quote:Op zondag 28 mei 2006 10:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bizarre sjit zegh....
thnx for the docu! had em nog niet gezien....
echt ik ben helemaal perplex... tering wat is de amerikaanse gov. erg...
dit is nog 10x erger dan de serie 24........
Het lijkt geloofwaardig maar groot gedeelte is complete onzin. Voor alle fouten in Loose Change:quote:Op zondag 28 mei 2006 15:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tja geen idee eigenlijk... t ziet er allemaal op zich best geloofwaardig uit....
ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo erg in de materie verdiept hebt, maar na een hele tijd geen info en dan dit zien zou t best waar kunnen zijn...
maar er zijn vast bergen en bergen topics waar t tegenovergestelde in staat....
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bizarre sjit zegh....
thnx for the docu! had em nog niet gezien....
echt ik ben helemaal perplex... tering wat is de amerikaanse gov. erg...
dit is nog 10x erger dan de serie 24........
The Deliberate Destruction Of Americaquote:Op maandag 29 mei 2006 18:27 schreef rik007 het volgende:
Als het allemaal door de amerikaanse regering is georganiseerd waarom komen er dan geen vervolgaanslagen juist nu de moraal bij de amerikanen een dieptepunt heeft bereikt?
Omdat die geen nut hebben.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:27 schreef rik007 het volgende:
Als het allemaal door de amerikaanse regering is georganiseerd waarom komen er dan geen vervolgaanslagen juist nu de moraal bij de amerikanen een dieptepunt heeft bereikt?
Hoezo niet? Om iran aan te vallen hebben ze nog wel een aanslagje nodig..quote:
Ja, ze kunnen na het Irak-debacle nog wel een aanslagje gebruiken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:49 schreef Sebastral het volgende:
Hoezo niet? Om iran aan te vallen hebben ze nog wel een aanslagje nodig..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |