tegen DeP en Converge, in mijn boek ben je dan een ontwetend slecht persoon, zeker als je een of andere slechte kanker immitatie bent van fucking Axl Rose wat een nog ergere kankerkneus is.
.
.
pi_40262792
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Knarf het volgende:

[..]

Het zal mij een worst zijn wat het is - zoek het lekker uit met je labeltjes. Ik schreef het om aan te geven dat allerlei soorten mensen van allerlei soorten muziek kunnen houden en dat je niet alleen gothic bij gothic in één hokje hoeft te plaatsen. De ene keer luistert iemand naar muziek die hij leuk vindt en die toevallig gothic is, de andere keer wat anders. Gecombineerd met een bepaalde voorkeur voor kleding wordt die persoon al gauw in het gothic hoekje geduwd en mijn vraag hierbij is: waarom?? Waarom moet iedereen toch in een hokje?

Summer Darkness gaat ze trouwens wel naartoe
hier kommt die Sonne!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:30:09 #249
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40263251
Gothic, gaaf, kunnen we samen muziek luisteren.

Maar je hebt gothics in verschillende soorten en maten, zelf ben ik ook een tijd als 'gothic' bestempeld. Enkel en alleen omdat ik van die muziek hield (en nog steeds houd) en lang donker haar heb + lange zwarte winterjas. Dan ben je al snel een gothic.

Maar alles beter dan een breezer!!!
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_40264208
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Blackhouse het volgende:

[..]

Trouwens even een correctie op mijn eerdere opmerking. Ik bedoelde te zeggen 'het is een directe reactie op jouw zieke generatie'.

En Alice Cooper:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alice_Cooper

[afbeelding]
[afbeelding]
Alice Cooper
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_40264385
Mijn dochter is gothic en ik vind haar prachtig! Wie heeft bedacht dat gothics depressief zijn of zelfmoordgedachten hebben? Dat is dus echt onzin! Mijn dochter is gewoon een vrolijke en opgewekte meid. Als ik sommige van haar leeftijdsgenootjes erbij zie lopen als halve hoeren dan prijs ik me echt gelukkig!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_40270603
Inderdaad, er zijn heel wat groepen waar ik mijn dochter liever níet bij in de buurt zie
Ze zijn verrassend vriendelijk onder elkaar waar vind je dat nog vandaag den dag.
hier kommt die Sonne!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:01:51 #253
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40276472
Hé-hé! De wereld wordt wakker... ik heb deze fase ook gehad, zoals ik al eerder meldde. En ik ben een heel gelukkig vers moedertje op dit moment.

Dan heb je natuurlijk ook de pubers die gewoon schreeuwen om aandacht, geef ze die aandacht dan. Op een leuke manier. Respecteer ze voor wat ze zijn en hoe ze zich op dat moment gedragen, dan loopt het wel los.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:02:42 #254
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_40276496
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:13 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Mijn dochter is gothic en ik vind haar prachtig! Wie heeft bedacht dat gothics depressief zijn of zelfmoordgedachten hebben? Dat is dus echt onzin! Mijn dochter is gewoon een vrolijke en opgewekte meid. Als ik sommige van haar leeftijdsgenootjes erbij zie lopen als halve hoeren dan prijs ik me echt gelukkig!
Liever een halve hoer dan een hele gothic!
There IS no global warming -- The Matrix
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:15:48 #255
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40276872
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:13 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Moeders vinden hun eigen kinderen altijd prachtig dus dat zegt niets
Wacht maar eens af of je jezelf nog zo gelukkig prijst als je dochter al haar stinkende vrienden mee naar huis neemt voor een krasparty of een collectieve zelfmoordcoven
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_40276965
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:15 schreef Molluck het volgende:

[..]

Wacht maar eens af of je jezelf nog zo gelukkig prijst als je dochter al haar stinkende vrienden mee naar huis neemt voor een krasparty of een collectieve zelfmoordcoven
Waar halen ze het vandaan......
pi_40277091
quote:

[..]

Echt, het maakt me niks uit wat m'n kind wordt en wat voor hobbies hij krijgt...ik hoop alleen met heel m'n hart dat hij niet zo rechtlijning gaat denken als jij, en ook open staat voor mensen die anders zijn dan wat hij kent.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:23:20 #258
117776 OFfSprngr
pi_40277098
Goths zijn zo'n beetje de meest sociale, pacifistische en accepterende groep mensen die je zult vinden, tegenovergesteld zoals een hoop personen in dit topic.

Wat wel zo is, is dat sinds rond 2000 de hele Within Temptation hype is gekomen met allemaal kleine kindertjes die dit soort bands aanschrijven als echte Gothic, terwijl als je echte Gothic wilt terug moet gaan in de jaren '80 toen het begon en redelijk underground was.

Nu is het zo dat de kleine kindertjes de grootste bek hebben, meestal attentie-zoekende lijertjes zijn die zich smincken als een panda waardoor de meeste ontwetende mensen het beeld krijgen dat dat nou echt Gothic is, terwijl ik helemaal geen echte Goths ken die er uitzien als pandas en ook niet rebeleren om te rebeleren, het is voor hun meer iets wat ze mooi vinden dan persé een statement.

Sommige mensen vinden in een polo rond lopen geweldig, dat vinden zij weer mooi dus hoe kun je zeggen dat Goths niet gothic kleding dragen omdat het mooi is want als het een statement zou zijn dan zou iedereen die er als een kakker uit ziet een statement geven dat hij de hoer is van deze comsumptie-maatschappij.

En AUB het is Goths niet Gothics, Gothic is de muziek en de subcultuur, een Goth is de persoon net zoals het volk de Gothen die als Goth worden aan geduid en niet zoals hun bouwstijl.
.
.
pi_40277181
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Goths zijn zo'n beetje de meest sociale, pacifistische en accepterende groep mensen die je zult vinden, tegenovergesteld zoals een hoop personen in dit topic.

Wat wel zo is, is dat sinds rond 2000 de hele Within Temptation hype is gekomen met allemaal kleine kindertjes die dit soort bands aanschrijven als echte Gothic, terwijl als je echte Gothic wilt terug moet gaan in de jaren '80 toen het begon en redelijk underground was.

Nu is het zo dat de kleine kindertjes de grootste bek hebben, meestal attentie-zoekende lijertjes zijn die zich smincken als een panda waardoor de meeste ontwetende mensen het beeld krijgen dat dat nou echt Gothic is, terwijl ik helemaal geen echte Goths ken die er uitzien als pandas en ook niet rebeleren om te rebeleren, het is voor hun meer iets wat ze mooi vinden dan persé een statement.

Sommige mensen vinden in een polo rond lopen geweldig, dat vinden zij weer mooi dus hoe kun je zeggen dat Goths niet gothic kleding dragen omdat het mooi is want als het een statement zou zijn dan zou iedereen die er als een kakker uit ziet een statement geven dat hij de hoer is van deze comsumptie-maatschappij.

En AUB het is Goths niet Gothics, Gothic is de muziek en de subcultuur, een Goth is de persoon net zoals het volk de Gothen die als Goth worden aan geduid en niet zoals hun bouwstijl.
Mee eens is....
pi_40279149
quote:

*knielt en kust voeten*
pi_40287082
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Smoked het volgende:

[..]

Liever een halve hoer dan een hele gothic!
Je hebt zeker geen dochters he?
pi_40287123
De Gothics nu waren de punkers van vroeger...
waar zijn die punkers trouwens allemaal gebleven?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:46:12 #263
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40287221
Die hangen hier nou in OUD . Met fietstassen en tentjes, en bekertjes diksap .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40287243
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Leah het volgende:
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40287354
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Leah het volgende:
Hahaha! Ja, hier ben ik dus.....Shit, wat errug!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 08:01:56 #266
117776 OFfSprngr
pi_40292280
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:45 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

*knielt en kust voeten*
Oi, oi, ik ben maar een "simpele" Punker die naar Cybergothic feesten gaat, maar alsnog,.. bedankt.
.
.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 08:03:30 #267
117776 OFfSprngr
pi_40292284
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Hier is er een, het is Goths en Gothic kwam na Punk en daarna kwam het weer terug in de zelfde volgorde, eerst Blink 182 enzo daarna Within Temptation etc.
.
.
pi_40293076
Punks blijven jong.
Oorzaak de goede muziek.
Ook al loop je niet meer in een broek met veiligheids spelden je blijft een punk.
Punk zit tussen de ooren.

Eerst waaren er de Clash, Sham 69, Siouxsie ans the Banshees en nog wel 10000 andere groepen.
Jaren later was er pas iets als en blink 182
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:30:33 #269
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40293310
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Meldt!
Mijn moeder zei altijd: "Meid, het is maar een fase! Dat gaat over!"
Wat kon ik daar kwaad om worden zeg...
"Ik blijf altijd punk, als ik 40 ben heb ik nog steeds groen haar."
Nu ben ik nog net geen 40, dus wie weet.....
Maar zodra ik Nina H. hoor, of The Clash, dan begint het weer te kriebelen hoor mam!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:36:29 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40293385
quote:
<knip>
terwijl ik helemaal geen echte Goths ken die er uitzien als pandas en ook niet rebeleren om te rebeleren, het is voor hun meer iets wat ze mooi vinden dan persé een statement.
Of ik begrijp je niet goed, of je spreekt jezelf tegen.
Eerst stel je dat Gothics Goths een type mens zou zijn, daarna zeg je dat het om het uiterlijk te doen is.
Eerlijk gezegd moet ik altijd een beetje lachen in mezelf als ik er weer zo eentje voorbij zie lopen. En dan denk ik dus precies hetzelfde als mijn moeder: "Gaat wel weer over, is een fase..."
pi_40293417
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:36 schreef Moonah het volgende:

[..]

Eerst stel je dat Gothics Goths een type mens zou zijn, daarna zeg je dat het om het uiterlijk te doen is.
Eerlijk gezegd moet ik altijd een beetje lachen in mezelf als ik er weer zo eentje voorbij zie lopen. En dan denk ik dus precies hetzelfde als mijn moeder: "Gaat wel weer over, is een fase..."
Sommige mensen blijven er dus serieus in hangen.
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje triest, en moet dan altijd denken aan de oudere jongeren van kooten en bie .
ijs_beer fan!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:41:57 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40293440
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:39 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje triest, en moet dan altijd denken aan de oudere jongeren van kooten en bie .
Dat dus.
Grow up!
Overtuigingen, principes, mensbeeld, levenswijze etc. zijn niet gebonden aan muzieksmaak en/of uiterlijk.
pi_40293919
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:30 schreef Moonah het volgende:

[..]
Maar zodra ik Nina H. hoor, of The Clash, dan begint het weer te kriebelen hoor mam!
Wat krijgen we nou Moonah
Wij op een lijn ????
Met Nina nog een behoorlijke tijd een goed kontakt ondehouden.
pi_40294265
Gothics .
Mensen die gothic zijn en net doen alsof ze punker zijn
pi_40294364
quote:
Ik heb jarenlang een goth/alto als zusje gehad (inmiddels is ze net zo kak als ik...), en daar kwam allerlei volk van mee naar huis. Stinken deden ze niet. Er was er één die krassen had, maar die spoorde dan ook echt niet, en hebben ze met zijn allen afgeleverd bij de counseler op school. Zelfmoord is nooit voorgekomen in haar omgeving... Althans, niet in haar vriendengroep.

Wel drie keer op de school waar wij beiden (en onze overige zusjes) op hebben gezeten. Dat was 1 keer een ongelofelijke nerd, type "altijd kleding van de zeeman", heel netjes, beleefd, verlegen meisje. 1 keer een wat losgeslagen kistjes-heer, en een keer een buitenlands meisje dat altijd zo perfect moest zijn van paps en mams, dat ze het niet meer aan kon.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 11:58:09 #276
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40294656
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:14 schreef ChrisVi het volgende:

[..]

Wat krijgen we nou Moonah
Wij op een lijn ????
Met Nina nog een behoorlijke tijd een goed kontakt ondehouden.
Ja, eng he Chris?
Ik schrok er zelf ook al van...

Wat ik trouwens 'mis' bij die Goths, is de zelfspot. Ze nemen zichzelf zooooo serieus....
pi_40295296
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:58 schreef Moonah het volgende:
[..]Ja, eng he Chris?
Oke dan maar een vraag.
Waar kwam jij vandaan ?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 12:38:30 #278
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40295471
quote:

[..]

Ja, eng he Chris?

Wat ik trouwens 'mis' bij die Goths, is de zelfspot. Ze nemen zichzelf zooooo serieus....
Er is een hoop zelfspot, maar dat zie je alleen maar bij de Übers

De fase dat je rücksichtlos kritiek kan uiten op de "eigen scène" is voor velen niet weggelegd. Ik ben zelfs dát stadium al lang voorbij natuurlijk. Maar ik ben dan ook Grootmeeschter Über Goth 12e Graad
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_40295667
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef Elegy het volgende:

[..]

De fase dat je rücksichtlos kritiek kan uiten op de "eigen scène" is voor velen niet weggelegd. Ik ben zelfs dát stadium al lang voorbij natuurlijk. Maar ik ben dan ook Grootmeeschter Über Goth 12e Graad
pi_40296131
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 12:38 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik zal je helpen.
* anne_Chris denkt aan uniformknopen.

*ril*

hier kommt die Sonne!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 13:22:04 #281
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40296179
quote:

Bedankt voor je uiteenzetting, maar al die zogenaamde Gothics die je tegenwoordig ziet zijn van die opgedirkte kraspanda's. Of het nu afkomt van een sociale, pacifistische en accepterende levensstijl, de huidige generatie is een slap aftreksel van meelopers die ik net zo minacht als de "kijk-ik-draag-een-vuilniszak-in-plaats-van-een-broek-want-dat-hoort-als-ik-op-een-skateboard-sta"-meelopers en de die-hard kakkers met het idee "ik-ben-zo-rijk-ik-draag-gewoon-zeven-kledingstukken-over-elkaar-maar-dat-moet-je-natuurlijk-wel-kunnen-zien-dus-daarom-doe-ik-ook-alle-zeven-kraagjes-omhoog"...

Sinds wanneer is dit topic naar OUD verplaatst? Nu heb ik in OUD gepost
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:53:22 #282
117776 OFfSprngr
pi_40307617
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:10 schreef ChrisVi het volgende:
Punks blijven jong.
Oorzaak de goede muziek.
Ook al loop je niet meer in een broek met veiligheids spelden je blijft een punk.
Punk zit tussen de ooren.

Eerst waaren er de Clash, Sham 69, Siouxsie ans the Banshees en nog wel 10000 andere groepen.
Jaren later was er pas iets als en blink 182
Het is trouwens dat je Siouxsie And The Banshees op noemt, samen met The Damned 2 hele belangrijke groepen die later Gothic gingen.
.
.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:56:04 #283
117776 OFfSprngr
pi_40307675
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:36 schreef Moonah het volgende:

[..]

Het is een subcultuur, maar niet eentje die er puurweg op gericht is om te rebeleren, dat probeer ik er duidelijk te maken, deze mensen vinden de muziek/kledingstijl/levenstijl mooi maar niet omdat het "niet maatschappelijk accepteerbaar is".
.
.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:57:02 #284
117776 OFfSprngr
pi_40307692
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:39 schreef NanKing het volgende:

[..]

Die trieste Siouxsie, Robert Smith, Rozz Williams om er maar ff een paar te noemen..
.
.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:58:07 #285
117776 OFfSprngr
pi_40307721
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:37 schreef tonks het volgende:
Gothics .
Mensen die gothic zijn en net doen alsof ze punker zijn
Hoe voelt het nou om blijkbaar de meest ontwetende persoon te zijn in dit topic?
.
.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 21:58:55 #286
117776 OFfSprngr
pi_40307734
quote:

[..]

Ja, eng he Chris?

Type O Negative..
.
.
pi_40307737
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:57 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Die trieste Siouxsie, Robert Smith, Rozz Williams om er maar ff een paar te noemen..
Mjah ergens wel idd .
ijs_beer fan!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 22:01:30 #288
117776 OFfSprngr
pi_40307804
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:59 schreef NanKing het volgende:

[..]

Mjah ergens wel idd .
Mag ik daarbij een Peter Steel, Ian Curtis etc bij voegen?..
.
.
pi_40307842
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 22:01 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Mag ik daarbij een Peter Steel, Ian Curtis etc bij voegen?..
Je mag er bij voegen wie je wilt, je mag er bij lopen hoe je wilt, je mag je gedragen hoe je wilt je mag tegen de hele wereld rebelleren, ik zal er niet wakker om liggen .
ijs_beer fan!
pi_58934905
het is toch juist een redelijk normaal en gezond verschijnsel dat je kind zich op een zekere (puber) leeftijd zich begint te onderscheiden van de rest? ik waardeer zelf-denkend-heid juist! stel je voor dat iedereen zich hetzelfde kleedt, dezelfde muziek leuk vindt, allemaal universiteitsmateriaal enzo. bahbah!

niks mis met eigen initiatief en denken voor jezelf lijkt mij!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_58934952
en qua muziek mis ik hier de uberpunkband aller tijden!

(ook geschikt bij bevallingen)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:58:16 #292
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58935349
Wat een kick
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58947713
Wat kan mij het nou schelen of mijn kind goth of punk of whatever zou zijn. Als ze maar niet aan de drugs gaat, elk weeken dronken is, een sloerie wordt of criminaliteit ingaat.
Wordt altijd beetje kriebelig ervan als mensen alle goths en emo's op 1 stapel gooit.
Onlangs een klasgenoot die doodleuk beweerde dat elke emo en goth zich snijdt en depressief zijn. Hij wilde mij er ook nog van overtuigen omdat hij wel 2 personen kende die zichzelf snijden. Heb maar gezegt dat het gewoon gelul is en alles eens niet zo over 1 kam moet scheren. Eikeltje.
pi_71484288
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:32 schreef Ladylike het volgende:
ik snap niet waarom mensen zeggen dat je als ouder gefaald hebt als je kind er een bepaalde kledingstijl op nahoudt...
Als dat zo is dan zeg ik: al die ouders van die kut kakkers hebben behoorlijk gefaald, want hun zonen lopen "allemaal" in van die roze shirtjes en met halflang haar...
(ff voor de duidelijkheid: dat was sarcastisch)

Mijn ventje mag alles worden wat hij wilt, dragen wat hij wilt en naar muziek luisteren die HIJ mooi vindt. Zolang hij maar de normen en waarden toepast die wij hem in zijn opvoeding meegeven.
Ik ken een paar goths en metal fans die beter opgevoed zijn dan menig ander kind
JIj kent er ene paar? Is het zelfde als je zegt ik ken ook een paar normale allochtonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')