Gelukkig een niet al te hoogdravende inhoudsopgave,quote:"A documentary that exposes the truth about what really happened on 9-11."
Mik anders deze informatiebron in je OP.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:30 schreef ABCXYZ het volgende:
Ja klopt, helemaal vergeten erbij te zetten. Helaas kan ik de topictitel niet meer aanpassen of ik weet niet hoe het werkt.
14.800.000 hits op google voor loose change 2nd editionquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:31 schreef bolivian het volgende:
[..]
Mik anders deze informatiebron in je OP.
kheb der nu ook al een aantal bekeken en nam ze meestal ook met een korreltje zout...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef fadrian het volgende:
Heb al diverse bekeken, o.a. deze. Zitten veel aspecten in waar je echt over gaat twijfelen, alleen blijft het daarbij. Ik krijg geen gevoel dat het echt de waarheid is. Voor alsnog blijven deze filmpjes leuke conspiracies om naar te kijken.
Het zet mij ook aan het denken: het gaat allemaal om boeken, DVD's etc. Zo slaat iedereen nog een slaatje uit 9/11. Welbeschouwd is het gepresenteerde feitenmateriaal zwak.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Van de vele docu's die ik over 9/11 heb gezien, vind ik deze het meest 'geloofwaardig'. Maar damn, het zet je wel aan het denken. Gewoon freaky om te bedenken dat de regering hier achter zit
Volgensmij is deze docu al een tijdje volledig gratis te bekijken op googlevideo en daar zijn ze toch redelijk scherp met rechten materialen enzo.quote:Op zondag 30 april 2006 10:46 schreef rik007 het volgende:
Het zet mij ook aan het denken: het gaat allemaal om boeken, DVD's etc. Zo slaat iedereen nog een slaatje uit 9/11. Welbeschouwd is het gepresenteerde feitenmateriaal zwak.
Rechtermuisknop en save target as werkte toch perfect bij mij hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 02:35 schreef Raptor2096 het volgende:
[..]
Voor de liefhebber.. de betreffende docu in .avi kan je hier downloaden
-edit-
link werkt niet echt..
Dat deed ie bij mij tot 480mb en ik kon hem niet afspelen. Ik vond op nieuwsgroepen de 2cd divx en een dvd versie. Die zijn allebei van betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:02 schreef dapluiz het volgende:
Rechtermuisknop en save target as werkte toch perfect bij mij hoor
Ik ook, alleen dan de 3,2GB DVD versie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:17 schreef Raptor2096 het volgende:
[..]
Dat deed ie bij mij tot 480mb en ik kon hem niet afspelen. Ik vond op nieuwsgroepen de 2cd divx en een dvd versie. Die zijn allebei van betere kwaliteit.
DIe heb ik ook, je moest wel snel lezen want die gast praat als n mutha-fuckaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik heb de film al een paar dagen binnen van de nieuwsgroepen, ik moet hem nog kijken.
Ja ja, Bush ze blog :pquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef Ericr het volgende:
http://screwloosechange.blogspot.com/
Altijd goed om een tegenhanger in de strijd te brengen, heb geen zin om zelf alles weer uit te typen.
Deze is nog beter:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef Ericr het volgende:
http://screwloosechange.blogspot.com/
Altijd goed om een tegenhanger in de strijd te brengen, heb geen zin om zelf alles weer uit te typen.
Ah, ja... echt objectief debunking-werkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:28 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Deze is nog beter:
http://www.ccdominoes.com/lc/LooseChangeGuide.html
V.quote:Yes, Wittenburg is a pilot. He is also a conspiracy theorist who does not believe that ANY aircraft hit the Pentagon, which makes him stupid or insane.
En dan maar lachen met "conspiracysites" ...quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En dan maar lachen met "conspiracysites" ...
Ik bedoel gewoon dat er steeds gelachen wordt met conspiracysites, en dan brengen ze zelf zoiets aan ...quote:
Klopt. Kijk maar naar mijn link.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:26 schreef Pakspul het volgende:
Onderuit halen van loose change betekent nog niet meteen dat het verhaal van de amerikaanse overheid klopt![]()
Er zullen vast wel fouten in zitten, maar niet zoveel als in het orginele verhaal dat iedereen moet geloven![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:26 schreef Pakspul het volgende:
Onderuit halen van loose change betekent nog niet meteen dat het verhaal van de amerikaanse overheid klopt![]()
Hun reactie is: "die terroristen kunnen wij ook wel gebruiken"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:45 schreef Omkron het volgende:
Wat waren de politieke reactie hierop?
Ik zie niet zoveel verschil eigenlijk als ik de redenatie omdraai.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Deze redenatie andersom toepassen, ho maar
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |