Ga eens naar een Cyberfeest dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:26 schreef CrazyMoon het volgende:
zal het erg gaaf vinden
ik hou van de muziek.
mijn dochter groeit straks ook op met dit soort muziek omdat ik het zelf vaak draai.
Psssst, anne......, ook de pubers die zichzelf als 'uniek' beschouwen passen samen weer in hetzelfde hokje..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:16 schreef anne_Chris het volgende:
Mijn dochter houdt van alternatieve muziek, kleedt zich op een bepaalde manier en wordt door veel mensen als "Gothic" bestempeld. Hoewel ze zelf juistin geen énkel hokje gestopt wil worden. En dat vind ik nou keigaaf voor een meid van bijna 15. Respect. Liever een kind met een afwijkende eigen mening dan een meeloper.
De meeste gothics willen in geen énkel hokje gestopt worden, en toch passen ze er bijna allemaal inquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:16 schreef anne_Chris het volgende:
Mijn dochter houdt van alternatieve muziek, kleedt zich op een bepaalde manier en wordt door veel mensen als "Gothic" bestempeld. Hoewel ze zelf juistin geen énkel hokje gestopt wil worden. En dat vind ik nou keigaaf voor een meid van bijna 15. Respect. Liever een kind met een afwijkende eigen mening dan een meeloper.
En van mensjes met doodshoofden op hun kleding * ril * en grafkistjes als rugzag zeg ik maar niksdat vind ik gewoon triest. En dochterlief ook, gelukkig
En als - ooit - Rammstein naar Nederland komt gaan we gezellig met het hele gezin
quote:Psssst, anne......, ook de pubers die zichzelf als 'uniek' beschouwen passen samen weer in hetzelfde hokje..![]()
Dat weten wij wel, maar dat zeggen we wijselijk niet; anders kan je haar dáár horen gillenquote:De meeste gothics willen in geen énkel hokje gestopt worden, en toch passen ze er bijna allemaal in
mijn moeder verplichte mij om naar een psych te gaan, maar hierdoor werd ik alleen maar tegendraadser en depressiever. een pscych is dus niets altijd de beste oplossingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef Toeps het volgende:
Lekker laten gaan.
...
Ja, als het serieus wordt, depressief en zo, dan zou ik ze naar een psych schoppen.
Rammstein is NIET Gothic.. is industrial metal (en metal is het ook niet).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:16 schreef anne_Chris het volgende:
En als - ooit - Rammstein naar Nederland komt gaan we gezellig met het hele gezin
Maakt het uit, gewoon goede muziekquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Knarf het volgende:
[..]
Rammstein is NIET Gothic.. is industrial metal (en metal is het ook niet).
Nee, tenzij je van bagger houd maar dan kan je net zo goed; Marilyn Manson, A7x, Britney Spears, Linkin Park, Limp Bizkit en dat soort gebagger luisteren.quote:
Jij leert het ook nooit he, laat iedereen even in zijn waarde en ga jezelf opsluiten en jezelf aftrekken op een of ander underground punk bandjequote:Op donderdag 27 juli 2006 02:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, tenzij je van bagger houd maar dan kan je net zo goed; Marilyn Manson, A7x, Britney Spears, Linkin Park, Limp Bizkit en dat soort gebagger luisteren.
niks mis met A7Xquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, tenzij je van bagger houd maar dan kan je net zo goed; Marilyn Manson, A7x, Britney Spears, Linkin Park, Limp Bizkit en dat soort gebagger luisteren.
Juist SCH, ga je er heen?, niet dat ik zelf van jou kant ben, maar ik wil je toch wel eens meeten, je lijkt me een interresante gozer..quote:
Ze begrijpen geen ass van MathCore, ze hebben vanalles tegen DeP en Converge, in mijn boek ben je dan een ontwetend slecht persoon, zeker als je een of andere slechte kanker immitatie bent van fucking Axl Rose wat een nog ergere kankerkneus is.quote:
Het zal mij een worst zijn wat het is - zoek het lekker uit met je labeltjes. Ik schreef het om aan te geven dat allerlei soorten mensen van allerlei soorten muziek kunnen houden en dat je niet alleen gothic bij gothic in één hokje hoeft te plaatsen. De ene keer luistert iemand naar muziek die hij leuk vindt en die toevallig gothic is, de andere keer wat anders. Gecombineerd met een bepaalde voorkeur voor kleding wordt die persoon al gauw in het gothic hoekje geduwd en mijn vraag hierbij is: waarom?? Waarom moet iedereen toch in een hokje?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Knarf het volgende:
[..]
Rammstein is NIET Gothic.. is industrial metal (en metal is het ook niet).
Alice Cooperquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Trouwens even een correctie op mijn eerdere opmerking. Ik bedoelde te zeggen 'het is een directe reactie op jouw zieke generatie'.
En Alice Cooper:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alice_Cooper
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |