abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40264385
Mijn dochter is gothic en ik vind haar prachtig! Wie heeft bedacht dat gothics depressief zijn of zelfmoordgedachten hebben? Dat is dus echt onzin! Mijn dochter is gewoon een vrolijke en opgewekte meid. Als ik sommige van haar leeftijdsgenootjes erbij zie lopen als halve hoeren dan prijs ik me echt gelukkig!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_40270603
Inderdaad, er zijn heel wat groepen waar ik mijn dochter liever níet bij in de buurt zie
Ze zijn verrassend vriendelijk onder elkaar waar vind je dat nog vandaag den dag.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:01:51 #253
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40276472
Hé-hé! De wereld wordt wakker... ik heb deze fase ook gehad, zoals ik al eerder meldde. En ik ben een heel gelukkig vers moedertje op dit moment.

Dan heb je natuurlijk ook de pubers die gewoon schreeuwen om aandacht, geef ze die aandacht dan. Op een leuke manier. Respecteer ze voor wat ze zijn en hoe ze zich op dat moment gedragen, dan loopt het wel los.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:02:42 #254
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_40276496
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:13 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Mijn dochter is gothic en ik vind haar prachtig! Wie heeft bedacht dat gothics depressief zijn of zelfmoordgedachten hebben? Dat is dus echt onzin! Mijn dochter is gewoon een vrolijke en opgewekte meid. Als ik sommige van haar leeftijdsgenootjes erbij zie lopen als halve hoeren dan prijs ik me echt gelukkig!
Liever een halve hoer dan een hele gothic!
There IS no global warming -- The Matrix
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:15:48 #255
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40276872
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 11:13 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Moeders vinden hun eigen kinderen altijd prachtig dus dat zegt niets
Wacht maar eens af of je jezelf nog zo gelukkig prijst als je dochter al haar stinkende vrienden mee naar huis neemt voor een krasparty of een collectieve zelfmoordcoven
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_40276965
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:15 schreef Molluck het volgende:

[..]

Wacht maar eens af of je jezelf nog zo gelukkig prijst als je dochter al haar stinkende vrienden mee naar huis neemt voor een krasparty of een collectieve zelfmoordcoven
Waar halen ze het vandaan......
pi_40277091
quote:

[..]

Echt, het maakt me niks uit wat m'n kind wordt en wat voor hobbies hij krijgt...ik hoop alleen met heel m'n hart dat hij niet zo rechtlijning gaat denken als jij, en ook open staat voor mensen die anders zijn dan wat hij kent.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:23:20 #258
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40277098
Goths zijn zo'n beetje de meest sociale, pacifistische en accepterende groep mensen die je zult vinden, tegenovergesteld zoals een hoop personen in dit topic.

Wat wel zo is, is dat sinds rond 2000 de hele Within Temptation hype is gekomen met allemaal kleine kindertjes die dit soort bands aanschrijven als echte Gothic, terwijl als je echte Gothic wilt terug moet gaan in de jaren '80 toen het begon en redelijk underground was.

Nu is het zo dat de kleine kindertjes de grootste bek hebben, meestal attentie-zoekende lijertjes zijn die zich smincken als een panda waardoor de meeste ontwetende mensen het beeld krijgen dat dat nou echt Gothic is, terwijl ik helemaal geen echte Goths ken die er uitzien als pandas en ook niet rebeleren om te rebeleren, het is voor hun meer iets wat ze mooi vinden dan persé een statement.

Sommige mensen vinden in een polo rond lopen geweldig, dat vinden zij weer mooi dus hoe kun je zeggen dat Goths niet gothic kleding dragen omdat het mooi is want als het een statement zou zijn dan zou iedereen die er als een kakker uit ziet een statement geven dat hij de hoer is van deze comsumptie-maatschappij.

En AUB het is Goths niet Gothics, Gothic is de muziek en de subcultuur, een Goth is de persoon net zoals het volk de Gothen die als Goth worden aan geduid en niet zoals hun bouwstijl.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40277181
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Goths zijn zo'n beetje de meest sociale, pacifistische en accepterende groep mensen die je zult vinden, tegenovergesteld zoals een hoop personen in dit topic.

Wat wel zo is, is dat sinds rond 2000 de hele Within Temptation hype is gekomen met allemaal kleine kindertjes die dit soort bands aanschrijven als echte Gothic, terwijl als je echte Gothic wilt terug moet gaan in de jaren '80 toen het begon en redelijk underground was.

Nu is het zo dat de kleine kindertjes de grootste bek hebben, meestal attentie-zoekende lijertjes zijn die zich smincken als een panda waardoor de meeste ontwetende mensen het beeld krijgen dat dat nou echt Gothic is, terwijl ik helemaal geen echte Goths ken die er uitzien als pandas en ook niet rebeleren om te rebeleren, het is voor hun meer iets wat ze mooi vinden dan persé een statement.

Sommige mensen vinden in een polo rond lopen geweldig, dat vinden zij weer mooi dus hoe kun je zeggen dat Goths niet gothic kleding dragen omdat het mooi is want als het een statement zou zijn dan zou iedereen die er als een kakker uit ziet een statement geven dat hij de hoer is van deze comsumptie-maatschappij.

En AUB het is Goths niet Gothics, Gothic is de muziek en de subcultuur, een Goth is de persoon net zoals het volk de Gothen die als Goth worden aan geduid en niet zoals hun bouwstijl.
Mee eens is....
pi_40279149
quote:

*knielt en kust voeten*
pi_40287082
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Smoked het volgende:

[..]

Liever een halve hoer dan een hele gothic!
Je hebt zeker geen dochters he?
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_40287123
De Gothics nu waren de punkers van vroeger...
waar zijn die punkers trouwens allemaal gebleven?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 23:46:12 #263
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40287221
Die hangen hier nou in OUD . Met fietstassen en tentjes, en bekertjes diksap .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40287243
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Leah het volgende:
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40287354
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Leah het volgende:
Hahaha! Ja, hier ben ik dus.....Shit, wat errug!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 08:01:56 #266
117776 OFfSprngr
pi_40292280
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:45 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

*knielt en kust voeten*
Oi, oi, ik ben maar een "simpele" Punker die naar Cybergothic feesten gaat, maar alsnog,.. bedankt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 08:03:30 #267
117776 OFfSprngr
pi_40292284
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Hier is er een, het is Goths en Gothic kwam na Punk en daarna kwam het weer terug in de zelfde volgorde, eerst Blink 182 enzo daarna Within Temptation etc.
.
.
pi_40293076
Punks blijven jong.
Oorzaak de goede muziek.
Ook al loop je niet meer in een broek met veiligheids spelden je blijft een punk.
Punk zit tussen de ooren.

Eerst waaren er de Clash, Sham 69, Siouxsie ans the Banshees en nog wel 10000 andere groepen.
Jaren later was er pas iets als en blink 182
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:30:33 #269
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40293310
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Meldt!
Mijn moeder zei altijd: "Meid, het is maar een fase! Dat gaat over!"
Wat kon ik daar kwaad om worden zeg...
"Ik blijf altijd punk, als ik 40 ben heb ik nog steeds groen haar."
Nu ben ik nog net geen 40, dus wie weet.....
Maar zodra ik Nina H. hoor, of The Clash, dan begint het weer te kriebelen hoor mam!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:36:29 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40293385
quote:
<knip>
terwijl ik helemaal geen echte Goths ken die er uitzien als pandas en ook niet rebeleren om te rebeleren, het is voor hun meer iets wat ze mooi vinden dan persé een statement.
Of ik begrijp je niet goed, of je spreekt jezelf tegen.
Eerst stel je dat Gothics Goths een type mens zou zijn, daarna zeg je dat het om het uiterlijk te doen is.
Eerlijk gezegd moet ik altijd een beetje lachen in mezelf als ik er weer zo eentje voorbij zie lopen. En dan denk ik dus precies hetzelfde als mijn moeder: "Gaat wel weer over, is een fase..."
pi_40293417
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:36 schreef Moonah het volgende:

[..]

Of ik begrijp je niet goed, of je spreekt jezelf tegen.
Eerst stel je dat Gothics Goths een type mens zou zijn, daarna zeg je dat het om het uiterlijk te doen is.
Eerlijk gezegd moet ik altijd een beetje lachen in mezelf als ik er weer zo eentje voorbij zie lopen. En dan denk ik dus precies hetzelfde als mijn moeder: "Gaat wel weer over, is een fase..."
Sommige mensen blijven er dus serieus in hangen.
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje triest, en moet dan altijd denken aan de oudere jongeren van kooten en bie .
ijs_beer fan!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:41:57 #272
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40293440
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:39 schreef NanKing het volgende:

[..]

Sommige mensen blijven er dus serieus in hangen.
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje triest, en moet dan altijd denken aan de oudere jongeren van kooten en bie .
Dat dus.
Grow up!
Overtuigingen, principes, mensbeeld, levenswijze etc. zijn niet gebonden aan muzieksmaak en/of uiterlijk.
pi_40293919
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:30 schreef Moonah het volgende:

[..]
Maar zodra ik Nina H. hoor, of The Clash, dan begint het weer te kriebelen hoor mam!
Wat krijgen we nou Moonah
Wij op een lijn ????
Met Nina nog een behoorlijke tijd een goed kontakt ondehouden.
pi_40294265
Gothics .
Mensen die gothic zijn en net doen alsof ze punker zijn
pi_40294364
quote:
Ik heb jarenlang een goth/alto als zusje gehad (inmiddels is ze net zo kak als ik...), en daar kwam allerlei volk van mee naar huis. Stinken deden ze niet. Er was er één die krassen had, maar die spoorde dan ook echt niet, en hebben ze met zijn allen afgeleverd bij de counseler op school. Zelfmoord is nooit voorgekomen in haar omgeving... Althans, niet in haar vriendengroep.

Wel drie keer op de school waar wij beiden (en onze overige zusjes) op hebben gezeten. Dat was 1 keer een ongelofelijke nerd, type "altijd kleding van de zeeman", heel netjes, beleefd, verlegen meisje. 1 keer een wat losgeslagen kistjes-heer, en een keer een buitenlands meisje dat altijd zo perfect moest zijn van paps en mams, dat ze het niet meer aan kon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')