quote:
>>> hap!quote:Wie denk jij wel niet dat je bent TS OM ONS ZO TE BELEDIGEN IK BEN OOK EEN TROTSE GOTHIC EN TROTS OP HET OOK. IK GA JOU GODVERDOMME OOK NIET veroordelen omdat je van mannen houdt.
leven en laten leven.
*kras*
Wel, ten eerste is het goth, dus zonder het achtervoegsel -ic. Een tas in de vorm van een grafkist is volgens mij best praktisch, omdat zo'n ding vierkant of rechthoekig is worden de boeken en het lunchtrommeltje beter beschermd. Beter dan al die Eastpak zut, maar dan moet het natuurlijk wel een grote grafkist zijn. Trouwens, oudere mensen en stewardessen lopen al met dat soort dingen, maar dan zitten er wieltjes en een hengsel aan en heten ze "trolley".quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
Stel je kind is gothic. Loopt ipv met een normale rugzak in het rond met een tas in de vorm van ee n grafkist. Toont een bovenmatige interesse in je keukenmessen. Draagt alleen zwarte kleren en de muziek die ze draaien doet je pijn aan de oren.![]()
Als je kind gothic wordt heb je toch zwaar gefaald lijkt mij
wat jullie?
stel je kind is zo kortzichtig om mensen met een andere denkwijze of uiterlijk te veroordelen, dan heb je toch zwaar gefaald lijkt mijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
Stel je kind is gothic. Loopt ipv met een normale rugzak in het rond met een tas in de vorm van ee n grafkist. Toont een bovenmatige interesse in je keukenmessen. Draagt alleen zwarte kleren en de muziek die ze draaien doet je pijn aan de oren.![]()
wat jullie?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 06:57 schreef xericax het volgende:
[..]
stel je kind is zo kortzichtig om mensen met een andere denkwijze of uiterlijk te veroordelen, dan heb je toch zwaar gefaald lijkt mij![]()
ja dit is ook wel te erg ja..de meeste bedekken zich gelukkig toch wat meerquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef Maeghan het volgende:
Ik zie ze dagelijks zo, jij niet? ;-)
Maar het blijft toch een amusante foto =D Als ik kinderen had en ze gingen zo naar buiten zou ik dat toch te ver vinden gaan...
t zijn geen jonge katjesquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef John_abruzzi het volgende:
Verzuipen
Bij jou hebben ze zeker niet gefaald te zien aan je e-mail adres in je user info...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
wat jullie?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:33 schreef John_abruzzi het volgende:
[..]
Krassen ze grappige mopjes in hun armen?
Nah, wel in andermans armen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:33 schreef John_abruzzi het volgende:
[..]
Krassen ze grappige mopjes in hun armen?
Waarom lopen veel Breezers in kleren met hun favoriete überbreezer-merk rond?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:25 schreef Agorias het volgende:
waarom lopen veel gothics in kleren met hun favoriete übergothic-band rond?
omdat dat mooi isquote:Op woensdag 26 april 2006 15:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom lopen veel Breezers in kleren met hun favoriete überbreezer-merk rond?
Dezelfde reden waarom kinderen met polopaardjes, of swooshes, of een wietplant, of een grote kat, of achterlijk wijde kleding, of de string tot de oksels, of een universiteitsnaam gaan rondlopen: omdat ze dat mooi vinden en/of omdat ze vinden dat het "erbij hoort" of dat ze er dan ook bijhoren.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:25 schreef Agorias het volgende:
waarom lopen veel gothics in kleren met hun favoriete übergothic-band rond?
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:15 schreef Elegy het volgende:
Je kan je ook afvragen waarom al die "normale" koters van tegenwoordig al op jonge leeftijd een behoorlijke schuld hebben opgebouwd omdat ze ook elke dag een nieuwe ringtone willen hebben. Geen benul van de waarde van geld hebben zou ik bij mijn kinderen (mocht ik ze ooit krijgen) veel zorgwekkender vinden dan een stapeltje zwarte kleren en slechtzittende eyeliner.
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef Agorias het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die vooroordelen onstaan zijn?![]()
tuurlijk zal er een groep zijn waar dat op slaat maar ze zijn lang niet allemaal zo...vooroordelen dusquote:Op woensdag 26 april 2006 17:44 schreef Agorias het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een kern van waarheid in die (voor)oordelen![]()
Vind ik eigenlijk nergens op slaan dat je als ouders gefaald zou hebben als je kind gothic is/wordt. Meestal gaat het om een fase en zo niet, so be it. Het is toch je kind? Tuurlijk iedereen wil dat het een kakkertje wordt met een mooi figuur, veel vrienden, goede cijfers blabla. Elk kind is anders en misschien wil dat kind dat gothic is zich wel aftzonderen van de rest, niet meelopen. Ik vind dit hardstikke goed om je eigen identiteit te hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
wat jullie?
omg ze zijn een gothic leger aan het bouwen!quote:Op maandag 1 mei 2006 07:23 schreef Lillith86 het volgende:
Mensen, Ook ik ben goth.
wat n hoop onzin op dit forum. Tuurlijk heb je er n paar kids bij lopen die zich zelf in armen snijden. Ma die schreeuwen gewoon om aandacht. Ma heb je dat ook niet in andere levensstijlen en of groepjes. je hebt ook ,zoals iedereen het noemt,"'normale'' mensen die om aandacht schreeuwen met dit soort dingen of anarexia enzovoorts.Ik bedoel maar..
Goth is voor mij n levensstijl. En iedere Goth is het anders. Ma ik leef zoals ik wil. blijf wie ik ben, kleed zoals ik het wil en voed mn dochtertje op met wat ik verondersta onder Normen en waarden.
En ik trek haar ook n skatebroekje aan of n stoer zwart tshirtje van de Attitude. Ma als zij naderhand n goth, skater, alto, stuudje, gabber, wannabe, of wat dan ook wil zijn. Prima... Zolang ze maar respect heeft voor mens, dier en natuur en haar normen en waarden blijft houden vind ik. het prima.
Geen bruinhemden maar zwarthemdemquote:Op maandag 1 mei 2006 14:38 schreef Agorias het volgende:
[..]
omg ze zijn een gothic leger aan het bouwen!
ps. taart is lekker!!!!1
als mijn zoon een neo-nazi zou zijn zou ik heb daar wel in tegenhoudenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:16 schreef artuntaure het volgende:
kort om een hoop bla bla op dit forum wat nergens op slaat,
ja het zal je mss verrassen of mss nie maar ik ben ook goth,
alhoewel wat je goth wil noemen,ben eerder mezelf dan mezelf in een hokje te plaatsen maar goed,dat doen alle mensen wel voor me met al die vooroordelen,
mensen die hun grote bek open trekken zonder te weten waar ze het over hebben dat noem ik nie zomaar kortzichtigheid meer maar bevooroordeeld...
punt uit.
al dat gezeik met als mijn kind gothic is dan... bullshit,
als je echt van je kind houdt blijf je je kind steunen tot en met wat er ook gebeurt,
dat zou ik ook doen als mijn kind hiphopper ofzo zou worden later,
boeiened das zijn keus niewaar?
als je je kind zou afstoten zou je duidelijk geen goeie ouder zijn en ja logisch dat je kind dan op straat beland wat nog veel erger is,
maar goed dat zien jullie schijnbaar nie dan...
gr mij![]()
nee precies das ook juist wat ik in me reactie aangeef,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Hoe mooi en onderbouwd je betoog ook kan zijn er zullen uiteindelijk alsnog een stel kankerdebielen op reageren met in hun ogen geweldig grappige opmerkingen, sommige mensen zijn eenmaal niet meer te redden, die zijn te ver heen in hun eigen stupiditeit, die kun je daarom ook beter gewoon negeren.
Idd. Mijn kind mag alles aantrekken en zijn, zolang het maar niet kwetsend is naar anderen toe dan. Neo-nazi zou ik niet accepteren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:28 schreef stefmans het volgende:
als mijn zoon een neo-nazi zou zijn zou ik heb daar wel in tegenhoudenEn zeker niet steunen
je noemt nu ook wel iets he:Pquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
als mijn zoon een neo-nazi zou zijn zou ik heb daar wel in tegenhoudenEn zeker niet steunen
nee ok maar als je een kind alleen maar zegt van dat mag nie en dat mag nie gaat ie zich alleen nog maar meer verzetten,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:47 schreef innovative het volgende:
[..]
Idd. Mijn kind mag alles aantrekken en zijn, zolang het maar niet kwetsend is naar anderen toe dan. Neo-nazi zou ik niet accepteren.
Ook een houding cq. lifestyle die schadelijk is voor mijn kind zelf of anderen zou ik niet accepteren. Dan heb ik het niet over oude omaatjes die schrikken van gozers met prachtig zwarte ogen. Wel over jongeren die bijvoorbeeld "slet" als lifestyle hebben, of die heel gezellig aan de drugs zitten.
Ligt eraan als hij de hele dag die muziek loeihard aan heeft staan welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:55 schreef artuntaure het volgende:
[..]
je noemt nu ook wel iets he:P
maar zou jij je zoon laten vallen als die gothic is?
dacht het nie toch?
dan ben je gewoon zielig,
en neo-nazi's horen profecionele hulp te krijgen en nie vrij te lopen.
Je moeder is alleen vergeten je te leren spellen? Discipline, professionele, zo schrijf je het nog steeds...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:01 schreef artuntaure het volgende:
[..]
nee ok maar als je een kind alleen maar zegt van dat mag nie en dat mag nie gaat ie zich alleen nog maar meer verzetten,
daar pas ik voor.
tuurlijk zal ik mijn kind aanleren nie brutaal te zijn,maar je wil nie weten hoeveel kinderen tegenwoordig op school alleen al leren,
ik heb stage gelopen op een basisschool,
jemmig...nooit meer gewoon...wat je daar hoort is vaak nog schokkender en de ouders maar zeggen van nee dat doet me kind nie,
zet 'm maar es bij leeftijdsgenoten,
een kind neemt vaak ook de kortzichtigheid over van zijn ouders,
ik nie omdat me moeder je juist heeft gesteunt,
me moeder heeft me desepline geleerd,
en tis aan het kind zelf of ie het na komt of nie,
maar kinderen worden tegenwoordig al gek gemaakt door tv,andere mensen en week veel allemaal,
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:45 schreef Marczilla het volgende:
Ouders die kinderen voortbrengen die hun leven laten leiden door vooroordelen, waarvan de herkomst van hun betoog terug te leiden is op angst en bij een innergroup willen horen. Dat zijn pas mensen waarmee ik de meeste moeite heb.
\m/ Metal \m/
Dit zegt al genoeg over hoe jij bentquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:46 schreef Ladylike het volgende:
maar wie bepaalt wanneer je voor lul loopt?
persoonlijk vind ik kakkers voor lul lopen met hun polo-shirtjes, instappers en noem maar op.
Wow, ik zou jou het huis uit tieften, geen ruimte voor zulke kortzichtige mensen hier.quote:
Holy crap, wat een fucking bump maak jij, ga je zometeen Metalheads Metals noemen?, tis Goths niet gothics, Gothic is de stijl en muziek, Goths zijn de gene die participeren in de levenstijl/subcultuur.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:49 schreef Luiaerdt het volgende:
gothics!
Zwaar gefaald als je kind Gotic is? Laat me niet lachen! Als je kind zo'n nep gangstah word met bling bling dan heb je waar gefaald.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
wat jullie?
Ga eens naar een Cyberfeest dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:26 schreef CrazyMoon het volgende:
zal het erg gaaf vinden
ik hou van de muziek.
mijn dochter groeit straks ook op met dit soort muziek omdat ik het zelf vaak draai.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |