Dat is idd ook het enige wat ik hoop. Dan kan je ze tenminste bewaren. Lijkt me wel verder. Nogal nutteloos als je een spel een paar dagen kan spelen tot je ruimte op is en vervolgens het spel opnieuw moet kopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat je ze op SD kan zetten en dan die files weer kan overzetten op je PC
Dat zal net zoals bij Xbox Live wel geregistreerd worden wat je al hebt gekocht, zodat je niet een 2e keer hoeft te betalen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is idd ook het enige wat ik hoop. Dan kan je ze tenminste bewaren. Lijkt me wel verder. Nogal nutteloos als je een spel een paar dagen kan spelen tot je ruimte op is en vervolgens het spel opnieuw moet kopen.
Ja, tuurlijk. Nintendo kennende zal vast PCcompatibility mogelijk maken op de SDkaart zodat mensen hun gedownloade software netjes in de map van Kazaa ed kunnen zettenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is idd ook het enige wat ik hoop. Dan kan je ze tenminste bewaren. Lijkt me wel verder. Nogal nutteloos als je een spel een paar dagen kan spelen tot je ruimte op is en vervolgens het spel opnieuw moet kopen.
Ze kunnen er misschien een ID aan hangen van je Revo ofzo? Soort van 'deze game werkt alleen op Revo '123423' ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Nintendo kennende zal vast PCcompatibility mogelijk maken op de SDkaart zodat mensen hun gedownloade software netjes in de map van Kazaa ed kunnen zetten![]()
Ik gok dat je het wel op je PC kunt zetten maar Nintendo toch wel voor beveiliging zorgt. Dat je door een spel te kopen het spel unlocked in jouw profiel en dat jij het dan kunt spelen, en iemand anders gewoon niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Nintendo kennende zal vast PCcompatibility mogelijk maken op de SDkaart zodat mensen hun gedownloade software netjes in de map van Kazaa ed kunnen zetten![]()
Ik hoop voor Nintendo wifi Revolution dat Nintendo het soort profielenstructuur als in xbox live gaat doorvoeren. Dat je gewoon iemands stats kunt zien en welke games hij/zij heeft etc. etc.quote:
Daarbij komt nog eens dat Nintendo ook een soort annoniemiteit wil houden op het web, zoals je nu ziet bij mario kart DS.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:33 schreef speknek het volgende:
Ik hoop het ook, maar volgens mij wil Nintendo het nog altijd gratis houden, toch? Zal dus niet zo fancy als de concurrentie worden.
Daar hebbeb ze toch een manier voor om een groep mensen met dezelfde skills met elkaar te laten spelen net als met mario kart.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef speknek het volgende:
Aan de andere kant, bij een spel als Battlefield moet je wel. En een eigen profiel maken is ook wel leuk.
Daarom.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef speknek het volgende:
Ja, die friendcodes bij Animal Crossing zijn ook irritant. Nouja, zolang ik maar iedereen van fok! en m'n persoonlijke vrienden op die manier kan invoeren. Heb toch niet bijster veel behoefte om met onbekenden te spelen.. Aan de andere kant, bij een spel als Battlefield moet je wel. En een eigen profiel maken is ook wel leuk.
http://blogs.mercurynews.com/aei/2006/03/gdc_an_intervie.htmlquote:Q: You’re going to save your information on the Revolution until E3?
A: Your prediction is correct.
Q: What will you talk about there?
A: Our objective for E3 is to have a lot of product to experience things such as the controlle. At the Tokyo Game Show last year, we showed video of the controller. A lot of people were surprised, pleasantly I hope. With E3 we want to take the experience of the video and show people what it’s like to hold it in their own hands. That is where were will do more talking...
Het concept zou kunnen, met dat bewegingskruis in alle richtingen. Maar ik hoop niet dat ze weer een 3-dimensionaal logo nemen, volgens mij werkt dat minder goed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo Go?
http://www.engadget.com/2(...)olution-nintendo-go/
[afbeelding]
Die inham midden in het logo, heeft weer weg van het GC logo...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://blogs.mercurynews.com/aei/2006/03/gdc_an_intervie.html
Nooooooooooooooooooooooooo
Nintendo Go?
http://www.engadget.com/2(...)olution-nintendo-go/
[afbeelding]
Als je nog verder inzoomt zijn het er wel 12quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:22 schreef speknek het volgende:
Het is inderdaad meer iets van vijf doosjes ja.
Hier natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef speknek het volgende:
Nou laat het grote F5en maar beginnen.
Hier of het algemene Nintendo topic?
Het begint nu pasquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef BroesWillems het volgende:
het is half geweest... iemand al info?
quote:DS-Gamer
19:20: de zaaldeuren gaan open. Lange rijen hebben zich gevormd, want velen willen de toespraak zien. Op het podium zouden vier tafels met DS'en staan, en drie grote TV-schermen hangen tegen de muren aan.
quote:DS-Gamer:
19:28: bij het testen van de grote TV-schermen verscheen zojuist een plaatje van het Brain Training logo zij aan zij met dat van Pepsi en Doritos. Per ongeluk dus. Mogelijk een sponsoring waarbij je kans maakt op de game bij aankoop van Pepsi of Doritos? We zullen het snel genoeg uitvinden.
Waarom zeg je dan dat de speech al half voorbij isquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
in van, "duh, dat snap ik ook wel..."
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat de speech al half voorbij is![]()
Dat zegt ie niet. Sjees humor man. Ik weet dat het ingewikkeld is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat de speech al half voorbij is![]()
Owquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik bedoelde half 8 geweest...
Vroeg ik jou ietsquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet. Sjees humor man. Ik weet dat het ingewikkeld is.
Bring on the news
Nopequote:
je en :quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nope
Zullen we nu gewoon alleen nieuws posten
quote:DS-Gamer:
19:38: men zou 10 minuten later beginnen door wat 'technische problemen': thumbnails van de PowerPoint slides zijn enkele seconden in beeld geweest en journalisten hebben daaruit kunnen opmaken dat het grootste deel van de presentatie over de DS gaat.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
11.45 Iwata shows Mario 128
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!11111
eurogamerquote:18.30: Good evening! Tonight's funcast is all going up on GamesIndustry.biz too, so the more obsessive of you can have fun comparing the texts if you like (I've been told not to talk about ducks after last time). Will Iwata announce the proper name for Revolution? Will he talk about Mario? Will I be able to effectively manage both content management systems simultaneously or am I about to say "ZOMG" to serious men in suits? Hit refresh for updates.
18.31: The start of the keynote has been delayed slightly. It'll get going in a minute. (Bit anticlimactic for a first update, this, isn't it?)
Powerpointquote:
Lolquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
11.45 Iwata shows Mario 128
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!11111
dikke lol om je handtekening....quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:50 schreef Roi het volgende:
10:50: The game industry is ready for disruption.
GA gaat ook zo traag als poep door een trechter.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:50 schreef BroesWillems het volgende:
ds-gamer's server kan het niet echt aan
Bla bla bla bla blaquote:18.51: As is tradition, Iwata begins an address discussing Nintendo's current situation - the success of Nintendo DS, Nintendogs, etc. "New kinds of softeare creating brand new players".
Als je even wacht weet je of dat zo is of nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef speknek het volgende:
Denken jullie ook dat het een grote deceptie wordt en ze vrijwel niets over de Revo zeggen?
hebben ze eigenlijk al in het interview voor de persconferentie gezegt... dat er niet veel bekent werd gemaakt...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef speknek het volgende:
Denken jullie ook dat het een grote deceptie wordt en ze vrijwel niets over de Revo zeggen?
Jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef speknek het volgende:
quote:18.51: As is tradition, Iwata begins an address discussing Nintendo's current situation - the success of Nintendo DS, Nintendogs, etc. "New kinds of softeare creating brand new players".
Filmpjequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja
Zou trouwens wel tof zijn als Iwata eerst helemaal niets zegt, zegt dat het ophoudt en dan aan het eind nog ff zegt: "Oh, and one more thing..."(Net als Steve Jobs met Keynote van Apple )
whehequote:18.53: Iwata is now talking about Brain Training, and says he will discuss where the idea came from. (Diet Lilt?) "It came from where all great ideas come from - from our board of directors." [Laughter] [Forgiving crowd perhaps].
quote:19:48: Iwata is inmiddels het podium opgelopen en begonnen met praten. Hij begint met hoe Pepsi de nummer 1 in prikdranken is geworden door een goede revolutionaire strategie, en dat iedere developer begrijpt dat de belangrijkste drie voedselgroepen Cheetos, Dorritos, en Fritos zijn (snap je hem? Developers zijn vaak wat dikker, want eten veel chips. De zaal moet er in ieder geval om lachen.) Iwata zegt dat ook de gameindustrie klaar is voor een nieuwe, revolutionaire strategie.
19:53: Iwata begint te praten over de ontwikkeling van Brain Training.
quote:19:48: Iwata is inmiddels het podium opgelopen en begonnen met praten. Hij begint met hoe Pepsi de nummer 1 in prikdranken is geworden door een goede revolutionaire strategie, en dat iedere developer begrijpt dat de belangrijkste drie voedselgroepen Cheetos, Dorritos, en Fritos zijn (snap je hem? Developers zijn vaak wat dikker, want eten veel chips. De zaal moet er in ieder geval om lachen.) Iwata zegt dat ook de gameindustrie klaar is voor een nieuwe, revolutionaire strategie.
19:53: Iwata begint te praten over de ontwikkeling van Brain Training.
quote:18.55: Iwata says he put together a task force to make a product whose appeal would include everyone from children to seniors - some of the taskforce had little experience of development. They settled on the Brain Training idea because of the popularity of books along those lines in Japan at the time - Nintendo CFO Mori-san was a big fan of them, he says.
jeg, ik haat modder gooien...quote:19:55: Iwata begint op te scheppen. Hij zegt dat het Sony 21 maanden kostte om 6 miljoen PS2's te verkopen, terwijl de GBA het in 20 deed, en de DS zelfs in 14.
19:58: de Engelse versie van Brain Training wordt getoond.
quote:18.58: Continuing on the subject of Brain Training, Iwata says that Dr Kawashima (who wrote the book) only agreed to meet with Iwata for one hour - on the day when the DS launched in Japan. Kawashima hooked a guy from the Nintendo team up to a monitor and showed that the prototype game was affecting blood flow in the brain - Iwata says this was "a very important moment".
quote:10:59: Retailers and sales people questioned title -- "it's not even a game."
Je weet toch wel dat dit het Revolution topic is ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jeg, ik haat modder gooien...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit het Revolution topic is ?![]()
Ik weet nog wel wat waarvoor je het kan gebruiktenquote:19:01: Technology like handwriting was developed without any real idea what it would be used for - and ended up being perfect for Brain Training, Iwata says.'
quote:19:03: Iwata is now demonstrating Brain Age - the US version of the first game. GOD I NEED A DRINK.
gebeurd altijd op het laatst..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hij zal wel nooit over de Revolution beginnen.![]()
quote:19:59: Iwata toont foto's van de apparaten die werden gebruikt om de hersenactiviteit te meten van testers die Brain Age speelden te meten. Het publiek lacht, want de apparaten lijken nogal op grote soepvergieten met electrische draden.
quote:11:06: Bill invites people up on stage: the director of the GDC, Geoff Keighley (G4's Attack of the Show host), and developer Will Wright.
waar is reggiequote:20:05: Bill Trinen van Nintendo of America loopt het podium op om de Engelse versie van Brain Age te demonstreren.
Handig, want ik kom er niet opquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Xrenity het volgende:
Ja gasten, gaan we even half DS-gamer kopieren/plakken of niet
En nog een paar sitesquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Xrenity het volgende:
GA gaat lekker hequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Xrenity het volgende:
quote:20:08: Iwata roept enkele mensen het podium op, waaronder een presentator van een Amerikaanse TV-zender over games, en Will Wright. Wij gokken dat Will Wright Spore voor de DS nu echt gaat onthullen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Roi het volgende:
GO logo slaat op de online service voor de Revo lees ik.
zijn het 2 dingen! omg NINTY FTW!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus, weet jij niet dat de DS en Revolution 2 andere dingen zijn ?![]()
Is ie al over gestopt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:14 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Wanneer stopt ie nou is over brain training![]()
Wish you where here!quote:19:16: And he's giving a free copy of Brain Age to everyone in the audience. (That'll be my reward then.)
quote:19:20: Nintendo didn't want to just appeal to those in the vocal hardcore, Iwata says. Instead they wanted to achieve a friendly atmosphere where you invite your friends to play. Apparently WFC was originally known as "Project Houseparty".
Nintendo Go zou de naam zijn van de Revolution, niet de online service.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef Goldboy het volgende:
11:16: Nintendo is taking a different approach to technology, but also find a way to make it attractive to everyone. Says network gaming has been around since 1998, but Nintendo Wi-Fi evolves it in a unique way that opens it up to a new audience. Elaborates on challenges and successes of the Wi-Fi project. Connection process needs to be simple. Some may find it more fun to play strangers, others like to challenge friends.
Nintendo Go is volgens mij gewoon fake. Nintendo WIFI connection is toch de universele naam?
Ja, dat was 't originele gerucht. Maar d'r wordt nu op verschillende viruele plekken geroepen dat het 't wifi-systeem voor de Revo zou zijn.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nintendo Go zou de naam zijn van de Revolution, niet de online service.
quote:11:29: Iwata takes the stage.
Waarom nou weer een slotje ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef knater het volgende:
11:29 Iwata says "We're sorry, but your revolution name is in another speech."
slotje![]()
IGNquote:Revo Board members: it's coming
Er komt binnenkort een leuke redesign in de winkelsquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:30 schreef speknek het volgende:
Zelda DS, nice... Alleen heb ik geen DS.
quote:19:31: Iwata turns to Revolution. "Why are people comfortable picking up a TV remote, but not a game controller?" Revolution needed to be wireless, approachable, sophisticated, and "revolutionary", he says.
quote:11:34: Reiterates backwards compatibility to all previous Nintendo titles and the need for the controller to function with it.
quote:11:37: Games specifically developed for the SEGA Genesis and for the TurboGrafx console will also be playable on Nintendo Revolution.
Beter dan een nieuwe Zeldaquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:39 schreef _Supreme het volgende:
11:38: Most important thing is still to be told. OMG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |