Nbox 5000quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:30 schreef speknek het volgende:
NStation 4.
Tis een techniek die Microsoft volgens mij ook gebruikt heeft, bij Word of Internet Explorer (weet niet meer precies welke), een aantal versienummers overslaan zodat jouw versienummer hoger is dan die van de concurrentie. De gewone koper gaat er dan ook echt vanuit dat die nieuwer isquote:
Bij de 360 ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Tis een techniek die Microsoft volgens mij ook gebruikt heeft, bij Word of Internet Explorer (weet niet meer precies welke), een aantal versienummers overslaan zodat jouw versienummer hoger is dan die van de concurrentie. De gewone koper gaat er dan ook echt vanuit dat die nieuwer is.
Dat was volgens mij met de oorlog tussen Internet Explorer en Netscape. Netscape 5 is ook ooit aangekondigd, maar weer gecancelled om op een nieuwe manier verder te gaan en toen kwam Netscape 6quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Tis een techniek die Microsoft volgens mij ook gebruikt heeft, bij Word of Internet Explorer (weet niet meer precies welke), een aantal versienummers overslaan zodat jouw versienummer hoger is dan die van de concurrentie. De gewone koper gaat er dan ook echt vanuit dat die nieuwer is.
Nintendo 1.000.000quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:44 schreef speknek het volgende:
[..]
en 100.001 is hoger dan 1.000.000?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:51 schreef disjfa het volgende:
Dan krijgen we volgende week de xbox 100.001
iNintendo of iRevolutionquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:49 schreef King_of_cubes het volgende:
N5 zou een hele toffe naam zijn.
Wat ben je van plan er allemaal op te zetten dan? En het is een verwisselbare sd kaart van de laatste berichten (en eerste ook maargoedquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Had de revo nou ook de optie voor een harde schijf of ander opslagmedium? De ingebouwde 512MB lijkt mij wat weinig namelijk.
En hoe groot is een n64 gamequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou er dan gamedownloads op willen zetten, via die backwards compatibliteit. Wat N64 games bijvoorbeeld.
rond de 32 mb dacht ik... wisselt per spel uiteraard..quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
En hoe groot is een n64 gameDan heb je wel even aardig wat kwijt op 512 MB
512 mb is meer dan genoeg. Anders kan je nog SD cards erin stoppen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Had de revo nou ook de optie voor een harde schijf of ander opslagmedium? De ingebouwde 512MB lijkt mij wat weinig namelijk.
Er waren toch ook enkele van 64 mb?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
512 mb is meer dan genoeg. Anders kan je nog SD cards erin stoppen.
De N64 games zijn maximaal 32 mb geloof ik.
Dat zal wel binnen een paar dagen gehacked zijn neem ik aan...quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Er waren toch ook enkele van 64 mb?
En inderdaad, SD card. Eerst daarop opslaan, dan naar je pc kopieren en daar opslaan.
Vraag me af of je zo ook die games kunt uitwisselen, maar dat zullen ze toch wel beveiligen, neem ik aan
Retro-Games-Exchange ftw!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zal wel binnen een paar dagen gehacked zijn neem ik aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |