Of gescheiden, en dan kijken ze er al helemaal niet meer naar om.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:32 schreef Molluck het volgende:
Meestal zijn die ouders even erg.
Pff vind ik wel erg kort door de bocht hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Of gescheiden, en dan kijken ze er al helemaal niet meer naar om.
Ze willen juist dood.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Elke dag stokslagen geven en op een zekere dag tot de dood erop volgt.
Mag ik je aanraden je niet voort te planten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:40 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zou extra messen in huis halen en hem/haar aanmoedigen om er een einde aan te maken.
Voor hem/haar 10 anderen toch![]()
Afstappen van je onzinnige vooroordelen en verbluffende "kennis" over "de gothic". Van de "gothics" die ik ken toont geen enkele een extra interesse in keukenmessen of grafkisten. Enkel dragen ze afwijkende kleding om een hoop mensen te weren die aan zulke vooroordelen blijven plakken. Deze "gothics" behoren tot de meest tolerante en diepzinnige mensen die ik ken, en dat is niet omdat ik weinig niet-gothics ken...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
Stel je kind is gothic. Loopt ipv met een normale rugzak in het rond met een tas in de vorm van ee n grafkist. Toont een bovenmatige interesse in je keukenmessen. Draagt alleen zwarte kleren en de muziek die ze draaien doet je pijn aan de oren.![]()
Als je kind gothic wordt heb je toch zwaar gefaald lijkt mij
wat jullie?
Ik zag er gisteren nog eentje in de mac in Hoog Catharijnequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:45 schreef in-limboy het volgende:
De omschrijving die jij geeft is meer het angstbeeld dat mensen van gothics hebben. Iemand die daaraan voldoet spoort inderdaad niet helemaal, maar ik ken er geen... Op de muziek na. Maar dat is bij niet-gothics net zo erg![]()
Nee hoor, die decennia muziek die ouwelui in huis hebben is meestal vele malen ergerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
en de muziek die ze draaien doet je pijn aan de oren.![]()
Als je kind gothic wordt heb je toch zwaar gefaald lijkt mij
Maar heb jij het er serieus wel eens met je ouders over gehad?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nee hoor, die decennia muziek die ouwelui in huis hebben is meestal vele malen erger
* Mr_Belvedere zet weer eens Clan of Xymox op.
Oke het broertje van mijn schoonzusje is ook gothic, ik geloof niet dat zijn moeder het echt leuk vind maar zoals ze zelf altijd grappend zegt is: het vervelendst is dat nu ook mijn zoon mijn oogpotlood jat.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar heb jij het er serieus wel eens met je ouders over gehad?
Misschien doe je ze wel harstikke pijn hiermee.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |