Dag mag jij vinden. Anderen vinden oranje avatars weer spuuglelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:08 schreef PLAE@ het volgende:
Ja een prachtig verhaal. Maar het blijven zielige typjes natuurlijk.
Dan is elke puber zielig, want het is puur afzetgedrag...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:08 schreef PLAE@ het volgende:
Ja een prachtig verhaal. Maar het blijven zielige typjes natuurlijk.
Maar die kunnen niet ontkennen dat het wel opvalt en van de zomer half fok m zal jattenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dag mag jij vinden. Anderen vinden oranje avatars weer spuuglelijk.
Ja, dan moet ik ze allemaal inwisselenquote:
Tja wat wil je, een directe reactie van jouw zieke generatie (Alice Cooper enzo)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
Stel je kind is gothic. Loopt ipv met een normale rugzak in het rond met een tas in de vorm van ee n grafkist. Toont een bovenmatige interesse in je keukenmessen. Draagt alleen zwarte kleren en de muziek die ze draaien doet je pijn aan de oren.
Jezus wat een verhaal...Je bent hier op fok hoor, van de 100 man lezen er het misschien 3, en dan ook alleen om er ammo uit te halen om je vervolgens giga af te kraken..quote:
Wie?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:25 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
Tja wat wil je, een directe reactie van jouw zieke generatie (Alice Cooper enzo)![]()
Trouwens even een correctie op mijn eerdere opmerking. Ik bedoelde te zeggen 'het is een directe reactie op jouw zieke generatie'.quote:
ducktape werkt ook supergoed!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik ze allemaal inwisselenIk heb 1 zwarte maar toch zie je die haren wel op zwart. Ach, een kledingborstel op zak hebben werkt ook wel weer
Wat ik zou doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef PLAE@ het volgende:
Stel je kind is gothic. Loopt ipv met een normale rugzak in het rond met een tas in de vorm van ee n grafkist. Toont een bovenmatige interesse in je keukenmessen. Draagt alleen zwarte kleren en de muziek die ze draaien doet je pijn aan de oren.![]()
Als je kind gothic wordt heb je toch zwaar gefaald lijkt mij
wat jullie?
Sorryquote:
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:32 schreef Tamea het volgende:
Ik denk dat ik het erger zou vinden als m'n kind een extreme BreeZaH zou zijn.
Wat minder heftig, maar zouden de kinderen van déze generatie hun ouders shockeren door veel rechtser te zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:20 schreef Floripas het volgende:
Ik zou het alleen heel erg vinden als het een nazi was.
Wat een vooroordelen jongen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:34 schreef Nee het volgende:
Meestal zijn die ouders van zo’n typische carrière makers die hun tijd alleen maar besteden aan materialisme en werk.
Het gevolg daarvan is dat kinderen niet genoeg aandacht krijgen en maar Gothic worden.
Meestal hebben Gothics ook vaak de schijt aan kakkers omdat ze weten dat ze zelf uit een kak familie komen.
Hetzelfde geld voor al die alto's, mensen menen alternatief te zijn, terwijl ze eigenlijk gewoon aandacht te kort komen.
Ik kleed me niet op een bepaalde manier om aandacht te krijgen en ik ben wel alternatief, het is wel niet zo dat ik met en shirt met en kruis erop en jesus erop staat vol met bloed rondloop enzo. De kleren die ik draag (meestal van bands) zijn wel beschaafdquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:34 schreef Nee het volgende:
Meestal zijn die ouders van zo’n typische carrière makers die hun tijd alleen maar besteden aan materialisme en werk.
Het gevolg daarvan is dat kinderen niet genoeg aandacht krijgen en maar Gothic worden.
Meestal hebben Gothics ook vaak de schijt aan kakkers omdat ze weten dat ze zelf uit een kak familie komen.
Hetzelfde geld voor al die alto's, mensen menen alternatief te zijn, terwijl ze eigenlijk gewoon aandacht te kort komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |