Er zijn nog geen spellen voor dus wat wil je ermeequote:Op donderdag 23 maart 2006 10:06 schreef Soloman het volgende:
Ik wil dat ding nu....... hier....
En wat denk je van de gewone controller schell? Die gleuf gaat veel gebruikt wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:09 schreef Tomasso het volgende:
http://media.revolution.i(...)733/img_3480757.html
Die gleuf
Shotgun attachment FTW![]()
Dat was m'n andere optie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat denk je van de gewone controller schell? Die gleuf gaat veel gebruikt worden
Moet jij niet wat nieuws gaan posten ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat denk je van de gewone controller schell? Die gleuf gaat veel gebruikt worden
neequote:Op donderdag 23 maart 2006 10:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valt de speech trouwens te volgen (video) om 19.30?
En een andere gast heeft gehoord dat er vanavond weinig nieuws komt.quote:Senior sources within Nintendo and its close partners assured us it was the case. To add a bit of rare background to this piece, at the time the news broke on SPOnG, we were aware that several games media outlets in Japan had been briefed either casually off the record or under terms of non-disclosure that Nintendo's internal target and that of its partners was June 2006.
Over the course of several meetings, a long-time SPOnG mole was made privy to these plans, prompting the investigation into Revolution launch plans and netting the comments published above.
Spongquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
nee
Maar advancedmn had gister een live-blog met wat er gebeurd. Dus who knows.
Spong zegt ook nog steeds June release:
[..]
En een andere gast heeft gehoord dat er vanavond weinig nieuws komt.
Ik zit helaas op school en dan werkt dat niet echt... Dat FOK! open staat is uberhaupt al niet echt de bedoelingquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet jij niet wat nieuws gaan posten ?
Spong zegt zoveelquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:15 schreef Xrenity het volgende:
hij is....uuh... wit...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, de booth:
http://ds.ign.com/articles/697/697671p1.html
Ik denk eigenlijk dat het een van de twee is. Als ze nu veel onthullen hebben ze namelijk weinig meer voor de E3, dat zouden ze alleen doen als ze iedereen op de E3 ermee laten spelen en hem dan snel uitbrengen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En een andere gast heeft gehoord dat er vanavond weinig nieuws komt.
Zoveel nieuws heeft IGN Insider niet op het momentquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ga me denk ik opnieuw aanmelden bij IGN Insider. Zal zien of ik wat info kan doorspelen op mn server.
En het wordt... de Nintendo Revelation! Zodat de afkorting Rev nog kan worden gebruiktquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
De naam wordt vanavond bekend gemaakt. Geloof me
Nintendo Nunchak Systemquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
En het wordt... de Nintendo Revelation! Zodat de afkorting Rev nog kan worden gebruikt
Dan verander ik mijn eerste opermerking in The NINchak Systemquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Soloman het volgende:
Misschien wel gewoon "nintendo" ?!
Nbox 5000quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
NStation 4.
Tis een techniek die Microsoft volgens mij ook gebruikt heeft, bij Word of Internet Explorer (weet niet meer precies welke), een aantal versienummers overslaan zodat jouw versienummer hoger is dan die van de concurrentie. De gewone koper gaat er dan ook echt vanuit dat die nieuwer isquote:
Bij de 360 ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Tis een techniek die Microsoft volgens mij ook gebruikt heeft, bij Word of Internet Explorer (weet niet meer precies welke), een aantal versienummers overslaan zodat jouw versienummer hoger is dan die van de concurrentie. De gewone koper gaat er dan ook echt vanuit dat die nieuwer is.
Dat was volgens mij met de oorlog tussen Internet Explorer en Netscape. Netscape 5 is ook ooit aangekondigd, maar weer gecancelled om op een nieuwe manier verder te gaan en toen kwam Netscape 6quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Tis een techniek die Microsoft volgens mij ook gebruikt heeft, bij Word of Internet Explorer (weet niet meer precies welke), een aantal versienummers overslaan zodat jouw versienummer hoger is dan die van de concurrentie. De gewone koper gaat er dan ook echt vanuit dat die nieuwer is.
Nintendo 1.000.000quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
en 100.001 is hoger dan 1.000.000?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:51 schreef disjfa het volgende:
Dan krijgen we volgende week de xbox 100.001
iNintendo of iRevolutionquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:49 schreef King_of_cubes het volgende:
N5 zou een hele toffe naam zijn.
Wat ben je van plan er allemaal op te zetten dan? En het is een verwisselbare sd kaart van de laatste berichten (en eerste ook maargoedquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Had de revo nou ook de optie voor een harde schijf of ander opslagmedium? De ingebouwde 512MB lijkt mij wat weinig namelijk.
En hoe groot is een n64 gamequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou er dan gamedownloads op willen zetten, via die backwards compatibliteit. Wat N64 games bijvoorbeeld.
rond de 32 mb dacht ik... wisselt per spel uiteraard..quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
En hoe groot is een n64 gameDan heb je wel even aardig wat kwijt op 512 MB
512 mb is meer dan genoeg. Anders kan je nog SD cards erin stoppen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Had de revo nou ook de optie voor een harde schijf of ander opslagmedium? De ingebouwde 512MB lijkt mij wat weinig namelijk.
Er waren toch ook enkele van 64 mb?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
512 mb is meer dan genoeg. Anders kan je nog SD cards erin stoppen.
De N64 games zijn maximaal 32 mb geloof ik.
Dat zal wel binnen een paar dagen gehacked zijn neem ik aan...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Er waren toch ook enkele van 64 mb?
En inderdaad, SD card. Eerst daarop opslaan, dan naar je pc kopieren en daar opslaan.
Vraag me af of je zo ook die games kunt uitwisselen, maar dat zullen ze toch wel beveiligen, neem ik aan
Retro-Games-Exchange ftw!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zal wel binnen een paar dagen gehacked zijn neem ik aan...
Dat is idd ook het enige wat ik hoop. Dan kan je ze tenminste bewaren. Lijkt me wel verder. Nogal nutteloos als je een spel een paar dagen kan spelen tot je ruimte op is en vervolgens het spel opnieuw moet kopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat je ze op SD kan zetten en dan die files weer kan overzetten op je PC
Dat zal net zoals bij Xbox Live wel geregistreerd worden wat je al hebt gekocht, zodat je niet een 2e keer hoeft te betalen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is idd ook het enige wat ik hoop. Dan kan je ze tenminste bewaren. Lijkt me wel verder. Nogal nutteloos als je een spel een paar dagen kan spelen tot je ruimte op is en vervolgens het spel opnieuw moet kopen.
Ja, tuurlijk. Nintendo kennende zal vast PCcompatibility mogelijk maken op de SDkaart zodat mensen hun gedownloade software netjes in de map van Kazaa ed kunnen zettenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is idd ook het enige wat ik hoop. Dan kan je ze tenminste bewaren. Lijkt me wel verder. Nogal nutteloos als je een spel een paar dagen kan spelen tot je ruimte op is en vervolgens het spel opnieuw moet kopen.
Ze kunnen er misschien een ID aan hangen van je Revo ofzo? Soort van 'deze game werkt alleen op Revo '123423' ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Nintendo kennende zal vast PCcompatibility mogelijk maken op de SDkaart zodat mensen hun gedownloade software netjes in de map van Kazaa ed kunnen zetten![]()
Ik gok dat je het wel op je PC kunt zetten maar Nintendo toch wel voor beveiliging zorgt. Dat je door een spel te kopen het spel unlocked in jouw profiel en dat jij het dan kunt spelen, en iemand anders gewoon niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Nintendo kennende zal vast PCcompatibility mogelijk maken op de SDkaart zodat mensen hun gedownloade software netjes in de map van Kazaa ed kunnen zetten![]()
Ik hoop voor Nintendo wifi Revolution dat Nintendo het soort profielenstructuur als in xbox live gaat doorvoeren. Dat je gewoon iemands stats kunt zien en welke games hij/zij heeft etc. etc.quote:
Daarbij komt nog eens dat Nintendo ook een soort annoniemiteit wil houden op het web, zoals je nu ziet bij mario kart DS.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:33 schreef speknek het volgende:
Ik hoop het ook, maar volgens mij wil Nintendo het nog altijd gratis houden, toch? Zal dus niet zo fancy als de concurrentie worden.
Daar hebbeb ze toch een manier voor om een groep mensen met dezelfde skills met elkaar te laten spelen net als met mario kart.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef speknek het volgende:
Aan de andere kant, bij een spel als Battlefield moet je wel. En een eigen profiel maken is ook wel leuk.
Daarom.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef speknek het volgende:
Ja, die friendcodes bij Animal Crossing zijn ook irritant. Nouja, zolang ik maar iedereen van fok! en m'n persoonlijke vrienden op die manier kan invoeren. Heb toch niet bijster veel behoefte om met onbekenden te spelen.. Aan de andere kant, bij een spel als Battlefield moet je wel. En een eigen profiel maken is ook wel leuk.
http://blogs.mercurynews.com/aei/2006/03/gdc_an_intervie.htmlquote:Q: You’re going to save your information on the Revolution until E3?
A: Your prediction is correct.
Q: What will you talk about there?
A: Our objective for E3 is to have a lot of product to experience things such as the controlle. At the Tokyo Game Show last year, we showed video of the controller. A lot of people were surprised, pleasantly I hope. With E3 we want to take the experience of the video and show people what it’s like to hold it in their own hands. That is where were will do more talking...
Het concept zou kunnen, met dat bewegingskruis in alle richtingen. Maar ik hoop niet dat ze weer een 3-dimensionaal logo nemen, volgens mij werkt dat minder goed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo Go?
http://www.engadget.com/2(...)olution-nintendo-go/
[afbeelding]
Die inham midden in het logo, heeft weer weg van het GC logo...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://blogs.mercurynews.com/aei/2006/03/gdc_an_intervie.html
Nooooooooooooooooooooooooo
Nintendo Go?
http://www.engadget.com/2(...)olution-nintendo-go/
[afbeelding]
Als je nog verder inzoomt zijn het er wel 12quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:22 schreef speknek het volgende:
Het is inderdaad meer iets van vijf doosjes ja.
Hier natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef speknek het volgende:
Nou laat het grote F5en maar beginnen.
Hier of het algemene Nintendo topic?
Het begint nu pasquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef BroesWillems het volgende:
het is half geweest... iemand al info?
quote:DS-Gamer
19:20: de zaaldeuren gaan open. Lange rijen hebben zich gevormd, want velen willen de toespraak zien. Op het podium zouden vier tafels met DS'en staan, en drie grote TV-schermen hangen tegen de muren aan.
quote:DS-Gamer:
19:28: bij het testen van de grote TV-schermen verscheen zojuist een plaatje van het Brain Training logo zij aan zij met dat van Pepsi en Doritos. Per ongeluk dus. Mogelijk een sponsoring waarbij je kans maakt op de game bij aankoop van Pepsi of Doritos? We zullen het snel genoeg uitvinden.
Waarom zeg je dan dat de speech al half voorbij isquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
in van, "duh, dat snap ik ook wel..."
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat de speech al half voorbij is![]()
Dat zegt ie niet. Sjees humor man. Ik weet dat het ingewikkeld is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat de speech al half voorbij is![]()
Owquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik bedoelde half 8 geweest...
Vroeg ik jou ietsquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet. Sjees humor man. Ik weet dat het ingewikkeld is.
Bring on the news
Nopequote:
je en :quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nope
Zullen we nu gewoon alleen nieuws posten
quote:DS-Gamer:
19:38: men zou 10 minuten later beginnen door wat 'technische problemen': thumbnails van de PowerPoint slides zijn enkele seconden in beeld geweest en journalisten hebben daaruit kunnen opmaken dat het grootste deel van de presentatie over de DS gaat.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
11.45 Iwata shows Mario 128
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!11111
eurogamerquote:18.30: Good evening! Tonight's funcast is all going up on GamesIndustry.biz too, so the more obsessive of you can have fun comparing the texts if you like (I've been told not to talk about ducks after last time). Will Iwata announce the proper name for Revolution? Will he talk about Mario? Will I be able to effectively manage both content management systems simultaneously or am I about to say "ZOMG" to serious men in suits? Hit refresh for updates.
18.31: The start of the keynote has been delayed slightly. It'll get going in a minute. (Bit anticlimactic for a first update, this, isn't it?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |