abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36295225
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat je ze op SD kan zetten en dan die files weer kan overzetten op je PC
Dat is idd ook het enige wat ik hoop. Dan kan je ze tenminste bewaren. Lijkt me wel verder. Nogal nutteloos als je een spel een paar dagen kan spelen tot je ruimte op is en vervolgens het spel opnieuw moet kopen.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36295264
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dat is idd ook het enige wat ik hoop. Dan kan je ze tenminste bewaren. Lijkt me wel verder. Nogal nutteloos als je een spel een paar dagen kan spelen tot je ruimte op is en vervolgens het spel opnieuw moet kopen.
Dat zal net zoals bij Xbox Live wel geregistreerd worden wat je al hebt gekocht, zodat je niet een 2e keer hoeft te betalen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36295446
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:45 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dat is idd ook het enige wat ik hoop. Dan kan je ze tenminste bewaren. Lijkt me wel verder. Nogal nutteloos als je een spel een paar dagen kan spelen tot je ruimte op is en vervolgens het spel opnieuw moet kopen.
Ja, tuurlijk. Nintendo kennende zal vast PCcompatibility mogelijk maken op de SDkaart zodat mensen hun gedownloade software netjes in de map van Kazaa ed kunnen zetten
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:54:08 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36295505
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Nintendo kennende zal vast PCcompatibility mogelijk maken op de SDkaart zodat mensen hun gedownloade software netjes in de map van Kazaa ed kunnen zetten
Ze kunnen er misschien een ID aan hangen van je Revo ofzo? Soort van 'deze game werkt alleen op Revo '123423' ?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36295580
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Nintendo kennende zal vast PCcompatibility mogelijk maken op de SDkaart zodat mensen hun gedownloade software netjes in de map van Kazaa ed kunnen zetten
Ik gok dat je het wel op je PC kunt zetten maar Nintendo toch wel voor beveiliging zorgt. Dat je door een spel te kopen het spel unlocked in jouw profiel en dat jij het dan kunt spelen, en iemand anders gewoon niet.
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:06:24 #156
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36297861
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]
jouw profiel
Ik hoop voor Nintendo wifi Revolution dat Nintendo het soort profielenstructuur als in xbox live gaat doorvoeren. Dat je gewoon iemands stats kunt zien en welke games hij/zij heeft etc. etc.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:33:33 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_36298682
Ik hoop het ook, maar volgens mij wil Nintendo het nog altijd gratis houden, toch? Zal dus niet zo fancy als de concurrentie worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:38:20 #158
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36298838
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:33 schreef speknek het volgende:
Ik hoop het ook, maar volgens mij wil Nintendo het nog altijd gratis houden, toch? Zal dus niet zo fancy als de concurrentie worden.
Daarbij komt nog eens dat Nintendo ook een soort annoniemiteit wil houden op het web, zoals je nu ziet bij mario kart DS.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:41:35 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_36298935
Ja, die friendcodes bij Animal Crossing zijn ook irritant. Nouja, zolang ik maar iedereen van fok! en m'n persoonlijke vrienden op die manier kan invoeren. Heb toch niet bijster veel behoefte om met onbekenden te spelen.. Aan de andere kant, bij een spel als Battlefield moet je wel. En een eigen profiel maken is ook wel leuk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36299103
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef speknek het volgende:
Aan de andere kant, bij een spel als Battlefield moet je wel. En een eigen profiel maken is ook wel leuk.
Daar hebbeb ze toch een manier voor om een groep mensen met dezelfde skills met elkaar te laten spelen net als met mario kart.

Ik zie voorlopig nog geen probleem
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:08:12 #161
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36299830
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef speknek het volgende:
Ja, die friendcodes bij Animal Crossing zijn ook irritant. Nouja, zolang ik maar iedereen van fok! en m'n persoonlijke vrienden op die manier kan invoeren. Heb toch niet bijster veel behoefte om met onbekenden te spelen.. Aan de andere kant, bij een spel als Battlefield moet je wel. En een eigen profiel maken is ook wel leuk.
Daarom.
pi_36300397
quote:
Q: You’re going to save your information on the Revolution until E3?

A: Your prediction is correct.

Q: What will you talk about there?

A: Our objective for E3 is to have a lot of product to experience things such as the controlle. At the Tokyo Game Show last year, we showed video of the controller. A lot of people were surprised, pleasantly I hope. With E3 we want to take the experience of the video and show people what it’s like to hold it in their own hands. That is where were will do more talking...
http://blogs.mercurynews.com/aei/2006/03/gdc_an_intervie.html

Nooooooooooooooooooooooooo

Nintendo Go?
http://www.engadget.com/2(...)olution-nintendo-go/
pi_36300467
Een japanse presentatie op de GDC Ja tuurlijk
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:31:55 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_36300639
quote:
Het concept zou kunnen, met dat bewegingskruis in alle richtingen. Maar ik hoop niet dat ze weer een 3-dimensionaal logo nemen, volgens mij werkt dat minder goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36300682
Nintendo Go klinkt wel lekker van mij mogen ze die naam aanhouden
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_36304042
GO betekend in het japans 5

N5 dus
pi_36304219
quote:
Die inham midden in het logo, heeft weer weg van het GC logo...
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:21:24 #168
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_36305758
GO, klinkt aardig, maar toch vraag'k met af of je 'n GO gaat kopen. Voor velen zal 't gewoon de Revolution blijven.
Gr.
pi_36305768
Hoe groot zijn die DVD doosjes eigenlijk bij jullie ?

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:21:49 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_36305774
Nou laat het grote F5en maar beginnen .

Hier of het algemene Nintendo topic?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:22:27 #171
8369 speknek
Another day another slay
pi_36305786
Het is inderdaad meer iets van vijf doosjes ja .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36305804
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:22 schreef speknek het volgende:
Het is inderdaad meer iets van vijf doosjes ja .
Als je nog verder inzoomt zijn het er wel 12
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36305810
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef speknek het volgende:
Nou laat het grote F5en maar beginnen .

Hier of het algemene Nintendo topic?
Hier natuurlijk
pi_36305935
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hier natuurlijk
duh...
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:31:50 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36306045
OMGWTF
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36306062
het is half geweest... iemand al info?
pi_36306109
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:32 schreef BroesWillems het volgende:
het is half geweest... iemand al info?
Het begint nu pas
pi_36306137
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Het begint nu pas
duh...
pi_36306168
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:35 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

duh...
pi_36306181
quote:
DS-Gamer
19:20: de zaaldeuren gaan open. Lange rijen hebben zich gevormd, want velen willen de toespraak zien. Op het podium zouden vier tafels met DS'en staan, en drie grote TV-schermen hangen tegen de muren aan.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:36:42 #181
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_36306202
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

in van, "duh, dat snap ik ook wel..."
pi_36306215
quote:
DS-Gamer:
19:28: bij het testen van de grote TV-schermen verscheen zojuist een plaatje van het Brain Training logo zij aan zij met dat van Pepsi en Doritos. Per ongeluk dus. Mogelijk een sponsoring waarbij je kans maakt op de game bij aankoop van Pepsi of Doritos? We zullen het snel genoeg uitvinden.
pi_36306232
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:38 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
"This koopa is brought to you by the all new tasty Doritos Mexican Mix, it's delicious!"
pi_36306241
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

in van, "duh, dat snap ik ook wel..."
Waarom zeg je dan dat de speech al half voorbij is
pi_36306255
Hebben jullie weleens 3 DVD dooesjes op elkaar gelegt? Precies zo dik als op het plaatje hoor. De Rev IS dik. DOn't like it? Wait for Rev Lite.

Op de TGS en E3 foto's lijkt ie dunner, omdat er een schuin hoekje af is aan de voorkant. (Als je het op het plaatje ziet weet je wat ik bedoel).
pi_36306265
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan dat de speech al half voorbij is
ik bedoelde half 8 geweest...
pi_36306275
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat de speech al half voorbij is
Dat zegt ie niet. Sjees humor man. Ik weet dat het ingewikkeld is.

Bring on the news
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36306291
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ik bedoelde half 8 geweest...
Ow
pi_36306314
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:40 schreef disjfa het volgende:

[..]

Dat zegt ie niet. Sjees humor man. Ik weet dat het ingewikkeld is.

Bring on the news
Vroeg ik jou iets ?
pi_36306345
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vroeg ik jou iets ?
Nope

Zullen we nu gewoon alleen nieuws posten
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36306358
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:43 schreef disjfa het volgende:

[..]

Nope

Zullen we nu gewoon alleen nieuws posten
je en :

OMFG NINTENDO FOR TAH WIN !!!!11!!!1 WOW WOW WOW reacties...
pi_36306363
11.45 Iwata shows Mario 128

!!!!!!!!!!!!!!!!11111
pi_36306369
OMG Mario 128
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306373
quote:
DS-Gamer:
19:38: men zou 10 minuten later beginnen door wat 'technische problemen': thumbnails van de PowerPoint slides zijn enkele seconden in beeld geweest en journalisten hebben daaruit kunnen opmaken dat het grootste deel van de presentatie over de DS gaat.
pi_36306417
Was trouwens een grapje
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:45:59 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_36306420
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
11.45 Iwata shows Mario 128

!!!!!!!!!!!!!!!!11111
. Viel wel te verwachten dat het meeste over de DS ging.

Ik houd het niet meer! Ik ga plassen!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36306421
Als ze het ding nou half zo dik zouden maken en ietsje minder breed dan zou hij mooi in een 5,25" bay passen
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:46:13 #199
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_36306426
19:44 de Keynote is begonnen. Tijd om het eerste nieuws binnen te laten rollen.

and so it starts P:
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:47:19 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_36306451
quote:
18.30: Good evening! Tonight's funcast is all going up on GamesIndustry.biz too, so the more obsessive of you can have fun comparing the texts if you like (I've been told not to talk about ducks after last time). Will Iwata announce the proper name for Revolution? Will he talk about Mario? Will I be able to effectively manage both content management systems simultaneously or am I about to say "ZOMG" to serious men in suits? Hit refresh for updates.

18.31: The start of the keynote has been delayed slightly. It'll get going in a minute. (Bit anticlimactic for a first update, this, isn't it?)
eurogamer
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36306454
19:44 de Keynote is begonnen. Tijd om het eerste nieuws binnen te laten rollen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:47:25 #202
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36306456
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Powerpoint

Werkt Iwata niet met een PowerBook? Dan lijkt mij het logischer dat hij met Keynote werkt, is ook mooier. Ik snap trouwens ook niet waarom men een presentatie gelijk een powerpoint presentatie noemt
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36306481
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
11.45 Iwata shows Mario 128

!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Lol !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306537
10:50: The game industry is ready for disruption.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306540
ds-gamer's server kan het niet echt aan
pi_36306551
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:50 schreef Roi het volgende:
10:50: The game industry is ready for disruption.
dikke lol om je handtekening....
pi_36306583
Hoe is het met GDC?
pi_36306584
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:50 schreef BroesWillems het volgende:
ds-gamer's server kan het niet echt aan
GA gaat ook zo traag als poep door een trechter.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:53:17 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_36306597
ZOMG WTF BBQ SAY WOW BELIEVE BOMZALDROPPENTON

Spannuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuund
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36306601
quote:
18.51: As is tradition, Iwata begins an address discussing Nintendo's current situation - the success of Nintendo DS, Nintendogs, etc. "New kinds of softeare creating brand new players".
Bla bla bla bla bla
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:53:49 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_36306612
Denken jullie ook dat het een grote deceptie wordt en ze vrijwel niets over de Revo zeggen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36306621
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef speknek het volgende:
Denken jullie ook dat het een grote deceptie wordt en ze vrijwel niets over de Revo zeggen?
Als je even wacht weet je of dat zo is of niet
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36306635
Zal wel niet al te veel verteld worden
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306644
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef speknek het volgende:
Denken jullie ook dat het een grote deceptie wordt en ze vrijwel niets over de Revo zeggen?
hebben ze eigenlijk al in het interview voor de persconferentie gezegt... dat er niet veel bekent werd gemaakt...
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:55:29 #215
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36306658
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:53 schreef speknek het volgende:
Denken jullie ook dat het een grote deceptie wordt en ze vrijwel niets over de Revo zeggen?
Ja

Zou trouwens wel tof zijn als Iwata eerst helemaal niets zegt, zegt dat het ophoudt en dan aan het eind nog ff zegt: "Oh, and one more thing..." (Net als Steve Jobs met Keynote van Apple )
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36306659
Jullie reporten wel wat er gebeurt he.:)
pi_36306663
quote:
18.51: As is tradition, Iwata begins an address discussing Nintendo's current situation - the success of Nintendo DS, Nintendogs, etc. "New kinds of softeare creating brand new players".
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306695
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja

Zou trouwens wel tof zijn als Iwata eerst helemaal niets zegt, zegt dat het ophoudt en dan aan het eind nog ff zegt: "Oh, and one more thing..." (Net als Steve Jobs met Keynote van Apple )
Filmpje ?
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:57:53 #219
8369 speknek
Another day another slay
pi_36306727
quote:
18.53: Iwata is now talking about Brain Training, and says he will discuss where the idea came from. (Diet Lilt?) "It came from where all great ideas come from - from our board of directors." [Laughter] [Forgiving crowd perhaps].
whehe
quote:
19:48: Iwata is inmiddels het podium opgelopen en begonnen met praten. Hij begint met hoe Pepsi de nummer 1 in prikdranken is geworden door een goede revolutionaire strategie, en dat iedere developer begrijpt dat de belangrijkste drie voedselgroepen Cheetos, Dorritos, en Fritos zijn (snap je hem? Developers zijn vaak wat dikker, want eten veel chips. De zaal moet er in ieder geval om lachen.) Iwata zegt dat ook de gameindustrie klaar is voor een nieuwe, revolutionaire strategie.
19:53: Iwata begint te praten over de ontwikkeling van Brain Training.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36306738
quote:
10:56:
!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306743
quote:
19:48: Iwata is inmiddels het podium opgelopen en begonnen met praten. Hij begint met hoe Pepsi de nummer 1 in prikdranken is geworden door een goede revolutionaire strategie, en dat iedere developer begrijpt dat de belangrijkste drie voedselgroepen Cheetos, Dorritos, en Fritos zijn (snap je hem? Developers zijn vaak wat dikker, want eten veel chips. De zaal moet er in ieder geval om lachen.) Iwata zegt dat ook de gameindustrie klaar is voor een nieuwe, revolutionaire strategie.
19:53: Iwata begint te praten over de ontwikkeling van Brain Training.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:58:40 #222
8369 speknek
Another day another slay
pi_36306751
Pepsi .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36306761
quote:
18.55: Iwata says he put together a task force to make a product whose appeal would include everyone from children to seniors - some of the taskforce had little experience of development. They settled on the Brain Training idea because of the popularity of books along those lines in Japan at the time - Nintendo CFO Mori-san was a big fan of them, he says.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306780
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef speknek het volgende:
Pepsi .
Coca Cola ftw!
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:59:42 #225
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36306783
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:58 schreef speknek het volgende:
Pepsi .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36306795
quote:
19:55: Iwata begint op te scheppen. Hij zegt dat het Sony 21 maanden kostte om 6 miljoen PS2's te verkopen, terwijl de GBA het in 20 deed, en de DS zelfs in 14.
19:58: de Engelse versie van Brain Training wordt getoond.
jeg, ik haat modder gooien...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2006 20:00:49 ]
pi_36306819
quote:
18.58: Continuing on the subject of Brain Training, Iwata says that Dr Kawashima (who wrote the book) only agreed to meet with Iwata for one hour - on the day when the DS launched in Japan. Kawashima hooked a guy from the Nintendo team up to a monitor and showed that the prototype game was affecting blood flow in the brain - Iwata says this was "a very important moment".
quote:
10:59: Retailers and sales people questioned title -- "it's not even a game."
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306821
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:00 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

jeg, ik haat modder gooien...
Je weet toch wel dat dit het Revolution topic is ?
  Donald Duck held donderdag 23 maart 2006 @ 20:01:26 #229
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36306824
wordt die toespraak ergens online gestreamed?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36306826
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat dit het Revolution topic is ?
pi_36306847
quote:
19:01: Technology like handwriting was developed without any real idea what it would be used for - and ended up being perfect for Brain Training, Iwata says.'
Ik weet nog wel wat waarvoor je het kan gebruikten !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:05:06 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_36306882
ds-gamer houdt het niet meer .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36306883
Hij zal wel nooit over de Revolution beginnen.
pi_36306885
quote:
19:03: Iwata is now demonstrating Brain Age - the US version of the first game. GOD I NEED A DRINK.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306895
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hij zal wel nooit over de Revolution beginnen.
gebeurd altijd op het laatst..
pi_36306911
Wanneer kan ik dat verwachten?
pi_36306912
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:05 schreef Roi het volgende:

[..]

waar haal jij het vandaan? bron? kan ik bandbreedte stelen...
pi_36306941
quote:
19:59: Iwata toont foto's van de apparaten die werden gebruikt om de hersenactiviteit te meten van testers die Brain Age speelden te meten. Het publiek lacht, want de apparaten lijken nogal op grote soepvergieten met electrische draden.
pi_36306968
Ja gasten, gaan we even half DS-gamer kopieren/plakken of niet
pi_36306991
quote:
11:06: Bill invites people up on stage: the director of the GDC, Geoff Keighley (G4's Attack of the Show host), and developer Will Wright.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36306992
quote:
20:05: Bill Trinen van Nintendo of America loopt het podium op om de Engelse versie van Brain Age te demonstreren.
waar is reggie
pi_36307011
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Xrenity het volgende:
Ja gasten, gaan we even half DS-gamer kopieren/plakken of niet
Handig, want ik kom er niet op
pi_36307022
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Xrenity het volgende:
Ja gasten, gaan we even half DS-gamer kopieren/plakken of niet
En nog een paar sites

Beetje jammer dat het alleen over brain training gaat. Tijd voor one more thing.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36307026
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:08 schreef Xrenity het volgende:
Ja gasten, gaan we even half DS-gamer kopieren/plakken of niet
GA gaat lekker he
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307041
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:10 schreef Roi het volgende:

[..]

GA gaat lekker he
http://revolution.ign.com/articles/697/697882p1.html?reload=true
pi_36307069
quote:
20:08: Iwata roept enkele mensen het podium op, waaronder een presentator van een Amerikaanse TV-zender over games, en Will Wright. Wij gokken dat Will Wright Spore voor de DS nu echt gaat onthullen.
pi_36307077
Ze spelen een spelletje.
Tri State. Tri State. !
pi_36307090
GO logo slaat op de online service voor de Revo lees ik.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307107
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Roi het volgende:
GO logo slaat op de online service voor de Revo lees ik.
waar!
pi_36307117
Niet in de toespraak maar gewoon op een forum.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307121
Wanneer stopt ie nou is over brain training
pi_36307126
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Serieus, weet jij niet dat de DS en Revolution 2 andere dingen zijn ?
pi_36307160
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Serieus, weet jij niet dat de DS en Revolution 2 andere dingen zijn ?
zijn het 2 dingen! omg NINTY FTW!
pi_36307272
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:14 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Wanneer stopt ie nou is over brain training
Is ie al over gestopt.
pi_36307281
quote:
19:16: And he's giving a free copy of Brain Age to everyone in the audience. (That'll be my reward then.)
Wish you where here!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:20:57 #256
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_36307284
11:16: Nintendo is taking a different approach to technology, but also find a way to make it attractive to everyone. Says network gaming has been around since 1998, but Nintendo Wi-Fi evolves it in a unique way that opens it up to a new audience. Elaborates on challenges and successes of the Wi-Fi project. Connection process needs to be simple. Some may find it more fun to play strangers, others like to challenge friends.


Nintendo Go is volgens mij gewoon fake. Nintendo WIFI connection is toch de universele naam?
Gr.
pi_36307313
quote:
19:20: Nintendo didn't want to just appeal to those in the vocal hardcore, Iwata says. Instead they wanted to achieve a friendly atmosphere where you invite your friends to play. Apparently WFC was originally known as "Project Houseparty".
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307334
Hopelijk krijgen we dan eindelijk Meowth's Party !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:24:35 #259
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36307380
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef Goldboy het volgende:
11:16: Nintendo is taking a different approach to technology, but also find a way to make it attractive to everyone. Says network gaming has been around since 1998, but Nintendo Wi-Fi evolves it in a unique way that opens it up to a new audience. Elaborates on challenges and successes of the Wi-Fi project. Connection process needs to be simple. Some may find it more fun to play strangers, others like to challenge friends.


Nintendo Go is volgens mij gewoon fake. Nintendo WIFI connection is toch de universele naam?
Nintendo Go zou de naam zijn van de Revolution, niet de online service.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_36307405
11:22: We've added a new title to use the service: Metroid Prime Hunters. Invites Bill back on stage to demo the game. Another competition: Bill against the creators of the game.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:26:14 #261
8369 speknek
Another day another slay
pi_36307421
Ja hallo, deze spellen zijn allemaal al ongeveer uit .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36307423
gaan ze alweer spelletjes spelen.
Tri State. Tri State. !
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:27:56 #263
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_36307474
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:24 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nintendo Go zou de naam zijn van de Revolution, niet de online service.
Ja, dat was 't originele gerucht. Maar d'r wordt nu op verschillende viruele plekken geroepen dat het 't wifi-systeem voor de Revo zou zijn.
Gr.
pi_36307476
11:29 Iwata says "We're sorry, but your revolution name is in another speech."

slotje
pi_36307496
quote:
11:29: Iwata takes the stage.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:29:35 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_36307510
Dat WHERE'S THE INFO DAMMIT hebben ze wel snel weer weggehaald bij IGN .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36307511
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef Roi het volgende:

[..]
Reggie takes names...
pi_36307519
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:28 schreef knater het volgende:
11:29 Iwata says "We're sorry, but your revolution name is in another speech."

slotje
Waarom nou weer een slotje ?
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:30:07 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_36307527
Revo Board members: it's coming

*fap fap fap
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36307528
quote:
Revo Board members: it's coming
IGN !??
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307531
quote:
11:29: Iwata takes the stage.


Revo Board members: it's coming
pi_36307535
nu komt het...!>1..!>!>!>! NU KOMT HET!!!
Tri State. Tri State. !
pi_36307539
Zelda DS
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307549
ZELDA DS!
Tri State. Tri State. !
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:30:43 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_36307550
Zelda DS, nice... Alleen heb ik geen DS .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:30:57 #276
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36307557
Boeiend, nog maar even dan weten we bijna alles !
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36307563
The bomb has dropped!
pi_36307570
OMG ZELDA DS
pi_36307582
ZELDAAAAAAAAA
pi_36307585
WOEI
pi_36307587
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:30 schreef speknek het volgende:
Zelda DS, nice... Alleen heb ik geen DS .
Er komt binnenkort een leuke redesign in de winkels Kopen dan maar hé.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:31:50 #282
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_36307589
Zelda DS!
Gr.
pi_36307602
Cel-shaded-style graphics. Top screen: mostly maps. Action is on the lower screen. Use touch screen to draw things -- transitioning the bottom screen input to the top. Launches later this year -- from Aonuma and team (makers of Wind Waker).
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307619
11:31: Iwata is asked all the time: How did you get the idea for the Revolution controller. Elaborates on how some people are afraid to touch regular game controllers.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307622
Nu de revo dus
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307626
11:31 AM PDT- Iwata begins talking about the Revolution and how the concept for the controller was originated.
pi_36307638
Woot, Iwata.. vertel het ons!
pi_36307653
This release just hit the wire:


SAN JOSE, Calif., March 23 /PRNewswire/ -- Nintendo President Satoru Iwata
today challenged a crowd of game developers to think differently and take a
fresh approach to the creation of video games. During his keynote address at
the Game Developers Conference in San Jose, Calif., Iwata said Nintendo will
provide developers with the tools they need to disrupt the traditional methods
of game creation, much as the company already has.
(Photo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20050915/LATH122-b)
(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20050516/NINTENDOLOGO)
These tools include the controller for Nintendo's next home console
(code-named Revolution), which lets users control the action on their
television screens through the motion of the controller itself. The
controller lets game developers create new kinds of gaming experiences, ones
that enhance the experience for hard-core gamers while making video games more
accessible and less intimidating to novices. The new forms of innovative
software that can be created by any size developer will be made available for
download via Revolution's Virtual Console service.
"This new approach is like stepping onto an unexplored continent for the
first time, with all the potential for discovery that suggests," Iwata said.
"No one else can match the environment we're creating for expanding the game
experience to everyone. Our path is not linear, but dynamic."
Iwata also announced partnerships with Sega and Hudson to offer
downloadable access to their classic games via Revolution's Virtual Console.
Revolution owners will be able to relive their past gaming glories from the
Sega Genesis console by playing a "best of" selection from more than 1,000
Genesis titles, as well as games sold for the TurboGrafx console (a system
jointly developed by NEC and Hudson). These games join Revolution's access to
20 years of fan-favorite Nintendo games from the NES(R), Super NES(R) and
Nintendo(R) 64 eras.
Iwata also revealed for the first time that a new game called The Legend
of Zelda(R): Phantom Hourglass would be released for Nintendo DS later this
year.
Iwata, a game developer himself, revealed behind-the-scenes stories about
the development of three key initiatives.
For the industry leading Nintendo Wi-Fi Connection, internal engineers and
developers overcame a series of hurdles to make the system seamless and
flexible enough to allow players to choose to play wirelessly either with
friends or against unknown opponents. The Nintendo Wi-Fi Connection reached
1 million unique users in just 18 weeks -- nearly five times the adoption rate
of the leading online game console network.
He described a pivotal meeting in coming to agreement on development of
the incredibly popular "brain games" in Japan. A leading Japanese scientist
attached a sci-fi-looking wired helmet to a Nintendo staffer and then visually
demonstrated stimulation of brain activity as the staffer played prototype
software.
Finally, he described the hundreds of sketches, dozens of prototypes and
company-wide collaboration that led to the final form of the unique Revolution
controller system, which resembles a traditional TV remote control. He called
the related research and manufacturing costs of the new control system,
"...our method to disrupt the market...realizing a new way to connect a player
to his game."
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307699
quote:
19:31: Iwata turns to Revolution. "Why are people comfortable picking up a TV remote, but not a game controller?" Revolution needed to be wireless, approachable, sophisticated, and "revolutionary", he says.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:36:00 #290
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36307717
Jongens jongens we krijgen toch geen nieuwe Revo info vandaag
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36307730
Sega en Hudson op Virtual console.

Iwata also announced partnerships with Sega and Hudson to offer
downloadable access to their classic games via Revolution's Virtual Console.
Revolution owners will be able to relive their past gaming glories from the
Sega Genesis console by playing a "best of" selection from more than 1,000
Genesis titles, as well as games sold for the TurboGrafx console (a system
jointly developed by NEC and Hudson).
pi_36307734
quote:
11:34: Reiterates backwards compatibility to all previous Nintendo titles and the need for the controller to function with it.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307765
# 11:34 - 15 people were involved with the design of the controller. Data pointing technology was the key aspect of its development.
# 11:35 - Early last year a young man came up with the idea for the one handed style for the controller.
# 11:35 - Backwards compatibility was an issue for the one handed controller.
# 11:36 - Miyamoto came up with the idea for an attachment plug in for it .
pi_36307785
Hoelaat is de conferentie eigenlijk afgelopen?
pi_36307800
11:37: Games specifically developed for the SEGA Genesis and for the TurboGrafx console will also be playable on Nintendo Revolution.

PWN!
pi_36307807
11:38: Most important thing is still to be told. OMG
Tri State. Tri State. !
pi_36307809
quote:
11:37: Games specifically developed for the SEGA Genesis and for the TurboGrafx console will also be playable on Nintendo Revolution.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_36307830
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:39 schreef _Supreme het volgende:
11:38: Most important thing is still to be told. OMG
Beter dan een nieuwe Zelda ?
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:39:37 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_36307831
Dus toch!!! SEGA spellen voor de Nintendo .

Oh sweet irony.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36307833
11:38: Most important thing is still to be told.

OMG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')