Liever een halve hoer dan een hele gothic!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:13 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Mijn dochter is gothic en ik vind haar prachtig! Wie heeft bedacht dat gothics depressief zijn of zelfmoordgedachten hebben? Dat is dus echt onzin! Mijn dochter is gewoon een vrolijke en opgewekte meid. Als ik sommige van haar leeftijdsgenootjes erbij zie lopen als halve hoeren dan prijs ik me echt gelukkig!![]()
Moeders vinden hun eigen kinderen altijd prachtig dus dat zegt nietsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:13 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Mijn dochter is gothic en ik vind haar prachtig! Wie heeft bedacht dat gothics depressief zijn of zelfmoordgedachten hebben? Dat is dus echt onzin! Mijn dochter is gewoon een vrolijke en opgewekte meid. Als ik sommige van haar leeftijdsgenootjes erbij zie lopen als halve hoeren dan prijs ik me echt gelukkig!![]()
Waar halen ze het vandaan......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Moeders vinden hun eigen kinderen altijd prachtig dus dat zegt niets
Wacht maar eens af of je jezelf nog zo gelukkig prijst als je dochter al haar stinkende vrienden mee naar huis neemt voor een krasparty of een collectieve zelfmoordcoven![]()
Echt, het maakt me niks uit wat m'n kind wordt en wat voor hobbies hij krijgt...ik hoop alleen met heel m'n hart dat hij niet zo rechtlijning gaat denken als jij, en ook open staat voor mensen die anders zijn dan wat hij kent.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wacht maar eens af of je jezelf nog zo gelukkig prijst als je dochter al haar stinkende vrienden mee naar huis neemt voor een krasparty of een collectieve zelfmoordcoven![]()
Mee eens is....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Goths zijn zo'n beetje de meest sociale, pacifistische en accepterende groep mensen die je zult vinden, tegenovergesteld zoals een hoop personen in dit topic.
Wat wel zo is, is dat sinds rond 2000 de hele Within Temptation hype is gekomen met allemaal kleine kindertjes die dit soort bands aanschrijven als echte Gothic, terwijl als je echte Gothic wilt terug moet gaan in de jaren '80 toen het begon en redelijk underground was.
Nu is het zo dat de kleine kindertjes de grootste bek hebben, meestal attentie-zoekende lijertjes zijn die zich smincken als een panda waardoor de meeste ontwetende mensen het beeld krijgen dat dat nou echt Gothic is, terwijl ik helemaal geen echte Goths ken die er uitzien als pandas en ook niet rebeleren om te rebeleren, het is voor hun meer iets wat ze mooi vinden dan persé een statement.
Sommige mensen vinden in een polo rond lopen geweldig, dat vinden zij weer mooi dus hoe kun je zeggen dat Goths niet gothic kleding dragen omdat het mooi is want als het een statement zou zijn dan zou iedereen die er als een kakker uit ziet een statement geven dat hij de hoer is van deze comsumptie-maatschappij.
En AUB het is Goths niet Gothics, Gothic is de muziek en de subcultuur, een Goth is de persoon net zoals het volk de Gothen die als Goth worden aan geduid en niet zoals hun bouwstijl.
*knielt en kust voeten*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Goths zijn zo'n beetje de meest sociale, pacifistische en accepterende groep mensen die je zult vinden, tegenovergesteld zoals een hoop personen in dit topic.
Wat wel zo is, is dat sinds rond 2000 de hele Within Temptation hype is gekomen met allemaal kleine kindertjes die dit soort bands aanschrijven als echte Gothic, terwijl als je echte Gothic wilt terug moet gaan in de jaren '80 toen het begon en redelijk underground was.
Nu is het zo dat de kleine kindertjes de grootste bek hebben, meestal attentie-zoekende lijertjes zijn die zich smincken als een panda waardoor de meeste ontwetende mensen het beeld krijgen dat dat nou echt Gothic is, terwijl ik helemaal geen echte Goths ken die er uitzien als pandas en ook niet rebeleren om te rebeleren, het is voor hun meer iets wat ze mooi vinden dan persé een statement.
Sommige mensen vinden in een polo rond lopen geweldig, dat vinden zij weer mooi dus hoe kun je zeggen dat Goths niet gothic kleding dragen omdat het mooi is want als het een statement zou zijn dan zou iedereen die er als een kakker uit ziet een statement geven dat hij de hoer is van deze comsumptie-maatschappij.
En AUB het is Goths niet Gothics, Gothic is de muziek en de subcultuur, een Goth is de persoon net zoals het volk de Gothen die als Goth worden aan geduid en niet zoals hun bouwstijl.
Je hebt zeker geen dochters he?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:02 schreef Smoked het volgende:
[..]
Liever een halve hoer dan een hele gothic!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Leah het volgende:
Die hangen hier nou in OUD. Met fietstassen en tentjes, en bekertjes diksap
.
Hahaha! Ja, hier ben ik dus.....Shit, wat errug!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Leah het volgende:
Die hangen hier nou in OUD. Met fietstassen en tentjes, en bekertjes diksap
.
Oi, oi, ik ben maar een "simpele" Punker die naar Cybergothic feesten gaat, maar alsnog,.. bedankt.quote:
Hier is er een, het is Goths en Gothic kwam na Punk en daarna kwam het weer terug in de zelfde volgorde, eerst Blink 182 enzo daarna Within Temptation etc.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
De Gothics nu waren de punkers van vroeger...
waar zijn die punkers trouwens allemaal gebleven?
Meldt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
De Gothics nu waren de punkers van vroeger...
waar zijn die punkers trouwens allemaal gebleven?
Of ik begrijp je niet goed, of je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:23 schreef OFfSprngr het volgende:
<knip>
terwijl ik helemaal geen echte Goths ken die er uitzien als pandas en ook niet rebeleren om te rebeleren, het is voor hun meer iets wat ze mooi vinden dan persé een statement.
Sommige mensen blijven er dus serieus in hangen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Of ik begrijp je niet goed, of je spreekt jezelf tegen.
Eerst stel je dat GothicsGoths een type mens zou zijn, daarna zeg je dat het om het uiterlijk te doen is.
Eerlijk gezegd moet ik altijd een beetje lachen in mezelf als ik er weer zo eentje voorbij zie lopen. En dan denk ik dus precies hetzelfde als mijn moeder: "Gaat wel weer over, is een fase..."![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven er dus serieus in hangen.
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje triest, en moet dan altijd denken aan de oudere jongeren van kooten en bie.
Wat krijgen we nou Moonahquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar zodra ik Nina H. hoor, of The Clash, dan begint het weer te kriebelen hoor mam!![]()
Ik heb jarenlang een goth/alto als zusje gehad (inmiddels is ze net zo kak als ik...), en daar kwam allerlei volk van mee naar huis. Stinken deden ze niet. Er was er één die krassen had, maar die spoorde dan ook echt niet, en hebben ze met zijn allen afgeleverd bij de counseler op school. Zelfmoord is nooit voorgekomen in haar omgeving... Althans, niet in haar vriendengroep.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:15 schreef Molluck het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |