Er zijn nog geen spellen voor dus wat wil je ermeequote:Op donderdag 23 maart 2006 10:06 schreef Soloman het volgende:
Ik wil dat ding nu....... hier....
En wat denk je van de gewone controller schell? Die gleuf gaat veel gebruikt wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:09 schreef Tomasso het volgende:
http://media.revolution.i(...)733/img_3480757.html
Die gleuf
Shotgun attachment FTW![]()
Dat was m'n andere optie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat denk je van de gewone controller schell? Die gleuf gaat veel gebruikt worden
Moet jij niet wat nieuws gaan posten ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En wat denk je van de gewone controller schell? Die gleuf gaat veel gebruikt worden
neequote:Op donderdag 23 maart 2006 10:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Valt de speech trouwens te volgen (video) om 19.30?
En een andere gast heeft gehoord dat er vanavond weinig nieuws komt.quote:Senior sources within Nintendo and its close partners assured us it was the case. To add a bit of rare background to this piece, at the time the news broke on SPOnG, we were aware that several games media outlets in Japan had been briefed either casually off the record or under terms of non-disclosure that Nintendo's internal target and that of its partners was June 2006.
Over the course of several meetings, a long-time SPOnG mole was made privy to these plans, prompting the investigation into Revolution launch plans and netting the comments published above.
Spongquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
nee
Maar advancedmn had gister een live-blog met wat er gebeurd. Dus who knows.
Spong zegt ook nog steeds June release:
[..]
En een andere gast heeft gehoord dat er vanavond weinig nieuws komt.
Ik zit helaas op school en dan werkt dat niet echt... Dat FOK! open staat is uberhaupt al niet echt de bedoelingquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet jij niet wat nieuws gaan posten ?
Spong zegt zoveelquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:15 schreef Xrenity het volgende:
hij is....uuh... wit...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, de booth:
http://ds.ign.com/articles/697/697671p1.html
Ik denk eigenlijk dat het een van de twee is. Als ze nu veel onthullen hebben ze namelijk weinig meer voor de E3, dat zouden ze alleen doen als ze iedereen op de E3 ermee laten spelen en hem dan snel uitbrengen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En een andere gast heeft gehoord dat er vanavond weinig nieuws komt.
Zoveel nieuws heeft IGN Insider niet op het momentquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ga me denk ik opnieuw aanmelden bij IGN Insider. Zal zien of ik wat info kan doorspelen op mn server.
En het wordt... de Nintendo Revelation! Zodat de afkorting Rev nog kan worden gebruiktquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
De naam wordt vanavond bekend gemaakt. Geloof me
Nintendo Nunchak Systemquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
En het wordt... de Nintendo Revelation! Zodat de afkorting Rev nog kan worden gebruikt
Dan verander ik mijn eerste opermerking in The NINchak Systemquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Soloman het volgende:
Misschien wel gewoon "nintendo" ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |